Väitän, että kampaamon ja markettien shampoot ovat aivan yhtä hyviä. Mikä on suosikkisi markettishampoista?
Kampaamoiden tuotteet erottaa markettien tuotteista vain hinta.
Kommentit (95)
Lidlissä on hyviä tuotteita! Mm. lidlin oma banaaninaamio hiuksille on myös ihana. Olen vaihdellut tuotteita, niin en osa sanoa yhtä yli muiden, ehkä valkoruskea oil -sarja (en muista oliko argan vai macadmia öljyä). Sama kasvovoiteissa, todella hyvälaatuisia ja iho tuntuu hyvälle.
En tiedä, miksi pitää kantaa huolta toisen hiuksista. Ihan konkreettisesti ei pitäisi sinun päänahkaasi kutittaa, millaista shampoota joku käyttää. Kun ei ole iho- eikä hiusongelmia, ihan hyvin sopii se alle kahden euron shampoo ruokakaupasta. En minä suihkugeeliäkään joudu miettimään ja pohtimaan siinä näkökulmasta, että mikä sopisi erityishipiälleni.
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että markettishampoota ei voida jäljittää jos hiuksillesi tapahtuu jotain kun pulloon tungetaan vaan ainetta, kun taasen kampaamotuotteissa käytetään parempilaatuisia aineita ja niitä on tutkittu, joten n helpompi selvittää syy jos hiuksesi vaurioituvat ja valmistajat ottavat vastuun asiakaspalautteesta. Laatu on myös huima.
Jaahas, joku kampaaja tuli tämänkin ketjun pilaamaan. Voisitko mennä mainostamaan kampaamotuotteita muualle.
XZ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urtekram tea tree ja kookos shampoo ja hoitoaine on omia lemppareita. Aussien tuotteet on myös hyviä. Sit tykkään myös vielä XZ:n tuotteista, mutta niitä vähän boikotoin koska en haluais tukea berneriä hirveästi.
Itsellä on hiukset oikeen paksut, pitkät ja hyvässä kunnossa, värjäämättömät. Jos olisi värjätty hiukset niin silloin jotkut kampaamotuotteet saattaa pitää väriä yllä hieman paremmin ja esim. hopeashampoista löytyi muinoin kampaamopuolelta paremmat tuotteet. Mut omaan luonnontukkaan käy oikeen hyvin nuo markettituotteetkin.
Anne Bernerillä ei ole mitään tekemistä Berner-yhtiöisen kanssa. Osta vain hyvällä omallatunnolla,kun minäkin teen.
Onhan nuo Bernerit kaikki jotain sukua toisilleen, mutta Vallila on Anne Bernerin sukuhaaran yritys.
Vierailija kirjoitti:
XZ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urtekram tea tree ja kookos shampoo ja hoitoaine on omia lemppareita. Aussien tuotteet on myös hyviä. Sit tykkään myös vielä XZ:n tuotteista, mutta niitä vähän boikotoin koska en haluais tukea berneriä hirveästi.
Itsellä on hiukset oikeen paksut, pitkät ja hyvässä kunnossa, värjäämättömät. Jos olisi värjätty hiukset niin silloin jotkut kampaamotuotteet saattaa pitää väriä yllä hieman paremmin ja esim. hopeashampoista löytyi muinoin kampaamopuolelta paremmat tuotteet. Mut omaan luonnontukkaan käy oikeen hyvin nuo markettituotteetkin.
Anne Bernerillä ei ole mitään tekemistä Berner-yhtiöisen kanssa. Osta vain hyvällä omallatunnolla,kun minäkin teen.
Onhan nuo Bernerit kaikki jotain sukua toisilleen, mutta Vallila on Anne Bernerin sukuhaaran yritys.
Kaikki Virtasetkin on sukua toisilleen?
"Samasta sukunimestä huolimatta liikenne- ja viestintäministerillä ei ole yhteyksiä Berner Oy:n toimintaan tai omistajasukuun."
Bio Rich kiiltoshampoo. Toinen suosikkini on Body Shopin mansikkashampoo (lasketaanko Body Shop markettituotteeksi?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että markettishampoota ei voida jäljittää jos hiuksillesi tapahtuu jotain kun pulloon tungetaan vaan ainetta, kun taasen kampaamotuotteissa käytetään parempilaatuisia aineita ja niitä on tutkittu, joten n helpompi selvittää syy jos hiuksesi vaurioituvat ja valmistajat ottavat vastuun asiakaspalautteesta. Laatu on myös huima.
höpöhöpö. Muutama iso yritys valmistaa lähes kaikki shampoot kampaamotuotteista markettiversioihin. Kuten myös sekä halvat että kalliit ihonhoitotuotteet, meikit, saippuat ja kodinpesuaineet. Unilever, Loreal, johnson&johnson jne.
Tuotteiden hinta yksin ei takaa sopivuutta
Niin mutta kampaamotuotteissa on silti parempi laatuiset ainesosat ja niihin satsataan enemmän kuin halvempiin markettishampoihin. Ero on laatu ja hinta ja toimivuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, joku kampaaja tuli tämänkin ketjun pilaamaan. Voisitko mennä mainostamaan kampaamotuotteita muualle.
En ole pilaamassa mitään ja mistä päättelit minun olevan kampaaja? En ole kampaaja, mutta on sisäpiirin tietoa. :D Asiakas itse päättää millä pesee tai on pesemättä.
Vierailija kirjoitti:
Head & shoulders on paras! Ihanan silkin pehmee tukka joka pesu jälkeen. Eikä yhtään ollut hilsettä moneen vuoteen.
kerta käyttö riitti ja onneksi en ostanut pulloa, koska käyttävät eläinkokeita. HYI!
Shampoona XZ, hoitoaineena joko XZ tai Herbinan kosteuttava. Joskus saatan kokeilla jotain muuta markettituotetta, mutta palaan aina takaisin näihin kahteen.
Kerran olen erehtynyt ostamaan kampaamon shampoon. Ei sopinut ollenkaan hiuksilleni, jäi käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
XZ on suosikkini
Etenkin herneproteiinishampoo.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miksi pitää kantaa huolta toisen hiuksista. Ihan konkreettisesti ei pitäisi sinun päänahkaasi kutittaa, millaista shampoota joku käyttää. Kun ei ole iho- eikä hiusongelmia, ihan hyvin sopii se alle kahden euron shampoo ruokakaupasta. En minä suihkugeeliäkään joudu miettimään ja pohtimaan siinä näkökulmasta, että mikä sopisi erityishipiälleni.
Niitä juuri käytän. ap
Minä tykkään niistä 2 in 1- shampoista, koska en viitsi käyttää hoitoainetta. Fructis ei minulle käy, saan siitä ihottumaa. Kaikki muut kokeilemani markettishampoot ovat olleet ok.
Vierailija kirjoitti:
XZ on suosikkini
Luulisi kotimaisen tuotteen olevan hyvä, mutta onnistui kerta käytöllä pilaamaan hiukseni. :( Pehmeät hiukset muuttuivat ihan korpuiksi kerta pesusta eikä shampoo edes vaahdonnut kunnolla. Ihan psska tuote. Nyt käytössä laadukas italialainen kampaamotuote. <3
Ennen kuin vaalensin tukkaani ja asuin alueella, jossa on pehmeä vesi pystyin käyttämään markettishampoita aivan hyvin. Nyt kun asun alueella, jolla on mineraalipitoinen vesi ja vaalennan säännöllisesti hiuksia täytyy olla todella tarkka mitä shampoota ja hoitoaineita laitan hiuksiini, koska huonoilla tuotteilla niistä tulee rutikuiva takkukasa.
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän pelkästään Tresemmen shampoota ja hoitoainetta.
Käytin aiemmin ja vaihdoin Olaplexiin. Ihan eri laatua, tukka kiittää. Vaikka kallista ( 38 e ), ei tarvitse kuin alle puolet Tresemmen määrästä
Käytätkö sitä Olaplex kolmosta vai myös niitten shampoota ja hoitoainetta? Mä olen kiolmosen huomannut auttavan mun kuiviin hiuksiin hyvin ja miettinyt, että saisko vielä lisäapua noista shampoista ja hoitiksista....
XZ=ohut suomalainen liruhius!! Ostin kokeeksi 2 pulloa XZ-sampoota kun aina kehutaan näitä. Ei, ei kyllä esim Lorealin markettitavara on selvästi parempaa hiuksille. Itsellä käytössa olapex, redken, wella, bobacure, kyllä näillä kampaamo tuotteilla saa ihan erilaisen tukan mitä xz:lla.
Vierailija kirjoitti:
XZ=ohut suomalainen liruhius!! Ostin kokeeksi 2 pulloa XZ-sampoota kun aina kehutaan näitä. Ei, ei kyllä esim Lorealin markettitavara on selvästi parempaa hiuksille. Itsellä käytössa olapex, redken, wella, bobacure, kyllä näillä kampaamo tuotteilla saa ihan erilaisen tukan mitä xz:lla.
XZ liian pesevää. Lopputuloksena on lentelevä sähköinen liinatukka.