Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadistinen taaperon äiiti Korson Lumon vessassa tänään

Vierailija
08.04.2015 |

En tiedä mikä häppeninki siellä oli meneillään, kauhee katras mammoja ja muksuja, itse ihan perus-kirjastokäynnilläni. Vessassa siellä on naisten puolella 3 koppia, kuten jotkut ehkä tietää. Mulla on sellanen neuroosi, etten ikinä uskalla lukita vierasta vessakoppia koska oon joskus jääny pienenä jumiin sellaseen. Joten tää äiti joka lapsensa kans tuli vessaan, ei tienny ilmeisesti, että olin kuulolla. Huusi alusta asti lapselle miten se oli käyttäytyny huonosti, kysyi kerran tuleeko lapsi hänen kans vessaan ja ilmeisesti ei ollut tyytyväinen vastaukseen kun iski oven kiinni ja laps jäi ulkopuolelle, sieltä sitten koputti äidilleen ja miltei hysteerisenä huusi äiti millon tulet tänn? Äiti kihisi muutaman kerran että enpä tiedä kun olit niin tuhma, ole hiljaa, älä koske siihen oveen. No, muksu hätääntyy ennestään ja koputtaa ja huutaa, äiti kihisee että nyt oot saatana hiljaa, yhtään et koske tai äiti ei tule ollenkaan (tässä vaiheessa oli ollut jo yli 10min siellä kusella, ite jumitin kopissa tuossa vaiheessa ihan puhtaasta mielenkiinnosta miten tilanne etenee),lapsi jo ihan hysteerinen, itkee äiti tule tule, lupaan olla tosi kiltti.. Äiti uhkailee vastaan, että nyt näyttää siltä että tää pönttö nielaisee äidin kun äidillä on niin tuhma lapsi. Lapsi itkee lohduttomasti ja hakkaa ovea, tässä vaiheessa astuin ulos kopista ja menin lohduttamaan, sanoin isoon ääneen että älä välitä, ei äiti varmasti ollut yhtään tosissaan, ihan höpöhöpöjuttua. Mamma ryntäsi naama valkoisena kopista, riuhtoi lapsen (poika arviolta 2-3v) mukaansa ja katsoi mua murhaavasti mennessään. Terkkuja vaan korson mamma, olit aika vitun paska äiti. PPS. Sulta jäi kädetkin pesemättä ;)

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:56"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"] No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan. [/quote] Vetäkää narsistit vittu päähänne. Suurin osa vanhemmista ei todellakaan kiduta lapsiaan. [/quote] Menikö hermo? [/quote] Joo, tuli mieleen millaista paskaa itse saanut kokea kun äidillä ei ollut terve pää. Muuta kysyttävää? [/quote] Sinulla menee hermo mitättömän nettikeskustelun takia. Mitä meinasit tehdä, kun uhmaikäinen taapero saa raivarit julkisella paikalla? Vedät päin näköä? [/quote] Toiset ihmiset osaa suunnata aggression oikeaan kohteeseen, toiset ei. [/quote] Et selkeästi osaa. Jos menettää pienestä hermot, niin voin vain kuvitella, millaista lapsen kanssa tulee olemaan. Tuleva lasun asiakas.

[/quote]

Kaikilta menee joskus hermot ja kontrolli, pointti onkin aiheuttaako se sen että sanoo "nyt hiljaa" vai että lukittautuu vessaan 10 minuutiksi ja pelottelee lasta ettei näe enää äitiä. 

Vierailija
2/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:51"]

Tämän ketjun narsisti on kyllä ap. Kuunnella nyt vaan, puuttumatta tilanteeseen mitenkään. Julma paskiainen. Vain jotta saisi jututn juurta aaveella.

[/quote]

Viisautta ettei heti mennä vieraiden asioihin puuttumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:56"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"] No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan. [/quote] Vetäkää narsistit vittu päähänne. Suurin osa vanhemmista ei todellakaan kiduta lapsiaan. [/quote] Menikö hermo? [/quote] Joo, tuli mieleen millaista paskaa itse saanut kokea kun äidillä ei ollut terve pää. Muuta kysyttävää? [/quote] Sinulla menee hermo mitättömän nettikeskustelun takia. Mitä meinasit tehdä, kun uhmaikäinen taapero saa raivarit julkisella paikalla? Vedät päin näköä? [/quote] Toiset ihmiset osaa suunnata aggression oikeaan kohteeseen, toiset ei. [/quote] Et selkeästi osaa. Jos menettää pienestä hermot, niin voin vain kuvitella, millaista lapsen kanssa tulee olemaan. Tuleva lasun asiakas.

[/quote]

Narsistin reaktio kääntää huomio pois itsestä ja löytää vika toisesta, vaikka olisi tehnyt jotain todella pimeää. Ketä luulet kusettavasi?

Vierailija
4/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:39"]Lapsenkasvatuksen ABC: Vanhemman rakkautta ei saa ikinä alistaa sille, miten hyvin lapsi käyttäytyy. Hylkääminen ei ole minkäänlainen osa vanhempien keinovalikoimaa. Lapsen pitää kokea rangaistukset oikeudenmukaisiksi ja rakkaus ehdottomaksi, muuten lapselle kehittyy heikko itsetunto. Minäkin tiedän tämän vaikka olen 25-vuotias lapseton mies. Moni mamma saisi hävetä kun puolustelee tuollaista käytöstä ja hakea vähän ammattiapua lastenkasvatukseen. [/quote] Ei tuossa mitenkään äiti kyseenalaistanut rakkauttaan.

[/quote]

Hylkääminen=en rakasta sinua

Vierailija
5/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä välissä vedit vessan? Sen jälkeen, kun mamma oli valahtanut valkoiseksi?
Siis oikeasti. Sulla on pelkona se, että jäät koppivessaan jumiin, mutta ei se, että joku sut yllättää sut sieltä housut nilkoissa?

Vierailija
6/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:59"]

Ap, missä välissä vedit vessan? Sen jälkeen, kun mamma oli valahtanut valkoiseksi? Siis oikeasti. Sulla on pelkona se, että jäät koppivessaan jumiin, mutta ei se, että joku sut yllättää sut sieltä housut nilkoissa?

[/quote]

Mulla on sama kammo kuin ap:lla, sen aikaa kun teen asiani yleisissä vessoissa pidän kädellä kahvasta kiinni siltä varalta, että joku tulisi sinne. Ehtii kyllä pyrkijä huomata ajoissa, että vessa on varattu, silloin myös huudan että "varattu"!, jos joku yrittää avata ovea. Järjen käyttö sallittua. Ja ehkäpä ap veti sen vessan vaikka samalla kun häipyi kopista, don't u think?

Vierailija
7/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:45"]

No mä kyllä ymmärrän äitiä...eihän se mikään väkivaltainen ollut vaan pitkän päivän jälkeen väsynyt lapsensa kiukutteluun Ja mennyt pinna poikki.

[/quote]

Henkinen väkivalta on mielestäsi sitten ihan ok jos on väsynyt? Oikeasti se saattaa vahingoittaa lasta fyysistä väkivaltaa pahemmin. 

Vierailija
8/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:23"]

Tämä kuuluu sarjaan "lapsi jäähyllä rappukäytävässä".  Provo.  Veikkaan, että sama kirjoittaja.

[/quote]

Mitä helvetin väliä onko tämä provo vai ei?? Hyvää keskustelua pelottelusta lastenkasvatuksessa (mitä valitettavan monet käyttävät). Vaikka juuri tämä tilanne ei olisi tosi, niin vastaavanlaisia  löytyy kyllä jatkuvasti. Hyvä että tästä keskustellaan!

