Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku
Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla
T allu
Kommentit (281)
Monet jää yksin eikä tule koskaa naista saamaan. Samaten naiset jää yksin eikä tuu koskaan kelpaan.
Vierailija kirjoitti:
Allu hei, edes sun äitisi ei jaksa sua. Miksi muidenkaan naisten pitäisi? Vajaamielinen, rasittavan itsekeskeinen jankuttava ulisija, ei tuollaisessa ole mitään normaalia. Noin henkisesti epävakaa ja isokokoinen mies on todella pelottava. Et tule koskaan saamaan naista, ja hyvä niin!
Asia on selvä. Ostan pelikoneen. Ja oon aina yksin. Ainaski mulla on työpaikka ja hoidan työni hyvin.
Johan ihmiset hiljeni. Luuletko et kaikki saa parisuhteen?
Eipä taida ketään kiinnostaa. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Allu hei, edes sun äitisi ei jaksa sua. Miksi muidenkaan naisten pitäisi? Vajaamielinen, rasittavan itsekeskeinen jankuttava ulisija, ei tuollaisessa ole mitään normaalia. Noin henkisesti epävakaa ja isokokoinen mies on todella pelottava. Et tule koskaan saamaan naista, ja hyvä niin!
En ole pelottava en koske naiseen väkisin en ole väkivaltainen. Miksi ihmiset on noin ilkeitä. Jankutan kyllä. Lopetan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pelottava en koske naiseen väkisin en ole väkivaltainen. Miksi ihmiset on noin ilkeitä. Jankutan kyllä. Lopetan sitten.
Olen hieman yksinkertainen ei voi mitään. Elämä on.
Kaikissa meissä ihmisissä on jotain vikaa. Ei sille voi mitään. Mulla on työpaikka ja hieno asunto ja autoki löytyy.. en todellakaa ole pohjalla.
Aspergeri on kyllä parisuhdemarkkinoilla aika lailla viimeinen valinta naisille. Voimia
Vierailija kirjoitti:
Aspergeri on kyllä parisuhdemarkkinoilla aika lailla viimeinen valinta naisille. Voimia
Ei olla todettu aspergeria. No te sairaat paskat puhukaa paskaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla todettu aspergeria. No te sairaat paskat puhukaa paskaa vaan.
Mua ei kiinnosta paskan vertaa tollaset sekopäät.
Alkaa jo riittää täälä ihme porukkaa. Mä oon ihmisenä tällänen ei voi mitään.
En jaksa enää ketään. Oon yksin. En saa naista.. ihan sama.
Onnistuuko vaimon tuonti enää EU:n ulkopuolelta, jos tulorajat ei toteudu?
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko vaimon tuonti enää EU:n ulkopuolelta, jos tulorajat ei toteudu?
Ei käy. Kaikki EU:n ulkopuolelta tulevat hyödykkkeet on tullattava. Ei voi Allu osallistua ihmiskauppaan tällä kertaa. Harmi
Kai mä oon sit niin vaikee ja vika mussa velkaaki yli 20 tuhatta.
Syökää paskaa ihmiset mua ei kiinnosta. Oon täynnä ihmisiä.
T. Allu
No eipä ne kaikki muutkaa tule koskaan saamaan naista?