Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän, että kampaamon ja markettien shampoot ovat aivan yhtä hyviä. Mikä on suosikkisi markettishampoista?

Vierailija
25.12.2021 |

Kampaamoiden tuotteet erottaa markettien tuotteista vain hinta.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olaplex, bonacure piti kirjoittaa, sorry.

Vierailija
82/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi sellaisia ihmisiä, jotka käyvät kampaajalla, ja kampaaja myymällä myy heille shampoon, hiustenhoitoaineen ja muotoilutuotteen, ja he todella ostavat ne. Siinähän tulee helposti melkein satanen lisää kampaamokäynnin hintaan. Ei koko kampaajakäynti saisi maksaa niin paljon!

Mikä saa jotkut ihmiset menemään halpaan tuolla tavalla?

Läy sääliksi p*rsaukiset, jotka säälivät ihmisiä, joilla on varaa hemmotella ja hoitaa itseäön laadukkailla tuotteilla ja palveluilla.

Kaikkien ei tarvitse tyytyä halpaan ja välttävään laatuun ja minusta on hyvä, jos kauneudenhoidon ammattilaiset onnistuvat elättämään itsensä ja parhaassa tapauksessa muutaman muunkin, sillä tavalla se hyvinvointivaltio pyörii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi sellaisia ihmisiä, jotka käyvät kampaajalla, ja kampaaja myymällä myy heille shampoon, hiustenhoitoaineen ja muotoilutuotteen, ja he todella ostavat ne. Siinähän tulee helposti melkein satanen lisää kampaamokäynnin hintaan. Ei koko kampaajakäynti saisi maksaa niin paljon!

Mikä saa jotkut ihmiset menemään halpaan tuolla tavalla?

Läy sääliksi p*rsaukiset, jotka säälivät ihmisiä, joilla on varaa hemmotella ja hoitaa itseäön laadukkailla tuotteilla ja palveluilla.

Kaikkien ei tarvitse tyytyä halpaan ja välttävään laatuun ja minusta on hyvä, jos kauneudenhoidon ammattilaiset onnistuvat elättämään itsensä ja parhaassa tapauksessa muutaman muunkin, sillä tavalla se hyvinvointivaltio pyörii.

Ingvar Kamprad ajoi vanhalla autolla.

Vierailija
84/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi pitää kantaa huolta toisen hiuksista. Ihan konkreettisesti ei pitäisi sinun päänahkaasi kutittaa, millaista shampoota joku käyttää. Kun ei ole iho- eikä hiusongelmia, ihan hyvin sopii se alle kahden euron shampoo ruokakaupasta. En minä suihkugeeliäkään joudu miettimään ja pohtimaan siinä näkökulmasta, että mikä sopisi erityishipiälleni.

Niitä juuri käytän. ap

Xtra shampoo?

Vierailija
85/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
86/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on terveet, hyväkuntoiset, normaalit hiukset, market shampoilla pärjää mainiosti.

Mutta kaikilla ei ole.

Minulla on herkkä päänahka ja joudun ostamaan shampoon ja hoitoaineen sen mukaan.

Ostan ne toisinaan apteekista, ja ne ovat olleetkin erittäin mietoja, puhdistavia ja toimia itsellä.

Mutta useimmissa kalliimmissa hiustenhoito tuotteissa on  kyllä paremmat raaka-aineet ja niiden hoitava on parempi, kuin jonkun 3 euron market shampoon.   Se on tosiasia.

Vierailija
87/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomaan kyllä herkästi eron. Itselläni on erittäin pitkät taipuisat hiukset, jotka menee tietenkin helposti päätä myöten. Olen joutunut kampaamotuotteistakin seulomaan monet shampoot ja hoitoaineet, jotka eivät latista hiuksia, tee niitä lähmäisiksi tai saa niitä lentäväisiksi. Keskinkertaisella markettishampoolla ja hoitoaineella katkeilleet hiukset jää föönauksen jälkeen sojottamaan ihan mihin sattuu eikä latvat kiillä. Käytän kyllä välillä mökillä Linna shampoota tai Erittäin hienoa suomalaista, mutta ne tekee juuri tuollaiset hiukset.

Tällä hetkellä Käytän Wellan shampoota ja Paul Mitchellin hoitoainetta. Kyllä nuo toimii föönauksen yhteydessä ihan eri tavalla kuin käyttämäni markettituotteet.

Vierailija
88/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huomaan kyllä herkästi eron. Itselläni on erittäin pitkät taipuisat hiukset, jotka menee tietenkin helposti päätä myöten. Olen joutunut kampaamotuotteistakin seulomaan monet shampoot ja hoitoaineet, jotka eivät latista hiuksia, tee niitä lähmäisiksi tai saa niitä lentäväisiksi. Keskinkertaisella markettishampoolla ja hoitoaineella katkeilleet hiukset jää föönauksen jälkeen sojottamaan ihan mihin sattuu eikä latvat kiillä. Käytän kyllä välillä mökillä Linna shampoota tai Erittäin hienoa suomalaista, mutta ne tekee juuri tuollaiset hiukset.

Tällä hetkellä Käytän Wellan shampoota ja Paul Mitchellin hoitoainetta. Kyllä nuo toimii föönauksen yhteydessä ihan eri tavalla kuin käyttämäni markettituotteet.

Ennen föönausta käytäthän lämpösuojaa?

Vierailija
89/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju! Olen itse vielä käyttänyt tigi ja joico tuotteita, ne ei ole niin kalliita, jos katsotaan, että on 750ml molemmat ja setti maksaa 20-25 euroa.

Mutta halusin kysyä - millaista öljyä suosittelisitte? Juuri talvella tarvitsen ja olenkin huomenna menossa kauppaan. Olen käyttänyt olaplexia (20-25eur) ja se kestää kauan, mutta ei ole aikaa tilata netistä ja odottaa. Joko 10-15 eur olisi kiva tällä hetkellä.

Kiitos naiset!

Vierailija
90/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

El vital multivitamin. Ollut jo n 5 vuotta luottotuote...törsättyäni varmaan tuhat euroa kampaamotuotteisiin.

Vierailija
91/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urtekram tea tree ja kookos shampoo ja hoitoaine on omia lemppareita. Aussien tuotteet on myös hyviä. Sit tykkään myös vielä XZ:n tuotteista, mutta niitä vähän boikotoin koska en haluais tukea berneriä hirveästi.

Itsellä on hiukset oikeen paksut, pitkät ja hyvässä kunnossa, värjäämättömät. Jos olisi värjätty hiukset niin silloin jotkut kampaamotuotteet saattaa pitää väriä yllä hieman paremmin ja esim. hopeashampoista löytyi muinoin kampaamopuolelta paremmat tuotteet. Mut omaan luonnontukkaan käy oikeen hyvin nuo markettituotteetkin.

Et halua tukea Berneriä? Tiedäthän että XZ-shampoon valmistaja on eri Berner kuin Vallilan Anne Berner?

Vierailija
92/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnontaipuisat hiukset + suht herkästi reagoiva hiuspohja. Ostan Tokmannilta Bonacure Peptide Repair Rescue -sarjan shampoota ja hoitonaamiota. Myös Tresemme Keratin Smooth -shampoo on hyvä: ei ärsytä päänahkaani, eikä kuivata hiusta liikaa. Garnierin Hair Food -naamioista käytän sitä papaijaa.

Aikaisemmin käytin suunnilleen vain kampaamotuotteita ja edelleen käytän pahimpiin hiuspörröaikoihin Lorealin Serie Expertin Liss Unlimited -sarjan tuotteita, etenkin naamiota. En tosin osta sitä kampaamosta, vaan aika usein esim. Lookfantasticilta tms.

Oon testannut suunnilleen kaikki markettien hajusteettomat shampoot ja hoitoaineet: shampoot ovat liian kuivattavia ja hoitoaineet liian liruja/vaikutus sama kuin ei hoitoainetta ollenkaan.

Vierailija
93/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnier Fructisin ihanan tuoksuiset shampoot, hiusnaamiot ym hoitoaineet!

Vierailija
94/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju! Olen itse vielä käyttänyt tigi ja joico tuotteita, ne ei ole niin kalliita, jos katsotaan, että on 750ml molemmat ja setti maksaa 20-25 euroa.

Mutta halusin kysyä - millaista öljyä suosittelisitte? Juuri talvella tarvitsen ja olenkin huomenna menossa kauppaan. Olen käyttänyt olaplexia (20-25eur) ja se kestää kauan, mutta ei ole aikaa tilata netistä ja odottaa. Joko 10-15 eur olisi kiva tällä hetkellä.

Kiitos naiset!

Biozell Professional Argan Oilista oon tykännyt. Maksaa alle kympin Prismassa. Käytän sekä pesun jälkeen kosteisiin että täysin kuiviin hiuksiin.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000005639004.html

Vierailija
95/95 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal paris punainen shampoo ja hoitoaine 🤩🤩🤩🤩🤩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä