Yritys päällä 2015 (II)
Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)
Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).
Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)
Kommentit (2455)
mulla on kellertävää vuotoa...tai rusehtavaa..en oikeen tiiä.. ollu 3pv.. ollu ennenkin tällainen vuoto.
taitaa siis kierto yks olla menossa..alko 30.04. ku lopetin olantsapiini lääkityksen tiistaina niin vuoto alkoi.
olantsapiini on vieny mulla 2vuotee menkat pois..aloitettii eilen kunnolla yrittäminen..
Annma ja Lumilla syvät pahoittelut, tiedän että tuokin aika tuntuu pitkältä kun oikein toivoo. Plussasin itse esikoisesta yk6.
Mizi tervetuloa, toivottavasti viimeinkin saisit sen pysyvän plussan :)
Tiuhtiska, tämä maailma on niin epäreilu. Samalla kun joku tekee aborttia, toinen vuodesta toiseen yrittää tulla raskaaksi. Jos minä saisin päättä kaikki sellaiset, jotka eivät halua lasta olisivat hedelmättömiä ja ne jotka haluavat, tulisivat heti raskaaksi. Mutta minulta ei ole kukaan kysynyt. Voimahalaus sinulle, olet sen ansainnut. En pysty edes käsittämään miltä tuollainen tuomio tuntuisi :'(
Legolata voimahalaus myös sinulle, toivottavasti pian onnistaisi.
Vähän tulee huono omatunto, kun lukee täällä tällaisia tekstejä. Minä olen raskautunut helposti, jo yk6 tuotti viimeksi toivotun plussan. Silloin kun sitä plussaa odotti, aika tuntui mahdottoman pitkältä. Heti kun olin raskaana, huomasin ajattelevani, että kävipäs se loppujen lopuksi nopeasti. Mieheni veljellä on kaksi lasta, hänen vaimonsa on tullut raskaaksi kummallakin kerralla heti ekalla yrityksellä. Sellainen onni on lottovoitto. Itseäni varjosti ensimmäisessä yrityksessä pelko siitä voinko koskaan saada lapsia. 19 vuotiaana mulla ei ollut yli vuoteen kuukautisia (tai luomuja, lääkkeellä aikaansaatuja kyllä). Lopetin e-pillerit keväällä, kun ei ollut enää ehkäisyn tarvetta ja huomasin yhtäkkiä kesällä, että ei ole ollut kuukautisia. Odottelin ja mietin, että jos en vain muista. Tein raskaustestejä vaikka raskauden mahdollisuutta ei ollut. Lääkäri antoi reseptin ja söin jotain lääkettä jonka piti auttaa, lopetin kuitenkin lääkkeen syömisen koska sitten oli menkat 2 viikon välein. Verikokeissa ei löytynyt mitään poikkeavaa. Sisätutkimuksen jälkeen lääkäri sanoi nähneensä alkavaa endometrioosia ja kertoi, että ehkäisypillerit hidastavat sen kasvua. Kun tapasin nykyisen mieheni aloitin ehkäisypillerit uudelleen. Lopetin pillerit, kun päätettiin miehen kanssa hankkia lapsi. Pelko oli suuri, tuleeko kuukautisia, voinko saada lapsia. Kuukautiset kuitenki tulivat luomuna, mutta ei se poistanut pelkoa raskauden mahdollisuudesta. Olin onnekas ja tulin raskaaksi, minussa ei ollutkaan mitään vikaa.
Noniin. Vaihdanpas aihetta... Eilen pyöräillessä montut tiessä tuntuivat tosi ikävältä alavatsaan. Siitä muutaman tunnin kuluttua alkoi alavatsalla ja alapäässä tosi inhottava tunne. Sellainen niinkuin ponnistaisin tosi kovaa tahtomattani. Siltä musta yleensä tuntuu silloin kun mulla on menkoissa se vuolaimman virran vaihe :D tai sitten kun se on oikeastaan loppumassa... Tunne oli hetken pois ja tuli myöhemmin uudelleen, loppui vasta sängyssä kun menin nukkumaan. Tänään ei ole enää tuntunut. Tosi inhottava tunne, teki myös kipeää. Koskaan ei ole ollut tuollaista ennne menkkojen alkua, mutta kertahan se on ensimmäinenkin ;)
Tiinu89 kp31/32 yk1
Kissanainen87 mun käsittääkseni ensimmäiseksi kiertopäiväksi lasketaan se päivä, kun kuukautisvuoto alkaa kunnolla. Eli siis verta tulee niinku härän kurkusta, hehheh no ehkä ei nyt ihan niin, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan ;)
Voisin varmaan liittyä mukaan, kun ehkäisy on pysyvästi jätetty pois. Olkoon tämä yk0, sillä tästä kierrosta vielä luotetaan siihen että ovis meni jo ja ettei vielä tärppää :)
Ihan ensin pahoittelut teille, joille ei sitä omaa lasta ole tulossa. Mahtaa olla sulateltavaa ja mietittävää, että mitäs nyt...
Omalta osaltani osittain siitä syystä halusin nyt "jo" yrittää. Ikä kun lähentelee jo kolmeakymmentä, mutta opinnot on vielä loppusuoralla. Luulen, että voisin olla ihan tyytyväinen elämään ilman omaa lasta, etenkin kun meillä on jo lapsi - olkoonkin biologisesti vain mieheni, joka oli yksinhuoltaja kun tapasimme. Mutta huomaan ajattelevani ja suunnittelevani elämää sen mukaan, että saan lapsen, jään äitiyslomalle, perheeseen tulee se pikkusisarus... Jos en voi saada omaa lasta, haluaisin tietää sen ajoissa, jotta voisin suunnitella elämäni toisin ja haaveilla muista asioista. Ihan varmasti voisin olla tyytyväinen ja onnellinen vaikken sitä omaa lasta saisikaan, mutta se vaatisi sulattelua ja uudelleen asennoitumista.
Omista taustoista: pillerit jätin pois 1,5 vuotta sitten. Siitä eteenpäin menty kumi/keskeytetty/varmat päivät -yhdistelmällä, oletetun oviksen aikaan oltu aina tarkempia ja käytetty kumia. Pillereiden jälkeen ensimmäiset puoli vuotta kierto oli 24-27 päivää, viime kesän jälkeen pidentynyt ja on nyt 28-32 päivää. Tällä hetkellä kp 21 ja ovis taisi olla alkuviikosta. Ainakin olen ehtinyt tutustua kiertooni ennen yrityksen aloittamista :)
Tämä kesä mennään ainakin täysin tulee jos on tullakseen -asenteella, koska tullaan olemaan paljon reissussa erillään. Katsotaan sitten syksyllä uudestaan, jos ei ole tärpännyt.
Olen mielenkiinnolla lukenut juttujanne jo pidempään - peukkuja kaikille tärppiä odottaville, muistakaa nauttia keväästä liian stressaamisen sijaan :)
KevätTähti, kp 21 yk 0
Pahoittelut, vastailin kännykällä ja ilmeisesti kappalevälit jotka kyllä näkyivät puhelimessa hävisivät kun viesti lähti. Toivottavasti saatte tekstipötkön luettua :)
mulla ei ikinä ole paljoa verta tullut kuukautisissa..
Ja loppuihan se odottelu viimein, tää päivä vaihtuikin kp1! Eli menkat alko! Ja jopa itse yllätyin etten oo ees kovin pettyny, tottakai harmittaa mut osasin kuitenkin jo tätä odotella eli henkisesti valmistauduin jo ja muutenkin menty sillä fiiliksellä että tuskin heti ekasta nappaa, vaikka jaksoihan sitä silti uskoa ihmeeseen! Eniten tällähetkellä ehkä harmittaa toi suhteellisen pitkä kierto, vaikka voihan olla että pillereiden lopetuskin vaikutti kierron pituuteen että eihän tää nyt välttämättä jää kierron vakiomitaksi! Eli tiivistetysti täällä mennään ihan hyvillä fiiliksillä eteenpäin ja ruvenkin nyt sitten varmaan tikuttamaan tota ovista ihan mielenkiinnosta! Onnea yritykseen kaikille muillekin, kyllä mä jaksan uskoa että se plussa meille kaikille vielä suodaan! <3
Hennas kp1/34 yk2
Päivitin listan, sori jos menee pepulleen, en oo ennen päivittänyt :D
Tilanne 3.5.