Vierailija
9/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aggression suuntaamisella tässä varmaan tarkoitettiin sitä että silloin kun kyse on kahden (tai tässä tapauksessa useamman) AIKUISEN välisestä keskustelusta niin se pieni hermostuminen ei haittaa, mutta silloin kun kyseessä on lapsi, tunnekuohu voidaan käsitellä ilman lapsen pelottelua.

Vierailija
10/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh, tuollaista kuulee joskus. Lapsiraukan tilanne hirvittää. Kaikki äidit eivät todellakaan ansaitsisi lapsia. 

Tuollainen omituinen uhkailu ei ole edes kovin harvinaista. Äideillehän järjestetään synnytysvalmennusta jne. Eikö voitaisi järjestää myös vauvan- ja lapsenhoitovalmennusta, siis opettaisiin kohtaamaan lapsen fyysiset ja henkiset tarpeet? Voisi ainakin jonkun saada pohtimaan omaa käytöstään.

Vierailija
11/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran nuorena junassa ja sinne tuli äiti pienen tytön ja pienen pojan kanssa. Siis tyttö noin 3 ja poika noin 5. Ja äiti oli ihan kauhea pojalle koko sen matkan ajan minkä matkustivat, siis v*ttuili kuin aikuiselle, joka on tehnyt hänelle jonkin huutavan vääryyden. Poika käyttäytyi hyvin ainakin siellä junassa. Olin jotenkin shokissa enkä tiennyt mitä sanoa. 

Vierailija
12/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:45"]No mä kyllä ymmärrän äitiä...eihän se mikään väkivaltainen ollut vaan pitkän päivän jälkeen väsynyt lapsensa kiukutteluun Ja mennyt pinna poikki.
[/quote]

Mä ymmärrän, että menee pinna poikki, ei se saa mennä niin pahasti, että jättää lapsen 10 minuutiks yksin ja pelottelee lasta, ettei tule ehkä ollenkaan. Ja olen käynyt viime aikoina itsetutkiskelua, kun tulee välillä huudettua taaperolle oman turhautumisen vuoksi. Eipä siitä raivostumisesta mitään hyötyä ole. Helpompi toimia lapsen kanssa, kun jättää karjumisen pois. Ja tollanen pelottelu on julmaa.

Vierailija
13/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:58"]

Itsepä ei ollut pentu käyttäytynyt. Mistä tiedät mitä kyseinen "ihana kiltti lapsi" oli kirjastossa tehnyt aiemmin? Ja itsehän se ei lähtenyt äitinsä kanssa sinne koppiin.

[/quote]

Ai että parivuotias lapsi ei ollut käyttäytynyt. Älä naurata. Pienten lasten vanhemman ei saa menettää hermojaan lapsen kiukuttelusta. Uhkailu on henkistä väkivaltaa. Tämä äiti toimi ehdottomasti väärin. Eikä varmasti ollut ensimmäinen kerta. Lapsen perusturvallisuus on varmaan jo pahasti järkkynyt. 

Vierailija
14/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalaa luettavaa. Lapsiparalla ei välttämättä kovin ruusuinen tulevaisuus edessään, jos äitikin käyttäytyy noin. Hirveää. Tämä taas todistaa sen, että joidenkin ei pitäisi saada niitä lapsia ollenkaan.

Vierailija
15/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja te mammat olette helposti provosoituvia. Selkeä provo, kukaan ei kuppaa 10 minuuttia kopissa ja kuuntele tuollaista käytöstä. Provoooooooooooool

Vierailija
16/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lukee tän.
Idiootti ämmä.

Vierailija
17/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vetäny turpaan sitä äitiä jos olisin ollut paikalla. Ja mitä tulee siihen että naisia ei saa lyödä, riippuu vähän kenet määrittelee naiseksi.

Mies 27 (itsekin saanut äidiltä aikanaan vastaavaa sairasta kohtelua)

Vierailija
18/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä etova pohjamuta ämmä'

Vierailija
19/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD teit ihan oikein

Vierailija
20/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto-eihän tuommoinen ansaitse edes nimeä äiti. :( lasu??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan