Sanna Marin haluaa VALTAA! Ilmoitti sen Jenkeissä haastattelussa
Tulihan se sieltä!
Iltiksen jutusta voi lukea, mitä muuta hän haluaa.
Kommentit (24)
Niin? Eiköhän suurin osa poliitikoista halua.
Vesi on märkää. Kyllä nyt on taas uutiskynnys ylitetty!
Ai kamala! Nainen haluaa valtaa. Minulta tuli heti hätäkakka housuun. T. Persupoika
Niin sanoi.
Kukaan poliitikko ikinähän ei ole halunnut valtaa. Olemme kollektiivisesti järkyttyneitä. Not.
"No kun minä olen maalta niin koen tämän asian nyt näin"
Ap:llakin syttyi vidoin lamppu asiassa, jonka normaaliälyinen on ymmärtänyt lapsesta saakka. Vallanhimo pätee kaikkiin poliitikkoihin, ei pelkästään Mariniin. Ääripäitä, sairasta vallanhimoa, edustaa Trump, Putin ja Suomessa persut.
Minä olen politiikassa siksi, että muut voisivat päättää asioista puolestani. T. Persupoliitikko
Miksi valtaa, kun ei alamaisten elämää parantavia ideoita ja tekoja? Valtaa vain oman itsetunnon kohottamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ap:llakin syttyi vidoin lamppu asiassa, jonka normaaliälyinen on ymmärtänyt lapsesta saakka. Vallanhimo pätee kaikkiin poliitikkoihin, ei pelkästään Mariniin. Ääripäitä, sairasta vallanhimoa, edustaa Trump, Putin ja Suomessa persut.
Miksi kunnioittaa vieraiden ihmisten kakaroita, joiden intohimona on päättää muiden elämästä huonon itsetuntonsa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valtaa, kun ei alamaisten elämää parantavia ideoita ja tekoja? Valtaa vain oman itsetunnon kohottamiseksi?
Haluisko joku valtaa, että vois edistää ideoitaan ja tehdä tekoja? Kunhan mietin. Ei varmaan juu.
Huom! Se mihin sitä valtaa käyttää ja miten, on pointtinsa. Valtaa voi käyttää yhteiseksi hyväksi tai sitten niin kuin nykyhallitus pienen eturyhmän hyväksi ja suuren enemmistön ja yhteiskunnan haitaksi. Mene yhteiskuntaopin tunneille!
Vierailija kirjoitti:
Vaalit ratkaisevat, ei Sannan vallanhimo.
Vaalityötä tekee täysillä, toivottavasti ihmiset eivät mene halpaan. Katkera nainen joka halveksii meitä, ei ansaitse tulla taas muka päättämään! Hyi hitsi.
Persu järkyttyy kun vasemmistolainen nainen hengittää vol. 3567886.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tänne tulossakaan... Sanoi että voi joskus palata politiikkaa, Tällä hetkellä hän ei ole milliäkään Suomeen tilvelvollinen mistään. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vesi on märkää. Kyllä nyt on taas uutiskynnys ylitetty!
Niin Halla-aho kirjassaan kertoi että petti vaimoa 8v putkeen ja teetti syrjähyppylapsen. 🤣🤣🤣🤣
Äänestäjä sen päättää saako sitä valtaa. Moni muistaa, että Sannan kasetti hajosi julkisuuden valokeilaan ja häntä ei juuri huvittanut käyttää asemaansa kunnioittavalla tavalla vaan piti nuoren naisen oikeutenaan vetää useita kertoja viikossa perseet ja muutenkin näyttää keskisormea pääministeri-instituutiolle. Mikä homma annetaan siis seuraavaksi marinaadiin?
Joku bergbom tai vigelius luulee taas paljastaneensa suuren intersektionaalis-feministisen ja marxilaisen salaliiton 😂. Feministi haluaa valtaa! Tota se on koko ajan yrittänyt peitellä!
Voihan ihmisen pieksut.