Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on aivan hajalla

Vierailija
25.12.2021 |

On vakityö. velkaa yli 25 tuhatta.. luottoja... ei oo vuosiin ollut kavereita.. nuorempana oli.. oon yksinäinen ja mun mielenterveys on aivan sekasi.. kaipaan yli kaiken naista läheisyyttä tyttöystävää.. ihmiset ei halua ees ikinä soittaa mulle jutella mulle ees töissä tai oikein missään.. tuntuu ettei mua ole olemassa..jatkuvasti ruikutan mulle on todettu vihamielinen persoona epävakaa persoona.. olen yksinkertainen... ehkä sitten lievästi kehitysvammainen.. jotenki tuntuu että elän aivan omassa kuplassa.. ja monet muut seurustelee on kavereita.. ja mä en jaksa enää

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästi ihmiset.. tänää se aika on... allu tekee itsemurhan se on varma

t. allu

Vierailija
22/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään pitäisi joutua aina olemaan yksin jos ei sitä itse halua. Onko elämäsi aina ollut yksinäistä, vai onko jossain vaiheessa jotain tapahtunut mikä on muuttanut asiat. Ootko ajatellut että muut varmaan pelkäävär sinua, jos kerran olet niin synkkä ja vihamielinen? Eivät uskalla lähestyä tai jutella sen vuoksi? Jos on tosi pitkään ollut yksin alkaa lopulta näkemään asiat vain omasta näkökulmasta, ja voi olla vaikea nähdä kokonaisuutta. Myös valittamalla jatkuvasti omasta elämästään karkoittaa helposti ihmiset ympäriltään. Vaikka on ymmärretäävää että kun on paha olla, on tarve puhua siitä ääneen, niin on myös ymmärrettävää että toinen helposti siitä ahdistuu ja alkaa välttelemään. Yritä suhtautua vähän positiivisemmin, tai edes ihan neutraalisti muihin, ja aloita tutustuminen vähitellen juttelemalla aina tilaisuuden tullen muutama sana milloin kenenkin kanssa. Töissä, kaupan kassalla, missä vaan näet tilaisuuden. Aloita sinä, jos ihmiset ympärilläsi ovat jo niin tottuneet vihamieliseen asenteeseesi etteivät edes yritä ottaa kontaktia. Ystävällisyydellä pääsee oikeasti elämässä pitkälle, mutta ymmärrän ihan hyvin että ei ole helppoa ryhtyä muuttamaan itseään. Mutta kaikki on mahdollista jos tarpeeksi on halua. Toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaisuuteesi! Kohta on uusivuosi, tee päätös että ensi vuonna muutat elämääsi parempaan suuntaan. Opettelet tulemaan toimeen itsesi kanssa, ja sen myötä myös muiden kanssa, ja yrität etsiä elämästä pieniä asioita jotka tuovat iloa. Isot muutokset tulevat vähitellen, ja mieli toipuu synkkyydestä vähitellen kun tulee paljon pieniä positiivisia kokemuksia. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lenkille.

Aivan paska neuvo masentuneelle ellei tarkoiteta HooKoon sinistä lenkkiä.

