Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit halunnut sanoa ihmiselle, joka on jo kuollut?

Vierailija
17.12.2014 |

Mitä ja miksi? Miksi jätit sanomatta elinaikanaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää rauhassa

Vierailija
2/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisin sanoa kaiken mitä piti, hän kuoli ollessani vierelläni. Kiitokset ja sen että rakastan ja tiedän hänenkin rakastavan minua. Eniten harmittaa se mitä minulle tulee tapahtumaan, ne asiat joita en voi kertoa ja jakaa hänen kanssaan, enää. Vaikka pienetkin arkijutut. Mietin välillä että mitä hän ehkä niistä ajattelisi, mutta silloin tulee vielä ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa ei ole mitään vikaa, muissa on.

Vierailija
4/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että opin arvostamaan häntä kunnolla vasta pitkään teittemme erkanemisen jälkeen. Me emme olleet vuosisadan rakkaustarina, mutta hän oli ihan mahtava ystävä. 

Vierailija
5/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi kasvaa nopeasti ja on kaunis pikkutyttö. Hänen isäpuoli on mahtava.

Vierailija
6/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet arvokas ja sinulla on tulevaisuus. Se mitä tapahtui, on käsittämättömän murheellista, mutta älä pelkää. Surraan sitä nyt ja annetaan elämän voittaa taas. Emme koskaan unohda tätä kaikkea, mutta meillä ei ole muuta mahdollisuutta. Elämä voittaa. Sen on voitettava. Olet vielä nuori, vuosia on edessä paljon. Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin suunta voi olla vain ylöspäin. Olet minulle äärettömän tärkeä ja äärettömän rakas. En tahdo menettää sinua koskaan. *rutistus ja itku*

Jäi sanomatta, koska luulin, että kaikki on kutakuinkin hyvin. Jos vain olisin tiennyt... Oli siis tapahtunut eräs kammottava asia, minkä hän salasi... ja hän päätti lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme