Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadistinen taaperon äiiti Korson Lumon vessassa tänään

Vierailija
08.04.2015 |

En tiedä mikä häppeninki siellä oli meneillään, kauhee katras mammoja ja muksuja, itse ihan perus-kirjastokäynnilläni. Vessassa siellä on naisten puolella 3 koppia, kuten jotkut ehkä tietää. Mulla on sellanen neuroosi, etten ikinä uskalla lukita vierasta vessakoppia koska oon joskus jääny pienenä jumiin sellaseen. Joten tää äiti joka lapsensa kans tuli vessaan, ei tienny ilmeisesti, että olin kuulolla. Huusi alusta asti lapselle miten se oli käyttäytyny huonosti, kysyi kerran tuleeko lapsi hänen kans vessaan ja ilmeisesti ei ollut tyytyväinen vastaukseen kun iski oven kiinni ja laps jäi ulkopuolelle, sieltä sitten koputti äidilleen ja miltei hysteerisenä huusi äiti millon tulet tänn? Äiti kihisi muutaman kerran että enpä tiedä kun olit niin tuhma, ole hiljaa, älä koske siihen oveen. No, muksu hätääntyy ennestään ja koputtaa ja huutaa, äiti kihisee että nyt oot saatana hiljaa, yhtään et koske tai äiti ei tule ollenkaan (tässä vaiheessa oli ollut jo yli 10min siellä kusella, ite jumitin kopissa tuossa vaiheessa ihan puhtaasta mielenkiinnosta miten tilanne etenee),lapsi jo ihan hysteerinen, itkee äiti tule tule, lupaan olla tosi kiltti.. Äiti uhkailee vastaan, että nyt näyttää siltä että tää pönttö nielaisee äidin kun äidillä on niin tuhma lapsi. Lapsi itkee lohduttomasti ja hakkaa ovea, tässä vaiheessa astuin ulos kopista ja menin lohduttamaan, sanoin isoon ääneen että älä välitä, ei äiti varmasti ollut yhtään tosissaan, ihan höpöhöpöjuttua. Mamma ryntäsi naama valkoisena kopista, riuhtoi lapsen (poika arviolta 2-3v) mukaansa ja katsoi mua murhaavasti mennessään. Terkkuja vaan korson mamma, olit aika vitun paska äiti. PPS. Sulta jäi kädetkin pesemättä ;)

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä ymmärrän äitiä...eihän se mikään väkivaltainen ollut vaan pitkän päivän jälkeen väsynyt lapsensa kiukutteluun Ja mennyt pinna poikki.

Vierailija
22/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin tehnyt niin, että olisin marssinut kopista ulos, ottanut lasta kädestä kiinni ja sanonut kovaan ääneen "kyllä se äiti nyt varmaan sinne pönttöön joutui!" Taluttanut lapsen ulos vessasta ja isoon ääneen kailottanut että "tämä lapsi hädissään huutelee äitiä vessassa, onko näkynyt!?"

Vierailija
24/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:45"]No mä kyllä ymmärrän äitiä...eihän se mikään väkivaltainen ollut vaan pitkän päivän jälkeen väsynyt lapsensa kiukutteluun Ja mennyt pinna poikki.
[/quote]
Taitaa olla korson mamma linjoilla

Vierailija
25/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:45"]

No mä kyllä ymmärrän äitiä...eihän se mikään väkivaltainen ollut vaan pitkän päivän jälkeen väsynyt lapsensa kiukutteluun Ja mennyt pinna poikki.

[/quote]

Empatiakyvytön paska, jonka todellinen luonto tuli esiin.

Vierailija
26/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"]

No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan.

[/quote]

Vetäkää narsistit vittu päähänne. Suurin osa vanhemmista ei todellakaan kiduta lapsiaan.

Vierailija
27/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"]

[/quote]

Vetäkää narsistit vittu päähänne. Suurin osa vanhemmista ei todellakaan kiduta lapsiaan.
[/quote]

Menikö hermo?

Vierailija
28/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaan miettiä, että jos julkisella paikalla "uskaltaa" olla tollainen niin miten sitten kotona.. :(

Vierailija
29/93 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:41"]Olisin vetäny turpaan sitä äitiä jos olisin ollut paikalla. Ja mitä tulee siihen että naisia ei saa lyödä, riippuu vähän kenet määrittelee naiseksi.

Mies 27 (itsekin saanut äidiltä aikanaan vastaavaa sairasta kohtelua)
[/quote]
Vaikutat hullulta

Vierailija
30/93 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:41"]Olisin vetäny turpaan sitä äitiä jos olisin ollut paikalla. Ja mitä tulee siihen että naisia ei saa lyödä, riippuu vähän kenet määrittelee naiseksi.

