Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku

Vierailija
24.12.2021 |

Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla

T allu

Kommentit (281)

Vierailija
141/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset miehet vaa kelpaa näköjään ja löytää jostain ihmeestä sen kumppanin ite jo kuitenkin tässä iässä ja haaveilen että saisin jopa asua naisenkaa.. mutta tässä sitä mennää yksinäisenä ja yksin vaan.

Vierailija
142/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen tässä pitäs olla sitte en kuule tiedä... ilmeisesti läheisyyttä pitää hakee jostain muualta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oon rupsahtanut ja ikä tekee. Ei kelpaa ja naiset pinnallisia.

Itse olen ollut 6 vuotta sinkkuna, mutta en silti hauku miehiä nirsoiksi ja pinnallisiksi. Minusta sinussa on kaikkein vastenmielisintä tuo, kuinka halveksivasti ja ilkeästi puhut naisista. En ikinä haluaisi olla miehen kanssa, joka suhtautuu naisiin noin rumasti.

N43

Vierailija
144/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka vonkuu ja mouruaa. Olet varmasti yhtä rasittava parisuhteessa. Emt, syö kakkua ja seurustele mahas kanssa, kerta et viitsi pitää huolta itsestäsi edes terveyden vuoksi. Naisen tehtävä se ei ainakaan ole!

Vierailija
145/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oon rupsahtanut ja ikä tekee. Ei kelpaa ja naiset pinnallisia.

Itse olen ollut 6 vuotta sinkkuna, mutta en silti hauku miehiä nirsoiksi ja pinnallisiksi. Minusta sinussa on kaikkein vastenmielisintä tuo, kuinka halveksivasti ja ilkeästi puhut naisista. En ikinä haluaisi olla miehen kanssa, joka suhtautuu naisiin noin rumasti.

N43

Ai puhun rumasti? No miksi teille ei sitte kelpaa yksinkertainen kaveriton ujo mies.. sitä ihmettelen.. oottehan te nirsoja.. emmä ole nirso ku oon laskenut rimaa?

Vierailija
146/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka vonkuu ja mouruaa. Olet varmasti yhtä rasittava parisuhteessa. Emt, syö kakkua ja seurustele mahas kanssa, kerta et viitsi pitää huolta itsestäsi edes terveyden vuoksi. Naisen tehtävä se ei ainakaan ole!

Mitä sitte vaikka syön.. luuletko että mä olen lihava? jos on pieni maha.. tekeekö se musta todella lihavan? ootko tosissas.

Vierailija
147/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitte vaikka syön.. luuletko että mä olen lihava? jos on pieni maha.. tekeekö se musta todella lihavan? ootko tosissas.

En todellakaa ole noin rasittava.. oon vaikee ja ruikutan koska oon jääny yksin mitä mun pitäs tehdä olla vuosikausia yksin ja en saa mitää läheisyyttä?

Vierailija
148/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ole vammainen ja lihava.. mun pitäs kelvata tälläsenää tavis pullukka naiselle.

Vierailija
149/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollenkaa ruma ja lihava.. näköjään ku vanhenee niin hups jää yksin eikä kelpaa teille naisille. Siksi mä haukun naisia nirsoiksi.. koska mun mielestä en ole pohjalla ja mulla on työ ja hieno asunto ja kaikkee.

Vierailija
150/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa ku olin nuorempi naisia jotenki kiinnosti.. nyt 36 vuotiaana ei lapsia en halua lapsia niin oon jääny aivan yksin. Outoa.

Vierailija
151/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menee paremmi ku ennen. Työpaikka ja kaikkee lopetin alkoholin.. ei mitää vaikutusta.. mitä te naiset etsitte prinssiä? Laskekaa kiitos rimaa.

Vierailija
152/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskekaa rimaa kiitos naiset.!!!!

Vierailija
153/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ku en sano enää mitääs. Ei täs oo järkee. Kiertää kehää kaikki. Heido.

Vierailija
154/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset mitä mun pitäs tehdä? On työpaikka kaikki rahaa tulee. Oon laskenu rimaa että pullukka kelpaa.

ai kukaan nainen halua vaan 'kelvata' jollekulle

Vierailija
155/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se maha häiritsee sua niin laihduta

sähän harrastat jo liikuntaa, ei voi olla vaikeeta

Vierailija
156/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos se maha häiritsee sua niin laihduta

sähän harrastat jo liikuntaa, ei voi olla vaikeeta

Ei häiritse naisia se häiritsee ku en kelpaa. Mulle kelpais lihava nainen kyllä.

Vierailija
157/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset mitä mun pitäs tehdä? On työpaikka kaikki rahaa tulee. Oon laskenu rimaa että pullukka kelpaa.

ai kukaan nainen halua vaan 'kelvata' jollekulle

Aha selvä. Kurjalta vaa tuntuu olla yksin. Menny kaikki ilo elåmästä. Kävelen yksin vaa metsässä.

Vierailija
158/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae vaimo Vietnamista.

Samaan aikaan valitatte kuppaajista.

Kuka valittaa?

Vierailija
159/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala en juo alkoholia.. en käy baareissa.. asun hienos asunnos... vakituinen työ.. teen ahkerasti töitä en polta.. en käytä huumeita... on ihan siisti vaatetyyli.. käyn suihkussa hoidan itteeni.. ei auta ei mitää.. ihan sama millanen on kun ei kellekkää kelpaa

Sanoit aikaisemmin olevasi työtön?

Vierailija
160/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala en juo alkoholia.. en käy baareissa.. asun hienos asunnos... vakituinen työ.. teen ahkerasti töitä en polta.. en käytä huumeita... on ihan siisti vaatetyyli.. käyn suihkussa hoidan itteeni.. ei auta ei mitää.. ihan sama millanen on kun ei kellekkää kelpaa

Sanoit aikaisemmin olevasi työtön?

Kyllä. Mut nyt on vakituinen työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän