Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku
Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla
T allu
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän on sanottu miljoona kertaa miksen kelpaa ja hyväksyn sen.. en voi olla taikoa itsestäni komeaa fiksua erittäin koulutettua sporttista miestä.. anteeksi vain jos en riitä naiset tälläisenä... oon ikuisesti tästä lähtien ikisinkku
t. allu
Punttis + plastiikkakirurgia + pelimies oppaat.
Mitä tossa nyt on niin vaikeata?
Lottoaminen! 2e taitaa olla halvin kuponki?
Tiedän että Allulle on sanottu miljoona kertaa miksi hän kelpaa. Hyväksyn sen.. en voi olla taikoa itsestäni kaunista, fiksua ja erittäin koulutettua sporttista naista.. anteeksi vain jos en riitä miehet tälläisenä... oon ikuisesti tästä lähtien ikisinkku
t. Mallu
Vantaalla vietetään sinkkujoulua jonkun miehen kotona, mene kuokkimaan sinne? Telkussa just nyt.
Nyt Allu ja Mallu päikyt ennen kuin pukki tulee!
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
Vierailija kirjoitti:
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Jokainen peruskoulun ennen koulutusuudistusta läpikäynyt tietää jo tuon tekstin perusteella mikä sinussa on vikana kun ei flaksi käy 😂
"Taidan pikkuhiljaa luovuttaa ja olla ikisinkku" otsikossa ja sitten jankkaatkin loputtomiin kuinka et voi ikinä hyväksyä sinkkuuttasi. 😆
Joo, et ole vammainen. Koska nekin yleensä ymmärtävät puhetta mutta sulle ei tunnu menevän mikään kaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani todella hyvä tyttöystävä, mutta miehille ei kelpaa. Sillä olen amis ja työtön. Miesten pinnallisuus estää heitä saamasta hyvän tyttöystävän! Ja naiset mukamas ovat pinnallisia...
Kyllä mulle kelpaisi työtön ja normaali nainen.. mutta naiset on vaa niin pinnallisia
Miksi vaadit naiselta normaliutta, kun et ole itsekään normaali mies? Sinun pitäisi hakea kaltaistasi naista, sellainen voisi sinut hyvin huoliakin jos osaisit kohdella häntä kauniisti ja arvostavasti.
En löydä sellaista naista
Vierailija kirjoitti:
Joo, et ole vammainen. Koska nekin yleensä ymmärtävät puhetta mutta sulle ei tunnu menevän mikään kaaliin.
Menee moni asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä vikaa mussa on naiset?Jokainen peruskoulun ennen koulutusuudistusta läpikäynyt tietää jo tuon tekstin perusteella mikä sinussa on vikana kun ei flaksi käy 😂
Selvä.
Vierailija kirjoitti:
"Taidan pikkuhiljaa luovuttaa ja olla ikisinkku" otsikossa ja sitten jankkaatkin loputtomiin kuinka et voi ikinä hyväksyä sinkkuuttasi. 😆
On tainnut jo vuosia väittää, että aikoo luovuttaa ja hankkia pelikoneen...
Itse suosittelisin Allulle itsensä kehittämistä eli hakea opiskelemaan johonkin kouluun ja sen lisäksi muuttaa elämäntavat terveellisemmäksi niin henkisesti kuin fyysisesti.
Vaikuttaa siltä, että sillä terapialla ei ole yhtikäs mitään vaikutusta?
Vierailija kirjoitti:
Ai että mitä vikaa?! Kysytkin vielä 😂
Kuulun sit niihin jotka ei saa koskaan ketään. Vaikka asiat melko hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut jo vuosia väittää, että aikoo luovuttaa ja hankkia pelikoneen...
Itse suosittelisin Allulle itsensä kehittämistä eli hakea opiskelemaan johonkin kouluun ja sen lisäksi muuttaa elämäntavat terveellisemmäksi niin henkisesti kuin fyysisesti.
Vaikuttaa siltä, että sillä terapialla ei ole yhtikäs mitään vaikutusta?
Siis mitä ihmettä mun pitäs olla joka bodari. Hommata lihaksia laihduttaa 15 kg. Ei kiitos. No mä taidan vaa olla ikuisesti yksin.
Ainaski mä oon omasta mielestä ihan komea enkä edes ole lihava. Vähän mahaa. Töitä on ja vakkari paikka. En ole juoppo ja mun elämä on iha ok. Naisille en vaa kelpaa.
Nuorempana kelpasin ja sain läheisyyttä kuitenkin. Elämä aika muuttunut.
Allu hei, edes sun äitisi ei jaksa sua. Miksi muidenkaan naisten pitäisi? Vajaamielinen, rasittavan itsekeskeinen jankuttava ulisija, ei tuollaisessa ole mitään normaalia. Noin henkisesti epävakaa ja isokokoinen mies on todella pelottava. Et tule koskaan saamaan naista, ja hyvä niin!
Punttis + plastiikkakirurgia + pelimies oppaat.
Mitä tossa nyt on niin vaikeata?