Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku
Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla
T allu
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani todella hyvä tyttöystävä, mutta miehille ei kelpaa. Sillä olen amis ja työtön. Miesten pinnallisuus estää heitä saamasta hyvän tyttöystävän! Ja naiset mukamas ovat pinnallisia...
Kyllä mulle kelpaisi työtön ja normaali nainen.. mutta naiset on vaa niin pinnallisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala en juo alkoholia.. en käy baareissa.. asun hienos asunnos... vakituinen työ.. teen ahkerasti töitä en polta.. en käytä huumeita... on ihan siisti vaatetyyli.. käyn suihkussa hoidan itteeni.. ei auta ei mitää.. ihan sama millanen on kun ei kellekkää kelpaa
Älä valehtele
Ihmee ilkeitä ihmiset on täälä kattokaa peiliinne ja miettikää vähä sanoja.. en valehtele.. mutta miksi naiset mä en kelpaa.. ootteko noin pinnallisia ja pitäs olla täydellinen rikas alfa?
Hae mies Vietnamista.
Ei mua kiinnosta sellaiset miehet.. miksei sitä vain kukaan ymmärrä?
Mä kaipaan läheisyyttä olis kiva kattoa telkkaria nainen kainalossa.. oon ihan tarpeeksi ollut jo yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala en juo alkoholia.. en käy baareissa.. asun hienos asunnos... vakituinen työ.. teen ahkerasti töitä en polta.. en käytä huumeita... on ihan siisti vaatetyyli.. käyn suihkussa hoidan itteeni.. ei auta ei mitää.. ihan sama millanen on kun ei kellekkää kelpaa
Älä valehtele
Ihmee ilkeitä ihmiset on täälä kattokaa peiliinne ja miettikää vähä sanoja.. en valehtele.. mutta miksi naiset mä en kelpaa.. ootteko noin pinnallisia ja pitäs olla täydellinen rikas alfa?
Kyllä. Oliko muita kysymyksiä?
naiset haluaa vain jotain komeita sporttisia miehiä.. siis onko tässä elämässä mitää järkee.. miks naiset mä en kelpaa kertokaa ihan suoraa.. voin näyttää kuvani ja kaikkeni kertoa itsestäni?
Olen kai vain ruma läski ja vajaa.. En minä tiedä... kun ei ketään kiinnosta.. neljä vuotta on jo kohta mennyt.
No naiset miksi mä en kelpaa.. vois ny joku kertoa ja vastata... herranjumala mulla on asiat hyvin enkä ole mikää alkoholisti tai joku juoppo tai huumeita vetäävä mies.. oon ihan kivan näkönen ja pitkä... miten voi olla näin?
En hyväksy koskaan. Minä kaipaan seksiä jaläheisyyttä. Kaipaan olla miehen kanssa. Juutella miehelle ja koskea miestä.. en tuu koskaa hyväksyyn.
No antaa olla.. hommaan pelikoneen.. tää on mun elämä.. ei tässä kelpaa kellekkään.. ainaski käyn töissä ja elän yksinäistä elämää elämäni.. -heido. Ei tuu koskaa saamaa mitää rakkautta läheisyyttä.. naiset haluaa aina jonku playerin komean sporttisen varakkaan miehen
Täälä on ihan sairaita ihmisiä ja sekopäitä mitä tänne kirjottaa ja en jaksa enää tehdä alotuksia ja mitää... oon vaa yksin.. heido
Jotain minussa on vialla.. vaikka on elämässä ihan muut asiat suht hyvin. Mutta miesrintamalla olen nykyään ihan kuin minua ei olisi olemassa.. on tinderit.. suomi 24 treffit sun muuta.. mutta ei mitään.. ei kukaa ees vieraile sivuilla! ei ketää kiinnosta kai mun profiili, naama ,minä ihmisenä?
Vierailija kirjoitti:
naiset haluaa vain jotain komeita sporttisia miehiä.. siis onko tässä elämässä mitää järkee.. miks naiset mä en kelpaa kertokaa ihan suoraa.. voin näyttää kuvani ja kaikkeni kertoa itsestäni?
Nähty ja kuultu on jo näissä sadoissa samanlaisissa ketjuissa.
No en todellakaa hyväksy.. en halua olla ikuisesti yksin.. ei taida kukaan ymmärtää.
Voi sitä onnekasta naista joka joskus astuu ansaasi. Kun oot niin kiltisti laskenut rimaa ja tyydyt vaikka mihin. Lämmittää varmasti suuresti noi puheet.
Joo ihan sama mitä mä sanon ku en tuu kelpaavan kellekkään.. olen täys ilmaa kaikille kiitos ja hei.. hommaan pelikoneen en jaksa enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani todella hyvä tyttöystävä, mutta miehille ei kelpaa. Sillä olen amis ja työtön. Miesten pinnallisuus estää heitä saamasta hyvän tyttöystävän! Ja naiset mukamas ovat pinnallisia...
Kyllä mulle kelpaisi työtön ja normaali nainen.. mutta naiset on vaa niin pinnallisia
Kuule, me naiset ei voida sille mitään et miesten naismaku sattuu ulottumaan vain niihin ammattirouviin.
Josko vielä tappais ittensä muitten nähden jossain vaiheessa elämää siihen se menee.. pääseepä pois tästä pinnallisesta maailmasta
Kyllä turhauttaa vain entistä enempi ja masentaa tämä elämä... jotenki mietin miksi olen edes olemassa koska olen kaikille ilmaa... Olen yksinäinen ja minusta tuntuu,että miehet ei edes huomaa mua missään. Haluaisin ihan tavallisen miehen.. En minä yritä liikoja ja olen todella laskenut rimaani Sekään ei auta yhtään mitään.
Älä valehtele