Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on aivan hajalla

Vierailija
25.12.2021 |

On vakityö. velkaa yli 25 tuhatta.. luottoja... ei oo vuosiin ollut kavereita.. nuorempana oli.. oon yksinäinen ja mun mielenterveys on aivan sekasi.. kaipaan yli kaiken naista läheisyyttä tyttöystävää.. ihmiset ei halua ees ikinä soittaa mulle jutella mulle ees töissä tai oikein missään.. tuntuu ettei mua ole olemassa..jatkuvasti ruikutan mulle on todettu vihamielinen persoona epävakaa persoona.. olen yksinkertainen... ehkä sitten lievästi kehitysvammainen.. jotenki tuntuu että elän aivan omassa kuplassa.. ja monet muut seurustelee on kavereita.. ja mä en jaksa enää

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki nettipoliisille lienee nyt paikallaan.

Vierailija
62/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEEN SEN VIDEON JA SIINÄ KERRON MITÄ TUUN TEKEMÄÄN.. JA MISSÄ.. JA SITTE TOTEUTAN SEN JA MUSTA EI KUULU ENÄÄ KOSKAAN MITÄÄN.. JA NAISTA EN TULLUT SAAMAA ENÄÄ KOSKAA EIKÄ TARVI MIETTIÄ ENÄÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alluhan taitaa olla postinlajittelija ja töissä jossain päin Vantaata tai Helsinkiä. Sitä kautta vois ehkä joku sherlokki selvittää henkilöllisyyden. Psykiatrinen päivystys piipa-autolla olis nyt Allulle oikea osoite. Ja niin voimakas lääkitys, että loppuu tuo ulina.

Allu ihan oikeesti, sä oot sairas ja tarvitset apua. Ihan nyt ja heti.

Vierailija
64/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei auta mitää.. MUN ELÄMÄ ON PASKAA EN SAA NAISTA JA TEKIS MIELI HAKATA IHMISIÄ KOURIA NAISIA VÄKISIN OTTAA SEKSIÄ VÄKISIN KOSKEA NAISEN PYLLYÄ.. MÄ EN KESTÄÄ ENÄÄ

Et saa naista? EI KUKAAN SAA NAISTA TAI MIESTÄ, ihmissuhteita ei saada tai anneta tai oteta, ne syntyy kahden ihmisen halusta olla toistensa kanssa. No rahalla voit ehkä ostaa seksiä, jos sellaisen tyypin jostakin löydät.

Kehitä itseäsi ihmisenä ja lopeta tuo itsesäälissä piehtarointi!

Vierailija
65/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN NIIN SAIRAS JA HULLU EN TEE ITELLENI MITÄÄ.. EN VAA JAKSA TÄTÄ ELÄMÄÄ YKSIN KU OON VELOISSA JA EN SAA KAVEREITA.. EN SAA TYTTÖYSTÄVÄÄ EN SAA MITÄÄN... EI MULLA OLE ELÄMÄÄ LIHON ITTENI 150 KG JA MEEN NUKKUMAA HYVÄSTI

Vierailija
66/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei auta mitää.. MUN ELÄMÄ ON PASKAA EN SAA NAISTA JA TEKIS MIELI HAKATA IHMISIÄ KOURIA NAISIA VÄKISIN OTTAA SEKSIÄ VÄKISIN KOSKEA NAISEN PYLLYÄ.. MÄ EN KESTÄÄ ENÄÄ

Et saa naista? EI KUKAAN SAA NAISTA TAI MIESTÄ, ihmissuhteita ei saada tai anneta tai oteta, ne syntyy kahden ihmisen halusta olla toistensa kanssa. No rahalla voit ehkä ostaa seksiä, jos sellaisen tyypin jostakin löydät.

Kehitä itseäsi ihmisenä ja lopeta tuo itsesäälissä piehtarointi!

sORI EN TEE NIIN JA RUIKUTAN IKUISESTI JA SÄÄLIN ITTEENI MILLANEN VAMMAINEN MÄ OLEN

Vierailija
67/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alluhan taitaa olla postinlajittelija ja töissä jossain päin Vantaata tai Helsinkiä. Sitä kautta vois ehkä joku sherlokki selvittää henkilöllisyyden. Psykiatrinen päivystys piipa-autolla olis nyt Allulle oikea osoite. Ja niin voimakas lääkitys, että loppuu tuo ulina.

EN TEE ITELLENI MITÄÄ.. EN TAPA ITTEENI.. NO OLEN SAIRAS JA PSYYKEHULLU.. OON NIIN YKSIN KAIPAAN NAISTA... EI VOI MITÄÄN

Vierailija
68/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALLU!!! Kerro YouTube tilisi nimi

Vierailija
69/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN TEE ITELLENI MITÄÄ.. EN TAPA ITTEENI.. NO OLEN SAIRAS JA PSYYKEHULLU.. OON NIIN YKSIN KAIPAAN NAISTA... EI VOI MITÄÄN

MEEN NUKKUMAA JA OSTAN 10 KG KARKKIA JA LIHON VAA.. EN TEE ELÄMÄLLE ENÄÄ MITÄÄ MULLE RIITTI

Vierailija
70/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAAN ITTEENI JA HAKKAAN PÄÄTÄ SEINÄÄ KU EN SAA PARISUHDETTA JA NAISTA

Vierailija
71/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sille kuule voi. Hoidat ensin oman psyykesi vähän ... no okei, paljon parempaan kuntoon. Mene Peijaksen psyk.päivystykseen nyt ensi hätään. Netti kiinni. Lopetat palstailun vähäksi aikaa. Vertaistukea voit saada muilta mielenterveyskuntoutujilta, sitä kautta ehkä kavereita. Uutta sisältöä elämään.

Mutta nyt ekaksi, lääkitys kuntoon. Apua kyllä saa.

Vierailija
72/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan missä tää asuu? Poliisit tai valkotakkiset ovelle ennen kuin mitään käy kenelläkään sivulliselle

Vierailija
73/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei KETÄÄ KIINNOSTA MUN ELÄMÄ.. KAIKKI SANOO TAPA ITTES PELLE.. OLET KEHITYSVAMMAINEN

T. ALLU

Kuka sanoo? Onko kuitenkn niin että se on vain omissa ajatuksissasi?

Vierailija
74/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eN SAA IKINÄ RAKKAUTTA SUUDELLA NAISTA SEKSIÄ JA KOSKEA NAISTA

Vierailija
75/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei KETÄÄ KIINNOSTA MUN ELÄMÄ.. KAIKKI SANOO TAPA ITTES PELLE.. OLET KEHITYSVAMMAINEN

T. ALLU

Kuka sanoo? Onko kuitenkn niin että se on vain omissa ajatuksissasi?

MONET ON SANONUT ja naiset on sanonu ei kukaa huoli sua ku oot tommonen kehitysvammainen heikkolahjainen etkä oo normaali

Vierailija
76/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan missä tää asuu? Poliisit tai valkotakkiset ovelle ennen kuin mitään käy kenelläkään sivulliselle

Vantaalla. Jossain ketjussa ilmoitti puhelinnumeronsakin.

Vierailija
77/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi tämä loppuu tänään klo 18 🤣👌

Jos tämä jankkaus on jatkunut netissä vuosia niin millä todennäköisyydellä se loppuu juuri tänään?

Huomenna taas uusi ketju otsikolla "olen lähellä luovuttamista"

Vierailija
78/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu heti tuonne Peijaksen sairaalaan niinkuin joku neuvoi? Ihan oikeasti nyt heti! Kerro että olet muille vaaraksi

Vierailija
79/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi tämä loppuu tänään klo 18 🤣👌

Jos tämä jankkaus on jatkunut netissä vuosia niin millä todennäköisyydellä se loppuu juuri tänään?

Huomenna taas uusi ketju otsikolla "olen lähellä luovuttamista"

No en voi sille mitää ku en saa naista.. ei tää lopu varmaa koskaan.

Vierailija
80/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu heti tuonne Peijaksen sairaalaan niinkuin joku neuvoi? Ihan oikeasti nyt heti! Kerro että olet muille vaaraksi

En tee mitään muilla luovutan vaan ja kuuntelen muita.. en tee itelleni mitää.. meen nukkumaa.. ja ehkä sitte meen maksullisiin ja maksan että saan naista.. helpottaa hetkeksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi