Vanhan puhnun WhatsApp - ei voi enää käyttää!?
Olen vuosia käyttänyt vanhaa whatsappia numerossa, joka ei ole voimassa. Jostain syystä nyt pitää rekisteröidä numero uudelleen (myös käytössä oleva puhelimen WhatsApp!), ja sehän ei tällä vanhalla numerolla onnistu, kun siihen ei voi enää vastaanottaa koodia tms.
Miten olette saaneet vanhan whatsappin rekisteröityä?
Kommentit (14)
Vahvistus voidaan periaatteessa lähettää myös sähköpostiosoitteeseen, mutta se pitäisi olla ilmoitettuna jo silloin, kun WhatApp vielä toimi. Pöh. Miten tässä nyt saisi äänensä kuuluville äppiä hallinnoiville? Ja onko se Google vai Meta vai mikä??
En ymmärrä miksi et käytä uutta numeroasi.
Vierailija kirjoitti:
Uudella numerolla. Whatsappin sivuilta löytyy kyllä ohjeet uuden numeron rekisteröitymiseen ihan step-by-step.
ethän sä tietenkään vanhalla numerolla voi operoida siitäkään syystä, että numero voi olla jonkun muun käytössä jo.
No mutta olen sitä käyttänyt VUOSIA, vaikka numero ei enää ole käytössä. Olen myös käyttänyt WhatAppia ulkomaiseen numeroon rekisteröitynä joka ollut vuosia pois käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
No kun puoliso sitten voi vahingossa huomata ne viestit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useita eri WhatApp tilejä. Eri tarkoituksiin.
Viestit säilyvät varmuuskopoituina, vaikka et enää pääse entiseen WhatAppiin".
Siis missä ne varmuuskopioidut viestit on??
^ osaako joku kertoa, mistä ne varmuuskopioidut viestit löytyy?
Sieltä sovelluksesta, mikä vähän ogelma.
Tietääkö kukaan, miten/mistä vanhan WhatsApp-tilin viestit pääsee lukemaan?
Kuvilla ei väliä, nehän on muutenkin talletettu.
Vierailija kirjoitti:
^ osaako joku kertoa, mistä ne varmuuskopioidut viestit löytyy?
Sieltä mihin kopioit ne. Pilveen, sähköpostiin, kiintolevylle.
Minulla on tapana kirjoittaa tärkeät wa-viestit muistivihkoon. Vähemmän tärkeät poistan.
Mulla kans ongelma.
ostin uuden ouhelimen (Iphone 16) whatshap piti rekisteröidä uudestaan. Annoin puhelinnumeroni ja painoin seuraava, sitten tuli käyttöehdot joista en pääse eteenpäin, ei löydy Ok eikä seuraava painiketta
Käyttäjä9257 kirjoitti:
Mulla kans ongelma.
ostin uuden ouhelimen (Iphone 16) whatshap piti rekisteröidä uudestaan. Annoin puhelinnumeroni ja painoin seuraava, sitten tuli käyttöehdot joista en pääse eteenpäin, ei löydy Ok eikä seuraava painiketta
Pitääkö skrollata ne käyttöehdot loppuun?
Uudella numerolla. Whatsappin sivuilta löytyy kyllä ohjeet uuden numeron rekisteröitymiseen ihan step-by-step.
ethän sä tietenkään vanhalla numerolla voi operoida siitäkään syystä, että numero voi olla jonkun muun käytössä jo.