Yritys päällä 2015 (II)
Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)
Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).
Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)
Kommentit (2455)
Voi harmi, Kevättähti, toivottavasti ei ole keskenmeno kyseessä. Kannattaa tehdä r-testi lähiaikoina.
Kysymys plussaneille:
onko teillä ennen plussaa ollut sellaisia oireita kuin kylkikipua vatsan vasemmalla tai oikealla puolella tai suonenvetoa pohkeissa? Tai suun kuivumista ja järkyttävää janoa?
Mun menkat lähestyy ja en tee muuta kuin odotan juuri niitä oireita koska huhtikuussa mulla oli ne oireet ennen plussaa ja plussan jälkeenkin. Ja nyt kun ei ole mitään oireita (paitsi tänään alkanut tissi- ja nännikipu, mikä kuuluu PMS-oireisiin), olen jo nyt varma ettei tärpännyt.
mieki tehny ov-testejä mulla oli tossa yks tosilimainen pv ja seuraavana päivänä vasta oltiin sillee :(
tais jäädä myöhäseks
Dreamer, kun sun kierrot vaihtelee aika paljon, kannattaa jatkaa testailua. Sun ovulaatio on ilmeisesti vasta tulossa. Ovislimoja alkaa tulemaan monta päivää ennen ovispäivää.
Jos kirkkaan liman päiviä on useampi, ovulaatio osuu yleensä viimeiselle limapäivälle. Ja niillä päivillä kun sitä kirkasta limaa tulee, on nainen hedelmällisin.
Kiitos tiedosta FINEST :) jatkan tikuttelua ja hommailuja jatketaan joka päivä. Minulla yleensä aina ainakin 2 päivää limavuotoa oviksen aikaan. Katsellaan huomenna mikä tilanne. Voihan vuotoa tulla muutenkin. Tänään ekaa päivää munasarjoissa kipristeli eli jotain ainaskin tapahtuu :)
Ja muistakaa pupuilla myös ovispäivän jälkeen, irronnut munasolu elää 24 tuntia :)
Onnittelut plussanneille, oon tosi iloinen teidän puolesta!
Ja kevättähdelle täällä on peukut pystyssä että kaikki olisi hyvin! Yrität olla stressaamatta, vaikka se vaikeaa onkin.otat rennosti ja yrität miettiä muita asioita.
Ja finest? Kyseli oireita kun plussasi? Mulla oli heti alusta ihan järkyttävä väsymys, ei vaan pysynyt hereillä, oletettujen kuukautisten aikaan tuli ihan normaalit menkkaoireet ainoastaan vuoto puuttui. Sitten tuli rintakipu ja rasituksen jälkeen mahassa vihloi välillä pahastikkin.
On: nyt hämää ja paljon. Menkat muka alkoi mutta hävisi samantien, välillä tulee tippa tai pari.. Tein mielenkiinnosta testin, mutta selkeä negatiivinen se oli. Toivottavasti alkais edes normaali vuoto,pelottaa että kohtutulehdus uusiutuu!
Ambrosiaa
Oih, täällähän on plussailtu reilustikin. :) Onnea, etenkin vierailijalle kun olet myöskin pitkän matkaaja. :)
Täällä tosiaan on aamulämmöt kohonneet,eli ovis on oletettavasti tapahtunut. Nyt todella rukoilen ja toivon että tämä olisi se meidän kierto. Oireita ei edelleenkään juurikaan ole muutakuin että eilen olin päivällä todella väsy ja nuokuin autossa kodinkoneliikkeeseen mennessä. Illalla sitte nukahdin jo reilusti ennen kasia ja heräsin puolisen tuntia sitten. Väsymys tietty voi johtua aikaisista heräämisistäkin.
Ps. Pirun mobiililaite kun jättää aina rivivälit...
Heta87 19/27-28 ya2/2014
Hei! Tein tämän raskaustestin eilen aamulla, ja en silloin huomannut siinä toista viivaa, kunnes myöhemmin dyykkasin sen roskisesta (parin tunnin päästä) niin siihen oli ilmestynyt haalea viiva? En tiedä näkyykö tämä kuva selvästi.. Mies näki sen myös. Onko kyseessä kuuluisa nega roskishaamu vai?
Tänä aamuna tein sitten muutaman testin ja kaikki negoja.
Huomenta kaikille! Nyt täytyy vähän listata tänne omia tuntemuksia(=lue "vuodatus"), vastailen myöhemmin teidän juttuihin, niitä on tullut taas kiitettävästi :D
Noh, se ovis oli siis 5.6. päivällä. Maanantaina eli 8.6. illalla kohtu oli tärähdysherkkä(oli herkkua olla suunnistamassa :D) sekä sohvalta noustessa tuntui yksi jäätävä vihlaisu oikealle puolelle alavatsaan. Lisäksi oli se hiivatulehdus, ja valkovuotoa tulee jatkuvalla syötöllä. Lämpö on ollut koholla, eilen töistä tullessa mittasin 36.9 kun yleensä aamulämpö huitelee 36.3 tienoilla. Lisäksi minusta tuntuu että on menkkaoireita vaikka niitä ei pitäisi vielä olla, eikä varsinkaan niin että ne olisivat alkaneet jo maanantaina..ja vielä semmoinen että nännit ovat hellät, yleensä menkkakipuilujen yhteydessä minulla kipeytyy rinnat kokonaisuudessaan, eivätkä nännit arista erityisesti(sori tästä yksityiskohtaisesta sepustuksesta). Että kyllä tässä kieltämättä mieleen nousee kaikenlaisia ajatuksia, mutta täytyy koittaa hillitä tätä hullua mieltä, onhan niitä pomminvarmoja oireita ollut aiemminkin mutta plussaa ei ole tullut. Jos nämä eivät tarkoita mitään sen kummempaa niin täytyy miettiä että onneksi kehossa tuntuu tapahtuvan jotain juttuja..
Jännittynyt Konttri kp24/27-28 ..tämä kierto tulee olemaan pidempi koska ovis oli myöhässä.
Konttri, jännittää sun puolesta. Toivotaan plussaa!
Muista, että iltaisin on lämpö korkeampi kuin aamuisin, koska jokaisen liikkeen jälkeen se nousee.
MM11, jos teit tänään muutaman negatestin, ET ole raskaana. Eilinen testi on joko roskishaamu tai viivanpaikka. Varmuuden vuoksi voit tehdä muutaman päivän päästä uuden testin.
Omaan napaan suoraan. Ei viälä ole kuulunut menkkoja ja kp 30 nyt menossa. Ajattelin että jos ne alkais kun sängyssä peuhattais ( ihania sana valintoja :D ) mutta ei, pikkusen oli punertavaa kun kävin pesulla, mutta nyt ei sitten tänään mitään. Ajattelin että olis alkanu. Menkkaoireita on kyllä :D kummaa vaa että kierto venyy yhtäkkiä näin.
Finest, mietinkin sitä että miten ne lämmöt käyttäytyivät..tänä aamuna oli 36.6 eli koholla sekin. Mutta eikös nuo lämmöt yleensä ole koholla ovulaation jälkeen vai muistanko ihan päin peetä? Voih, toivotaan ja lujaa :)
MM11; tuossa testissä näkyy minun silmääni hailakka viivanpaikka(näyttökin voi vaikuttaa kuvanlaatuun). Kannattaa testailla vielä parin päivän päästä uudemman kerran kuten Finest yllä mainitsikin. Tsemppiä :)
Kyllä, Konttri, lämmöt on koholla oviksen jälkeen. (Paitsi jos tärppi käy, lämmöissä voi tulla tipahdus 5-7 päivää oviksesta).
Jos haluat lämmöistä tehdä jotain päätöksiä, älä ota iltalämpöjä huomioon.
Mä niin toivon sulle plussa!!!
Takas täällä, oli mennyt kesken.
Seuraava kiertokin ärsyttävästi niin, että ollaan hyvin todennäköisesti oviksen aikaan erillään...
Kevättähti, kp 2/25-31
´huono laatuinen kuva mun ovulaatiotestistä.. oikeesti toi viiva tummempi.. onko ovulaatio? valkovuotoa ainakin tullu vähän mutta pari pv sitten tuli enemmän.. mistä tietää oikeen hetken..koskaan en ole raskauden yrityksee tehny ovulaatiotesteihin.. mulla poika koht 4v. tytär 8v ja yks keskeytyt keskenmeno 2010
Nyt alkanut tulemaan menkkaoireita, kummallakin puolella alavatsassa nipistelee hentoisesti... ensiviikolla uusi testi!
Tuhannesti onnea Vierailija!! :)
ON: ovis-tikussa samanlainen viiva kuin aina ennenkin. Kuitenkin limaa tullut koko päivän. Tosi kummallista. Periaatteessa voisi kyllä olla ovisvuotokin, toivotaan parasta :)