Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on aivan hajalla

Vierailija
25.12.2021 |

On vakityö. velkaa yli 25 tuhatta.. luottoja... ei oo vuosiin ollut kavereita.. nuorempana oli.. oon yksinäinen ja mun mielenterveys on aivan sekasi.. kaipaan yli kaiken naista läheisyyttä tyttöystävää.. ihmiset ei halua ees ikinä soittaa mulle jutella mulle ees töissä tai oikein missään.. tuntuu ettei mua ole olemassa..jatkuvasti ruikutan mulle on todettu vihamielinen persoona epävakaa persoona.. olen yksinkertainen... ehkä sitten lievästi kehitysvammainen.. jotenki tuntuu että elän aivan omassa kuplassa.. ja monet muut seurustelee on kavereita.. ja mä en jaksa enää

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen pättäny VIHDOIN TÄNÄÄ TEHDÄ ITSEMURHAN KELLO 18.. ESTI OTAN NAISTA VÄKISIN VALITSEN KAUNIIN NAISEN OON SEKSIÄ JA TAPAN ITSENI VÄKISIN

Aina sä lupailet mutta jankutat ja haet huomiota heti taas huomenna.

Vierailija
122/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä oon vaa sekasin tosi pahasti ja yksin nykyään veloissaki pahasti.. kun pelasin ja hävisin.. elämä on.. kuitenki töissä menee hyvin ja pärjään ja mut vakinaistettiin ihme juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen pättäny VIHDOIN TÄNÄÄ TEHDÄ ITSEMURHAN KELLO 18.. ESTI OTAN NAISTA VÄKISIN VALITSEN KAUNIIN NAISEN OON SEKSIÄ JA TAPAN ITSENI VÄKISIN

Aina sä lupailet mutta jankutat ja haet huomiota heti taas huomenna.

Sitte jankutan epätoivosesti samaa levyä joka hiton päivä en saa naista oon sekopää säälin itteeni.. sellasta mun elämä on ei voi mitää

Vierailija
124/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MEEN SITTE VÄKISIN KOURII NAISIA TÄNÄÄ HKI.. OTAN NIIN HYVÄN NÄKÖSTÄ NAISTA MEEN KOURIMAA SITTE JOSSAI METTÄTIELLÄ JA KOSKEN TISSEISTÄ JA PERSEESTÄ AAH

Mitä jos kuitenkin tappaisit itsesi

Sä oot sairas paska.. mätäne helvetissä... en todellakaa niin tee.. mulla ei oo niin huonosti elämässä asiat.. sairas paska.. vedä vaikka päähäs

Sä olet sairas paska, eikä sun pitäisi saada olla olemassa. Ansaitset kaiken ikävän mitä saat ja tulet saamaan, olet paha ja ällöttävä ihminen.

Vierailija
125/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaa enää jaksa mua.. ei ketään.. oon vaa yksin.. töissä nyt joskus joku juttelee ihme etten sielä ruikuta.. pakko pitää työpaikka ja maksella velkaani muuten joudun ulosottoon ja en saa mistää töitä.. mutta ei kukaa jaksa mua ei ees terapeutti

Vierailija
126/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MEEN SITTE VÄKISIN KOURII NAISIA TÄNÄÄ HKI.. OTAN NIIN HYVÄN NÄKÖSTÄ NAISTA MEEN KOURIMAA SITTE JOSSAI METTÄTIELLÄ JA KOSKEN TISSEISTÄ JA PERSEESTÄ AAH

Mitä jos kuitenkin tappaisit itsesi

Sä oot sairas paska.. mätäne helvetissä... en todellakaa niin tee.. mulla ei oo niin huonosti elämässä asiat.. sairas paska.. vedä vaikka päähäs

Sä olet sairas paska, eikä sun pitäisi saada olla olemassa. Ansaitset kaiken ikävän mitä saat ja tulet saamaan, olet paha ja ällöttävä ihminen.

No mä olen kuitenkin anteeksi vain elämässä ja minulle tuli kehityshäiriö heikkolahjaisuus ja epävakaa persoona nyt aikusena.. ei kuule saatana voi mitää.. syö paskaa olet sairas ihminen

Vierailija
127/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta on tullut vielä aikusena velkaantunut hullu sekopää saanu lukuisia potkuja töistä ja pilannu asioita

Vierailija
128/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua on kiusattu lapsena ja oon ollut Emu koulussa.. vaikee elämä

Vierailija
129/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veli on pistäny välit poikki ei pidä yhteyttä vanhemmat ei jaksa mua ja mun persoonaa ja oon vaikee ihminen

On aika ymmärrettävää että ne ei halua olla väkivaltaisen ja epävakaan hullun kanssa.

Vierailija
130/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta tuskin koskaan saan ja ei voi mitää.-. pakko elää näin ei voi perkele mitään

Vierailija
131/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua on kiusattu lapsena ja oon ollut Emu koulussa.. vaikee elämä

Niin on muitakin kiusattu eikä ne silti ole väkivaltaisia. Kaikki paha elämässäsi on ansaittua ha isoilta osin täysin omaa syytäsi. Lopettaisit sen ruikutuksen ja jankutuksen ja ottaisit kerrankin vastuuta omasta elämästäsi, hyi että.

Vierailija
132/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

veli on pistäny välit poikki ei pidä yhteyttä vanhemmat ei jaksa mua ja mun persoonaa ja oon vaikee ihminen

On aika ymmärrettävää että ne ei halua olla väkivaltaisen ja epävakaan hullun kanssa.

No en mä voi sille mitää.. ainaski mulla on työpaikka vakinainen että jotain mussa nähtiin hyvää että oon hyvä työssäni ja vakinaistettiin

Vierailija
133/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä voi sille mitää.. ainaski mulla on työpaikka vakinainen että jotain mussa nähtiin hyvää että oon hyvä työssäni ja vakinaistettiin

Mä en ole sori väkivaltainen mitenkään. olen käynyt ammattilaisella puhumassa lyömätön linja väkivallasta.. ja hän sanoi et ole yhtään väkivaltainen.. että te olette niin ilkeitä paskanaamoja en välitä yhtään.. ihmiset on masentunut toisilla on kehitysvamma.. ei voi mitään

Vierailija
134/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että mulla on vakituinen työpaikka ja hyvin menee jos olen näin vajaa mieslapsi sekopää väkivaltainen ruikuttaja

Vierailija
135/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppas millä tapaa olen väkivaltainen? En tappele.. en käytä huumeita en lyö ihmisiä., kerro hyvä selitys??

Vierailija
136/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo anteeksi jos oon ihmisenä täys paska.. nolla.. vaikka on työpaikka hieno asunto jopa auto... ja pahat velat.. jotenki joo ihmiset on tosi sairaita ja ilkeitä nykyää en jaksa enää ihmisiä ikinä enää.. en saap arisuhdetta.. en huoli koskaa kehitysvammaista rumaa naista.. Heikkolahjaisen voin nätin naisen huolia melkko normaalin.. mutta tässä on nyt jo tulos että olen sekopää ikisinkku ei sille enää voi mitää

Vierailija
137/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en saa normaalia naista se on kyllä huomattu ei ne musta kiinnostu... ja ei kukaa kiinnostu.. mä olen vaa ilmaa.. kävin emu koulun mulla on kehityshäiriö.. anteeksi en voi olla korkeasti koulutettu maisteri.. erittäin fiksu komea nuorimies.. jolla on kavereita.. mun elämä ei ole tollasta.. naiset on vaa nirsoja... ja minä oon sitä mieltä olen ilkeä ja paska ihminen mitä sitte... ihmiset ei hyväksy että masentaa on vaikeeta ja ihminen heikkolahjainen käy hitaalla

Vierailija
138/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oikeesti en enää jaksa.. vietän yksinäisen joulun meen huomenna töihin ja sama yksinäisyys jatkuu.. katson naisia ja haaveilen parisuhteesta elämästä mutta en kelpaa koskaan... vihaan ihmisiä.. ei kiinnost alaihduttaa.. makselen vaa velkoja ja hommaan pelikoneen

Vierailija
139/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppas millä tapaa olen väkivaltainen? En tappele.. en käytä huumeita en lyö ihmisiä., kerro hyvä selitys??

Miksi sitten uhkailet täällä koko ajan naisia väkivallalla jos et muka ole väkivaltainen? Häpeä!

Vierailija
140/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ole.. ehkä oon vaa saanu tarpeekseni ihmisistä jotka sanoo et saa koskaa ketää naista olet sairas sekopää ja vielä heikkolahjainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan