Yritys päällä 2015 (II)
Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)
Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).
Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)
Kommentit (2455)
Kiitos Dimou listan päivittämisestä! Tässä tiedot, palailen paremmalla ajalla kommentoimaan lisää :)
Pioni1 (27v.), kp 9/34, yk 5
Onnea Canna!
Kiitos Dimou päivittämisestä! :)
On: verikoe nega. Ens viikolla gynelle, jos kierto ei ala.
Kiitos Dimou ku jaksat päivittää :)
Täällä flunssa alkaa pikkuhiljaa helpottaa ja pikku neitikin on jo terve :) Oon saanu ny pään sekasin siitä raskausmyrkytyksestä :/ kolunnu netin läpi...alkaa nousee ressiä siitä et jos ny sit toisessakin raskaudessa sama homma. Ehkä ei kannattais miettiä koko hommaa ja laittaa aivot narikkaan :D
Sipriina (27v.) kp 22/29-31 yk 3 (toisen lapsen yritys)
Oon pysytelly nyt täällä taustalla lukemassa, kun on ollu niin tylsä vaihe. Nyt kuitenkin menkoista on päästy tältä erää eroon :) eilen tuli enää ehkä tippa tai pari. Kaikki oon kyllä tähän asti lukenu, mutta en enää muista mitä kellekin on tapahtunu enkä jaksa nyt uudelleen lukee :P mutta kaikille menkat ja negat taas kohdanneille paljon jaksamista ja paljon parempaa onnea uuteen kiertoon! :) piinailijoille paljon onnea, että se plussa sieltä tulis tällä kertaa! :) ja tervetuloa uusille! :)
Canna: Paljon, paljon onnea! <3
Olikohan muita plussanneita? jos oli, niin paljon, paljon onnea myös teille! :)
ON: Vaikka vuoto loppu menkkakivuista kylkikipu ja hartiapistos jäi näköjään päälle :( aiemmin ne on jääny päälle viimeks ennen leikkausta ja sillon se jäi yleensä seuraaviin menkkoihin asti, joskus taas jopa sitä seuraaviin. Toivottavasti ei nyt tarviis kestää noita kipuja niin kauaa. Muutenkin inhottaa ajatella, että jos siellä onkin sitten vuotanu enemmälti verta (eli "kiinnikkeen tekoainetta") vatsaonteloon, kun kerran tuo hartiapistos on vieläkin...
Nyt onkin sitten päästy jo kp 7 asti, vaikka on tuntunu että aika on menny nyt niin hiiitaaastiii. Tässähän alkaa olla pikkuhiljaa talletuksien aika :D sitä onkin jo ooteltu! jalatkin on jo epiloitu menkkojen loppumisen kunniaks :D oviskin jos tulee samoja aikoja, viimeks kun oli kp 11 jo, eihän tässä ois enää kun muutama päivä siihen! jihuu! itseasiassa, jos nyt oikeesti laskee, niin jos tänään tai viimestään huomenna pääsis kylvöhommiin, simpatkin vielä pitäs elellä sinne asti. Riippuen mistä lukee. Mutta ainakin huomisesta lähtien. Tosin nyt ei oo vielä kauheesti muita oviksen tuloon viittaavia merkkejä tullu, paitsi voisin taas syödä koko ajan! just kun pari päivää sitten rupesin aattelemaan, että nyt pitää keskittyä enemmän painonpudotukseen, kun vielä tässä kerkeis vähän puottaa, JOS kävis tärppi tässä kierrossa. Mutta eilen alko olla parempi (liian hyvä) ruokahalu ja varsinkin tänään! viime kierrossakin just ei pelkät himot hommiin noussu, vaan myös syömishimot, argh. Ja limailusta ei kauheesti oo mitään tietoa vielä. Sehän alko viimeks jo heti kun menkoista pääs ja koko ajan tuli paljon, paitsi sitten ovispäivänä ihan älyttömästi ja kirkasta. Ja himottanu on jo vähän menkkojenkin aikaan ja jo toissapäivänä oisin halunnu käydä suihkunraikkaan miehen kimppuun. Mutta ei kuitenkaan ihan niin melkein 24/7 oo ajatuksissa, toisin kun viime kierrossa :D mutta eiköhän ne himot tästä vaan kasva koko ajan. Hmm... pitäsköhän laittaa sauna lämpiämään kun mies tulee illalla töistä... :P
Kiitos Dimou kun päivität! :) olkoon tuo 29 kierron pituus, kun kerran viimeks oli. Jos se sitten ois jo heti asettumassa siihen omaan rytmiin, ainakin suurinpiirtein, kun se 28 on ennen pillereitä ollu.
Kompuroiva hylje (29) kp 7/29 yk 2
Ai niin, Sipriina, kannattaa tosiaan unohtaa se koko raskausmyrkytys-asia. Ei se stressaamalla asia kuitenkaan mihinkään muutu. Vaikka varmasti pelottaakin, jos uusiutuu. Mutta sen näkee sitten kunhan raskaudut uudestaan.
Niin, ja senkin unohdin sanoo, että arvatkaa kuka tyhmä ja muistamaton tilas entiseen osotteeseen ne hitsin testit! saa nähä tuleeko ne tänne. En muistanu kattoo ja muuttaa enää sitä osotetta tilatessa. Pay Palilla kun on niin helppoa, liiankin helppoa se tilaaminen :P 9-13. päivä pitäs olla niillä toimitus. Eli maanantaina niiden sitten pitäs tulla muuten, paitsi että jos ne toivottavasti postissa huomaavat sen osotehomman ja toimittaavatkin tänne, siinä voi mennä päivä tai pari pitempään. Ei se mitään jos oisin tilannu vaikka vaan eurolla tai parilla (niin kuin yleensä nuo miun Ebay-tilaukset on), mutta kun tällä kertaa innostuin aattelin tilata niitä testejä vähän enemmän kerralla (ja samoilla postimaksuilla) ja tilasin päälle kahdeksalla eurolla 20 kpl :P niin tuo jo ärsyttää.
Uusi kuumeilija liittyy joukkoon. Olen jo jonkin aikaa taka-alalla lueskellut tätä keskustelua, mutta nyt itsekin rohkenin liittyä mukaan :)
Olen itse 29 vuotta ja mieheni 30v. Kohta jo 11 vuotta yhdessä oltu ja naimisissa kohta vuosi. Itse olen potenut vauvakuumetta jo monta vuotta, mutta mies alkoi näyttää vihreää valoa vasta tämän vuoden puolella.
Yritys aloitettiin virallisesti viime kuussa eli 6/2015.
Minut saa lisätä listalle Muffeli kp13/30-33, yk 2, ya 6/2015
Tilanne 10.7
NooraV kp 36/? yk 7
Pallopaita kp 28/27-29
Tiinu89 kp 28/35 yk 3
Konttri (32v) kp 25/27
Sipriina (27v) kp 22/29-31 yk 3
Muffeli (29v) kp 13/30-33 yk 2
Miuku Mauku (27v) kp 10/? yk 4
Pioni1 (27v) kp 9/34 yk 5
Kompuroiva Hylje (29v) kp 7/29 yk 2
Kikiii (20v) kp 7/30-35 yk 7
Kepuliina (29v) kp 6/28 yk 2
Dimou (26v) kp 4/? yk 10 (ya 7/14)
PinkkiDrinkki (35v) kp 3/27-30
Lumilla kp 2/? yk 9
muut kuumeilijat: Dreamer15 (28v), Noelle (24v)
TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)
Mizi (29v) yritystä yli vuosi, Hilkkak (30v) yk 4, Starling (40v) yk 3, Jenniferia (24v) yk 2, Melinah (24v) yk 3, Miinuska15 (25v) yk 2
KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)
Mamalukki (22v) yk 3, Belime yk 2, Pumpuli87 yk 1, HennaS (21v) yk 2, Tinttu1989 yk 5, EllieP (30v) yk 1
HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET
Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Kevättähti yk 2
Ilmoita kiertopäiväsi niin pääset listalle!
Onko lista hyvä näin? Kehitysehdotuksia?
Otin nyt mukaan kaikki jotka olivat tänään tai eilen kierrostaan jotain sanoneet, ilmoittakaahan toki te muutkin niin lisätään sitä mukaa :) Ja tosiaan, minun ei todellakaan tarvitse olla ainoa joka tuota päivittää, tehköön jokainen jolla aikaa/halua/laitteita siihen on. Minun puolestani voi vaikka päivittää useamman kerran päivässä, jos jotain päivitettävää on.
Kiitos onnitteluista :) ja tiinu89, niin päin tietenkin. Meni aivan puurot ja vellit sekaisin :D
Niin ja Canna, onnea plussasta! :)
Menossa kp 19 ja ovista 6 pv.
Oireilua kohtu pallo ja menkkatuntemuksii,finnejä,päänsärkyä ja pahoinvointia.
Reilu viikko jännitystä edessä.
Moikka! Saako liittyä seuraan kuumeilemaan? (:
Olemme mieheni kanssa ollut reilu kolmisen vuotta yhdessä, ja vauvahaaveet molemmilla suuret! Yritys alkoi vasta viime kuun puolella, eli ensimmäinen luomukierto pillereiden jälkeen menossa. Otin käyttöön myös nämä haaveilijoiden "ihmeaineet", eli siis greippimehun ja vehnänalkioöljyn, syön myös monivitamiinia. Vaikkei nämä aineet toimisivatkaan, niin ei ainakaan näin terveellisistä aineista haittaakaan ole(: Kierrosta en ole vielä täysin varma, koska lopetin pilleri laatan kesken syötyäni sitä puolitoista viikkoa, tyhjennysvuoto tuli melkein heti kun en pilleriä enään syönyt, ja nyt odotellaan ensimmäisiä luomumenkkoja, ellei sitten jo ole niin hyvä tuuri että tästä kierrosta jo tärppäisi.
Peukkuja muille plussasta haaveileville!
Ja hei se kiinnostaisi, kuinka usein teillä peitot heiluu? Tähtäättekö vain ovulaation päiviin vai päivittäin?
Meriemilia meillä peitot heiluu aina fiiliksen mukaan. Päätin heti alusta että petipuuhat ei saa muuttua työnteoksi :D
On: tänään tuli plussa. Samaan aikaan paniikki ja olen niin onnellinen että maaliskuussa olleen kkm:n jälkeen tärppäsienäim pian! Kunhan tämä vain pysyisi nyt matkassa loppuun asti.
Ambrosiaa 4+1 yk 3
Tsemiä Dimou siihen aukkariin ! :) tuu kertoo miten meni ! :)
SUPERA (20v) KP 30/27-29 YA 2/14
Muffeli ja Meriemilia , tervetuloa ! :)
Meillä peitot heiluu sillon kun huvittaa, ja kohtuu usein huvittaa, eli ikinä ei monen päivän taukoja tuu, jos ei joka päivä nii joka toinen, joskus on venyny kolmanteen mutta 3-4 krt viikos minimi :) eli periaatteessa ovulaatiotakaan ei tarvitte metsästellä :D
Hellou!
Onnea plussista<3 Tervetuloa uusille!
Pahoittelut menkoista & negoista...
Kiitos listanpäivittämisestä! Itsekkin voisin joku kerta kokeilla kun vaan saan koneen käyttöön :D
Noista peittojen heiluttamisesta, meillä about joka toinen pv koko kuun läpi niin ei tarvitse ovista miettiä, kun ei varmasti jää välistä :D
Sitten tosta vauvakuumeilusta, mäkin aina sanon esim. mun parhaalleystävälle tyyliin "tulee sitten kun tulee, kiva olla kesä näin ilman raskautta jos on juhlia yms." & paskat ei ole ollut yhtäkään päivää kun en miettisi jotain vauva juttuja :D Googletan laittoman paljon kaikenmaailman raskaus & vauva juttuja, ihan sekaisin koko akka :D
Mut eipä tässä sen kummempia kun tylsä oottelu...
Kikiii kp 7/30-35 yk 7
Kiitos Dimou, kun jaksat päivittää. Tietoni saa lisätä listaan, vaikka kierto onkin pidentynyt:
Dreamer15 28v. kp 46/30-40 yk2
Onnittelut jälleen kaikille plussanneille ja uusille tervetuloa mukaan! :)
Mä elelen tylsää vaihetta kierron suhteen. En tiedä millon mulla on ovis, koska en tunnista sitä oireista enkä osaa arvioida edes ajankohtaa kierron pituuden heilahtelun vuoksi. Toivottavasti se edes tapahtuu. Käyn kyllä päivittäin lukemassa muiden kuulumiset. :)
Stardust, 22-v., kp 11/26-40, yk 4
Mää ajattelin nyt ottaa hommakseni ton listan päivittämisen. Koska sitä on viimeksi päivitetty joku kymmenen sivua sitten ja kaikkien muutoksien läpikäyminen olis ihan mahoton homma, niin jos jokainen kirjoittaisi tähän selkeästi omat tietonsa nyt niin rakentaisin sitten niitten pohjalta ihan uuden listan. Tulen illalla tekemään tuon listan, lisään siihen kaikki jotka ovat tämän päivän aikana kiertotilanteensa ilmoittaneet ja sitten tulevina päivinä lisätään ihmisiä listalle sitä mukaa kun ehtivät itsestään ilmoittaa. Ja yritän toki bongata mukaan myös kaikki jotka ovat viimeisen päivityksen jälkeen plussanneet, että pysyvät tilastot kunnossa :)
Mulla alkoi uusi kierto tiistaina, viisi päivää ehdin syödä teroja. Ovat kyllä kammottavaa ainetta, olin ihan supermasentunut ja jätinkin niitten syömisen sitten siihen viiteen päivään. Toivottavasti ei tarvitse enää niihin koskea. Lääkärin kanssa oltiin sovittu jo etukäteen että tähän kiertoon tehdään mulle aukiolotutkimus, senkin sain jo sovittua ensi viikolle. On kyllä kivaa olla tuollaisen pienen sairaalan asiakas, muistavat mut aina jo nimestä kun soitan sinne :) Ihanaa, ettei tarvitse alkaa aina selittää tilannettaan vaan muistavat itsekin.
Aukkariin siis ensi viikolla, siellä varmaan sitten samalla keskustellaan myös että miten edetään jatkossa. Miehen tavara on priimaa, minä en ovuloi ja kärsin jäätävän pitkistä kierroista, toinen munatorvikin ehkä ihan täysin tukossa, mutta sen tilanne selviää sitten siellä tutkimuksessa, joten ehkä OI, ehkä IVF. Toivottavasti ainakin jotain, luomuna sutaaminen alkaa tuntua vähän turhauttavalta tässä vaiheessa.
Dimou (26v) kp 4/? yk 10 (ya 7/14)