Onko muita, jotka eivät koristele kotia mitenkään erityisen jouluisesti?
Koristeletko tai sisustatko jouluteemalla kotia mitenkään? Mä en laita yleensä muuta kuin (talven ajaksi) kynttilälyhtyjä ja keltaisen tai valkoisen sävyisiä valosarjoja parvekkeelle ja joskus ostan pienen joulukuusen. En laita sisälle mitään kummempaa koristelua. Tykkään kyllä joulusta, mutta en vaan halua mitään koriste-esineitä tai jouluverhoja. Tänään oon menossa lapsuudenkotiini ja äitini on varmasti taas laittanut viimeisen päälle kaikenlaista jouluhärpäkettä. 😀
Kommentit (6)
Pari äitin tekemää valojuttua on ja kynttilöitä.
Täällä yksi. En laita ainoatakaan joulukoristetta enkä kuusta tai mitään muutakaan. Vihaan kaikkia muitakin jouluperinteitä. Sen verran raskaita jouluja oli lapsuudessa että en halua kotiini mitään mikä muistuttaa niistä ajoista.
Sama juttu, tykkään kyllä joulusta, mutten koristele kotia. Minulla on ainoastaan led-kynttilöitä sisällä, koko talven. Plus postitse tulleet joulukortit hyllyn päällä.
Mulla on muovikuusi jossa pelkät valot ja valaistu latvatähti, sekä parvekkeella lämpimän valkoiset valot. En koristele mitenkään muuten, koska tykkään minimalistisesta sisustuksesta, jossa ei ole mitään turhaa sälää.
Ei yhtäkään joulu aiheista härpäkettä.
Äidiltä saatu ikuisuuksia vanha muovijoulukuusi koristeineen, valmiit laatikot ja sinkkukinkku.
En jaksa vaivautua tämän enempää.