Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin lähtisikö tänään kävelylle ulos vai tuleeko vaan paha mieli

Vierailija
24.12.2021 |

jos näkee muita joulunvietossa.

t. yksinäinen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin ohimennen tänään naapurin yksinäistä naista ja toivotin lämpöistä joulua. Ilahtui silminnähden. Olen itsekin yksinäinen ja mietin, pitäisikö pyytää häntä tänään tai huomenna glögille/ kahville vai olenko liian tungetteleva?

Vierailija
2/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kävely piristää! Voisinpa pyytää sinut illalla viinille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempi nainen kirjoitti:

Mä näin ohimennen tänään naapurin yksinäistä naista ja toivotin lämpöistä joulua. Ilahtui silminnähden. Olen itsekin yksinäinen ja mietin, pitäisikö pyytää häntä tänään tai huomenna glögille/ kahville vai olenko liian tungetteleva?

Ei ole noloa pyytää glögille. Itse ainakin ilahtuisin.

Vierailija
4/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt sure. On paljon ihmisiä, jotka viettää joulun töissä, eikä rakkaittensa parissa. Itsekin valmistautumassa töihin lähtöön.

mies53v

5/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin meinaan kohta lähteä.

Vierailija
6/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis ilma tekee hyvää.

Vierailija
7/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt sure. On paljon ihmisiä, jotka viettää joulun töissä, eikä rakkaittensa parissa. Itsekin valmistautumassa töihin lähtöön.

mies53v

Mukavaa työpäivää! Olisin vapaaehtoisesti töissä kaikki joulut jos työpaikka ei olisi silloin kiinni. 

ap

Vierailija
8/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä ja antaa auringon tehdä tehtävänsä. Ainakin täällä pirkanmaalla on upea ilma. :)

Ei kannata säikähtää sitä surua ja yksinäisyyden tunnetta, kaikista pahinta on jos niitä yrittää juosta pakoon. Rauhoittua voi kaikkien tunteiden äärelle ja nauttia siitä, että on aikaa kuunnella itseä ja kaikkia tunteita. Kuuntele myös itseäsi ja hemmottele itseäsi sen mukaan. :)

T: toinen yksinäinen.... tosin parempi näin, kuin seurassa, joka satuttaa...

Vierailija
9/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempi nainen kirjoitti:

On se kyllä minusta vähän tungettelevaa. Moni haluaa pitää naapurit vain pihamoikkaustasolla. Minkä verran olette olleet tähän asti tekemisissä?

Vierailija
10/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just aikeissa lähteä jouluaaton marssille.... aurinko paistaa ja valoisaa on lähemmäs pari tuntia. Katsokoot vaan naapurit ja kaikki muutkin, että tuossa menee yksinäinen nainen. Toisaalta ne perheelliset ovat nyt onnellisessa perhe-elämässään viettämässä joulua läheisten kanssa, jotta tuskin edes ulos vilkuilevat ja ulkopuolisia muistavat. 

Vierailija
11/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs, joka viettää joulun yksin. Nautin siitä!

Vierailija
12/12 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just aikeissa lähteä jouluaaton marssille.... aurinko paistaa ja valoisaa on lähemmäs pari tuntia. Katsokoot vaan naapurit ja kaikki muutkin, että tuossa menee yksinäinen nainen. Toisaalta ne perheelliset ovat nyt onnellisessa perhe-elämässään viettämässä joulua läheisten kanssa, jotta tuskin edes ulos vilkuilevat ja ulkopuolisia muistavat. 

En tarkoita olla kyyninen, mutta ei ne perhejoulut niin auvoisia aina ole. Ei kannata kadehtia sitä ideaalia, minkä on omassa päässään rakentanut. 

Meillä on käytettävissä se mikä meillä on, toisilla on toiset asiat paremmin, mutta myös toiset asiat huonommin. 

Tee omasta olostasi mahdollisimman mukava, missään muussa ei ole mitään järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän