Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku
Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla
T allu
Kommentit (281)
EIpä tänne ketää ees kirjota.. antaa olla kaikki ihmiset ja kaikki sairaat paskat.. en jaksa enää ketää... en ihmiskuntaa ollenkaa
Etsit ilmeisesti jotakin Pia Lambergin näköistä naista, joka on kuin Äiti Teresa. Samalla pitäisi olla rikas perijä.
Jotakin vikaa sinussa on, kun mikään ei kelpaa. Vika on sinussa, ei muissa ihmisissä. 
Vierailija kirjoitti:
Olis helpompi päättää päivänsä kun ei oo ollut vuosikausiin kavereita ja mitää elämää.. tunnen olevani ihan hukassa.. toisilla on elämä parisuhteet ja mä vaa ruikutan ja oon tässä pisteessä jatkuvasti katon kauniita naisia eikä niitä vaa ikinä kiinnosta..
Mitä sä siellä nyt selität? Kyllähän sä niitä naisia saat. Mutta et pitkää parisuhdetta, kun kukaan nainen ei jaksa pitkään katsoa sun temppuilua.
No en kyllä etsi.. ihan tavallista rumaa pullukkaa... niinhän mussa kaikki vika onkin.. anteeksi että musta syntyi heikkolahjainen.. sitä en tule koskaa saamaa itsestäni pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis helpompi päättää päivänsä kun ei oo ollut vuosikausiin kavereita ja mitää elämää.. tunnen olevani ihan hukassa.. toisilla on elämä parisuhteet ja mä vaa ruikutan ja oon tässä pisteessä jatkuvasti katon kauniita naisia eikä niitä vaa ikinä kiinnosta..
Mitä sä siellä nyt selität? Kyllähän sä niitä naisia saat. Mutta et pitkää parisuhdetta, kun kukaan nainen ei jaksa pitkään katsoa sun temppuilua.
En selitä mitää.. en saa ketään.. mähän oon sanonu että mun pitäs olla kuollut?
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä etsi.. ihan tavallista rumaa pullukkaa... niinhän mussa kaikki vika onkin.. anteeksi että musta syntyi heikkolahjainen.. sitä en tule koskaa saamaa itsestäni pois
Mitä sä nyt taas selität? Valehtelet. Ei sulle kelpaa mikään ruma pullukka. Tuo ilmaisukin, ruma pullukka, kertoo jo susta. Tavallinen ihminen on sinusta ruma. Normaalipainoinen on pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys masentaa. Sellasta se on. Et vain näe kauneutta sun ympärillä. Hyviä naisia on paljon. Et vain näe niitä.
HAKKAAN PÄÄTÄ SEINÄÄ KU OON SAIRAS HULLU EPÄVAKAA MIESLAPSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys masentaa. Sellasta se on. Et vain näe kauneutta sun ympärillä. Hyviä naisia on paljon. Et vain näe niitä.
NIIN MASENTAAKI EI OO KAVEREITA EI OO NAISTA... ON VAA IHAN YKSIN.. KUKAA EI EES HALUA JUTELLA SULLE
Vierailija kirjoitti:
Teepä se. Ehkä kipu tuo sun päähän järkeä.
MIELUITE VAIKKA TAPPAIS ITTENSÄ KUN OLISIN TARPEEKSI VAHVA PÄÄSISIN POIS TÄÄLTÄ ELÄMÄSTÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAI MEENPÄS HAKKAAN IHMISIÄ PAMPULLA JA KOURIIN NAISIA VÄKISIN.. EI NE VOI MUN VOIMILLE MITÄÄ.. PISTÄN MAAHAN JA KOSKEN VÄKISIN PILLUSTA JA TISSEISTÄ
Vierailija kirjoitti:
MIELUITE VAIKKA TAPPAIS ITTENSÄ KUN OLISIN TARPEEKSI VAHVA PÄÄSISIN POIS TÄÄLTÄ ELÄMÄSTÄ
Ei sota yhtä miestä kaipaa. Kestä elämää kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
järkeä ei oo sori ollut koskaa syntymästä asti... 10 potkuja.. 25 tuhatta velkaantunut... elämä ihan paskaa.. yksinäistä ei oo vuosiin ollut kavereita.. tyttöystävät jättäny... hermostun saan raivareita... huudan ihmisille.. aivan sairas oon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAI MEENPÄS HAKKAAN IHMISIÄ PAMPULLA JA KOURIIN NAISIA VÄKISIN.. EI NE VOI MUN VOIMILLE MITÄÄ.. PISTÄN MAAHAN JA KOSKEN VÄKISIN PILLUSTA JA TISSEISTÄ
Joudut putkaan.
jotenki tosissani ens vuonna tapan itteni keksin kyllä keinot ja yritän keinolla millä vaa.. hakkaan ekana ihmisiä pampulla päähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudut putkaan.
ei mua kiinnosta.. elämä on muutenki paskaa.. yksinäistä velkaantunut pahasti.. ei ole yhden yhden kaveria ollut vuosikausiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
järkeä ei oo sori ollut koskaa syntymästä asti... 10 potkuja.. 25 tuhatta velkaantunut... elämä ihan paskaa.. yksinäistä ei oo vuosiin ollut kavereita.. tyttöystävät jättäny... hermostun saan raivareita... huudan ihmisille.. aivan sairas oon
Eikö sulla ole paljon kavereita. Naisiakin on ollut. Älä valehtele. Nyttenkin viisi naista kierrossa ja etsit lisää.
otan väkisin naista saatana että saan koskea hänen tiukkaa pyllyä ja kosken tissejä.. niin kaipaan naista ja koskea naista.. tuun jo hulluksi.. vuosia ollut ilman naisen kosketusta ja mitää nukkumista
En tajua mistää mitää.. en osaa käyttää rahaa.. en osaa elää... oon aivan nolla täälä yhteiskunnassa.. käyn terapiassa mitää ei auta.. ku on ih misenä ilmaa ja paska... ei vaa kelpaa naisille.. vaikka mitä olen yrittänyt