Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on aivan hajalla

Vierailija
25.12.2021 |

On vakityö. velkaa yli 25 tuhatta.. luottoja... ei oo vuosiin ollut kavereita.. nuorempana oli.. oon yksinäinen ja mun mielenterveys on aivan sekasi.. kaipaan yli kaiken naista läheisyyttä tyttöystävää.. ihmiset ei halua ees ikinä soittaa mulle jutella mulle ees töissä tai oikein missään.. tuntuu ettei mua ole olemassa..jatkuvasti ruikutan mulle on todettu vihamielinen persoona epävakaa persoona.. olen yksinkertainen... ehkä sitten lievästi kehitysvammainen.. jotenki tuntuu että elän aivan omassa kuplassa.. ja monet muut seurustelee on kavereita.. ja mä en jaksa enää

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kai aivan muuttunut pahempaa suntaa mitä nuorempana.. sillon vielä kiinnostin naisia

Vierailija
162/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, nyt rauha!

Me tykätään susta!

Omalla MELKO hullulla tavallasi olet sympaattinen lisä palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nuorena ollut näin vaikee.. ja ruikuttanu ja tapasin tyttöjä enkä ollut näin yksin.. ja sain läheisyyttä

Vierailija
164/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nuorenmpana naiset jopa halus tavata olla mun kainalossa ja nukkua munkaa.. mitä on tapahtunut.. mitä on tapahtunut?

No, minäpä kerron. Sinä olet vanhentunut, kuten kaikki meistä. Nuorena ei ole väliä muulla kuin ulkonäöllä, eli kaikki saa naisia. Mutta nyt sulla pitäisi olla muuta annettavaa eli rahaa, omaisuutta, hyväpalkkainen työ tms. Tosin tiedän yhden puolijuopon mies postinjakajan, joka löysi 2 lapsen yh-äidin, mutta maaseudulla se on helpompaa. Naisilla ei ole niin suuria vaatimuksia miehille, kuin pääkaupunkiseudulla. Se johtuu varmaan siitä, että maaseudulla tulee pienemmillä tuloilla toimeen esim asuminen on halpaa yms.

Vierailija
165/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä terapia auta mitään.. maksan vaa 120 e kk ja turhaa ku on velkojaki mitä maksella ja en osaa elää rahankaa.. kulutan rahaa.. mulla on niin paljo ongelmia että olis varmaa parempi tappaa ittensä

Nyt ryhdistäydy!

Älä tuhlaa rahaa terapiaan, herranjumala 120 euroa on jättiraha! Terapia ei sua paranna, se parantaa vaan sun terapeutin elintasoa.

Jos sä jätät noi kaikki terapeutille lahjoitetut rahat tilille, sulla on jo kohta siellä tonni, jolla ostaa hyvännäköiset vaatteet ja tehdä vaikutus johonkin naiseen.

Et sä parane terapiassa. Sä teet oikein käymällä töissä, pitämällä itsesi kunnossa ja säästämällä rahaa. Pidä työpaikasta kiinni. Se pitää sut hengissä.

Millä sä ne ulosottovelat olet tehnyt?

Vierailija
166/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä terapia auta mitään.. maksan vaa 120 e kk ja turhaa ku on velkojaki mitä maksella ja en osaa elää rahankaa.. kulutan rahaa.. mulla on niin paljo ongelmia että olis varmaa parempi tappaa ittensä

Nyt ryhdistäydy!

Älä tuhlaa rahaa terapiaan, herranjumala 120 euroa on jättiraha! Terapia ei sua paranna, se parantaa vaan sun terapeutin elintasoa.

Jos sä jätät noi kaikki terapeutille lahjoitetut rahat tilille, sulla on jo kohta siellä tonni, jolla ostaa hyvännäköiset vaatteet ja tehdä vaikutus johonkin naiseen.

Et sä parane terapiassa. Sä teet oikein käymällä töissä, pitämällä itsesi kunnossa ja säästämällä rahaa. Pidä työpaikasta kiinni. Se pitää sut hengissä.

Käyn vähempi niin se tekee jo 60 €... makselen nyt enempi velkoja istun enempi kotona.. ja toki teen töitä.. ei ole mitää ulosottoa mulla on kaikki tiedot kunnossa.. velkaa olen tehnyt ku ennen en käyny töissä ja vähä pelasin ja semmosta.. pakko hoitaa asiat ja vähä ottaa niskasta kiinni

Vierailija
167/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huomattu että naiset on nykyäää osa pinnallisia vaativia täälä etelässä.. ite oon kussu asiat ottamalla velkaa enkä oo töitä tehny vanha auto ja kaikkee.. on suht hyvä palkka mutta vaikeuksia käyttää rahaa ja jotenki sit ku ei saa naista niin masentunut ja läheisyyttäki kaipais.. 

Vierailija
168/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on huomattu että naiset on nykyäää osa pinnallisia vaativia täälä etelässä.. ite oon kussu asiat ottamalla velkaa enkä oo töitä tehny vanha auto ja kaikkee.. on suht hyvä palkka mutta vaikeuksia käyttää rahaa ja jotenki sit ku ei saa naista niin masentunut ja läheisyyttäki kaipais.. 

Unohdan jatkossa noi pinnalliset naiset.. ja nuoretki naiset ei niitä kiinnosta.. katon ihan tavallisia ja katon vähä naisen sisintäki en vaa pelkkää ulkonäköö. ja hoidan jatkos asiani.. auto pelaa hyvin ja se ei vie mun rahoja.. halpa pitää ja semmosta.. kyllä mä selviän veloista jos hoidan nyt asiani vaa ja heti maksan palkasta osan lyhennän

Vierailija
169/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ryhdistäydy!

Pakko ryhdistäytyä ja emmä töissä oo tällänen ruikuttaja ja jauha naisista.. kyl mä ihan erilainen sielä olen ja oon hoitanu hommani ja se on yksinkertaista työtä sopivaa mulle

Vierailija
170/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nuorenmpana naiset jopa halus tavata olla mun kainalossa ja nukkua munkaa.. mitä on tapahtunut.. mitä on tapahtunut?

No, minäpä kerron. Sinä olet vanhentunut, kuten kaikki meistä. Nuorena ei ole väliä muulla kuin ulkonäöllä, eli kaikki saa naisia. Mutta nyt sulla pitäisi olla muuta annettavaa eli rahaa, omaisuutta, hyväpalkkainen työ tms. Tosin tiedän yhden puolijuopon mies postinjakajan, joka löysi 2 lapsen yh-äidin, mutta maaseudulla se on helpompaa. Naisilla ei ole niin suuria vaatimuksia miehille, kuin pääkaupunkiseudulla. Se johtuu varmaan siitä, että maaseudulla tulee pienemmillä tuloilla toimeen esim asuminen on halpaa yms.

En tee itelleni mitää.. nää puheet saa nyt olla.. mulla on ihan hyvin asiat kuitenkin.. välillä vähä tekee naista mieli ja sitte alkaa miettii kaikkee.. oon vanhentunut kyllä ja on kaljamahaa.. nyt ei ole mitää annettavaa naisille kun ei ole rahaa ja omaisuuttakaa

Vierailija
171/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä kaipaa jotenki naista että sitte se oma käytös muuttunu ja välillä tuntuu olevan niin sekasin

Vierailija
172/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paljo kivan näkösiä naisia ja tavallisia tulee jatkuvasti vastaan ja se on sitä kattomista.. ei voi koskea ja nainen ei koske minua.. niin kai tässä vain jotenki on muuttunu ku kaipais sitä entistä aikaa mikä oli.. kun tapas niitä naisia

Vierailija
173/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillon kun tapasin erilaisia naisia ja juttelin olin erilainen toki.. en ollut tällänen epätoivonen ruikuttaja.. toki voi olla että mun maine on menny ettei niitä kiinnosta koska monet tuntee mut ja mun käytös toki on muuttunu ja osaan olla ilkee.

Vierailija
174/178 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
175/178 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasit, ettet tee mitään itsellesi. Muista lupaustasi. Meitä on täällä monia, jotka välitämme sinusta ja rukoilemme puolestasi.

Vierailija
176/178 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pahat teot vaivaavat, mitä jos tunnustaisit ne Jeesukselle? Pyytäisit syntejäsi anteeksi ja Häntä sydämeesi asumaan. Hän ymmärtää ja rakastaa sinua ja vaikeakin elämä on helpompi kestää Hänen kanssaan. Jeesukselle voi päivittäin kertoa kaikki tuskat ja murheet.

Hän on kärsinyt paljon ja kuollut ristillä sinunkin syntiesi vuoksi. Mutta Hän ei jäänyt hautaan vaan nousi kuolleista, jotta meillä olisi iankaikkinen elämä Hänen kanssaan.

Vierailija
177/178 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ku unohdan ihmiset parisuhteet kaikki.. mulla on perhe oma äiti ja isä.. ja työpaikka.. ja hieno asunto

Vierailija
178/178 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä enää jaksa mun elämää.. en itteeni.. oon todella ongelmatapaus + tämä heikkolahjaisuus kehitysvamma.. autismin kirjo dysfasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän