Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku
Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla
T allu
Kommentit (281)
Lisäksi oon selkeesti epävakaa.. .hermostun helposti.. mielialat heittelee.. huudan ihmisille haukun ihmisiä.. ihmekkös oon sekopää ja hullu
Mukavia, ihania ja maalaisjärjen omaavia ihan normaaleja naisia löytyy myös ulkomailta.
En halua thaimaalaista naista koskaan.
Vierailija kirjoitti:
olet sitten aika nirso itse. ellet jopa rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Mukavia, ihania ja maalaisjärjen omaavia ihan normaaleja naisia löytyy myös ulkomailta.
ALLU ON USEASTI SANONUT ETTEI OMAA VAROJA. USKO JO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet sitten aika nirso itse. ellet jopa rasisti.
En todellakaa ole nirso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ALLU ON USEASTI SANONUT ETTEI OMAA VAROJA. USKO JO!
En tietenkää ei ole rahaa.. ja paljon velkaa on
Vierailija kirjoitti:
hullu mikä hullu
Kai olen hullu sekopää.. siitä asti hulluksi tulin kun ex jätti mut
taidan jatkossa käydä kokoajan maksullisissa muuta en voi tehdä.
Kai niillä maksullisillakin nyt jotain tasoa sentään on? Ei nekään kovin helpolla taida aikuiseen miesvauvaan sekaantua.
Jaaha, ja Allu täällä taas. Pelkäsin jo, että olis hypänny eilen Kampissa, mutta täällähän se edelleen ulisee.
Vierailija kirjoitti:
Kai niillä maksullisillakin nyt jotain tasoa sentään on? Ei nekään kovin helpolla taida aikuiseen miesvauvaan sekaantua.
Ei ole tasoa.. todellaki mä maksan ja meen ja panen
Täälähän minä ulisen ja mietin omaa elämääni
Hei, Allu olet selvästi todella masentunut. Varaa aika terveyskeskukseen kiireellisenä, koska sinulla on itsetuhoisia ajatuksia ja agressiivisia ajatuksia. Sieltä saat lääkkeitä ja ohjeita selviytymiseen. Muutaman kuukauden psykiatrisen hoitajan seurannan jälkeen saat terapiaan lähetteen. Yleensä alkaa helpottamaan lääkkeillä ja terapialla. Itselleni yksinäisyyteen helpottaa äänikirjat joita kuuntelen, kun teen pitkiä lenkkejä ja taidemuseot joissa käyn avartamassa maailmankuvaani. Ehkä löydät jonkun uuden harrastuksen ja sen kautta itsellesi seuraa. Kokemuksesta voin sanoa että ulkonäöllä ei ole merkitystä jos ajatukset kohtaavat toisensa samalla aaltopituudella. Liity johonkin samanhenkisten seuraan. peliriippuvaisten vertaistukiryhmään? Tai jotain ihan muuta? Avarra maailmaasi luonnonsuojelua, elokuvakerhoa, suomi-espanjaseura, saunaseura, höntsä salibandy, biljardi, lautapeli, lukupiiri, retkeily, arkeologia, luola seura, työväenopistosta löytyy vaikka mitä.. jotain uutta ajateltavaa... Keskity etsimään pieniä hyviä asioita elämässäsi. jos sinulla on aikaa niin kirjoita niitä ylös. aamukahvi, valo, lepo, uni, ruoka, jne.
sen vaan sanon, että älä tapa itteäs. köyhyys ei ole ilo, mutta ei ole parisuhdekaan helppo kuvio kellekkään.
Pakko minunkin sotkeutua tähän sekoiluun. Päädyin ketjuun Suomi24 Allu itsari ketjusta. Ennen sitä en tiennyt allusta mitään. Seuraava teksti kaikille mielenhäiriöisille: poistakaa somesta. Se ei tee teille hyvää. Tämä sitten persoonallisuushäiriöisille: suojatkaa muita ihmisiä itseltänne. Suurimmalle osalle persoonallisuushäiriöisistä ei yksinkertaisesti sovi ystävät ja kumppanit. Ei ennen kuin kyseinen ihminen oppii normaalit käytöstavat mitä yleensä ne ei opi. Ikinä älkää myöskään muuttako asumaan kenenkään kanssa. Te ainoastaan tuhoatte sen ihmisen. Ilo, onni ja rakkaus täytyy löytää muualta kuin muista ihmisistä. T: mielen ja persoonallisuushäiriöinen nainen kaikella rakkaudella
Tarkoitin poistukaa.
Joskus ja jouluna voi hetkellisesti käydä jättämässä anonyymin kommentin.
Some ainoastaan ruokkii teidän ja minun vahingollisimpia käytösmalleja.
Kyllä olen vaikea ihminen ja mulle on todettu passiivis vihamielinen persoona