Vierailija
24/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään pitäisi joutua aina olemaan yksin jos ei sitä itse halua. Onko elämäsi aina ollut yksinäistä, vai onko jossain vaiheessa jotain tapahtunut mikä on muuttanut asiat. Ootko ajatellut että muut varmaan pelkäävär sinua, jos kerran olet niin synkkä ja vihamielinen? Eivät uskalla lähestyä tai jutella sen vuoksi? Jos on tosi pitkään ollut yksin alkaa lopulta näkemään asiat vain omasta näkökulmasta, ja voi olla vaikea nähdä kokonaisuutta. Myös valittamalla jatkuvasti omasta elämästään karkoittaa helposti ihmiset ympäriltään. Vaikka on ymmärretäävää että kun on paha olla, on tarve puhua siitä ääneen, niin on myös ymmärrettävää että toinen helposti siitä ahdistuu ja alkaa välttelemään. Yritä suhtautua vähän positiivisemmin, tai edes ihan neutraalisti muihin, ja aloita tutustuminen vähitellen juttelemalla aina tilaisuuden tullen muutama sana milloin kenenkin kanssa. Töissä, kaupan kassalla, missä vaan näet tilaisuuden. Aloita sinä, jos ihmiset ympärilläsi ovat jo niin tottuneet vihamieliseen asenteeseesi etteivät edes yritä ottaa kontaktia. Ystävällisyydellä pääsee oikeasti elämässä pitkälle, mutta ymmärrän ihan hyvin että ei ole helppoa ryhtyä muuttamaan itseään. Mutta kaikki on mahdollista jos tarpeeksi on halua. Toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaisuuteesi! Kohta on uusivuosi, tee päätös että ensi vuonna muutat elämääsi parempaan suuntaan. Opettelet tulemaan toimeen itsesi kanssa, ja sen myötä myös muiden kanssa, ja yrität etsiä elämästä pieniä asioita jotka tuovat iloa. Isot muutokset tulevat vähitellen, ja mieli toipuu synkkyydestä vähitellen kun tulee paljon pieniä positiivisia kokemuksia. ❤️

V*ttu se kappalejako!

Vierailija
25/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. allu

Älä tee. Olet arvokas, ja ainutlaatuinen! Ei ole ketään samanlaista kuin sinä! Anna itsellsi mahdollisuus! Vaikka elämä on nyt huonoa, se voi muuttua paremmaksi! Mutta sinun on itse tehtävä päätös muuttaa elämääsi. Muut eivät voi sitä tehdä. Jokaisella on kuitenkin oma elämä ja omat tunteet ja ajatukset. Ei muut tiedä mitään sun ajatuksista ja tunteista, he näkevät vaan sen mitä päällepäin näytät. Älä siis pelota muita pois vihaisuudella. Opettele näkemään kaikki hyvä itsessäsi. Kun sinä näet sen, on helpompi näyttää se myös ulospäin. Sitten et enää ole ”se tyyppi joka on aina niin vihaisen oloinen ettei sille uskalla sanoa mitään”.

Vierailija
26/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alku herätti edes hieman empatiaa ja sua olisi ehkä haluttu auttaakin. Tekstisi sen jälkeen ajaa ihmiset pois.

Missäköhän vika?

Ei näin. Komenttisi sen sijaan ajaa ihmiset pois.

Vierailija
27/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene lenkille.

Aivan paska neuvo masentuneelle ellei tarkoiteta HooKoon sinistä lenkkiä.

Ei kun oikeasti yksi parhaista neuvoista. Kaikessa yksinkertaisuudessaan yksi tehokkaimmista tavoista on säännöllinen ulkoilu/ lenkkeily.

Vierailija
28/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUAN HAKATA IHMISIÄ JA ETTEKÖ TAJUA MUN ELÄMÄ ON NIIN PASKAA OON KEHITYSVAMMAIINEN EPÄTOIVONEN VALITTAVA RUIKUTTAJA MULLE KELPAIS KAIKKI NAISET MÄ EN KELPAA KELLEKKÄÄ

T. ALLU

Vierailija
29/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. allu

Älä tee. Olet arvokas, ja ainutlaatuinen! Ei ole ketään samanlaista kuin sinä! Anna itsellsi mahdollisuus! Vaikka elämä on nyt huonoa, se voi muuttua paremmaksi! Mutta sinun on itse tehtävä päätös muuttaa elämääsi. Muut eivät voi sitä tehdä. Jokaisella on kuitenkin oma elämä ja omat tunteet ja ajatukset. Ei muut tiedä mitään sun ajatuksista ja tunteista, he näkevät vaan sen mitä päällepäin näytät. Älä siis pelota muita pois vihaisuudella. Opettele näkemään kaikki hyvä itsessäsi. Kun sinä näet sen, on helpompi näyttää se myös ulospäin. Sitten et enää ole ”se tyyppi joka on aina niin vihaisen oloinen ettei sille uskalla sanoa mitään”.

ei auta MITÄÄN KU EN SAA PARISUHDETTA JA RAKKAUTTA TODELLAKI TEEN ITSEMURHAN OON JO PÄÄTTÄNYT

Vierailija
30/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TYTTÖYSTÄVÄ JÄTTI MUT JA LUULIN ETTÄ LÖYDÄN RAKKAUDDEN OON VUOSIA YHDESSÄ JA OLI NIIN KAUNIS TYTTÖ JA SE TEKI MUSTA HULLUN MENI KAVERIT JA KAIKKI OLEN VUOSIA OLLUT YKSINÄINEN JA MUA HAUKUTAAN VAMMAISEKSI JA SANOTTU TAPA ITTES.. EI OO KAVEREITA

Vierailija
31/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OO MITÄÄ INTOA ELÄMÄSSÄ ENÄÄ ON NIIN KEHITYSVAMMAINEN.. JOKAISELLE NAISELLE OON ILMAA.. MUA EI OLE OLEMASSA

Vierailija
32/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vihreitä kuulia

Vierailija
33/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on jo ovella.

Vierailija
34/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on hyvä ja lopettaa päihteiden käytön. Jos Allu on jo hyvä ikä käytä päihteitä, niin erinomaista!

Ihminen on juuri niin toivoton kuin tahtoo. Eikö kuulostakin kamalalta? Vaikutat vihaiseltakin. Tunteet roihuaa ja menevät yli.

Hoitamattiman adhd:n kanssa on vaikea päästä tasapainoon mutta ei mahdotonta.

Joskus raivosin kuin Allu ja muistan kuinka hirveää se elämä oli...

Vierailija
35/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja se sama, joka vihaa lapsia?

Vierailija
36/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEEN TEKEEN ITSEMURHAN TÄNÄÄ KELLO 18.. HYVÄSTI IHMISET.. MÄ EN JAKSA IHMISKUNTAA JA IHMISIÄ OOTTE SAIRAITA HULLUJA KAIKKI

Vierailija
37/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tämä ketju alusta alkaen ja yritä samaistua muihin palstailijoihin? Käyttäydytkö samalla tavoin muiden seurassa tosielämässä? Miksi kukaan haluaisi jakaa rajallista aikaansa kanssasi jos sinä vain huudat ja valitat? Jos haluat parempaa niin vain itse voit muuttaa elämääsi parempaan suuntaan.

Vierailija
38/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS MEEN VAIKKA TÄNÄÄ RAUTAPUTKELLA HAKKAAN KAMPPIIN IHMISIÄ.. JEP.. SITTE KOURIN NAISIA VÄKISIN PYLLYSTÄ

Vierailija
39/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MEEN TEKEEN ITSEMURHAN TÄNÄÄ KELLO 18.. HYVÄSTI IHMISET.. MÄ EN JAKSA IHMISKUNTAA JA IHMISIÄ OOTTE SAIRAITA HULLUJA KAIKKI

OK

Vierailija
40/178 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue tämä ketju alusta alkaen ja yritä samaistua muihin palstailijoihin? Käyttäydytkö samalla tavoin muiden seurassa tosielämässä? Miksi kukaan haluaisi jakaa rajallista aikaansa kanssasi jos sinä vain huudat ja valitat? Jos haluat parempaa niin vain itse voit muuttaa elämääsi parempaan suuntaan.

eN KÄYTTÄYDY ESIM TÖISSÄ.. NETISSÄ OLEN EPÄTOIVONEN RUIKUTTAJA JA JAUHAN VAIN NAISISTA JA SÄÄLIN ITTEENI ETTÄ OON KEHITYSVAMMAINEN JA IHMISET HAUKKUU MUA ET SAA KOSKAA NAISTA TAPA ITTES

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä