Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku

Vierailija
24.12.2021 |

Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla

T allu

Kommentit (281)

Vierailija
201/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa meissä ihmisissä on jotain vikaa. Ei sille voi mitään. Mulla on työpaikka ja hieno asunto ja autoki löytyy.. en todellakaa ole pohjalla.

Miksi asut hienossa asunnossa, jos sinulla on paljon velkaa? Eikö kannattaisi muuttaa edullisempaan asuntoon, ja maksaa niitä velkoja pois asumiskuluissa säästyneillä rahoilla? Voisithan sitten, kun olet velkasi maksanut, muuttaa taas parempaan kämppään. Ei kai 20 000€ velka mikään mahdoton hoidettava ole, jos olet kerran ihan hyväpalkkaisessa työssä ja sinulla on nyt kuitenkin varaa asua hienosti?

Koska ei täältä saa halvempaa asuntoa. Asun vantaalla missä yksiön hinnat on lähemmäs 600 € halvimmat ja mulla on 674 ja en saa asumistukee kun 25 € joten palkasta maksan loput.. et vissiin oikee tajua

Hyvänen aika! Itsehän sinä kehuit asuvasi hienossa asunnossa! Mistä ihmeestä minä olisin siitä voinut tajuta, että oikeasti asutkin halvassa vuokrayksiössä etkä hienosti, kuten väitit? Miksi valehtelet asuvasi hienossa asunnossa jollet sellaisessa kerran asu?

Vierailija
202/281 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu hienossa kämpässä eikä asukaan

on ylipainoinen eikä olekaan

on vammanen eikä olekaan

on työpaikka ja rahaa eikä olekaan..

voi sua allu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain mussa on vialla.. vaikka on elämässä ihan muut asiat suht hyvin.. mutta naisrintamalla olen nykyää ku ei mua oo olemassa.. on tinderit.. suomi 24 treffit sun muuta.. mutta ei mitään.. ei kukaa ees vieraile sivuilla ei ketää kiinnosta kai mun profiili naama minä ihmisenä

Oletko ottanut tinderistä uusimman päivityksen?

Olen kyllä.

Vierailija
204/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asuu hienossa kämpässä eikä asukaan

on ylipainoinen eikä olekaan

on vammanen eikä olekaan

on työpaikka ja rahaa eikä olekaan..

voi sua allu

Voi voi ku elämä on paskaa ja tällästä.voi mua allua

Vierailija
205/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa meissä ihmisissä on jotain vikaa. Ei sille voi mitään. Mulla on työpaikka ja hieno asunto ja autoki löytyy.. en todellakaa ole pohjalla.

Miksi asut hienossa asunnossa, jos sinulla on paljon velkaa? Eikö kannattaisi muuttaa edullisempaan asuntoon, ja maksaa niitä velkoja pois asumiskuluissa säästyneillä rahoilla? Voisithan sitten, kun olet velkasi maksanut, muuttaa taas parempaan kämppään. Ei kai 20 000€ velka mikään mahdoton hoidettava ole, jos olet kerran ihan hyväpalkkaisessa työssä ja sinulla on nyt kuitenkin varaa asua hienosti?

Koska ei täältä saa halvempaa asuntoa. Asun vantaalla missä yksiön hinnat on lähemmäs 600 € halvimmat ja mulla on 674 ja en saa asumistukee kun 25 € joten palkasta maksan loput.. et vissiin oikee tajua

Hyvänen aika! Itsehän sinä kehuit asuvasi hienossa asunnossa! Mistä ihmeestä minä olisin siitä voinut tajuta, että oikeasti asutkin halvassa vuokrayksiössä etkä hienosti, kuten väitit? Miksi valehtelet asuvasi hienossa asunnossa jollet sellaisessa kerran asu?

En todellakaa valehtele.. olet sairas paska.

Vierailija
206/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen olevani todella hyvä tyttöystävä, mutta miehille ei kelpaa. Sillä olen amis ja työtön. Miesten pinnallisuus estää heitä saamasta hyvän tyttöystävän! Ja naiset mukamas ovat pinnallisia...

Kyllä mulle kelpaisi työtön ja  normaali nainen.. mutta naiset on vaa niin pinnallisia

Miksi vaadit naiselta normaliutta, kun et ole itsekään normaali mies? Sinun pitäisi hakea kaltaistasi naista, sellainen voisi sinut hyvin huoliakin jos osaisit kohdella häntä kauniisti ja arvostavasti.

En löydä sellaista naista

Mistä olet yrittänyt etsiä? Olisiko teille heikkolahjaisille joitain tukiryhmiä tms?

Ennen baareista.. lopetin alkoholin hyvä ja baarit toistaseks tauolla. esim suomi 24 treffit.. mulla on tinder.. sitte nyt asensin badoon ei mitää naiset ota yhteyttä ja 0 % kiinnostus mua kohtaan.

Olet siis yrittänyt etsiä heikkolahjaisia naisia paikoista, joissa useinmiten kuitenkin pyörii ihan normaaleja naisia? Eikö kannattaisi hakeutua joihinkin nimenomaan teille heikkolahjaisille suunnattuihin ryhmiin? Ehkä voisit saada sitä kautta ihan niitä kavereitakin?

Mulla on työpaikka mis on normaaleita. Miksi pitäisi? On aina ollut normaaleit kavereita

Miksi

Vierailija
207/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen olevani todella hyvä tyttöystävä, mutta miehille ei kelpaa. Sillä olen amis ja työtön. Miesten pinnallisuus estää heitä saamasta hyvän tyttöystävän! Ja naiset mukamas ovat pinnallisia...

Kyllä mulle kelpaisi työtön ja  normaali nainen.. mutta naiset on vaa niin pinnallisia

Miksi vaadit naiselta normaliutta, kun et ole itsekään normaali mies? Sinun pitäisi hakea kaltaistasi naista, sellainen voisi sinut hyvin huoliakin jos osaisit kohdella häntä kauniisti ja arvostavasti.

En löydä sellaista naista

Mistä olet yrittänyt etsiä? Olisiko teille heikkolahjaisille joitain tukiryhmiä tms?

Ennen baareista.. lopetin alkoholin hyvä ja baarit toistaseks tauolla. esim suomi 24 treffit.. mulla on tinder.. sitte nyt asensin badoon ei mitää naiset ota yhteyttä ja 0 % kiinnostus mua kohtaan.

Olet siis yrittänyt etsiä heikkolahjaisia naisia paikoista, joissa useinmiten kuitenkin pyörii ihan normaaleja naisia? Eikö kannattaisi hakeutua joihinkin nimenomaan teille heikkolahjaisille suunnattuihin ryhmiin? Ehkä voisit saada sitä kautta ihan niitä kavereitakin?

Mulla on työpaikka mis on normaaleita. Miksi pitäisi? On aina ollut normaaleit kavereita

Miksi

En ole vammainen. Ei kaikilla vain ole kavereita ja saa naista.

Vierailija
208/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä maksullisiin en jaksa enään.

Vierailija
209/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset mitä mun pitäs tehdä? On työpaikka kaikki rahaa tulee. Oon laskenu rimaa että pullukka kelpaa.

Siis oletatko sinä oikeasti, että jonkun pullukan pitäisi sinusta kiinnostua pelkästään siksi, että sinulla on työpaikka ja olet nyt armollisesti laskenut rimaakin niin, että ihan jonkun pullukan voisit huolia saadaksesi seksiä edes joltain?

N43

Ei tietenkää. No mitä tästä jauhaa ku en kelpaa kellekkää enää koskaa. Onko tässä mitään järkeä ees elää olla???

Vierailija
210/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksa elämää.

Oon niim vaikee ihminen.. kumma et käyn töissä.. muuten ihan yksin elän en saa naista.

Vierailija
211/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä vammainen ole.. sairaat paskat... naiset pinnallisia... kaikki ei vaan saa koskaa parisuhdetta elämä on.

Vierailija
212/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussahan on saatana pelkkiä vikoja yksinkertainen kaljuuntunut mieslapsi joka ei tajua mitää täysin epävakaa agressiivinen sekopää hullu jep

Vierailija
213/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää mieslapsi epävakaa persoona ketää ei halua olla missää tekemisissä kaupan kassa moikkaa ja se siitä.. en keskustele kelleen ei oo kavereita.. töissä vaan käyn että olis jotain elämää.. elämä on.. haluan kovasti parisuhdetta ja en millää en millää saa.. kelpais hyvin samanlainen nainen hieman yksinkertainen ei sellasia mistään löydä.. kaikki on melkee normaaleita.. elämä on... ollaan sitte yksin

Vierailija
214/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jatkunu tää yksin olo jo vuosia.. töitä tehny jonku aikaa mutta mikää ei muutu.. mieslapsi allu heikkolahjainen agressiivine hullu... kyttää naisia ja miehessä on vikaa kun ei ketää halua jutella ja mies vaa ruikuttaa ja puhuu naisista ja jankuttaa.. mies on ihan sekasi.. 

Vierailija
215/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset mitä mun pitäs tehdä? On työpaikka kaikki rahaa tulee. Oon laskenu rimaa että pullukka kelpaa.

Siis oletatko sinä oikeasti, että jonkun pullukan pitäisi sinusta kiinnostua pelkästään siksi, että sinulla on työpaikka ja olet nyt armollisesti laskenut rimaakin niin, että ihan jonkun pullukan voisit huolia saadaksesi seksiä edes joltain?

N43

Juu ei tarvi kiinnostua enää koskaa.. ei tarvi kattoa päälle.. ei jutella-- mitä järkee ees olla tinderissä tai missää tai ees ylipäätänstä miettiä että saisi läheisyyttä kun on naisille heikkolahjainen sekopää mieslapsi

Vierailija
216/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne muutki jää yksin normaalitki terveet korkeasti koulutetut sille ei voi mitää ne on hyväksyny sen että ne on vuosia yksinäisiä ja yksin.. moikkaa kaupan kassaa se se siitä.. välillä mietin miks musta tuli tällänen sekopää kukaa ei jaksa mua.. ei ees vanhemmat.. veli on pistäny jo vuosikausia sitte välit poikki ku oon yksinkertainen ja se vihaa tyhmiä ihmisiä

Vierailija
217/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis jotenki helpompi päättää päivänsä en vaa viitti tehdä sitä tuskaa äitilleni... ja mulla on kuitenki työpaikka hieno asunto ja oon terve.. mutta elämästä en nauti yksin.. kaipaan toista ihmistä rinnalle

Vierailija
218/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikää ei muutu.. naisille olen todellaki ilmaa.. lähinnä aivan ilmaa kaikille naisille suomessa... yrittäny jo 10 naisia tuloksetta. ei heitä kiinnosta.. ulkosesti kai olen lihava.. sitten sisäsesti en tajua mistää mitää munkaa ei voi keskustella.. olen täysin lapsi aikusen kehossa... + en ole korkeasti koulutettu fiksu.. olen täyttä paskaa

Vierailija
219/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis helpompi päättää päivänsä kun ei oo ollut vuosikausiin kavereita ja mitää elämää.. tunnen olevani ihan hukassa.. toisilla on elämä parisuhteet ja mä vaa ruikutan ja oon tässä pisteessä jatkuvasti katon kauniita naisia eikä niitä vaa ikinä kiinnosta.. 

Vierailija
220/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mussa ihmisessä on vaa pelkkiä vikoja.. mitään hyvää ei ole.. käyn vaa töissä se siitä mun elämästä.. hitosti velkaaki on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi