Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin ostanut miehelle kalliin lahjan ja äsken mies

Vierailija
24.12.2021 |

sanoi, että hän ei keksinyt minulle mitään, etten sitten illalla ole pettynyt.
No en tietenkään ole. Olisitteko te?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies.

Osti pari ihanaa puseroa juuri oikeaan kokoa ja ihonhoitopaketin, laadukkaan merkin jota muisti minun aiemmin käyttäneen. Vaikka sanoin etten juuri mitään tartte....

Hän panostaa kunnolla lahjoihin, on kyllä muutenkin ihana!

Vierailija
62/62 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan luovuttu miehen kanssa lahjojen ostosta toisillemme jouluna. Siis jotain pientä pakataan lasten takia että meilläkin on jotain "avattavaa" eikä lapset ihmettele.

Meillä kumpikin huonoja ostamaan lahjoja. Miehen harrastus on niin speciaalia että voin toki ostaa miehelle jotain siihen liittyvää työkalua ym mutta melko varmasti epäonnistuu. Miehellä jo on kyseinen asia tai se on vääränlainen eikä mies sitä tarvi. Vaatteita ostetaan silloin kun tarvitaan eikä kumpikaan saa mitään isompaa intoa avata vaatepaketteja jotka ei välttämättä ole itselle mieluisia edes. Minä en halua mitään tavaraa. Käytän koruja vain juhlissa ja minulla on mieluisat korut. Hajuvesiä, meikkejä ym en käytä. Harrastukseni ovat "aineettomia" eli niihin ei voi oikein ostaa mitään. En kuuntele musiikkia ja jos haluan lukea kirjoja niin mielummin lainaan ne etteivät jää eteen pyörimään lukemisen jälkeen.

Huomioimme toisiamme arjessa. Teen miehelle eväät valmiiksi töihin. Leivon miehelle kaksi kertaa viikossa läpi vuoden. Mies huolehtii että minulla on aina käytettävissä toimiva ja tankattu auto. Hieron miehen selän ja mies hieroo minun hartiani. Jne jne. Tämä toimii meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla