Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

1781/2455 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! 

Mä tässä kauan pähkäilin, että kirjoitanko tänne ollenkaan, nyt päätin rohkaista mieleni. Itse olen tässä kuussa 35 vuotta täyttävä erittäin onnellisessa parisuhteessa elävä nainen. Maaliskuussa päätimme avomieheni kanssa jättää pillerit pois ja kuten moni muukin täällä on maininnut; "lapsi tulee jos on tullakseen" periatteella.. Lapsista olemme puhuneet paljon, nimetkin on jo päätetty, mutta kaikki tämmöinen puhe ja haaveilu on ollut kuitenkin höystettynä ns huumorilla ja varovaisen toiveikkaalla ajattelulla.

Nyt kun yrityskiertoja on jo neljäs menossa niin huomaan että itselleni tämä on ruvennut olemaan jo pakkomielle. Nyt haluankin tulla raskaaksi enemmän kuin mitään muuta, ja tuntuu sitlä etten pysty oikein ajattelemaan mitään muuta. Apteekista nappasin tänään Vau.fi ilmaisen ihanan vauvakirjan mukaani ihan huomaamatta ja löysin itseni pyörimässä täällä vauva keskusteluissa :) 

Ystävilleni olen kertonut että pillerit on nyt jätetty pois, mutta se siitä, kattellaan sitten jos tärppää! Yritän siis tehdä tästä asiasta mahdollisimman kevyen, mutta huomaan omassa päässäni pyörittelevän asiaa kuitenkin todella paljon. Tästä seurannut nyt semmoinen pieni stressi ja pelko, että voinko mä itse nyt olla raskaaksi tulemisen tiellä??

Uskaltauduin nyt kirjoittelemaan tänne, koska suurin osa läheisistä ystävistäni ovat lapsettomia, ja tälläiset asiat varmaan kannattaa jakaa semmoisten ihmisten kanssa ketkä ovat jollain lailla samoilla fiiliksillä. 

Tilanne tällä hetkellä on se että kuukautisteni pitäisi alkaa huomenna, viimeistään ylihuomenna. Tämä jännitys käy pikkuhiljaa sietämättömäksi :D lähtekkö kauppaan hakemaan testiä vai ottaako nyt ihan rennosti ja mennä elämän virran mukana :)

Plussantäyteisiä terveisiä kaikille <3 ;)

Vierailija
1782/2455 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan MERITUULI80 :)
sulla on sit jännät ajat käsillä. Onko semmoset tuntemukset et menkat alkais?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1783/2455 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Sipriina ja kiitos! :)) Itseasiassa ei ollenkaan.. Yleensä jos huomenna pitäisi alkaa menkat niin tuntuisi jo kovin alavatsassa ja sen tavallaan tietäisi että nyt ne alkaa hetkenä minä hyvänsä..

En sitten pystynyt odottamaan huomiseen ja menin ostamaan testin nyt kuitenkin, joka näytti negatiivista. Päällimäisenä tunteena suuren suuri pettymys :(( Toivottavasti tästä nyt hieman rauhoittuisi eikä koko aikaa miettisi koko asiaa..

1784/2455 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pioni, mä luotan enemmän omiin tuntemuksiin, mutta on testin plussat aina paikkansa pitänyt. Ainakin tuntemusten mukaan. Halut on aina silloin kohillaan ja ovislimat. Niitä nyt odottelen.

Starling, toivon niin että onnistuu tyhjennys nyt kerrasta heti. Ei tarvisi taistella ja kärvistellä asian kanssa.

Kevättähti, onnittelut. Toivotaan että kyytiöäinen pysyy matkassa ja kaikki menisi hyvin.

Noelle ja Merituuli, tervetuloa mukaan kuumeilemaan. 

ON, ei vieläkään merkkejä oviksesta. Ehkä testiin pärähtää huomenna plussa. Halut on ainakin kohdillaan. Se on jo hyvä merkki. Silti mua vähän epäilyttää tuleeko ovis ajallaan vai viikon myöhässä. Jään seuraamaan asiaa.

Kp12/23-29 yk4 plussa tuulia kaikille!

Norappi

Vierailija
1785/2455 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MERITUULI80
Eihän peliä vielä oo menetetty jos menkat ei ole alkanu :) testaile huomenna tai ylihuomenna uudestaan. Toivotaan plussaa :) laitan peukut pystyyn ja jännitän sun puolesta.

ON: mitään uutta ei oo. Kipeinä ollaan :(
Sipriina kp 19 / 29-31 yk 3

1786/2455 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kappalejakojen puuttumisesta. Kännykkähommia ;)
PINKKIDRINKKI plussatuulia huomiseen testailuun!
KEVÄTTÄHTI no sinähän varsinainen plussa magneetti olet! Hienoa! Varovaisesti onnittelen, toivottavasti nyt on parempi onni matkassa!
SUPERA voi että mä niin toivon sulle luomuplussaa! Plussatuulia puhaltelen sulle! Kumpa pahoinvointisi olisi hyvä merkki!!
Tervetuloa kuumeilemaan uudet!

ON tänäaamuna lämpö oli alhaisempi kuin kertaakaan tässä kierrossa? Eli 35,6 :-o Nyt hetkisitten mittasin myös kun oon huvikseni iltasinki mitannu, en tiä miksi :D... 35,1?? Ja iltaisin on yleensä ollu n. 36,5. Siis ei kyllä vaikuta miltän oviksen jälkeiseltä lämmön nousulta... Plääh, ovis oli la tai pe tuntemuksista päätellen eli nyt olis dpo3 tai 4 joten ei oikein voi olla kiinnittymisestä johtuva lämmön laskukaan... Oon lukenut että ovuloimattossa kierrossa lämmöt sahaa edes takas eli oliskohan nyt käyny niin? Menkkoja enteilevä Pulla uunissa olo on alkanut jo nyt ja mä haluisin että ne ny sit kohta alkais jos en sit ookkaa ovuloinut... X) Yli viikon päästä pitäis alkaa eli tästä tulee piiiitkältä tuntuva piinailu. :P Varsinkin jos en oo ovuloinut ja kierto sen takia venyy ja paukkuu...
Mutta tsemppiä kaikille muille piinailijoille! Plussaonnea! <3
Tiinu89 kp25/35 yk3

1787/2455 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merituuli80, aivan kuin olisin lukenut omaa tekstiäni! Kun miehwni näytti vihreää valoa pillereiden pois jättämiseksi ja ajattelimme mennä samalla periaatteella, tulee jos on tullakseen, asiasta muodostui hetkessä minulle pakkomielle enkä voi enää muuta ajatellakaan!!! Nyt on kuitenkin vasta neljäs yrityskuukausi mutta olen ajoittain jo kerennyt vajota murheeseen, kun en ole vieläkään raskaana. Olen niin malttamaton! Toivotan sinulle ja miehellesi tsemppiä ja jään jännityksellä odottamaan puolestasi loppukiertoasi :)

Vierailija
1788/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnitteluista, lämmittävät todellakin mieltä ja saavat vähän uskaltamaan hymyillä asialle :) Kun ei oikein osannut tällä kertaa iloita siitä plussasta kuten viimeksi.

Kovinkaan rauhallisesti en voi ottaa, kun kuukauden sisälle on varattu jo 3 lentoa ja yksi 10h automatka työmatkoja varten. Onneksi nautin kyllä itse työstä ja saan siinä kuunnella lintujen laulua, aaltoja järvellä, purojen kohinaa ja tuntea tuulen kasvoillani :) Viime plussan jälkeen en tosiaan tehnyt "mitään", ja silti se pirun vuoto alkoi viikon jälkeen, joten ei siitä jouten olemisesta ainakaan mitään apua ollut... Nyt vaan pidän sormet ristissä, että pikkuinen on vielä matkassa huomenna alkavan työmatkan jälkeenkin.

1789/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Innostuinpa nyt itsekin siitä Gelee Royalesta, ja tilasin purkillisen kokeiluun ;) Alan syöttämään niitä ukolle kanssa. Kyse on siis mehiläisten tuottamasta töhnästä joka on erittäin ravinnerikasta. Vaikuttaa mm. solujen uusiutumiseen, vastustuskykyyn ja hedelmällisyyteen. Jopa vaihdevuodet ylittäneillä naisilla on käynnistynyt hormonitoiminta uudelleen näiden nappailun seurauksena :O Ja vaikuttavat myös miesten hedelmällisyyteen positiivisesti. En tiedä että onko siitä mitään hyötyä mutta monet kehuvat, ja kyllä sitä tulee huonompiakin emneitä syötyä :)

Merituuli; tervetuloa! Kyllähän siitä monesti kuulee puhuttavan että stressi voi haitata raskaaksi tulemista mutta voisin kuvitella että vasta siinä kohtaa kun on niin kova stressi päällä että keho on tulehtuneessa tilassa. Eli veikkaan että semmonen hyvänlaatuinen stressipöhinä ei ole pahitteeksi :)

Tiinu; onpas erikoisesti käyttäytyvät lämmöt :S Toivotaan että mikäli kyseessä on ovuloimaton kierto, että menkat alkaisivat pikaisesti. Ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka johtuisi ihan jostain muusta ;)

Täälläkin jännitetään Pinkkidrinkin puolesta :)!

ON; ei edelleenkään mitään raportoitavaa paitsi että eilen iski järkyttävä himo punaiseen lihaan. Hain sitten kaupasta kunnon piffilihat ja parsakaalia, ja illalla join vielä lasin punaviiniä. Jälkikäteen mietin että aikas rautapitoista settiä teki mieli :D

Konttri kp 23/27

1790/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kiitos Tiinu !! :)
Merituuli80 // mulle on ainaki tullu juuri samanlainen pakkomielle. En osaa muuta oikee enää ajatella. Yritän saada lapsettomuushoidotkin kuulostamaan semmoselle no big deal - jutulle, vaikka eihän se edes ole. Sulle tosi paljon tsemppiä yrittämiseen.
ON = Vaikka tiedän että mun raskautumismahollisuus jokaisesta kierrosta on prosentuaalisesti minimaalinen, niin siltikin yritän ja oonki toiveikas. Onnistumisprosentti on jotain 3% luokkaa luomusti :D mutta siinähä on 3% mahdollisuutta minkä takia ei kirvestä kannata heittää kaivoon, seuraillaan siis tilannetta kp 27/27-29. Painoa oli lähtenyt kilon verran ja järetöntä turvotusta ei oo kuin vaan rinnoissa :D kierto siis varmaan venyy taas, muuten oisin ko kohonnu pullataikina :D

1791/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneita. 

Itsekin jouduin jälleen kerran uuteen kiertoon. Kp1 alkanee tänään tai huomenna. Ja samaten se yk9.. Onko kukaan palstalaisista tuolla Haikara hakoteillä- ryhmässä? Kun se näyttää että olisi täynnä. :/ Eikö sinne oteta enempää?

No pitää koittaa nauttia lomasta ja ollaan koitettu unohtaa tää ns. Yrittäminen. Mutta ei nyt tulosta tule vaikka kuin päin asiat tekisi. 

1792/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkohuomenta kaikille!

Mäkin eilen googlettelin ja innostuin tuosta Gelee Royalesta! Vaikka yleensä olen "vastaan" kaikkea ns. luontaistuotehömppää, mutta tästä kyllä kiinnostuin luettuani hyviä kokemuksia! Varmasti monessa tapauksessa ollut vain sattumankauppaa raskautuminen pian tuotteen aloituksen jälkeen, mutta yrittänyttä ei laiteta :D Voisin seuraavaan kiertoon hankkia tuota, mikäli ei tässä kierrossa tärppää.

Niin ja laitoin laitoin ilmoittautumisen tuohon suljettuun Kuumeilijat 2015-ryhmään eilen, mutta ainakaan vielä ei ole tullut hyväksyntää ryhmään. Onko täältä joku siellä?

Omassa olossa ei raportoitavaa. KP 8/??, YK 4.

1793/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaisissa oloissa täällä. Mies haki eilen testin ja myöhään illalla alkoi tulla verta... tein kumminkin sen testin aamusta, ja ihan vaaleaa plussaa näytti, mutta kuitenkin. Verta tulee valitettavasti kuitenkin eikä ole pelkkää tuhrua jos nyt ei ihan valtoimenaankaan :( Testit mulla on aina näyttäneet sen oikeasti selkeän plussan vasta noin viikkoa myöhemmin kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, että siihen vaalea plussa sopisi. Verenvuotojakin mulla on aina alkuraskaudessa ollut, tosin ei ihan näin aikaisin vielä, vaan viikon 6 tietämillä. Tylsää...

Liekö sitten ihan alkuraskauden keskenmeno. Tylsä epätietoisuus.

PD ehkä 31 tai 1 / 27-29

1794/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, Pinkkidrinkki :( Kannattaa testata vielä vaikka parin päivän päästä, ja jos vieläkin näyttää plussaa niin vaikka varmistaa verikokeella. Toivotaan nyt että kyseessä olisi vain ns. normaali alkuraskauden vuoto.

1795/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Täytyy nyt kuulostella yltyykö tämä vuoto vai loppuuko ja tosiaan testailla sitten vaikka viikonloppuna uudestaan. Odottelu on kyllä niin tyhmää...

Sikäli lohdullista, että jotain on pakosta tapahtunut. Kävin tosiaan lääkärissä kp 11 ja lääkäri sanoi, ettei näy mitään mikä viittaisi tulossa olevaan ovulaatioon. Kp 14 oli kuitenkin todella selkeät ovisoireet ällölimoineen jne. Että erehtyväisiä nuo lekuritkin näköjään.

1796/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vaikka kuinka nyt harmittais niin ainakin ovis on tapahtunut, ja raskaaksi tuleminen onnistuu :) Voit vinkata lääkärille seuraavan kerran että katsois niillä vehkeillään vähän tarkemmin ;)

Vierailija
1797/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta päivää kaikille :) meitä nukutti Esikon kans pitkään. Tää räkätauti on jotain niin ärsyttävää :(
PINKKIDRINKKI toivottavasti olis vaan alku raskauden vuotoa ja pikkunen olis mukana. peukut pystyyn kunnon plussan puolesta :)

1798/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytys pinnassa... tässä vielä kuva testistä, ihan testiajalla tuli tuo haalea plus. Aluksi ei ollut mitään, mutta noin minuutin kohdalla alkoi tummua. Salama pikkuisen vielä vaalentaa kuvaa.
http://aijaa.com/JgR9nE

Vierailija
1799/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PINKKIDRINKKI
Haalea mutta selvä plussa ainakin minusta :)

Vierailija
1800/2455 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aamu alkoi vuodolla.. Pettymys olisi varmasti ollut suurempi, jos en olisi tehnyt negatiivista testiä.

Kp 1/25-28