Mies 27 (itsekin saanut äidiltä aikanaan vastaavaa sairasta kohtelua)
[/quote]
Vaikutat hullulta
[/quote]
Tai ehkä juuri tuon esimerkin hirviöäidin uhrilta.
Ohis

Vierailija
31/93 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:02"]Hohhohhoijaa, tämä on selkeä provo. Hei oikeesti KYMMENEN minuuttia muka ap kökki ja odotteli tilanteen kriisiytymistä?! Uskokoon ken haluaa.
[/quote]
Ihan hyvin mahdollista. Minä kökin kerran ruokatauolla yli 20 minuuttia atk-luokassa, kun kopiokoneella oven takana opettaja avautui isoon ääneen avioerostaan ja miehensä pettämisestä kollegalleen enkä kehdannut lähteä sieltä saatuani hommani valmiiksi,kun olisin paljastanut siinä kuulleeni kaiken.

Vierailija
32/93 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:36"]En tiedä mikä häppeninki siellä oli meneillään, kauhee katras mammoja ja muksuja, itse ihan perus-kirjastokäynnilläni. Vessassa siellä on naisten puolella 3 koppia, kuten jotkut ehkä tietää. Mulla on sellanen neuroosi, etten ikinä uskalla lukita vierasta vessakoppia koska oon joskus jääny pienenä jumiin sellaseen. Joten tää äiti joka lapsensa kans tuli vessaan, ei tienny ilmeisesti, että olin kuulolla. Huusi alusta asti lapselle miten se oli käyttäytyny huonosti, kysyi kerran tuleeko lapsi hänen kans vessaan ja ilmeisesti ei ollut tyytyväinen vastaukseen kun iski oven kiinni ja laps jäi ulkopuolelle, sieltä sitten koputti äidilleen ja miltei hysteerisenä huusi äiti millon tulet tänn? Äiti kihisi muutaman kerran että enpä tiedä kun olit niin tuhma, ole hiljaa, älä koske siihen oveen. No, muksu hätääntyy ennestään ja koputtaa ja huutaa, äiti kihisee että nyt oot saatana hiljaa, yhtään et koske tai äiti ei tule ollenkaan (tässä vaiheessa oli ollut jo yli 10min siellä kusella, ite jumitin kopissa tuossa vaiheessa ihan puhtaasta mielenkiinnosta miten tilanne etenee),lapsi jo ihan hysteerinen, itkee äiti tule tule, lupaan olla tosi kiltti.. Äiti uhkailee vastaan, että nyt näyttää siltä että tää pönttö nielaisee äidin kun äidillä on niin tuhma lapsi. Lapsi itkee lohduttomasti ja hakkaa ovea, tässä vaiheessa astuin ulos kopista ja menin lohduttamaan, sanoin isoon ääneen että älä välitä, ei äiti varmasti ollut yhtään tosissaan, ihan höpöhöpöjuttua. Mamma ryntäsi naama valkoisena kopista, riuhtoi lapsen (poika arviolta 2-3v) mukaansa ja katsoi mua murhaavasti mennessään. Terkkuja vaan korson mamma, olit aika vitun paska äiti. PPS. Sulta jäi kädetkin pesemättä ;)
[/quote]

Olikohan se äiti tykittämässä jotain paskaa suoneen siellä kopissa?! Hyi

Vierailija
33/93 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/93 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, korson mamma alapeukuttaa uskollisesti.. Hävettääkö?? No on syytäkin !!! :)

Vierailija
35/93 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:36"]En tiedä mikä häppeninki siellä oli meneillään, kauhee katras mammoja ja muksuja, itse ihan perus-kirjastokäynnilläni. Vessassa siellä on naisten puolella 3 koppia, kuten jotkut ehkä tietää. Mulla on sellanen neuroosi, etten ikinä uskalla lukita vierasta vessakoppia koska oon joskus jääny pienenä jumiin sellaseen. Joten tää äiti joka lapsensa kans tuli vessaan, ei tienny ilmeisesti, että olin kuulolla. Huusi alusta asti lapselle miten se oli käyttäytyny huonosti, kysyi kerran tuleeko lapsi hänen kans vessaan ja ilmeisesti ei ollut tyytyväinen vastaukseen kun iski oven kiinni ja laps jäi ulkopuolelle, sieltä sitten koputti äidilleen ja miltei hysteerisenä huusi äiti millon tulet tänn? Äiti kihisi muutaman kerran että enpä tiedä kun olit niin tuhma, ole hiljaa, älä koske siihen oveen. No, muksu hätääntyy ennestään ja koputtaa ja huutaa, äiti kihisee että nyt oot saatana hiljaa, yhtään et koske tai äiti ei tule ollenkaan (tässä vaiheessa oli ollut jo yli 10min siellä kusella, ite jumitin kopissa tuossa vaiheessa ihan puhtaasta mielenkiinnosta miten tilanne etenee),lapsi jo ihan hysteerinen, itkee äiti tule tule, lupaan olla tosi kiltti.. Äiti uhkailee vastaan, että nyt näyttää siltä että tää pönttö nielaisee äidin kun äidillä on niin tuhma lapsi. Lapsi itkee lohduttomasti ja hakkaa ovea, tässä vaiheessa astuin ulos kopista ja menin lohduttamaan, sanoin isoon ääneen että älä välitä, ei äiti varmasti ollut yhtään tosissaan, ihan höpöhöpöjuttua. Mamma ryntäsi naama valkoisena kopista, riuhtoi lapsen (poika arviolta 2-3v) mukaansa ja katsoi mua murhaavasti mennessään. Terkkuja vaan korson mamma, olit aika vitun paska äiti. PPS. Sulta jäi kädetkin pesemättä ;)
[/quote]

Olikohan se äiti tykittämässä jotain paskaa suoneen siellä kopissa?! Hyi
[/quote]

Korso...

Vierailija
36/93 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se ämmä näytti? Kaivetaas nimi esiin ja käydään antamassa sille turpaan porukalla

Vierailija
37/93 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"]No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan.
[/quote]

Olet väärässä, taidat itse olla semmoinen huutajamamma.
[/quote]

Joskus vanhemmat huutavat lapsilleen. Ei se tee kenestäkään huonoa vanhempaa.

Vierailija
38/93 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:56"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"] No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan. [/quote] Vetäkää narsistit vittu päähänne. Suurin osa vanhemmista ei todellakaan kiduta lapsiaan. [/quote] Menikö hermo? [/quote] Joo, tuli mieleen millaista paskaa itse saanut kokea kun äidillä ei ollut terve pää. Muuta kysyttävää? [/quote] Sinulla menee hermo mitättömän nettikeskustelun takia. Mitä meinasit tehdä, kun uhmaikäinen taapero saa raivarit julkisella paikalla? Vedät päin näköä? [/quote] Toiset ihmiset osaa suunnata aggression oikeaan kohteeseen, toiset ei. [/quote] Et selkeästi osaa. Jos menettää pienestä hermot, niin voin vain kuvitella, millaista lapsen kanssa tulee olemaan. Tuleva lasun asiakas.

[/quote]

Narsistin reaktio kääntää huomio pois itsestä ja löytää vika toisesta, vaikka olisi tehnyt jotain todella pimeää. Ketä luulet kusettavasi?
[/quote]

Eli diagnosoit juuri itsesi narsistiksi.

Vierailija
39/93 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:39"]Lapsenkasvatuksen ABC: Vanhemman rakkautta ei saa ikinä alistaa sille, miten hyvin lapsi käyttäytyy. Hylkääminen ei ole minkäänlainen osa vanhempien keinovalikoimaa. Lapsen pitää kokea rangaistukset oikeudenmukaisiksi ja rakkaus ehdottomaksi, muuten lapselle kehittyy heikko itsetunto. Minäkin tiedän tämän vaikka olen 25-vuotias lapseton mies. Moni mamma saisi hävetä kun puolustelee tuollaista käytöstä ja hakea vähän ammattiapua lastenkasvatukseen. [/quote] Ei tuossa mitenkään äiti kyseenalaistanut rakkauttaan.

[/quote]

Hylkääminen=en rakasta sinua
[/quote]

Millä tavalla äiti hylkäsi?

Vierailija
40/93 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:56"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"] No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan. [/quote] Vetäkää narsistit vittu päähänne. Suurin osa vanhemmista ei todellakaan kiduta lapsiaan. [/quote] Menikö hermo? [/quote] Joo, tuli mieleen millaista paskaa itse saanut kokea kun äidillä ei ollut terve pää. Muuta kysyttävää? [/quote] Sinulla menee hermo mitättömän nettikeskustelun takia. Mitä meinasit tehdä, kun uhmaikäinen taapero saa raivarit julkisella paikalla? Vedät päin näköä? [/quote] Toiset ihmiset osaa suunnata aggression oikeaan kohteeseen, toiset ei. [/quote] Et selkeästi osaa. Jos menettää pienestä hermot, niin voin vain kuvitella, millaista lapsen kanssa tulee olemaan. Tuleva lasun asiakas.

[/quote]

Aggression suuntaamisella tässä varmaan tarkoitettiin sitä että silloin kun kyse on kahden (tai tässä tapauksessa useamman) AIKUISEN välisestä keskustelusta niin se pieni hermostuminen ei haittaa, mutta silloin kun kyseessä on lapsi, tunnekuohu voidaan käsitellä ilman lapsen pelottelua.
[/quote]

Lapsille saa hermostua. Tunteiden peittely on sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan