Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku
Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla
T allu
Kommentit (281)
En luovuta! En ikinä tule hyväksyymään tätä! Kaipaan parisuhdetta ja tahdon koskea miestä. Suudella ja kaikenlaista.. inhottaa miksen voi olla normaali... Olen aina yksin.
Joo hyvästi.. en tee enää alotuksia.. tässä ei oikeesti ole mitää järkee.. elämä on jo pilalla ja ikisinkkuna olen.. kai joskus pakko seksiä kuitenkin saada.
Taidan sitte hommata panokoneen ja käydä vaa vuosia töissä.. unohtaa ikuisesti haaveet miehistä ja olla yksinäinen.. eipä ole kavereitakaan. T Mallu.
Luulen että en ole normaali.. Minä olen ilmaa jopa rumille ja lihaville miehille.. mä en tiedä mitä vikaa mussa on nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Joo hyvästi.. en tee enää alotuksia.. tässä ei oikeesti ole mitää järkee.. elämä on jo pilalla ja ikisinkkuna olen.. kai joskus pakko seksiä kuitenkin saada.
Vihdoinkin! Ja muistakin, että tämä oli sitten viimeinen aloitus!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä turhauttaa vain entistä enempi ja masentaa tämä elämä... jotenki mietin miksi olen edes olemassa koska olen kaikille ilmaa... Olen yksinäinen ja minusta tuntuu,että miehet ei edes huomaa mua missään. Haluaisin ihan tavallisen miehen.. En minä yritä liikoja ja olen todella laskenut rimaani Sekään ei auta yhtään mitään.
Mitä järkeä tolla vaihtaa mies naiseksi trollailulla?
Kyllä jokainen tietää että nainen kuin nainen saa tinderistä treffit vaikkapa täksi illaksi jos vain haluaa.
Miesten kohdalla se on sitten vähän eri juttu...
Kaikkeni olen miettiny miksen minä kelpaa? Pitäskö mun olla kauniinpi.. peruukki päässä.. laihduttaa maha pois.. hommata kallis kello.. hieno auto... Millanen minun pitäs olla, että kelpaisin ihan tavalliselle miehelle ja saisin läheisyyttä, rakkautta ja pusuja?
Bismillah en juo alkoholia!. En käy baareissa.. asun hienosa asunnosa. Mulla on vakituinen työ.. Teen ahkerasti töitä. En polta, enkä käytä huumeita... Minulla on ihan siisti vaatetyyli.. Minä käyn suihkussa sekä hoidan ulkonäköäni.. Ei auta yhtään mitää.. ihan sama millanen olen kun ei kellekään kelpaa.
Meeppä Allu äitin ja isin luokse joulunviettoon. Vie vaikka joku kukka lähikaupasta mennessäsi.
Sulle on kerrottu sata kertaa miksi et kelpaa.
Toistan.
SULLE ON KERROTTU SATA KERTAA MIKSI ET KELPAA!
Tämä todistaa taas yhden valheesi, olet vammainen kun et kerran ymmärrä jotain minkä olet lukenut 3218 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala en juo alkoholia.. en käy baareissa.. asun hienos asunnos... vakituinen työ.. teen ahkerasti töitä en polta.. en käytä huumeita... on ihan siisti vaatetyyli.. käyn suihkussa hoidan itteeni.. ei auta ei mitää.. ihan sama millanen on kun ei kellekkää kelpaa
Älä valehtele
Ihmee ilkeitä ihmiset on täälä kattokaa peiliinne ja miettikää vähä sanoja.. en valehtele.. mutta miksi naiset mä en kelpaa.. ootteko noin pinnallisia ja pitäs olla täydellinen rikas alfa?
Asut hienossa asunnossa. Viikko sitten sanoit asuvasi yksiössä. Valehtelitko viikko sitten vai valehtelitko nyt?
Miehet haluavat vain jotain kauniita sporttisia naisia.. siis onko tässä elämässä mitää järkee.. miksi miehet minä en kelpaa? kertokaa ihan suoraan ! voin näyttää kuvani ja kaikkeni kertoa itsestäni.
No antaa olla.. hommaan panokoneen.. tää on mun elämä.. ei tässä kelpaa kellekkään.. Ainakin käyn töissä ja elän yksinäistä elämää elämäni.. -heido. Ei tuu koskaa saamaa mitää rakkautta ja läheisyyttä.. miehet haluaa aina jonku ammattirouvan kauniin sporttisen varakkaan naisen.
Vierailija kirjoitti:
No antaa olla.. hommaan panokoneen.. tää on mun elämä.. ei tässä kelpaa kellekkään.. Ainakin käyn töissä ja elän yksinäistä elämää elämäni.. -heido. Ei tuu koskaa saamaa mitää rakkautta ja läheisyyttä.. miehet haluaa aina jonku ammattirouvan kauniin sporttisen varakkaan naisen.
Hakevat vain hyötyä. Köyhäkin kelpaa nättinä, ruma rikkaana. Missä rakkaus?
Ootte ihan sairaita ihmiset.. tommosia juttuja kuolkaa kaikki pois ei kiinnosta
Tiedän on sanottu miljoona kertaa miksen kelpaa ja hyväksyn sen.. en voi olla taikoa itsestäni komeaa fiksua erittäin koulutettua sporttista miestä.. anteeksi vain jos en riitä naiset tälläisenä... oon ikuisesti tästä lähtien ikisinkku
t. allu
Pakko kuitenkin joskus hakea sitä läheisyyttä ja maksaa ei voi mitää.. en voi olla ikuisesti ilman seksiä ja läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän on sanottu miljoona kertaa miksen kelpaa ja hyväksyn sen.. en voi olla taikoa itsestäni komeaa fiksua erittäin koulutettua sporttista miestä.. anteeksi vain jos en riitä naiset tälläisenä... oon ikuisesti tästä lähtien ikisinkku
t. allu
Hyvä. Vihdoinkin hyväksyt asian. Et sitten ruikuta enää tästä asiasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani todella hyvä tyttöystävä, mutta miehille ei kelpaa. Sillä olen amis ja työtön. Miesten pinnallisuus estää heitä saamasta hyvän tyttöystävän! Ja naiset mukamas ovat pinnallisia...
Kyllä mulle kelpaisi työtön ja normaali nainen.. mutta naiset on vaa niin pinnallisia
Miksi vaadit naiselta normaliutta, kun et ole itsekään normaali mies? Sinun pitäisi hakea kaltaistasi naista, sellainen voisi sinut hyvin huoliakin jos osaisit kohdella häntä kauniisti ja arvostavasti.
Kaipaisin ottaa miestä kädestä kii ja olla miehen kanssa.. ei ihmiset tajua.. ihan sama