Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku
Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla
T allu
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oon rupsahtanut ja ikä tekee. Ei kelpaa ja naiset pinnallisia.
Itse olen ollut 6 vuotta sinkkuna, mutta en silti hauku miehiä nirsoiksi ja pinnallisiksi. Minusta sinussa on kaikkein vastenmielisintä tuo, kuinka halveksivasti ja ilkeästi puhut naisista. En ikinä haluaisi olla miehen kanssa, joka suhtautuu naisiin noin rumasti.
N43
Ai puhun rumasti? No miksi teille ei sitte kelpaa yksinkertainen kaveriton ujo mies.. sitä ihmettelen.. oottehan te nirsoja.. emmä ole nirso ku oon laskenut rimaa?
Kyllä, puhut rumasti. Tässäkin viestissäsi haukuit taas naiset nirsoiksi. Haukuit minutkin nirsoksi, vaikka et tunne minua ollenkaan, etkä tiedä minusta mitään.
N43
Aha. No kyllä jos mietin tilannetta. Luulisi että saisin naisen. No ei teille minä kelpaa. Olette nirsoja.
Ok. Kerropa nyt, että millä tavalla minä olen nirso? Entä millä tavalla tuo mun naapurini Marja on nirso?
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaa ku olin nuorempi naisia jotenki kiinnosti.. nyt 36 vuotiaana ei lapsia en halua lapsia niin oon jääny aivan yksin. Outoa.
Suurin osa ihmisistä haluaa lapsia. Yksistään se, että itse ei halua lapsia eikä halua kumppania, jolla on jo lapsia, rajaa potentiaalisten kumppanien määrän aika pieneksi. Ei kai siinä mitään outoa ole?
N43
Ei mutta ei vain kiinnosta niin ei kiinnosta olen tämän jo tiennyt vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani todella hyvä tyttöystävä, mutta miehille ei kelpaa. Sillä olen amis ja työtön. Miesten pinnallisuus estää heitä saamasta hyvän tyttöystävän! Ja naiset mukamas ovat pinnallisia...
Kyllä mulle kelpaisi työtön ja normaali nainen.. mutta naiset on vaa niin pinnallisia
Miksi vaadit naiselta normaliutta, kun et ole itsekään normaali mies? Sinun pitäisi hakea kaltaistasi naista, sellainen voisi sinut hyvin huoliakin jos osaisit kohdella häntä kauniisti ja arvostavasti.
En löydä sellaista naista
Mistä olet yrittänyt etsiä? Olisiko teille heikkolahjaisille joitain tukiryhmiä tms?
Kyllä te olette nirsoja kun prinssi kelpaa tai mies jolla on rahaa ja mersu pihassa.. tavallinen duunari velkaantunut ei kelpaa ja vielä ylipainonen mahalla varustettu kaljuuntunut
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te olette nirsoja kun prinssi kelpaa tai mies jolla on rahaa ja mersu pihassa.. tavallinen duunari velkaantunut ei kelpaa ja vielä ylipainonen mahalla varustettu kaljuuntunut
Harva varmaa kelpaaki.. joo no onnea niille mutta monesti kyllä player naisten naurattaja itsevarma kelpaa.jolla on kavereita ja juo viinaa ja se mersu.. tai juo viiniä ja sopivasti rahaa.. ei vain tällänen kelpaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani todella hyvä tyttöystävä, mutta miehille ei kelpaa. Sillä olen amis ja työtön. Miesten pinnallisuus estää heitä saamasta hyvän tyttöystävän! Ja naiset mukamas ovat pinnallisia...
Kyllä mulle kelpaisi työtön ja normaali nainen.. mutta naiset on vaa niin pinnallisia
Miksi vaadit naiselta normaliutta, kun et ole itsekään normaali mies? Sinun pitäisi hakea kaltaistasi naista, sellainen voisi sinut hyvin huoliakin jos osaisit kohdella häntä kauniisti ja arvostavasti.
Mistä olet yrittänyt etsiä? Olisiko teille heikkolahjaisille joitain tukiryhmiä tms?
Ennen baareista.. lopetin alkoholin hyvä ja baarit toistaseks tauolla. esim suomi 24 treffit.. mulla on tinder.. sitte nyt asensin badoon ei mitää naiset ota yhteyttä ja 0 % kiinnostus mua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen baareista.. lopetin alkoholin hyvä ja baarit toistaseks tauolla. esim suomi 24 treffit.. mulla on tinder.. sitte nyt asensin badoon ei mitää naiset ota yhteyttä ja 0 % kiinnostus mua kohtaan.
Yritän kyllä lähestyä naista en saa mitää vastakaikua ku minä en vaa perkele kiinnosta
Naiset tarvitsee taloudellista turvaa. Että sanoisin että työttömyys on pahin turn off…
Vierailija kirjoitti:
Naiset tarvitsee taloudellista turvaa. Että sanoisin että työttömyys on pahin turn off…
Kaikkihan on turn off naisille.. vaan täydellinen mies kelpaa missä on kaikki pelkkiä plussia sehän on huomattu kyllä.. aina nää jutut samanlaista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan on turn off naisille.. vaan täydellinen mies kelpaa missä on kaikki pelkkiä plussia sehän on huomattu kyllä.. aina nää jutut samanlaista paskaa.
Miehissä on vain pelkkiä vikoja naisten mielestä.. naiset on täydellisiä... että ettikää vain se prinssi ratsulla.. ei paljo kiinnosta.. mä en ole työtön sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa meissä ihmisissä on jotain vikaa. Ei sille voi mitään. Mulla on työpaikka ja hieno asunto ja autoki löytyy.. en todellakaa ole pohjalla.
Miksi asut hienossa asunnossa, jos sinulla on paljon velkaa? Eikö kannattaisi muuttaa edullisempaan asuntoon, ja maksaa niitä velkoja pois asumiskuluissa säästyneillä rahoilla? Voisithan sitten, kun olet velkasi maksanut, muuttaa taas parempaan kämppään. Ei kai 20 000€ velka mikään mahdoton hoidettava ole, jos olet kerran ihan hyväpalkkaisessa työssä ja sinulla on nyt kuitenkin varaa asua hienosti?
Joo nyt en jaksa miettiä naisia enää ja unohdan ne.. rupeen kattoo leffaa ja rauhotun ei kiinnosta jauhaa tätä paskaa. heido
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa meissä ihmisissä on jotain vikaa. Ei sille voi mitään. Mulla on työpaikka ja hieno asunto ja autoki löytyy.. en todellakaa ole pohjalla.
Miksi asut hienossa asunnossa, jos sinulla on paljon velkaa? Eikö kannattaisi muuttaa edullisempaan asuntoon, ja maksaa niitä velkoja pois asumiskuluissa säästyneillä rahoilla? Voisithan sitten, kun olet velkasi maksanut, muuttaa taas parempaan kämppään. Ei kai 20 000€ velka mikään mahdoton hoidettava ole, jos olet kerran ihan hyväpalkkaisessa työssä ja sinulla on nyt kuitenkin varaa asua hienosti?
Koska ei täältä saa halvempaa asuntoa. Asun vantaalla missä yksiön hinnat on lähemmäs 600 € halvimmat ja mulla on 674 ja en saa asumistukee kun 25 € joten palkasta maksan loput.. et vissiin oikee tajua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.. kyse ei ole siitä.. ongelma on tämä yksin oleminen ja kaipaan naista.. no nyt en vaa jaksa jauhaa tästä en jouluaattona
Kukaan nainen ei halua naiseksi miehelle, jolle kelpaisi kuka vaan.
Miksi nainen haluaisi miehen, joka ei itsekään arvosta itseään?
Vierailija kirjoitti:
Näppäränä poikana vastasit naisten puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Jotain mussa on vialla.. vaikka on elämässä ihan muut asiat suht hyvin.. mutta naisrintamalla olen nykyää ku ei mua oo olemassa.. on tinderit.. suomi 24 treffit sun muuta.. mutta ei mitään.. ei kukaa ees vieraile sivuilla ei ketää kiinnosta kai mun profiili naama minä ihmisenä
Oletko ottanut tinderistä uusimman päivityksen?
Vierailija kirjoitti:
Niin naiset mitä mun pitäs tehdä? On työpaikka kaikki rahaa tulee. Oon laskenu rimaa että pullukka kelpaa.
Siis oletatko sinä oikeasti, että jonkun pullukan pitäisi sinusta kiinnostua pelkästään siksi, että sinulla on työpaikka ja olet nyt armollisesti laskenut rimaakin niin, että ihan jonkun pullukan voisit huolia saadaksesi seksiä edes joltain?
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis yrittänyt etsiä heikkolahjaisia naisia paikoista, joissa useinmiten kuitenkin pyörii ihan normaaleja naisia? Eikö kannattaisi hakeutua joihinkin nimenomaan teille heikkolahjaisille suunnattuihin ryhmiin? Ehkä voisit saada sitä kautta ihan niitä kavereitakin?
Suurin osa ihmisistä haluaa lapsia. Yksistään se, että itse ei halua lapsia eikä halua kumppania, jolla on jo lapsia, rajaa potentiaalisten kumppanien määrän aika pieneksi. Ei kai siinä mitään outoa ole?
N43