Olin ostanut miehelle kalliin lahjan ja äsken mies
sanoi, että hän ei keksinyt minulle mitään, etten sitten illalla ole pettynyt.
No en tietenkään ole. Olisitteko te?
Kommentit (62)
No, kyllä mä olisin pettynyt. Kiva se on joku paketti avata. Saman hintainen ei tarvitse olla.
Auts.
Täällä vähän samantyyppistä, itse suunnittelin lahjaa huolella, tein paljon taustatutkimusta jotta osaisin valita markkinoiden parhaan version siitä ja laitoin lahjaan melkein 500 euroa ostaen se jo marraskuun puolella jotta se ei ehtisi myydä loppuun.
Eilen mies kertoi että töiden jälkeen kävi paniikissa kirjakaupasta hakemassa minulle hätälahjan kun ei ollut "ehtinyt" miettiä asiaa aiemmin.
En pahoita mieltäni siitä että en saa kallista lahjaa (olemme molemmat hyvätuloisia) mutta kieltämättä harmittaa tieto siitä että toinen ei ole edes yrittänyt eikä uhrannut ajatustakaan sille mistä saattaisin pitää vaan ilmiselvästi haluaa vain päästä koko joulusta eroon ja lykkää minulle "jotain" ihan vaan siksi että kokee että on pakko antaa jotain, ihan sama mitä.
Kyse ei ole materiasta, vaan tunteesta että en ole minkäänlaisen panostuksen arvoinen.
Älä anna hänelle sitä ostamaasi lahjaa, pidä itse tai palauta, jos mahdollista ja osta rahoilla jotain itsellesi.
Mullekkin mies ilmoitti eilen, että ei ole hankkinut mitään, kun en sanonut suoraan mitä ostaa.
Ärsyttää, lahjoissa parasta on yllätys.
Jätä se. Ei arvosta sinua, kun ei halua muistaa sinua mitenkään.
mä olisin halunnut parempaa jälkiruokaa..?
Älkää nyt laittako ihmisarvoanne peliin tässä lahjaruletissa. Jotkut tykkää ostaa ja saada lahjoja, jotkut INHOAA koko hommaa. Meidät on manipuloitu tähän kulutushysteriaan joka ikisen juhlan osalta. Yäk minusta sellainen.
Mä ostin kalliin lahjan, annoin sen jo ennen joulua koska ei tässä nähdä, sain joululahjaksi sen että mies halusi erota.
Oikeastaan olen sitä mieltä ettei kalliita joululahjoja kannattaisi antaa, kun niistä tulee vain paha mieli.
Jos mies ei kerta keksi/osaa ostaa lahjoja, silloin kannattaa suoraan sanoa mitä haluaa. Minulla tällainen mies ja nykyisin saan aina juuri sen lahjan mitä olen toivonut. Ei huutoja eikä mielensäpahoittamista.
Nakkiotukset nyt on tuollaisia :D Kaikki naisen muistaminen ja huomioiminen on niille ns. välttämätön paha, mistä halutaan päästä mahdollisimman nopeasti eroon. Sitten vielä sanotaan nuo vammailut ääneen, että kun jotain piti, en miettinyt koko asiaan, kiireessä hain. Naisten ei kannattaisi muistaa näitä vähääkään jatkossa. Ainoastaan miehet, jotka ovat osoittaneet arvostuksensa ja välittämisensä ansaitsevat saman.
En kaipaa lahjoja. Rehellinen mieli ja tunne riittää.
Kertokaa, mitä haluatte lahjaksi tai antakaa edes joku vinkki. Mitä ihmettä pahoittaa mielensä jonkun joulun takia.
Et kai nyt sinäkään anna hänelle lahjaa. Jollet saa palautettua, myy Torissa, panttaa tai anna aikanaan jollekulle toiselle esim 50 v lahjaksi tms.
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä mä olisin pettynyt. Kiva se on joku paketti avata. Saman hintainen ei tarvitse olla.
Eikö roinaa ja roskaa ole jo ihan tarpeeksi? Ongi vaikka merestä roskia aikasi kuluksi.
Vierailija kirjoitti:
Et kai nyt sinäkään anna hänelle lahjaa. Jollet saa palautettua, myy Torissa, panttaa tai anna aikanaan jollekulle toiselle esim 50 v lahjaksi tms.
Miksi? Eikö olekaan pyyteetöntä?
Annon äsken 30e rahaa. Se riitti ja tyytyväinen oli. Miksi nähdä enemmän vaivaa? Itse sain sukkapaketin... Hävisin kaupassa... Mutta olokoon. Kun on joulu niin on joulu. En edes yrittänyt ostaa mitään lahjaa. Viimeiset 10 vuotta on menty näin. Yhdessä oltu abaut 30 vuotta.
Ei olla kenenkään poikkisten kanssa vaihdettu lahjoja koskaan. Ovat olleet helpottuneita kun en ollutkaan tyypillinen lahjankärkkyjämuija.
Vierailija kirjoitti:
Annon äsken 30e rahaa. Se riitti ja tyytyväinen oli. Miksi nähdä enemmän vaivaa? Itse sain sukkapaketin... Hävisin kaupassa... Mutta olokoon. Kun on joulu niin on joulu. En edes yrittänyt ostaa mitään lahjaa. Viimeiset 10 vuotta on menty näin. Yhdessä oltu abaut 30 vuotta.
Menisi oikein jos antaisi sinullekin rahana 30e.
Tyttöystävän kanssa onneksi molemmat tykätään miettiä mitä kivaa toiselle ostaisi. Laitettiin kuitenkin 80€ hintakatto, ettei lähde lapasesta hinta. Molemmat tykätään kovasti lahjoistamme🙂
Parempi niin. Exältä sain muutaman kerran huutoitkuraivarit väärästä lahjasta. Päätin sitten kuunnella huutoa ilman rahallista panostusta.