Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on aivan hajalla

Vierailija
25.12.2021 |

On vakityö. velkaa yli 25 tuhatta.. luottoja... ei oo vuosiin ollut kavereita.. nuorempana oli.. oon yksinäinen ja mun mielenterveys on aivan sekasi.. kaipaan yli kaiken naista läheisyyttä tyttöystävää.. ihmiset ei halua ees ikinä soittaa mulle jutella mulle ees töissä tai oikein missään.. tuntuu ettei mua ole olemassa..jatkuvasti ruikutan mulle on todettu vihamielinen persoona epävakaa persoona.. olen yksinkertainen... ehkä sitten lievästi kehitysvammainen.. jotenki tuntuu että elän aivan omassa kuplassa.. ja monet muut seurustelee on kavereita.. ja mä en jaksa enää

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEEN SITTE VÄKISIN KOURII NAISIA TÄNÄÄ HKI.. OTAN NIIN HYVÄN NÄKÖSTÄ NAISTA MEEN KOURIMAA SITTE JOSSAI METTÄTIELLÄ JA KOSKEN TISSEISTÄ JA PERSEESTÄ AAH

Vierailija
42/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYSTYN JA HAKKAAN JONKU MIEHEN SAMALLA.. JA KOURIN NAISTA VÄKISIN METSÄSSÄ KOURIN KUNNOLLA ETTÄ SE HUUTAA HALUAN KOSKEA NAISTA JA PERSETTÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN HITTO MÄ HALUN KOSKEA NAISTA JA SUUDELLA KAUNIITA KASVOJA JA HYVÄÄ PERSETTÄ KOURIA JA KOSKEA TUNTEA SEN NAISEN PYLLYN JA AAH.. MÄ NIIN HALUAN.. SITTE TAPAN ITSENI

Vierailija
44/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottiko?

Vierailija
45/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRAAAT IHMISET HULLUT IHMISET.. SYÖKÄÄ PASKAA.. EN VÄLITÄ PASKAAKAA MITÄ AJATTELETTE MUSTA KOKO SUOMI MUT JO TUNTEE

T. ALLU

Vierailija
46/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä SAATANA HELPOTTAA KUN SAAN KOURIA NAISEN PYLLYÄ JA KOSKEA RINTOJA JA TISSEJÄ.. KYLLÄ HELPOTTAA ELÄMÄ JA PILLUAKI TEKEE MIELI

Vierailija
47/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKO SUOMI MUT TUNTEE EI KIINNOSTA... HEIKKOLAHJAINEN EPÄVAKAA SAIRAS PSYYKEHULLU

ALLUU

Vierailija
48/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi tämä loppuu tänään klo 18 🤣👌

Vierailija
49/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kYLLÄ VARMA ITSEMURHA... .OIKEE IHMISET SAA NÄHÄ.. SAMALLA KOURIN NAISTA JA OON VÄKISIN SEKSIÄ

Vierailija
50/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, Raamattu kertoo meille kuinka kallisarvoinen olet. Vapahtajamme Jeesus Kristus kuoli sinun puolestasi kuoleman ristillä 2000vuotta sitten. Jeesus rakastaa sinua niin paljon tänäänkin ja hän on sinun vierelläsi jatkuvasti kaikkina elämäsi hetkinä, mikäli vain tahdot niin.

Mikään tämän maailman rakkaus ei ole yhtään mitään verrattuna Jumalan rakkauteen sinua kohtaan.

Allu, haluan kertoa tämän sinulle , koska silloin kun itse olin samassa suossa kuin sinä olisin halunnut kuulla tästä.

Olin hyvin masentunut ja yritin itsemurhaa

Olin yksinäinen ja pettynyt elämääni.

Kukaan ei kertonut minulle totuutta Jumalan rajattomasti suuresta rakkaudesta ja jouduin vielä vuosia tarpomaan pimeässä suossa yksinäisenä. En halua sitä sinulle ,Allu.

Kunnes viimeinkin tänä vuonna Jeesus tavoitti minut . Elämä voi muuttua, niin paljon kun antaa Kristuksen koskettaa sydäntä.

Toivon että avaat Raamatusta Johanneksen evankeliumin ja saat sieltä lohtua Vapahtajasta ja hänen suuresta rakkaudestaan. Sinä et ole yksin. Herra Jeesus on kanssasi.

Vierailija
51/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pättäny VIHDOIN TÄNÄÄ TEHDÄ ITSEMURHAN KELLO 18.. ESTI OTAN NAISTA VÄKISIN VALITSEN KAUNIIN NAISEN OON SEKSIÄ JA TAPAN ITSENI VÄKISIN

Vierailija
52/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKO SUOMI TUNTEE MUT JA KUVAT JA KAIKKI MILLANEN HULLU MÄ OLEN.. EN SAA NAISTA JA YKSINÄINEN VIHAAN ELÄMÄÄNI.. TÄNÄÄ SE TAPAHTUU ITSEMURHA

T. ALLU

Vierailija
53/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS TODELLAKI TÄNÄÄ SE TAPAHTUU MILLANEN MÄ OON EN KESTÄ ITTEENI ENÄÄ TÄTÄ RUIKUTUSTA OLLA ILMAN NAISTA YKSINÄINEN EN KESTÄ OMAA ELÄMÄÄ OLLENKAA ENÄÄ

Vierailija
54/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tämä ihminen tarvitsee, eikä hattuilua. Täällä vaan yllytetään ja vinoillaan ja sitten ihmetellään kun joillekin sivullisille henkilön lisäksi tapahtuu jotain. Eikö kukaan täällä tunne henkilöä, jotta voi ohjata oikean avun ja lääkityksen piiriin?

Vierailija
55/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänää se TAPAHTUU MULLA ELÄMÄ PÄÄTTYY.. MULLA ON MITTA TÄYNNÄ

Vierailija
56/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei KETÄÄ KIINNOSTA MUN ELÄMÄ.. KAIKKI SANOO TAPA ITTES PELLE.. OLET KEHITYSVAMMAINEN

T. ALLU

Vierailija
57/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HALUAN HAKATA IHMISIÄ JA ETTEKÖ TAJUA MUN ELÄMÄ ON NIIN PASKAA OON KEHITYSVAMMAIINEN EPÄTOIVONEN VALITTAVA RUIKUTTAJA MULLE KELPAIS KAIKKI NAISET MÄ EN KELPAA KELLEKKÄÄ

T. ALLU

Etkä ole! Etkä hakkaa ketään, muista se! Et voi purkaa omaa pahaa oloasi muihin. Hakkaa nyrkkeilysäkkiä, tai vaikka patjaa. Mene metsään huutamaan. Aggressiota sun on pakko purkaa, mutta älä kohdita sitä ihmisiin tai eläimiin. Kun oot hakannu ja riehunu itsesi väsyksiin, pystyt ehkä lukemaan tän ketjun oikeesti ajatuksella, ja huomaat että täällä on sulle tarjolla paljon hyviä neuvoja ja myötätuntoa.

Vierailija
58/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta mitää.. MUN ELÄMÄ ON PASKAA EN SAA NAISTA JA TEKIS MIELI HAKATA IHMISIÄ KOURIA NAISIA VÄKISIN OTTAA SEKSIÄ VÄKISIN KOSKEA NAISEN PYLLYÄ.. MÄ EN KESTÄÄ ENÄÄ

Vierailija
59/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään pitäisi joutua aina olemaan yksin jos ei sitä itse halua. Onko elämäsi aina ollut yksinäistä, vai onko jossain vaiheessa jotain tapahtunut mikä on muuttanut asiat. Ootko ajatellut että muut varmaan pelkäävär sinua, jos kerran olet niin synkkä ja vihamielinen? Eivät uskalla lähestyä tai jutella sen vuoksi? Jos on tosi pitkään ollut yksin alkaa lopulta näkemään asiat vain omasta näkökulmasta, ja voi olla vaikea nähdä kokonaisuutta. Myös valittamalla jatkuvasti omasta elämästään karkoittaa helposti ihmiset ympäriltään. Vaikka on ymmärretäävää että kun on paha olla, on tarve puhua siitä ääneen, niin on myös ymmärrettävää että toinen helposti siitä ahdistuu ja alkaa välttelemään. Yritä suhtautua vähän positiivisemmin, tai edes ihan neutraalisti muihin, ja aloita tutustuminen vähitellen juttelemalla aina tilaisuuden tullen muutama sana milloin kenenkin kanssa. Töissä, kaupan kassalla, missä vaan näet tilaisuuden. Aloita sinä, jos ihmiset ympärilläsi ovat jo niin tottuneet vihamieliseen asenteeseesi etteivät edes yritä ottaa kontaktia. Ystävällisyydellä pääsee oikeasti elämässä pitkälle, mutta ymmärrän ihan hyvin että ei ole helppoa ryhtyä muuttamaan itseään. Mutta kaikki on mahdollista jos tarpeeksi on halua. Toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaisuuteesi! Kohta on uusivuosi, tee päätös että ensi vuonna muutat elämääsi parempaan suuntaan. Opettelet tulemaan toimeen itsesi kanssa, ja sen myötä myös muiden kanssa, ja yrität etsiä elämästä pieniä asioita jotka tuovat iloa. Isot muutokset tulevat vähitellen, ja mieli toipuu synkkyydestä vähitellen kun tulee paljon pieniä positiivisia kokemuksia. ❤️

Hyvä kirjoitus, josta vielä pitää alleviivata sitä, että vain omaa ajatteluaan ja käytöstään voi muuttaa, ei toisten. Kenenkään ei pitäisi joutua olemaan yksin, MUTTA jokainen on kuitenkin vastuussa omasta onnellisuudestaan.

Ei pidä antaa koskaan kenellekään käsitystä, että surkea elämä tai yksinäisyys on muiden vika. Kun  se ei ole! Onnellisuus on silkka päänsisäinen juttu, ja jokainen työstää sen omassa päässään niistä aineksista, joita elämässä kulloinkin on.

Vierailija
60/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄNÄÄ TÄÄ KAIKKI PÄÄTTYY TEEN VIDEON YOUTUBEEN ENNEN KELLO 18.. JA SITTE LÄHDEN HKI TEKEMÄÄN ITSEMURHAN JULMASTI JA HUUDAN ETTÄ OLEN ALLU KAIKKI SAA TIETÄÄ..

T.. ALLU

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän