Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku

Vierailija
24.12.2021 |

Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla

T allu

Kommentit (281)

Vierailija
161/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama enää. Ei naisille riitä mikään. Mulla mitta täynnä elän yksin.

Vierailija
162/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakoot komean lihaksikkaan prinssin. Aivan sama mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, mikä triggeri saa sinut aloittamaan näitä jankutusketjuja? Juotko viinaa vai mitä?

Jos touhusi on samanlaista oikeassa elämässä niin en yhtään ihmettele naisten välttelevän. 

Olen 190cm 100kg+ mies ja minä jopa vaihtaisin toiselle puolelle katua jos tietäisin sun tulevan vastaan. 

Lopeta tämä jankkaaminen ja hankki apua. 

Vierailija
164/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää jauhaa tästä. Aivan naurettavaa. Hyväksyä ettei kelpaa vaikka oon laskenu rimaaki. Yksin elämä vaan. Heido vaan.

Vierailija
165/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, mikä triggeri saa sinut aloittamaan näitä jankutusketjuja? Juotko viinaa vai mitä?

Jos touhusi on samanlaista oikeassa elämässä niin en yhtään ihmettele naisten välttelevän. 

Olen 190cm 100kg+ mies ja minä jopa vaihtaisin toiselle puolelle katua jos tietäisin sun tulevan vastaan. 

Lopeta tämä jankkaaminen ja hankki apua. 

Mitä se auttaa? Käveleekö se nainen kadulla vastaan ja kiinnostuu musta ja haluaa musta kumppanin ei todellakaa. En enää jaksa.

Vierailija
166/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo viinaa. Mä vaa ruikutan ja mua niin hitosti ärsyttää elämä yksin. Niin hitosti!!!!!!

Vierailija
167/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne taitaa kirjoittaa joku muukin alluna.

Vierailija
168/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaa voi mitää. Hyväksyä se etten kelpaa tälläsenä ihmisenä. Nuorempana vielä kelpasin.

Vierailija
169/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala en juo alkoholia.. en käy baareissa.. asun hienos asunnos... vakituinen työ.. teen ahkerasti töitä en polta.. en käytä huumeita... on ihan siisti vaatetyyli.. käyn suihkussa hoidan itteeni.. ei auta ei mitää.. ihan sama millanen on kun ei kellekkää kelpaa

Sanoit aikaisemmin olevasi työtön?

Kyllä. Mut nyt on vakituinen työ.

Tässä ketjussa sanoit olevasi työtön! Ihan ensimmäiseltä sivulta löytyy se kommentti...

Vierailija
170/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn terapiassa ja teen töitä. Kaippa sit unohdan naiset.

Vierailija
171/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala en juo alkoholia.. en käy baareissa.. asun hienos asunnos... vakituinen työ.. teen ahkerasti töitä en polta.. en käytä huumeita... on ihan siisti vaatetyyli.. käyn suihkussa hoidan itteeni.. ei auta ei mitää.. ihan sama millanen on kun ei kellekkää kelpaa

Tässä ketjussa sanoit olevasi työtön! Ihan ensimmäiseltä sivulta löytyy se kommentti...

Vakituinen suht hyvä palkkanen työ on.. mut oon veloissa.

Vierailija
172/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan naiset ja oon yksin aina.

Vierailija
173/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet veloissa jos kerran on hyvä työ ja palkka?

Vierailija
174/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi runkata onneksi kotona jos ei saa seksiä.

Vierailija
175/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkaannuin vuosia sitte ja otin lisää velkaa ostin 2 tonnin auton ja pelasin 10 tonnia.

Vierailija
176/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vaihdoit terapeuttia?

Vierailija
177/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko vaihdoit terapeuttia?

Miks ihmees pitäs vaihtaa?

Vierailija
178/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkaannuin vuosia sitte ja otin lisää velkaa ostin 2 tonnin auton ja pelasin 10 tonnia.

Mitä sä tuollaisilla summilla pelasit?

Oletko peliaddikti?

Vierailija
179/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oon rupsahtanut ja ikä tekee. Ei kelpaa ja naiset pinnallisia.

Itse olen ollut 6 vuotta sinkkuna, mutta en silti hauku miehiä nirsoiksi ja pinnallisiksi. Minusta sinussa on kaikkein vastenmielisintä tuo, kuinka halveksivasti ja ilkeästi puhut naisista. En ikinä haluaisi olla miehen kanssa, joka suhtautuu naisiin noin rumasti.

N43

Ai puhun rumasti? No miksi teille ei sitte kelpaa yksinkertainen kaveriton ujo mies.. sitä ihmettelen.. oottehan te nirsoja.. emmä ole nirso ku oon laskenut rimaa?

Kyllä, puhut rumasti. Tässäkin viestissäsi haukuit taas naiset nirsoiksi. Haukuit minutkin nirsoksi, vaikka et tunne minua ollenkaan, etkä tiedä minusta mitään.

N43

Vierailija
180/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oon rupsahtanut ja ikä tekee. Ei kelpaa ja naiset pinnallisia.

Itse olen ollut 6 vuotta sinkkuna, mutta en silti hauku miehiä nirsoiksi ja pinnallisiksi. Minusta sinussa on kaikkein vastenmielisintä tuo, kuinka halveksivasti ja ilkeästi puhut naisista. En ikinä haluaisi olla miehen kanssa, joka suhtautuu naisiin noin rumasti.

N43

Ai puhun rumasti? No miksi teille ei sitte kelpaa yksinkertainen kaveriton ujo mies.. sitä ihmettelen.. oottehan te nirsoja.. emmä ole nirso ku oon laskenut rimaa?

Kyllä, puhut rumasti. Tässäkin viestissäsi haukuit taas naiset nirsoiksi. Haukuit minutkin nirsoksi, vaikka et tunne minua ollenkaan, etkä tiedä minusta mitään.

N43

Aha. No kyllä jos mietin tilannetta. Luulisi että saisin naisen. No ei teille minä kelpaa. Olette nirsoja.