Mun elämä on aivan hajalla
On vakityö. velkaa yli 25 tuhatta.. luottoja... ei oo vuosiin ollut kavereita.. nuorempana oli.. oon yksinäinen ja mun mielenterveys on aivan sekasi.. kaipaan yli kaiken naista läheisyyttä tyttöystävää.. ihmiset ei halua ees ikinä soittaa mulle jutella mulle ees töissä tai oikein missään.. tuntuu ettei mua ole olemassa..jatkuvasti ruikutan mulle on todettu vihamielinen persoona epävakaa persoona.. olen yksinkertainen... ehkä sitten lievästi kehitysvammainen.. jotenki tuntuu että elän aivan omassa kuplassa.. ja monet muut seurustelee on kavereita.. ja mä en jaksa enää
Kommentit (178)
Pelottavaa on se että tällaisia Alluja on Suomessa ihan liikaa. Osa onneksi ratkaisee ongelman tappamalla vain itsensä. Osa vie taas viattomia mukanaan tai ajautuu muuten väkivaltaiseksi ja seksirikolliseksi.
Mikään apu ei Alluille kelpaa joten kädet pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
OLEN NIIN SAIRAS JA HULLU EN TEE ITELLENI MITÄÄ.. EN VAA JAKSA TÄTÄ ELÄMÄÄ YKSIN KU OON VELOISSA JA EN SAA KAVEREITA.. EN SAA TYTTÖYSTÄVÄÄ EN SAA MITÄÄN... EI MULLA OLE ELÄMÄÄ LIHON ITTENI 150 KG JA MEEN NUKKUMAA HYVÄSTI
Hei, ei toi ole mikään maailmanloppu! Kaikki noi asiat voi muuttua. Ota rauhallisesti ja ala korjaamaan asioita. Ei kaikki heti tapahdu, eikä koskaan jos et itse tee mitään elämäsi parantamiseksi. Et voi jatkaa näin, etkä haluakaan, joten sulla ei ole mitään menetettävää. Voitettavaa on! Ja paljon! Aloita pitämällä huolta itsestäsi. Harrasta liikuntaa, syö terveellisesti, siivoa kotisi viihtyisäksi jne. Sinä itse olet ainoa joka voi muuttaa elämääsi. Ei kukaan nainen, eikä kukaan muukaan. Kaveri ja naisasiat hoituvat kuntoon kun itse ensin laitat itsesi kuntoon. Fyysisesti ja psyykkisesti.
Odotan innolla miten Allu menee maksullisiin kun se ei edes ymmärrä lukemaansa vaikka asiat on kirjoitettu monta kertaa ja usein myös SEL-KO-KIE-LEL-LÄ. Voi siis olla ongelmia myös kasvokkaisessa vuorovaikutuksessa.
Ap. Miksi valitat ja runokirjat. Älä tehdä jotakin. Mene illalla opiskelemaan , harrasta ja ole kiitollinen kaikesta, myös vaikeuksista. Rukoile, vaikka et uskoisikaan. Näillä minä selvisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLEN NIIN SAIRAS JA HULLU EN TEE ITELLENI MITÄÄ.. EN VAA JAKSA TÄTÄ ELÄMÄÄ YKSIN KU OON VELOISSA JA EN SAA KAVEREITA.. EN SAA TYTTÖYSTÄVÄÄ EN SAA MITÄÄN... EI MULLA OLE ELÄMÄÄ LIHON ITTENI 150 KG JA MEEN NUKKUMAA HYVÄSTI
Hei, ei toi ole mikään maailmanloppu! Kaikki noi asiat voi muuttua. Ota rauhallisesti ja ala korjaamaan asioita. Ei kaikki heti tapahdu, eikä koskaan jos et itse tee mitään elämäsi parantamiseksi. Et voi jatkaa näin, etkä haluakaan, joten sulla ei ole mitään menetettävää. Voitettavaa on! Ja paljon! Aloita pitämällä huolta itsestäsi. Harrasta liikuntaa, syö terveellisesti, siivoa kotisi viihtyisäksi jne. Sinä itse olet ainoa joka voi muuttaa elämääsi. Ei kukaan nainen, eikä kukaan muukaan. Kaveri ja naisasiat hoituvat kuntoon kun itse ensin laitat itsesi kuntoon. Fyysisesti ja psyykkisesti.
Säästä auttamisenergiasi jollekin toiselle. Allua ei kiinnosta, sen verran nää reilut tuhat ketjua kertoo että mikään neuvo ei kelpaa.
Hei uskon veljet ja tai siskot ! Onko Helsingin alueella tänään missään esim. vapaissa suunnissa mitään tapahtumaa minne voisitte mennä yhdessä Allun kanssa? Tarkoitan että ottaisit te Allun seurakuntaan mukaan. Allulla olisi heti kaksi uutta ystävää ja Seurakunnasta saisi ehkä lisää +Jumalan totuutta ja rakkautta ? Miten olisi? Itse en asu lähelläkään Helsinkiä. Muuten tekisin tämän itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siltä näytä.. kuntoilen harrastan liikuntaa.. käyn parturissa töissä ostan vaatteita.. olen vaa jatkuvasti naisille ilmaa.. eikä ne halua mun kainalooon ja nähdä mua???
Olen panostanut eikä auta yhtään mitää eli olen täynnä tätä elämää ja turhatunut todellaki ja masentunut.. ei auta ku mennä maksullisiin
Aloitan projektin, Sen nimi on Allu uskoon 2022! Tavoitteena on tuoda Allulle Kristus tutuksi ja sydämeen! ♥️♥️♥️ Tästä se lähtee ! Valmistaudu Allu elämäsi parhaimpaan vuoteen ikinä !
En saa koskaa ketää enää... pakko se hyväksyä.. joudun menee maksullisiin koko elämäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se auttaa jos en naisille kelpaa?
Nyt olisi heti alkuun hyvä jos Allu katsoisit netistä jonkin Jeesuksesta kertovan elokuvan. YouTube sta löytyy monta ! Esimerkiksi Lumo- Johanneksen evankeliumi :) Siinä olisi hyvä kolme tuntia elämääsi saisit jotain muuta sekä hyvää ajateltavaa.
Hae tosiaan nyt apua itselkesi. Äitiskin varmaan välittää susta.
No en mä itelleni mitää tee.. no en vaa jaksa olla yksin.. miksei kukaa ymärrä. kaipaan omaa naista.. sillon kun mulla oli nainen olin ihan eri ihminen positiivinen ja iloinen elämässä
Vierailija kirjoitti:
No en mä itelleni mitää tee.. no en vaa jaksa olla yksin.. miksei kukaa ymärrä. kaipaan omaa naista.. sillon kun mulla oli nainen olin ihan eri ihminen positiivinen ja iloinen elämässä
Jeesus Kristus rakastaa ja ymmärtää. Mutta sinun Allu on otettava itse ensimmäinen askel Jeesuksen luo. Kaipaat rakkautta ja läheisyyttä. Jeesus on Jumalan poika kenellä on valta ihan kaikkeen. Jeesus parantaa ensin sydämesi ja mielesi ja ohjaa sinulle sen oikean rakastavan puolisonkin aikanaan. Meitä Jeesuksen omia on paljon ja meistä jokainen haluaa olla sinun ystäväsi. Meille kelpaisi just sinunlaisesi Allu ystäväksi. ♥️♥️♥️
Ei s@@tana tota jeesusp@sk@@ taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siltä näytä.. kuntoilen harrastan liikuntaa.. käyn parturissa töissä ostan vaatteita.. olen vaa jatkuvasti naisille ilmaa.. eikä ne halua mun kainalooon ja nähdä mua???
Ehkä sä ajattelet liikaa mitä SÄ haluat naiselta, etkä niin päin mitä se nainen voisi sulta haluta? Ehkä naiselle tulee tunne että haluat vaan käyttää häntä omiin tarpeisiisi, etkä ole ollenkaan kiinnostunut siitä mitä nainen ajattelee, toivoo ja tuntee. Ja jos annat mielikuvan heti alusta asti että sun kanssa ei voi olla kivaa ja rentoa, vaan kaikki on kurjaa ja huonosti, niin miksi ihmeessä kukaan nainen sellaiseen suhteeseen haluaisi ryhtyä?
Vierailija kirjoitti:
No nyt se menee sitten toisin päin. Ole ENSIN positiivinen ja iloinen. Sitten se nainenkin löytyy, kunhan et odota että sen pitää tapahtua HETI. Älä ole pakkomielteinen tuon naisasian suhteen, vaan naista odotellessa mieti millä muulla tavoin saisit elämäsi parempaan kuntoon. Kun itse voit paremmin psyykkisesti ja fyysisesti, olet naisten silmissä paljon houkuttelevampi.
Miten sun vanhemmat reagoi noihin raivostumisiin kun olit lapsi? Vaikuttaa nimittäin siltä, ettet osaa käsitellä noita vaikeita tunteita ja voisin veikata että ne oli kielletty lapsuudenkodissasi.. ? Miten on? Millaisia vanhempasi olivat?
Eli en tee itelleni mitää... mulla on äiti kuitenki.. ja työpaikka.. pakko vain kärsiä yksin.. meen sitte vaikka maksullisiin ja maksan saanpa naista