Esiteini syljeskelee lattioille suuttuessaan. Mitä tekisitte?
Itse olen kasvattanut, kyllä. Samalla tavoin kasvattanut kuin sisaruksensakin eikä kukaan muu ole missään vaiheessa tehnyt vastaavaa. Puhe ei auta. Välillä tekisi mieli ottaa syljeskelijän takki ja pyyhkiä syljet sillä, mutta siitä ei olisi mitään hyötyä, koska itse kuitenkin pyykkäisin senkin takin.
Kommentit (95)
laitteet jäähylle, oppisikohan olemaan sitten. Selvää keulimistahan tämä on.
Kieltäisin sanomalla, ettei se ole ihmismäistä käytöstä. Hänellä on selvästi vaikeaa hallita itseään. Esiteiniä ei saa jättää yksin vaikeiden tunteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
laitteet jäähylle, oppisikohan olemaan sitten. Selvää keulimistahan tämä on.
Tätä kokeiltiin eikä ollut mitään tehoa. Ap
Käskisin omaan huoneeseen räkimään. Sanoisin että tule perässä,mä näytän mallia. Sit kurlutan ja romplaan sormilla kaulaa et limaa varmasti tulee, et kyllä lähtee ja sit lähtee!!! Ja mähän räin menemään ja huudan onko kivaa? Ei varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Kieltäisin sanomalla, ettei se ole ihmismäistä käytöstä. Hänellä on selvästi vaikeaa hallita itseään. Esiteiniä ei saa jättää yksin vaikeiden tunteiden kanssa.
Puhuminen ei auta mitään. Lapselta tutkittu adhd mahdollisuutta, tätä ei ole eikä yltänyt minkään kirjon kriteereillekään. Ap
Kotiaresti, tietokone pois, puhelin kiinni.
Jos huonosta käytöksestä ei seuraa mitään, se huono käytös jatkuu ja pahenee.
Viikkorahat pois pariksi viikoksi, puhelin kans pois ja kaikki peli/tietokoneet.
Vierailija kirjoitti:
Kotiaresti, tietokone pois, puhelin kiinni.
Jos huonosta käytöksestä ei seuraa mitään, se huono käytös jatkuu ja pahenee.
Näitä on kokeiltu eikä nämä ole tehonneet. Ap
Ensimmäiseksi laittaisin siivoamaan sotkunsa.
Kun minä olin pieni ( 3-4 ), tykkäsin kuulemma räkiä ihmisiä silmille. Se loppui kuin seinään kun tätini räkäisi takaisin oikein kunnon klimpin.
Kyllä tekisi hyvää näille lapsille saada välillä kunnon selkäsauna, sen voi hyvin toteuttaa vaikka laki ja sossut ois mitä mieltä tahansa...
Onneksi ei itsellä ole lapsia, ei kyllä tuommoista jaksais kovin kauaa ennen kun alkais litsaria satelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuminen ei auta mitään. Lapselta tutkittu adhd mahdollisuutta, tätä ei ole eikä yltänyt minkään kirjon kriteereillekään. Ap
Laitat pesemään sylkensä. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin nuolemaan sylkensä lattialta.
Mulla sama ajatus,niskasta kiini ja pää lattiaan,oppii tavoille taikka sitten ei.Tulee myöhemmin narkkaamaan jos et puutu peliin ajoissa.
Laittaisin nuolemaan sylkensä lattialta.