Mun elämä on aivan hajalla
On vakityö. velkaa yli 25 tuhatta.. luottoja... ei oo vuosiin ollut kavereita.. nuorempana oli.. oon yksinäinen ja mun mielenterveys on aivan sekasi.. kaipaan yli kaiken naista läheisyyttä tyttöystävää.. ihmiset ei halua ees ikinä soittaa mulle jutella mulle ees töissä tai oikein missään.. tuntuu ettei mua ole olemassa..jatkuvasti ruikutan mulle on todettu vihamielinen persoona epävakaa persoona.. olen yksinkertainen... ehkä sitten lievästi kehitysvammainen.. jotenki tuntuu että elän aivan omassa kuplassa.. ja monet muut seurustelee on kavereita.. ja mä en jaksa enää
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Miten sun vanhemmat reagoi noihin raivostumisiin kun olit lapsi? Vaikuttaa nimittäin siltä, ettet osaa käsitellä noita vaikeita tunteita ja voisin veikata että ne oli kielletty lapsuudenkodissasi.. ? Miten on? Millaisia vanhempasi olivat?
Olin erilainen lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLEN NIIN SAIRAS JA HULLU EN TEE ITELLENI MITÄÄ.. EN VAA JAKSA TÄTÄ ELÄMÄÄ YKSIN KU OON VELOISSA JA EN SAA KAVEREITA.. EN SAA TYTTÖYSTÄVÄÄ EN SAA MITÄÄN... EI MULLA OLE ELÄMÄÄ LIHON ITTENI 150 KG JA MEEN NUKKUMAA HYVÄSTI
Hei, ei toi ole mikään maailmanloppu! Kaikki noi asiat voi muuttua. Ota rauhallisesti ja ala korjaamaan asioita. Ei kaikki heti tapahdu, eikä koskaan jos et itse tee mitään elämäsi parantamiseksi. Et voi jatkaa näin, etkä haluakaan, joten sulla ei ole mitään menetettävää. Voitettavaa on! Ja paljon! Aloita pitämällä huolta itsestäsi. Harrasta liikuntaa, syö terveellisesti, siivoa kotisi viihtyisäksi jne. Sinä itse olet ainoa joka voi muuttaa elämääsi. Ei kukaan nainen, eikä kukaan muukaan. Kaveri ja naisasiat hoituvat kuntoon kun itse ensin laitat itsesi kuntoon. Fyysisesti ja psyykkisesti.
No mitä se auttaa jos en naisille kelpaa?
No, jos et oo valmis itse mitään muuttamaan, niin et varmaan sitten naisten silmissä ole jatkossakaan kiinnostava. Yritä asettua naisen asemaan, ja mieti millaisen kuvan itsestäsi annat. Miksi nainen kiinnostuisi sinusta? Kiinnostuistko itse, jos olisit nainen?
Nuorempi kun olin niin naiset kiinnostui.. eipä enään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sun vanhemmat reagoi noihin raivostumisiin kun olit lapsi? Vaikuttaa nimittäin siltä, ettet osaa käsitellä noita vaikeita tunteita ja voisin veikata että ne oli kielletty lapsuudenkodissasi.. ? Miten on? Millaisia vanhempasi olivat?
Olin erilainen lapsena.
Milloin elämässäsi tapahtui muutos tähän nykyiseen ja mistä se johtui?
Mä sanoisin, ettei sun tarvitse muuttaa persoonassasi tai luonteessasi mitään (koska se on mahdotonta), mutta sun sosiaalisettaidot ja tunnehallintataidot vaatisi pientä treeniä.
Kai mä oon vaa seonnu ja vanhentunut.. ja en tapaa missää naisia enää miten ennen.. en mä nuorempana näin sekasi ollut ja ruikuttanu ja puhunu ja jauhanu samaa levyä naisista.. jonkinlainen elämä oli ja jotain kavereitaki tai tuttuja.. nykyää tää on tällästä ja velkaantunut olen
Mikä tää palsta oikein on? Ite tein aloituksen, jossa kysyin uusista koronarajoituksista ja se poistettiin. Sit täällä joku kertoo tappavansa itsensä ja hakkaavansa sivullisia metalliputkella, niin modet vaan nukkuu??
Mulla on ollut naisia elämässä jopa aika paljon kun mietin ja olen tavannut monia naisia ollut treffeillä myös.. olen aivan sekasi nykyää ja jumissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin erilainen lapsena.
Milloin elämässäsi tapahtui muutos tähän nykyiseen ja mistä se johtui?
No en tiedä.. oon vain muuttunu aikusena.. lapsena oli kavereita ja elämää.. nykyää olen yksinäinen en tapaa naisia ja kaverit menny.. ja tehny paljo pahaa elämässä kai olen seonnu ja tarvin kovasti terapiaa.
Ennen naiset soitteli tapasin naisia oli naiskavereita.. nyt olen niin yksin ja jopa ihmettelen miten on näin menny.. toiset on laittanu välit poikki löytäny parisuhteen.. ja minä ruikutan enkä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLEN NIIN SAIRAS JA HULLU EN TEE ITELLENI MITÄÄ.. EN VAA JAKSA TÄTÄ ELÄMÄÄ YKSIN KU OON VELOISSA JA EN SAA KAVEREITA.. EN SAA TYTTÖYSTÄVÄÄ EN SAA MITÄÄN... EI MULLA OLE ELÄMÄÄ LIHON ITTENI 150 KG JA MEEN NUKKUMAA HYVÄSTI
Hei, ei toi ole mikään maailmanloppu! Kaikki noi asiat voi muuttua. Ota rauhallisesti ja ala korjaamaan asioita. Ei kaikki heti tapahdu, eikä koskaan jos et itse tee mitään elämäsi parantamiseksi. Et voi jatkaa näin, etkä haluakaan, joten sulla ei ole mitään menetettävää. Voitettavaa on! Ja paljon! Aloita pitämällä huolta itsestäsi. Harrasta liikuntaa, syö terveellisesti, siivoa kotisi viihtyisäksi jne. Sinä itse olet ainoa joka voi muuttaa elämääsi. Ei kukaan nainen, eikä kukaan muukaan. Kaveri ja naisasiat hoituvat kuntoon kun itse ensin laitat itsesi kuntoon. Fyysisesti ja psyykkisesti.
No mitä se auttaa jos en naisille kelpaa?
No, jos et oo valmis itse mitään muuttamaan, niin et varmaan sitten naisten silmissä ole jatkossakaan kiinnostava. Yritä asettua naisen asemaan, ja mieti millaisen kuvan itsestäsi annat. Miksi nainen kiinnostuisi sinusta? Kiinnostuistko itse, jos olisit nainen?
Olen mä muuttanut.. sain työpaikan ja täl kertaa oon töissä.. on auto.. hieno asunto.. ja kaikkee ostanu vaatteitaki.. mut ei vaa auta mikään
Vierailija kirjoitti:
MEEN TEKEEN ITSEMURHAN TÄNÄÄ KELLO 18.. HYVÄSTI IHMISET.. MÄ EN JAKSA IHMISKUNTAA JA IHMISIÄ OOTTE SAIRAITA HULLUJA KAIKKI
Ja kuitenkin näen sut ens viikolla täällä raivoamassa, hohhoijaa.
No tee se jo, olet tylsä jankkaaja.
Nykyää oon vaa äitin kanssa ku ei oo noita naisjuttuja mitää ja semmosta.. kai en oo vaa normaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MEEN TEKEEN ITSEMURHAN TÄNÄÄ KELLO 18.. HYVÄSTI IHMISET.. MÄ EN JAKSA IHMISKUNTAA JA IHMISIÄ OOTTE SAIRAITA HULLUJA KAIKKI
Ja kuitenkin näen sut ens viikolla täällä raivoamassa, hohhoijaa.
En oo tekemässä-.. en oo niin sairas ihminen... no anteeks jos oon olemassa ja oon epätoivonen ruikuttaja.. en jaksa enää itteenikää tää on menny liian pitkälle
joo epätoivonen ruikuttaja ei saa ees tavis lihavaa naista... vaan ruikuttaja epätoivonen mieslapsi.. veloissa.. yksin
Ihan turha tänne jauhaa.. en saa naista ja pysyn yksin... en enää pysty muuttumaan oon jo muuttunu ei se riitä naisille.. turha jauhaa tätä samaa levyä ja ruikuttaa heido
Vierailija kirjoitti:
MEEN SITTE VÄKISIN KOURII NAISIA TÄNÄÄ HKI.. OTAN NIIN HYVÄN NÄKÖSTÄ NAISTA MEEN KOURIMAA SITTE JOSSAI METTÄTIELLÄ JA KOSKEN TISSEISTÄ JA PERSEESTÄ AAH
Mitä jos kuitenkin tappaisit itsesi
veli on pistäny välit poikki ei pidä yhteyttä vanhemmat ei jaksa mua ja mun persoonaa ja oon vaikee ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MEEN SITTE VÄKISIN KOURII NAISIA TÄNÄÄ HKI.. OTAN NIIN HYVÄN NÄKÖSTÄ NAISTA MEEN KOURIMAA SITTE JOSSAI METTÄTIELLÄ JA KOSKEN TISSEISTÄ JA PERSEESTÄ AAH
Mitä jos kuitenkin tappaisit itsesi
Sä oot sairas paska.. mätäne helvetissä... en todellakaa niin tee.. mulla ei oo niin huonosti elämässä asiat.. sairas paska.. vedä vaikka päähäs