Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku
Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla
T allu
Kommentit (281)
En luovuta.. en ikinä tuu hyväksyy tätä kaipaan parisuhdetta ja koskea naista.. ja suudella ja kaikenlaista.. inhottaa miksei voi olla normaali... ja on aina yksin
Vierailija kirjoitti:
Jouluaattonakin jaksat ulista.
Älä viitti 🖕🏻💩🖕🏻🖕🏻💩🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
En luovuta.. en ikinä tuu hyväksyy tätä kaipaan parisuhdetta ja koskea naista.. ja suudella ja kaikenlaista.. inhottaa miksei voi olla normaali... ja on aina yksin
Tuu jo sieltä kaapista ulos !
Ehkä oliski parempi vaa tappaa ittensä ja hyväksyä ettei kellekkää elämässä kelpaa.. ja synty epänormaalina
Taidan sitte hommata pelikoneen ja käydä vaa vuosia töissä.. unohtaa ikuisesti haaveet naisista ja olla yksinäinen.. eipä ole kavereitakaan.
Yksinäinen paska elämä on tulossa.. ei mitää toivoa rakkaudesta mistään.. yksinäistä elämää vaa yksiössä.
Ehkä vois tappaa ittensä ku ei oo elämällä mitää merkitystä enää yksin vaan.
Eikä ketää ihmistä kiinnosta mun elämä... oon kuin ilmaa.. ei ketää juttele ei ketää koskaa soita.. ei ketää koskaa halua nähä.. ei ketää koskaa kysy kuulumisia.. käyn vaa lenkillä ja katon telkkaria
Onko tää todellinen? Jos on niin en ihmettele.
Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun en vaan kertakaikkiaan kenellekään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja oon yrittäny mennä eteenpäin. se ei auta yhtään siitä että saisin parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä mies ja olen rimaani laskenutkin , mutta ilmeisesti olen vaan nolla.
T Mallu
Kai mä en ole normaali.. mä olen ilmaa jopa rumille ja lihaville naisille.. mä en tiedä mitä vikaa mussa on nykyään
Suurimman osan jopa Allun ongelmana on epätoivoisuus. Toinen, miettikää tarkemmin millaista naista olette hakemassa. Valtaosan haaveena tuntuu olevan ammattirouva (kallis!)
Kaikkeni oon miettiny miksen mä kelpaa? Pitäskö mun olla komeempi.. hiukset päässä.. laihduttaa maha pois.. hommata kallis kello.. hieno auto... millanen mun pitäs olla että kelpaisin ihan tavalliselle naiselle ja saisin läheisyyttä ja rakkautta ja pusuja?
Koen olevani todella hyvä tyttöystävä, mutta miehille ei kelpaa. Sillä olen amis ja työtön. Miesten pinnallisuus estää heitä saamasta hyvän tyttöystävän! Ja naiset mukamas ovat pinnallisia...
Vierailija kirjoitti:
Kai mä en ole normaali.. mä olen ilmaa jopa rumille ja lihaville naisille.. mä en tiedä mitä vikaa mussa on nykyään
Miehet rakastaa naisen tarjoamaa kuorta ja ihailua. Ei muuta.
ps5 ja viinapullo antaa kyllä tarpeeksi sisältöä elämään.eikä tartte kuunnella eukon nalkutusta
Herranjumala en juo alkoholia.. en käy baareissa.. asun hienos asunnos... vakituinen työ.. teen ahkerasti töitä en polta.. en käytä huumeita... on ihan siisti vaatetyyli.. käyn suihkussa hoidan itteeni.. ei auta ei mitää.. ihan sama millanen on kun ei kellekkää kelpaa
Olen miettinyt millainen mun pitäs olla.. Mutta en vaa keksi. En vaa kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeni oon miettiny miksen mä kelpaa? Pitäskö mun olla komeempi.. hiukset päässä.. laihduttaa maha pois.. hommata kallis kello.. hieno auto... millanen mun pitäs olla että kelpaisin ihan tavalliselle naiselle ja saisin läheisyyttä ja rakkautta ja pusuja?
Normaali. Sun pitäisi olla normaali. Et ole, joten se siitä sitten.
Ei ole. Kyllä tämä on Allu Vantaalta. Väkivaltainen naisia uhkaileva mies.