Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan pikkuhiljaa jo luovuttaa ja olla ikisinkku

Vierailija
24.12.2021 |

Kyllä tässä jo niin pitkään miettinyt kun ei vaa kertakaikkiaan kellekkään kelpaa. Mussa on paljon hyvää ja yrittäny mennä eteenpäin ei auta yhtään että saisi parisuhteen. Mulle kyllä kelpaisi monikin hyvä nainen ja olen rimaa laskenut mutta ilmeisesti olen vaa nolla

T allu

Kommentit (281)

Vierailija
241/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAKKAAN PÄÄTÄ SEINÄÄ KU OON SAIRAS HULLU EPÄVAKAA MIESLAPSI

Teepä se. Ehkä kipu tuo sun päähän järkeä.

järkeä ei oo sori ollut koskaa syntymästä asti... 10 potkuja.. 25 tuhatta velkaantunut... elämä ihan paskaa.. yksinäistä ei oo vuosiin ollut kavereita.. tyttöystävät jättäny... hermostun saan raivareita... huudan ihmisille.. aivan sairas oon

Eikö sulla ole paljon kavereita. Naisiakin on ollut. Älä valehtele. Nyttenkin viisi naista kierrossa ja etsit lisää.

mitä ihmee paskaa sä jauhat?

Vierailija
242/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä kuin mies. Kyllä sä sen perheen saat, kun kasvatat luonnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vain ole olemassa... mä olen mieslapsi... varmaa 10 v tasolla mä en tajua mistää mitää ja oon todella vajaa

Vierailija
244/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAKKAAN PÄÄTÄ SEINÄÄ KU OON SAIRAS HULLU EPÄVAKAA MIESLAPSI

Teepä se. Ehkä kipu tuo sun päähän järkeä.

järkeä ei oo sori ollut koskaa syntymästä asti... 10 potkuja.. 25 tuhatta velkaantunut... elämä ihan paskaa.. yksinäistä ei oo vuosiin ollut kavereita.. tyttöystävät jättäny... hermostun saan raivareita... huudan ihmisille.. aivan sairas oon

Eikö sulla ole paljon kavereita. Naisiakin on ollut. Älä valehtele. Nyttenkin viisi naista kierrossa ja etsit lisää.

mitä ihmee paskaa sä jauhat?

Sun jutut.

Vierailija
245/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole olemassa.. oon tällänen ihan yksinäinen ihminen.... kirjotan vaa tänne ja ruikutan ku ei oo mitää elämää

t. allu

Vierailija
246/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kpoqwretmeiporgmerpohmerp k

247/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä turhauttaa vain entistä enempi ja masentaa tämä elämä... jotenki mietin miksi olen edes olemassa koska olen kaikille ilmaa... Olen yksinäinen ja minusta tuntuu,että miehet ei edes huomaa mua missään. Haluaisin ihan tavallisen miehen.. En minä yritä liikoja ja olen todella laskenut rimaani Sekään ei auta yhtään mitään.

Mitä järkeä tolla vaihtaa mies naiseksi trollailulla?

Kyllä jokainen tietää että nainen kuin nainen saa tinderistä treffit vaikkapa täksi illaksi jos vain haluaa.

Miesten kohdalla se on sitten vähän eri juttu...

No ei kyllä todellakaan ole noin. Ei sitä ketä tahansa treffata ja kuka nykyään edes menee mihinkään deittiappeihin tai sivuille. Niissä lähinnä yhden illan juttuja etsiviä miehiä. 

Ei se naisten elämä sen helpompaa ole kuin miestenkään. Eikä ole kyse mistään alfoista, rahoista tai statuksesta. Vaan nykyajan ihminen ajattelee että toinen on kuin esine, kodinkone joka hyödyttää häntä, ja on sitten pettynyt kun ei kone toimikaan niinkuin hän luulee. 

Ensin kannattaisi olla vaikka tyytyväinen omaan elämäänsä, harrastuksiinsa ja hankkia niitä kavereita. 

Tai mene terapiaan, jos tuntuu että on liian vaikeaa. Ainakin tekisit silloin jotain ongelmille. 

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
248/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa miten tappais ittensä nopeesti jouluna?

Vierailija
249/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta mikää kaikki on kokeiltu.. elämä on ihan paskaa.

Vierailija
250/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tää koskaa tästä muutu lähinnä vanhenen jään yksin en kelpaa naisille ja kuolen pois

Vierailija
251/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kiinnosta paskaakaa mitä ihmiset musta ajattelee.. enää ei paskaakaa... MÄ OON TÄLLÄNEN IHMINEN SAIRAS PSYYKEHULLU EPÄVAKAA.. EI VOI MITÄÄ

Vierailija
252/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUNNOLLA KOURIN TOSI HERKKUPERSETTÄ.. MUNA PYSTYSSÄ HALUAN SITÄ NAISTA

Vierailija
253/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO NAISET TUUN KOURIMAA TEITÄ TÄNÄÄ VÄKISIN.. ETTE PÄRJÄÄ MULLE MITENKÄÄ.. VAROKAA HKI NAISET

Vierailija
254/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuun kourimaa teitä tänää pyllystä rinnoista ja halun sitä seksiä perkele

Vierailija
255/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaa vastaa.. hyvästi ihmiset

Vierailija
256/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😞 Tämä se on kun suomessa vaan leikataan ja leikataan mielenterveys ja terveys palveluista ja nuorista ja sairaista. Nämä tulee lisääntymään nämä ihmisten psyykkisen hyvinvoinnin ongelmat. 😞 Rukoilen että saat apua ja tukea hätääsi. Muuta en Minä voi tehdä , mutta Jumala voi tehdä kaiken.

Vierailija
257/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenki mietin KEINOA KAI MÄ LÖYDÄN KEINON.. SIELÄ ON YKS PAIKKA MISTÄ HYPÄTÄ ALAS VARMASTI KATKEE JALAT..

Vierailija
258/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko ylläpito  bannata tän allun?

Vierailija
259/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tee itselleni mitää ja nyt en jaksa tätä samaa levyä ja ruikutusta muutan elämää.. en jaksa enää heido

Vierailija
260/281 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😞 Tämä se on kun suomessa vaan leikataan ja leikataan mielenterveys ja terveys palveluista ja nuorista ja sairaista. Nämä tulee lisääntymään nämä ihmisten psyykkisen hyvinvoinnin ongelmat. 😞 Rukoilen että saat apua ja tukea hätääsi. Muuta en Minä voi tehdä , mutta Jumala voi tehdä kaiken.

Tämähän on terapiassa ja syö lääkkeitä. Ei ne vaan useinkaan auta, kun kyseessä on persoonallisuushäiriö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän