Pääseekö 800 kcal vrk:ssa ketoosiin
Mietin vain kun Nutraan ja haluan vähän muutakin syödä, kuten kaurapuuroa, marjoja ja maitoa sekä appelsiinin.
Kommentit (29)
Useimmat menevät ketoosiin, kun hillarien päiväsaanti rajoitetaan alle 50 grammaan. Toiset saavat syödä enemmän, toisten pitää syödä jopa puolet vähemmän.
Kaloreilla ei ole mitään merkitystä, minä olen ketoosissa 1200 kcal syömisillä ja mies 2500 kcal ruokailuilla. Ketoosi itsessään ei nopeuta painonpudotusta, mutta usein ketoosissa kalorit ovat huomattavasti "normilaihdutusta" alempana, jolloin myös paino putoaa nopeammin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:58"]
Nopeuttaako ketoosi painonpudotusta?
[/quote]
Ketoosissa maksa muodostaa aivojen ja lihasten tarvitsemansa glukoosin rasvasta. Av-mammojen mielestä läski on kuitenkin painotonta, jolloin paino ei putoa.
Jos tapahtuisi niin ennenkuulumatonta, että av-mammat olisivat väärässä, niin paino putoaisi vauhdilla ja vieläpä ilman nälän tunnetta.
Mulla ei ole enää paljoa pudotettavaa. Varmaan tyydyn siihen kun saan nämä viimeiset 5 kg pois. Jos hyvään vauhtiin niin paino voisi pudota 8 kg. Oon ollut aiemmin kovin hoikka, siinä 54 kg ja pituutta 168, mutta vähän alle 60 kg olisin tyytyväinen. Lähtöpaino oli 70 kg ja nyt 65 kg.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:54"]
Tutustu Atkinsin induktioon. Saat syödä itsesi terveellisesti kylläiseksi, pääset ketoosiin ja paino putoaa.
[/quote]
Henki vaan lähtee kuten Atkinsilta itseltään.
[/quote]
Atkins kuoli tapaturmaisesti.
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi päästä ketoosiin? Sellaisen ihmisen hengitys haisee ihan järkyttävän pahalle. Jos olet ketoosissa älä pliis mene ihmisten ilmoille sillä sinä HAISET!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:41"]
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi päästä ketoosiin? Sellaisen ihmisen hengitys haisee ihan järkyttävän pahalle. Jos olet ketoosissa älä pliis mene ihmisten ilmoille sillä sinä HAISET!!!!!!!
[/quote]
Hajuhaitta on totta, mutta sitä voi hillitä pureskelemalla purkkaa tai käyttämällä raikastavia suusuihkeita. Ketoosiin pyritään siksi, että se mahdollistaa nälättömän laihdutttamisen niin alhaisilla kaloreilla, joilla ilman ketoosia olisi hirvittävä nälkä ja heikotus.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:41"]
[/quote]
Hajuhaitta on totta, mutta sitä voi hillitä pureskelemalla purkkaa tai käyttämällä raikastavia suusuihkeita. Ketoosiin pyritään siksi, että se mahdollistaa nälättömän laihdutttamisen niin alhaisilla kaloreilla, joilla ilman ketoosia olisi hirvittävä nälkä ja heikotus.
[/quote]
Mutta miksi?
Kun alkaa taas syödä, on elimistö edelleen säästöliekillä ja sitten lihoo vaikkei paljoa syö.
Paras tapa on kunnollinen syöminen ja maltillinen painonpudotus. Tätä voi noudattaa aina.
Ketoosi ja muut liiallisuudet aiheuttaa vain jojoilua.
ja näitä ikuisia laihduttajia, joilla on sairaalloinen suhde syömiseen ja itseensä
HAen tällä Nutrauksella tosiaan vauhtia tähän hitaaseen painonpudotukseen. Koko viime vuoden pudotin painoa 'terveellisesti', mutta kun tulos on - 5 kg niin haluaisin näistä viimeisistä kiloista päästä nopeammin pois. Kun tulosta ei tule niin herkuttelupäivät lisääntyy ja lipsuu useammin. Välillä tuli kilo tai kaksi takaisin ja taas masensi. Mun on nyt nää vaan päätettävä ottaa pois tai kannan niitä loppuikäni:( Oon vähän masentunutkin, kun ei liikunnan lisäämisellä ja herkuttelun vähentämisellä pudonnut paino. Ja oikeastaan niin muistan käyneen silloin 7 v. sittenkin. Loput kilot Nutrasin pois ja ylitin tavoitteeni. Painoin tuolloin sen 54 kg. Ja painoin useamman vuoden. Kiloja alkoi kertymään, kun elämään tuli raskaampi jakso. Jouduin leikkaukseen, jonka vuoksi liikunta jäi 6 kk ihan olemattomaksi ja oli muutakain surua eli mukamas syytä herkutella.
Meitä on täällä nyt monta laihduttajaa liikkeellä. Tsempataan toinen toisiamme ja toivotaa onnistumisen iloa ja terveyttä meille kaikille. On kiva lukea muidenkin kokemuksia. Iloista ja paremminkin kevyttä kevättä meille kaikille:)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:54"]
Tutustu Atkinsin induktioon. Saat syödä itsesi terveellisesti kylläiseksi, pääset ketoosiin ja paino putoaa.
[/quote]
Henki vaan lähtee kuten Atkinsilta itseltään.
[/quote]
Eiköhän kaikilta henki lähde?