Sadistinen taaperon äiiti Korson Lumon vessassa tänään
En tiedä mikä häppeninki siellä oli meneillään, kauhee katras mammoja ja muksuja, itse ihan perus-kirjastokäynnilläni. Vessassa siellä on naisten puolella 3 koppia, kuten jotkut ehkä tietää. Mulla on sellanen neuroosi, etten ikinä uskalla lukita vierasta vessakoppia koska oon joskus jääny pienenä jumiin sellaseen. Joten tää äiti joka lapsensa kans tuli vessaan, ei tienny ilmeisesti, että olin kuulolla. Huusi alusta asti lapselle miten se oli käyttäytyny huonosti, kysyi kerran tuleeko lapsi hänen kans vessaan ja ilmeisesti ei ollut tyytyväinen vastaukseen kun iski oven kiinni ja laps jäi ulkopuolelle, sieltä sitten koputti äidilleen ja miltei hysteerisenä huusi äiti millon tulet tänn? Äiti kihisi muutaman kerran että enpä tiedä kun olit niin tuhma, ole hiljaa, älä koske siihen oveen. No, muksu hätääntyy ennestään ja koputtaa ja huutaa, äiti kihisee että nyt oot saatana hiljaa, yhtään et koske tai äiti ei tule ollenkaan (tässä vaiheessa oli ollut jo yli 10min siellä kusella, ite jumitin kopissa tuossa vaiheessa ihan puhtaasta mielenkiinnosta miten tilanne etenee),lapsi jo ihan hysteerinen, itkee äiti tule tule, lupaan olla tosi kiltti.. Äiti uhkailee vastaan, että nyt näyttää siltä että tää pönttö nielaisee äidin kun äidillä on niin tuhma lapsi. Lapsi itkee lohduttomasti ja hakkaa ovea, tässä vaiheessa astuin ulos kopista ja menin lohduttamaan, sanoin isoon ääneen että älä välitä, ei äiti varmasti ollut yhtään tosissaan, ihan höpöhöpöjuttua. Mamma ryntäsi naama valkoisena kopista, riuhtoi lapsen (poika arviolta 2-3v) mukaansa ja katsoi mua murhaavasti mennessään. Terkkuja vaan korson mamma, olit aika vitun paska äiti. PPS. Sulta jäi kädetkin pesemättä ;)
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"]
Mä olisin tehnyt niin, että olisin marssinut kopista ulos, ottanut lasta kädestä kiinni ja sanonut kovaan ääneen "kyllä se äiti nyt varmaan sinne pönttöön joutui!" Taluttanut lapsen ulos vessasta ja isoon ääneen kailottanut että "tämä lapsi hädissään huutelee äitiä vessassa, onko näkynyt!?"
[/quote]
Tai ehkä parempi että olisi vienyt infopisteelle, jossa lapsi olisi saanut kirjastotädille selittää että äiti ei tule ulos vessasta. Olisi saantu narsistipaska hieman ansaittua häpeää siitä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"] No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan. [/quote] Vetäkää narsistit vittu päähänne. Suurin osa vanhemmista ei todellakaan kiduta lapsiaan. [/quote] Menikö hermo?
[/quote]
Joo, tuli mieleen millaista paskaa itse saanut kokea kun äidillä ei ollut terve pää. Muuta kysyttävää?
Olisin pessyt ämmän ruttunaamaa vessanpöntössö hiukan...
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"]
No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan.
[/quote]
Mulla on lapsia kyllä, teinejä jo. Ja mulla on myös epävakaa uhkaileva ja sekä fyysisesti että psyykkisesti väkivaltainen äiti, jonka takia lapsuuteni oli yhtä paskaa. Jotenkin kummasti tuon mamman "kasvatusmetodit" muistutti minua omasta lapsuudestani. Ja nimenomaan tuon lapsen pohjaton hätä, että äiti oikeasti hylkää kun ei suostunu avaamaan sitä ovea. Äänensävy lisäksi oli todella kova ja kylmä ja mitätöivä, ei ihme että lapsi oli ihan hädissään. Eikä varmasti ollut eka kerta, kun joutuu tuolla tavalla "hylätyksi"/uhkailluksi . ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:50"]Voi vaan miettiä, että jos julkisella paikalla "uskaltaa" olla tollainen niin miten sitten kotona.. :(
[/quote]
Apua, pelottaa ajatella millaista on kotona. Kumpa voisi lapsen saada pois tuollaiselta psykopaatti-mammalta.
Voi pientä. Olis kyllä vessamörkö saanut tollasen mamman nielasta.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:45"]
No mä kyllä ymmärrän äitiä...eihän se mikään väkivaltainen ollut vaan pitkän päivän jälkeen väsynyt lapsensa kiukutteluun Ja mennyt pinna poikki.
[/quote]
Kerropa, miten luulet tuollaisen vaikuttavan lapsen psyykkseeseen? Tiedän ettei se sinua tunnetasolla kiinnosta paskaakaan, mutta sano ihan objektiivinen älyllinen arvio.
Kamala :( on itsellänikin huonoja päiviä ja saatan tiuskia huonosta käytöksestä mutta tuo ei kyllä enää normaalilta enää kuulosta, olikohan kunnon romahdus nyt? Toisaalta ihmisillä nyt on tapoja toimia kun pinna katkeaa mutta että sulkeutua vessaan noin pitkäksi aikaa ja hysterisoida pientä lastansa tahallisesti vaan entistä enemmän. Onhan se parempi kuin hakata lasta tietenkin, mutta ei tuollainen tilannetta auta myöskään yhtään, ehdotan kyllä kaikille näin käyttäytyville ja ymmärtäjille ihan itsetutkiskelua ja itseilmaisun taitojen opiskelua sekä vihanhallintaa... On raja mikä on vielä normaalia ja ok ja on raja milloin pitää hiljentyä, mennä itseensä ja ajatella reagoimistaan pitemmän päälle!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"] No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan. [/quote] Vetäkää narsistit vittu päähänne. Suurin osa vanhemmista ei todellakaan kiduta lapsiaan. [/quote] Menikö hermo?
[/quote]
Joo, tuli mieleen millaista paskaa itse saanut kokea kun äidillä ei ollut terve pää. Muuta kysyttävää?
[/quote]
Sinulla menee hermo mitättömän nettikeskustelun takia. Mitä meinasit tehdä, kun uhmaikäinen taapero saa raivarit julkisella paikalla? Vedät päin näköä?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:47"]
No mä kyllä ymmärrän äitiä...eihän se mikään väkivaltainen ollut vaan pitkän päivän jälkeen väsynyt lapsensa kiukutteluun Ja mennyt pinna poikki.
[/quote]
Empatiakyvytön paska, jonka todellinen luonto tuli esiin.
[/quote]
Enkös nimenomaan ole empatiakykyinen, jos yritän ymmärtää tätä äitiä. Empatiakyvyttömyyttä on se, ettei näe kuin oman näkökulmansa.
Henkistä väkivaltaa puhtaimmillaan...
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"]
No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan.
[/quote]
Mulla on lapsia kyllä, teinejä jo. Ja mulla on myös epävakaa uhkaileva ja sekä fyysisesti että psyykkisesti väkivaltainen äiti, jonka takia lapsuuteni oli yhtä paskaa. Jotenkin kummasti tuon mamman "kasvatusmetodit" muistutti minua omasta lapsuudestani. Ja nimenomaan tuon lapsen pohjaton hätä, että äiti oikeasti hylkää kun ei suostunu avaamaan sitä ovea. Äänensävy lisäksi oli todella kova ja kylmä ja mitätöivä, ei ihme että lapsi oli ihan hädissään. Eikä varmasti ollut eka kerta, kun joutuu tuolla tavalla "hylätyksi"/uhkailluksi . ap
[/quote]
Kukaan ei usko, että sinulla on ensimmäistäkään lasta. Hyvä, jos edes kuukautiset alkaneet.
Itsepä ei ollut pentu käyttäytynyt. Mistä tiedät mitä kyseinen "ihana kiltti lapsi" oli kirjastossa tehnyt aiemmin? Ja itsehän se ei lähtenyt äitinsä kanssa sinne koppiin.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:55"]Toisaalta ihmisillä nyt on tapoja toimia kun pinna katkeaa mutta että sulkeutua vessaan noin pitkäksi aikaa ja hysterisoida pientä lastansa tahallisesti vaan entistä enemmän. Onhan se parempi kuin hakata lasta tietenkin
[/quote]
Itse asiassa ei ole parempi kuin hakata. Jos lapsi luulee että äiti hylkää tai että vessanpönttö nielaisee äidin (pieni lapsi ei ymmärrää todellisuuden rajoja ja uskoo äitiään kuin Jumalaa), aiheuttaa se vakavaa psyykkistä vahinkoa lapselle. Tuo lapsi pitäisi oikeasti ottaa huostaan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:55"]
[/quote]
Kerropa, miten luulet tuollaisen vaikuttavan lapsen psyykkseeseen? Tiedän ettei se sinua tunnetasolla kiinnosta paskaakaan, mutta sano ihan objektiivinen älyllinen arvio.
[/quote]
Mikä kohta tässä oli se kauhein? Äidin raivoaminen, oven kiinni sulkeminen ja lapsen edestä vai sanominen että äiti häviää pönttöön?
Joo tietyt "äidit" on just tollasia..nää puolustelijat kuuluu heihin. Elämänkoululaisia yleensä, aina kyrpä otsassa, aina huutamassa, kiroilemassa ja uhkailemassa lapsiaan ja miehiään. Ja sitten puolustelevat käytöstään kun on niin väsynyt ja on stressiä ja lasten vika kun kiukuttelevat, ja jos joku sanoo, että hei ei lapsille noin saa puhua niin heidän mielestään se sanoja on vapaa kasvattaja, joka antaa lasten tehdä ihan mitä vaan ja silittelee vaan päätä. Hah, naurattaisi jos ei säälittäisi heidän lapsensa niin paljon.
Itse tiedän mitä stressi on, ja olen ollut todella todella väsynyt, mutta ikinä en lapsiani ole tuolla lailla uhkaillut tai huutanut heille vittusaatanaa, ja ihania lapsia ovat, ja käyttäytyvät todella hyvin. Kaikenlaiset vittupäät sitä pystyykin lisääntymään, mutta oikeasti hyvät ihmiset eivät välttämättä saa koskaan lapsia. Ei oo reilua...
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"] No voi herranduudeli. Olivat sentään kirjastossa, joten ei ihan kelvoton äiti ole. No opit sitten, kun itselläsi on lapsia, että täydellisiä äitejä ei ole olemassakaan. [/quote] Mulla on lapsia kyllä, teinejä jo. Ja mulla on myös epävakaa uhkaileva ja sekä fyysisesti että psyykkisesti väkivaltainen äiti, jonka takia lapsuuteni oli yhtä paskaa. Jotenkin kummasti tuon mamman "kasvatusmetodit" muistutti minua omasta lapsuudestani. Ja nimenomaan tuon lapsen pohjaton hätä, että äiti oikeasti hylkää kun ei suostunu avaamaan sitä ovea. Äänensävy lisäksi oli todella kova ja kylmä ja mitätöivä, ei ihme että lapsi oli ihan hädissään. Eikä varmasti ollut eka kerta, kun joutuu tuolla tavalla "hylätyksi"/uhkailluksi . ap [/quote] Kukaan ei usko, että sinulla on ensimmäistäkään lasta. Hyvä, jos edes kuukautiset alkaneet.
[/quote]
Selvästi narsisti linjoilla.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:46"]
[/quote]
[/quote]
Kukaan ei usko, että sinulla on ensimmäistäkään lasta. Hyvä, jos edes kuukautiset alkaneet.
[/quote]
Eeh? :D mikähän tän kirjottajan ongelma oikein oli :D Usko mitä haluat, mutta miksi tämä ei olisi totta? Oletko se sadisti-mutsi?
Kauheaa sinänsä, mutta tarina ei kuulosta uskottavalta. 10 min vessassa ovi lukitsematta, kirjasto täynnä lapsia, eikä kenellekään muulle tule vessahätä.