Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on aivan hajalla

Vierailija
25.12.2021 |

On vakityö. velkaa yli 25 tuhatta.. luottoja... ei oo vuosiin ollut kavereita.. nuorempana oli.. oon yksinäinen ja mun mielenterveys on aivan sekasi.. kaipaan yli kaiken naista läheisyyttä tyttöystävää.. ihmiset ei halua ees ikinä soittaa mulle jutella mulle ees töissä tai oikein missään.. tuntuu ettei mua ole olemassa..jatkuvasti ruikutan mulle on todettu vihamielinen persoona epävakaa persoona.. olen yksinkertainen... ehkä sitten lievästi kehitysvammainen.. jotenki tuntuu että elän aivan omassa kuplassa.. ja monet muut seurustelee on kavereita.. ja mä en jaksa enää

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa olla kaikki vihaan tätä elämää... oon vaa yksin ja yksinäinen en sitte valita... on muillaki ihmisillä ongelmia eikä toisetkaa saa ikinä parisuhdetta

Vierailija
142/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää tätä samaa levyä tuun aivan perkele hulluksi!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa enää.. pysyn ihmisistä erossa ja pysyn ihmisistä töissäki erossa.. käyn vaa töissä että jonkinlainen elämä on etten pimahda,, ja maksan vuokraa.. terapiassa kai joudun käymää ja maksan velkoja pikkuhiljaa pois ettei ne mee ulosottoon

Vierailija
144/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrität itse arvosi. Hae tukea vaivaasi mikä se onkaan. Pelejä voi pelata ilman rahaa.

Ensin pitää saada itsensä kuntoon, sitten vasta voi suhteet onnistua. Parisuhde ei ole hoitosuhde.

Vierailija
145/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä terapia auta mitään.. maksan vaa 120 e kk ja turhaa ku on velkojaki mitä maksella ja en osaa elää rahankaa.. kulutan rahaa.. mulla on niin paljo ongelmia että olis varmaa parempi tappaa ittensä

Vierailija
146/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kunnossa.. lukuijsia potkuja ottanu vippejä nyt oon ottanu velkaa yli 20 tuhatta.. mutta sain ihme työpaikan joudun makselee.. en oo käyny ikinä terapiassa.. paskoja kavereita.. varastanu rahaa.. huutanu naisille.. koskenu baarissa naisiin ja huutanu kännissä.. onneksi lopetin alkoholin

Vierailija
147/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä olen hirviö pilannu kaiken elämässä.. ja oon jo 36.. muilla hienot autot rahaa.. ei potkuja.. parisuhde.. kavereita.. mä olen aivan nolla

Vierailija
148/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huutanu naisille ihmisille.. juonu paljo alkoholia kuluttanu rahaa baareihin alkoholiin.. ottanu lainaa ja velkaa.. nyt on 25 tuhatta lisää peli ongelmia oli hetken kunnes laitoin itelleni pelikiellon.. ihmiset hävinny elämästä.. haukkunut naiset.. käytös aivan kamalaa... kai mä olen hullu.. vaikka lääkäri ei sitä suostunu sanomaa

Vierailija
149/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla yksin.. en osaa elää pienellä rahalla.. mulla on menny maksullisiin varmaa 300-500 € 2 vuoden aikana.. ja näin ne rahat menee.. ottanu lisää velkaa

Vierailija
150/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut töistä potkuja kukaa ei oo palkannu huutanu ihmisille miksen saa töitä.. ihme että sain työpaikan.. tuskin mitää muuta työtä koskaa pystyn tekee.. enkä pysty koskaa käymää kouluja ei sille vaa voi mitään.. mä olen tällänen.. ja mä en ole normaali

Vierailija
151/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mun pitäs vaa kattoa peiliin ja hyväksyä etten saa koskaa naista.. ja oon sekopää haukkuja ja huutaja ja mielenterveys on aivan sekasin

Vierailija
152/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt en jaksa pilata jouluani ja kirjottaa sairaille ilkeille ihmisille hyväksyn elämäni näin.. mulla on kuitenki työpaikka olen terve. ja hieno asunto ja jopa auto.. mennää näillä ja tottakai perhe ja oma äiti

Vierailija
153/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaa sitte ruikutus ja hyväksytää että olen pohjalla oma vika ja millanen mä olen. Kyllä jatkan terapiaa piste.

Vierailija
154/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei KETÄÄ KIINNOSTA MUN ELÄMÄ.. KAIKKI SANOO TAPA ITTES PELLE.. OLET KEHITYSVAMMAINEN

T. ALLU

Kuka sanoo? Onko kuitenkn niin että se on vain omissa ajatuksissasi?

MONET ON SANONUT ja naiset on sanonu ei kukaa huoli sua ku oot tommonen kehitysvammainen heikkolahjainen etkä oo normaali

Joko niissä naisissa on ollut vikaa phasti, tai sitten olet lähestynyt heitä todella päällekäyvällä ja tökeröllä tavalla. Ehkä suuttunut, puhunut rumasti tai muuta jos olet saanut pakit. Jos olet asiallisesti ja ystävällisesti yrittänyt tutustua, ihan kaveripohjalta, etkä ole suoraan ”käynyt kimppuun” tai ehdotellut niin siinä tapauksessa naisilla on ollut huonot käytöstavat. Ei kenellekään puhuta noin ilman todella hyvää syytä. Sellaiset naiset voit jättää ihan omaan arvoonsa. Jos tiedät että itse olet käyttäytynyt alusta loppuun ihan asiallisesti, niin älä välitä idiooteista. Suurin osa naisista kuitenkin on normaaleja ihmisiä jotka osaavat huomioida toisenkin tunteet. Sinun on kuitenkin hyväksyttävä että välttämättä juuri se nainen keneen olet silmäsi iskenyt ei olekaan sinusta kiinnostunut. Silti voit olla ystävällinen ja kohtelias, ja muistaa että Suomi on täynnä muitakin naisia, ja sehän riittää kun tapaat sen yhden joka on juuri sinulle oikea.

Vierailija
155/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt en jaksa pilata jouluani ja kirjottaa sairaille ilkeille ihmisille hyväksyn elämäni näin.. mulla on kuitenki työpaikka olen terve. ja hieno asunto ja jopa auto.. mennää näillä ja tottakai perhe ja oma äiti

Se on jo paljon! Enemmän kuin monella muulla. Mutta tottakai saa silti olla surullinen ja kaivata sitä mikä elämästä vielä puuttuu.

Vierailija
156/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLEN NIIN SAIRAS JA HULLU EN TEE ITELLENI MITÄÄ.. EN VAA JAKSA TÄTÄ ELÄMÄÄ YKSIN KU OON VELOISSA JA EN SAA KAVEREITA.. EN SAA TYTTÖYSTÄVÄÄ EN SAA MITÄÄN... EI MULLA OLE ELÄMÄÄ LIHON ITTENI 150 KG JA MEEN NUKKUMAA HYVÄSTI

Hei, ei toi ole mikään maailmanloppu! Kaikki noi asiat voi muuttua. Ota rauhallisesti ja ala korjaamaan asioita. Ei kaikki heti tapahdu, eikä koskaan jos et itse tee mitään elämäsi parantamiseksi. Et voi jatkaa näin, etkä haluakaan, joten sulla ei ole mitään menetettävää. Voitettavaa on! Ja paljon! Aloita pitämällä huolta itsestäsi. Harrasta liikuntaa, syö terveellisesti, siivoa kotisi viihtyisäksi jne. Sinä itse olet ainoa joka voi muuttaa elämääsi. Ei kukaan nainen, eikä kukaan muukaan. Kaveri ja naisasiat hoituvat kuntoon kun itse ensin laitat itsesi kuntoon. Fyysisesti ja psyykkisesti.

No mitä se auttaa jos en naisille kelpaa?

No, jos et oo valmis itse mitään muuttamaan, niin et varmaan sitten naisten silmissä ole jatkossakaan kiinnostava. Yritä asettua naisen asemaan, ja mieti millaisen kuvan itsestäsi annat. Miksi nainen kiinnostuisi sinusta? Kiinnostuistko itse, jos olisit nainen?

Nuorempi kun olin niin naiset kiinnostui.. eipä enään

Johtuisiko siitä että olit silloin positiivisempi? Hauskaa seuraa, ja sinun kanssa oli kiva olla. Nyt on kaikkein tärkeintä aloittaa hoitamalla itsesi kuntoon. Unohda naisasiat toistaiseksi. Se puoli hoituu itsestään kun olet psyykkisesti ja fyysisesti siihen valmis. Nyt et selkeästi ole, ja asiasta on tullut sinulle pakkomielle. En tiedä minkälaisessa terapiassa käyt, mutta voi olla ihan vääränlaista sinulle jos kerran tuntuu ettei auta ollenkaan. Yritä päästä julkisen puolen kautta dkt:hen. Se on epävakaille tehokkain hoito. Sun pitää jo psyk.päivystyksessä kertoa että sulla on sekä itseäsi että muita vahingoittavia ajatuksia, ja että on mahdollista että siirryt ajatuksista tekoihin koska olet niin turhautunut ja umpikujassa.

Vierailija
157/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty unohtamaa mulla on pakkomielle ruikutukseen ja naisiin. Ennen mä en ymmärrä mitä on tapahtunut kun naiset kiinnostui ja sain naista.

Vierailija
158/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut.. umpikujassa turhautunut.. kaipaan hitosti naisen kosketusta ja läheisyyttä pakkomielle naiset.. en osaa muutako ruikuttaa.. olen kai epätoivonen yritän jatkuvasti kaikkia naisia.. eikä niitä vaa kiinnosta ja sitte annan olla.. miks ees yritän.. oon huomannu vain että tässä iässä naisille olen ilmaa. 5-10 v sitte en ollut ilmaa naisille.. olen kai vaan umpikujassa

Vierailija
159/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuorenmpana naiset jopa halus tavata olla mun kainalossa ja nukkua munkaa.. mitä on tapahtunut.. mitä on tapahtunut?

Vierailija
160/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä terapeuttisi sanoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi