Yritys päällä 2015 (II)
Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)
Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).
Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)
Kommentit (2455)
HATTU
pahoittelut menkoista :( jos seuraava kierto olis teidän
Nyt meni vähän oudoksi tää homma :D jos tämä kierto on yhtään samanlainen kuin aikaisemmat kaksi kiertoa (32 ja 36 päivää) ovikseni pitäisi olla vasta 18. - 22 päivien tienoilla. Äsken kävin veskissä ja alkkareissa ovislimat?! Nyt kuitenkin vasta kp8 meneillään... ja ovistestiähän ei tietenkään kotoa löydy, jotta pääsisi asiasta varmuuteen. Nyt kai otettava varman päälle ja touhuiltava tänään :)
MINNIMINNI
nyt sit vaan touhuilee ja peittoo heiluttaa :D
miuku mauku, mä oon ainakin siellä ryhmässä. Mutta näin kesällä siellä on aika hiljasta ollut, ettei varmaan ole vaan ryhmässä tullut käytyä. Siksi ei varmaan hyväksytty vielä. :)
Nyt menossa kp 17 ja dt 5.
Eilen otin testii--
En vain oo varma sen tuloksesta...
Miltä näyttää??
Täällä ei oo tilanne muuttunu. Kuume flunssa edelleen päällä :/ mahan nippailua ja semmonen jännä tunne ollu koko päivän. En sit tiedä mistä johtuu!!?
Sipriina kp 20/29-31 yk 3
Itsellä kohdussa tuttuja tuntemuksia. Kuin aiemmissa raskauksissa.
Hieman pahoinvointia ja hajuaisti vahvistunut. Päänsärkyilyy.
Muuten normi olo.
Ei kannattais lomailla! Ainakaan palstailusta! Jäiks! Muistaako mua enää täällä ihmistulvassa enää edes ketään?! Kahlasin just kymmenen sivua tekstiä läpi, enkä todellakaan muista enää mitä kenellekkin on sattunut ja tapahtunut. Joten tässäpä tärkeimmät:
-Pahoittelut valeplussasta. Tyhmä testi, tyhmä tyhmä tyhmä.
- Pahoittelut menkoista.
- Ja Sta valtaisasti voimia <3 Muistanko aivan väärin, vai oliko näitä enemmänkin ollut? :/ Kaikkea hyvää ja jaksamisia vaikeessa tilanteessa.
- Onnittelut plussista. <3
Oho se katkes! Omaa napaa: Kierrot on jostain syystä pitkiä. Nyt on menossa kp34 ja luultavasti saan ootella ainakin viikon vielä menkkoja. Ovista ei oo tikutettu, eikä ees oireiltu. Arg ja ääh! Alkuyrityksen aikana luulin ihan jokaista oiretta raskausoireeksi. Mua huvittaa välillä nää kohtutuntemukset. Siis mitä ne on häh?!?! Ja "dpo4, tunnen vauvan"-tyyppiset jutut. Siis tota.. ei. Enkä siis Uusiomamma vihjaa sun suuntaasi mitenkään erityisemmin, tuli vaan mieleen kun kirjoitit. Enhän mä voi tietää kun en oo koskaan ollut raskaana, mut mitä ihmettä on kohtutuntemukset?! o.o :D
Noorav, kp 34, yk7
Huumorilla mennää.
Kukaan ei uskaltanut siihen testikuvaani mittää laittaa ;)
No..päivä kerralla mennään ja jänskätään.
NooraV; ei sitä lomalla kaikkea ehdi, hyvä että tupsahdit paikalle nyt :) Harmin paikka että kierto venyy..voiko mahdollista että menkat antavat odottaa itseään jostain muusta syystä? ;) Miekin oon kyttäillyt kaikenlaisia nippailuja ja juilimisia, ja koittanut muistella tuntemuksia esikoisesta. En muista mitään sen kummempaa kun plussa tuli silloin hieman yllätyksenä :) Ainoa minkä selkeästi muistan on se että vatsassa tuntui olevan "välissä" jotain.
Uusiomamma; en illalla mobiilivehkeillä nähnyt tuota kuvaa ollenkaan. Nyt kun katsoo isolta ruudulta niin siinä testissä voi hyvin hailakka 2.viiva olla. Kannattaa testailla vielä uudemman kerran vaikka viikonloppuna, sitten luulisi että viiva on vahvistunut.
Minniminni; ei muuta kuin ovista hyödyntämään! :D
ON: en hirveän korkealla jaksa toiveita pitää kun eilen olin tuntevinani sen tutun menkkajuilinnan selkärangan vieressä. Odotettavissa siis verilöyly(:D) viimeistään maanantaina alkavaksi. Yllättävän kauan kuitenkin täysin oireettomana mentiin, yleensä juilinnat ja tuntemukset alkavat heti oviksen jälkeen. Tai nyt en vaan jaksanut niitä kytätä samalla tavalla kuin ennen :D Tein ihan mielenkiinnosta eilen illalla ovistestin ihan kiusatakseni itseäni, ja siinä näkyi toinen viiva selvästi mutta ei kuitenkaan yhtä vahvana kuin kontrolliviiva. Tein kyllä koko testin kaikkien sääntöjen vastaisesti, eli vettä olin kiskonut ja n. puoli tuntia ennen olin käynyt vessassa. Lisäksi kellokin alkoi olla jo vaikka mitä. Miulla on monesti näkynyt jonkinlainen viiva tein ovistestin missä vaiheessa kuuta hyvänsä eli kunhan tässä pohdiskelen :D Uskaltaisiko sitä käydä raskaustestejä?? Sitten jos on nega as usual niin pettymys on taas suuri..mutta jos ei olekaan niin voi elämä.
Konttri kp 24/27
En sitten malttanut olla testaamatta uudestaan :D
Joka tapauksessa edelleen ihan hieman väriä, mutta vielä haaleampi kuin eilen. Enemmän kuin viivan paikka kumminkin. Vuoto jatkuu, ei nyt ihan normimenkkojen veroisesti, mutta runsaasti kumminkin, joten eiköhän se siitä :( Varmaan ensi viikolla vielä jonkun testin kokeilen, toiveet kuitenkin aika lailla nolla.
Eli kohti uutta yritystä.
PD kp 2/27-30
Pinkkidrinkki / voi että :( no mut jos jotain hyvää pitääs ettiä nii raskautumisen mahdollisuus on ! :) kannattaa vuodon loputtua testata viälä ja jos edelleen näyttää edes haamun haamua niin lääkäriin.
Konttri / mulla kans tuntu eilen tutut kivut alavatsalla ja munasarjojen kohdalla, että verilöyly on pian tosi. Nyt jännään vaan miten kierto pitkittyy kun viimeksi oli 31 päivää kierto ja normisti max 29pv
Supera, pitkittyvät kierrot on kyllä niin jostain syvältä. Jos kerran pakko on menkkojen tulla, niin tulisi sitten ajallaan edes. Pöh. Mutta sulle vielä peukut pystyssä, monillahan raskausoireet on ihan samoja kuin menkkaoireetkin.
Voihan nenä, Supera :( Mutta hei, vielä on toivoa!!!!!
Ja höh, Pinkkidrinkki :(
Taidan illalla tehdä toisen ovistestin, tällä kertaa kuten se pitäisi tehdä..selailin yhtä foorumia jolla keskusteltiin ovistestien käytöstä raskaustestinä, ja siellä oli moni raskaana oleva postannut kuvan ovistestistä joka näytti vahvaa toista viivaa. Tosin, se muuttui vahvaksi viivaksi vasta sen jälkeen kun menkat olivat myöhässä, ennen menkkojen oletettua alkamispäivää testi näytti hailakkaa. Saahan tässä toivoa mutta melko pessimistinen olen kun menkkojen alkamiseen on vielä useampi päivä ja oireita on tullut kuten ennenkin. En vain jaksaisi enää tätä tunteiden vuoristorataa yhden ainutta kuukautta :( Taidan jo tuudittautua ajatukseen että syksyllä saamme lähetteen hoitoihin, ei tästä tunnu luomuna tulevan yhtään mitään.
Kyllä mäkin näen Uusio mamma jotain hyvinhyvin haileeta tuossa nyt kun koneelle tulin. Oottele vaikka pari päivää. Onko tuo joku herkkä testi, kun on noin vähän dpotkin? :)
Konttri.. Enpä osaa uskoa tuohon muuhun syyhyn :/ Ei ollut tässä kierrossa mitään ovisoireitakaan missään kohtaa, että kai tää on taas pidentynyt kierto :c Ne on tuossa viimeaikoina muutenkin venynyt sinne 40+ päiviin :( Toivotaan sulle sitä plussaa! Testaile sit kun siltä tuntuu, varsinkin jos juilinta jää vaan juilinnaks! :P Jotkuthan testaa sit vasta ku menkat on yli viikon myöhässä, mitenköhän ne pystyy... Testailitko esikoisesta silloin heti? :)
Noorav, ko 35/?, yk7
NooraV; pitkät kierrot on kyllä turhauttavia, toivottavasti tulisi nyt selkeys että mikä on homman nimi :( Täytyy nyt tässä koittaa malttaa sen testailun kanssa, en kyllä kanssa ymmärrä miten jotkut pystyy odottamaan niin kauan, ite oon liiankin hätäinen ihminen :D Ihailtavaa! Esikoisesta testasin varmaan reilu viikko menkkojen poisjäännin jälkeen kun aloin miettimään että eikös niiden pitänyt alkaa jo..en siis pitänyt tuolloin kirjaa kierrosta tai ollut muutenkaan kovin kartalla näistä asioista, ja plussaaminen ekan kieron jälkeen oli sekä iloinen yllätys että kova järkytys :D Jos tässä joskus saadaan se pulla uuniin niin on kyllä lähtökohtaisesti niin erilaiset raskauden aloitukset että morjensta vaan :)
Hei kaikille pitkästä aikaa. Olen kaivannut teitä ihan hirveesti mutta päätin etten kirjoita tänne enää mitään, en ainakaan ennen plussaa. Ja nyt se plussa tuli :) eli tauko teki vain hyvää.
Heti oviksen jälkeen alkoi kesäloma, joten ajatukset olivat muualla. Ovistestit ja muut vippakonstit olivat pois käytöstä. Maanantaina (kp26/26-28), tuli kiinnittymisvuotoa, mitä ei ollut silloin huhtikuussa kun oli kemiallinen raskaus. Vaaleanpunaista vuotoa tuli vain puoli teelusikallista. Vatsassa kuplii päivittäin. Olo on kiukkuinen ja itkettää kamalasti. :D
Onnea kaikille plussaneille ja pahoittelut menkoista. Toivon kaikille plussaa!
Finest rv 4 (yk 8)
Oi Finest ! Hei sun heiluvilles ! Ja paljon paljon paljon onnea !! :) tässä taas todistuu se että kun ei odota mitään niin silloin sen saa ! :)
Pinkkidrinkki ja konttri // ennen verilöylyä on aina toivoa ! :D
Pahoittelut menkoista Hattu :( Toivotaan parempaa onnea seuraavaan kiertoon!