AnttiAmalia (24v) kp 43/28 yk 3 (testi nega kp35)
Wishes kp 41/? ya 2013 (testi nega kp 33)
Tai89 (26v) kp 37/24-25 yk 4
Mindyh kp 33/27 yk 5
Tiinu89 (26) kp 31/32 yk1
Starling (40v) kp 28/33 yk 3
Mizi kp28/29 (haamu testiin kp28)
Vierailija (37v) kp 26/28 ya 2012
Mila Nnnnkkk (22v) kp 25/26-28 yk 5
Hilkka K (30v) kp 24/31-32 yk 4
Garnet (28v) kp 24/29-36 yk 1
Maikku79 kp 24/28(-33) yk 11
Diamond11 kp 23/28-30 ya 2013
Miinuska15 (25v) kp 23/30-43 yk 2
Mamalukki (22v) kp 23/? yk 2
Dindinden (26v) kp 21/35 yk 4
Kevättähti kp21/28-32 yk0
Melinah (23v) kp 19/30-32 yk 3
Dimou kp 19/? yk 8 (ya 7/14)
Tinttu1989 kp 18/28-40 yk 4 (km 10/14 ja 3/15)
Supera (20v) kp 18/27-29 ya 2/14
Minea92071 (25v) kp 17/26-31 (yk2+2 tm 2/15)
Sunshine14 (31v) kp 16/24-27
Finest (27v) kp 16/26-28 yk 6
Nuuskiksentytär kp 16/28-30 yk 3
Jannuli85 kp 13/25-30 yk 14 ya 03/14
Konttri (32v) kp 11/29-30 yk13 (varh.km 11/14)
Viivitys (33v) kp 10/25-29 yk 4
Muskottipähkinä (25v) kp 10/30-31 yk 9
Lumilla kp 8/25-27 yk 6
Noorav kp 8/? yk 6
Aliisia (25v) kp 7/30-31 yk 2
Stardust (22v) kp 7/? yk2
Werus (30v) kp 5/27 ya loppuvuosi -12
Pioni1 (27v) kp 5/34 yk 3
Kikiii (20v) kp 3/30-35 yk 5
Minmar (30v) kp 3/30-35 yk2
Uusio mamma (40+ v) kp 2/? yk2
Legolatar (27v) kp 2/30 yk 12
Annma (33v) kp 2/29 yk 6
HennaS (21v) kp 1/34 yk2
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Ainoaa (26v), Kalastajataas, Melita yk 13, Ciira (km 2/15), Lukka (27v), Alina yk1, Jassuu93 (22v) (km 3/15), Tiikerikuu (28v) yk 2 km jk (km11/14) ya 5/14, Tiitiläinen (31v) yk 4, Seepra87 yk2, Ambrosiaa (tm 3/15), Tirris yk1, Kapakala (39v) ya 6/14, EllieP (30v) yk1, , Exile yk13, Exvela (33v) yk1, Mwiihh yk4, Tiukukoo (22v), Lechero, Soffie (22v) yk6 ya 11/14, Huolestunut Ensiyrittäjä yk 6 (k 10/14), Tiranu, Deneira (24v), RiikkaN85, Henttu89, Kissanainen87, Pia87 ya 12 (km rv12 2/14), Noodle (27v) yk 2, Nuppunella (34v) yk 11
TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)
Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)
HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa)
Lefemme (yk 12 ya 3/14), Hönttentönttiäinen (yk 2), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4), Mimsuli (yk9)
MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (14 plussaa)
Malma 26v. (yk1), Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3), Delfi (yk6)
HUHTIKUUSSA PLUSSANNEET
Piki piki79 (yk3), Savannah85 29v. (yk 5), Finest 27v (yk5), Höpötin 26v. (yk4), Vaimomamma89, Zaron 32v (yk 4)
Plussaryhmä: Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen
Hyvä Hennas että et ole kovin pettynyt. Pahoittelut kuitenkin, parempi onni tässä kierrossa :)
Moikka!
En olekaan nyt kerinnyt tänne viikkoon kirjoittelemaan, on niin pitänyt kiirettä. Olen kuitenkin käynyt vilkaisemassa muiden kuulumisia. Huhtikuussa ei harmillisesti montaa plussaa tullut, mutta onnea heille kaikille jotka saivat iloisia uutisia! Yritetään me muut nyt sitten tämän toukokuun aikana saada tuplattua nuo plussauutiset.
Täällä pärähti maanantaina uusi kierros alkuun, joten tänään kp7/34 (34 edellisen kierron pituus joten mennään nyt sillä). Tosiaan silloin viikko sitten tein negatiivisen rtestin, joten siitä osasin jo odottaa kierron alkavan alusta lähipäivinä.
Jos jotain hyvää, niin sain ajan ultraukseen joten sain luvan aloittaa clomit tässä kierrossa. Tänään on viimeinen mennyt huiviin (söin niitä kp3-7 ja yksi tabu päivässä). Alkavalla viikolla perjantaina on ultra, joten hieman jo mietityttää että onko ne toimineet yhtään. Perjantaina ollaan myös viisaampia muutenkin, eli kokeillaanko ekassa clomikierrossa luomuna vai yritetäänkö inseminaatiolla. Saas nähdä :) Hyvillä mielen eteenpäin.
Ihanaa sunnuntaita kaikille! Tulen viikon päästä taas kertomaan kuulumiset.
T. Wishes kp7/34 ya kesä 2013
mulla ovulaatiotestissä haamuviiva eli 1-2pv niin sit ois kohalla.. tsemppiä muille yrittäjille!
Loppukiertoa mennään,olo on suht rauhallinen,vielä.. Kaapissakaan ei kummittele odottamassa ainuttakaa testiä,haen oikein apteekista,jos tarvetta tulee, tähän asti olen tilannut aina kaamean kasan netistä,nyt en.
Onnea plussanneille ja toivotaan toukokuusta plussa rikasta <3
Moikka kaikille! Vihdoin päädyin itse kirjoittelemaan teille. Yhdessä jännääminen on jotenkin mukavampaa kun tietää että muillakin samoja ajatuksia :) Mies ei kuitenkaan ole ihan samalla tasolla päivien laskemisessa, joten onneksi on tällaisia ryhmiä :)
Itse 28 v, esikoinen yrityksen alla. Yksi kierto ollut vasta ehkäisyn jättämisen jälkeen, silloin ei vielä päästy yrittämään. Vuosi sitten kuivien limakalvojen takia olin puolisen vuotta ilman ehkäisyä ja totesin että kierrot aika tarkkaan 28 päivää. Nyt viime kierto oli kuitenkin 29 mut läheltä liippaa. Oma laskelmallinen persoonani pisti heti tekemään kaikki mahdolliset ovulaatiolaskurit ja niiden avulla sitten mentiin, nyt odotellaan vaan ensi viikkon perjantaita kun uuden kierron pitäisi oletettavasti alkaa. Ihan hirvee alkujännäily menossa mutta eiköhän se tästä tasotu.
Kaikenmoisia oireita olen havaitsevinani, vatsan turvotusta ja kevyttä väsymystä pääasiassa mutta jonkinlaista ruokahaluttomuutta ja kuvotustakin ajoittain. En tiedä voisiko aivastelu ja hentoiset flunssan oireet liittyä tähän? Lämmöt hieman koholla (n. 37).
Oikein vahvoja plussia kaikille!
T. belime kp 25/28-29, yk 1
Huh, nyt on tullut paljon täällä luettelua viikonlopun aikana surettavia uutisia. Ymmärrän Legolatar, että haluat ottaa nyt asiaan hieman etäisyyttä. Nämä asiat tuntuvat joskus nin epäoikeudenmukaisilta. Toivon sinulle edelleen voimia tulevaan.
Jotenkin nyt surettavien uutisten jälkeen tuntuu hieman "hölmöltä" kertoa nyt omasta tilanteesta. Elikkäs: minulle tuli tänään jokin suunnaton tarvet tehdä raskaustesti ja tiedän, että on todellakin tosi aikaista. Tässä kierrossa en ole ovista testeillä bongaillu lainkaan. En oikeasti tiedä milloin ovis on ollut. Lopetin e-pillerit vuoden alussa ja siitä asti kierroissa on ollut hieman vaihtelevuutta. Lyhimmillään kierto on ollut 25 päivää, mutta nyt kaksi edellistä kiertoa olivat 31 ja 32 päivää. Tein siis raskaustestin tänään päivällä (pissaa olin pidätellyt alle 2 h). Tesiin kuitenkin piirtyi hailakkaa hailakampi viiva ja ajattelin, että näen näkyjä tai jotain muuta. En viitsinyt edes miehelle mainita asiasta, että ei liikoja kuvittelisi. Asia kuitenkin jäi vaivaamaan ja tein sitten seuraavalla vessareissulla vielä toisen testi ja siihen todella piirtyi haamuviiva testiajan sisällä. Alla kuva testeistä. Ensimmäisen testikuvan laatu on huono, pahoittelen. Että nyt mulla onkin sitten vain jännäämistä, että josko viiva lähtisi vahvistumaan...
1. testi:
2. testi:
Hlkka K kp 24/25-31-32, yk 4
Helou kaikille! Liityn myös jännäilemään ja kuumeilemaan kanssanne, on mukava kun voi näin jakaa kokemuksia yhdessä kun tuo mieskultakaan ei jaksa aina niin ymmärtää tätä ihanaa vauvakuumeilua ;) pari kuukautta hän on sitä intoilua saanut jo kuulla ja aattelinki hieman säästellä häntä ja tulla tänne teidän kanssa elämään tätä suurta intoa ja odottelua :) kuten innosta voi varmaan havaita niin aika alulla ollaan vielä yrittämisessä, eli toinen yrityskierto on juuri alkanut, ja nyt on menossa kiertopäivä 11/29. Molemmat ollaan jo 30 ja vauva on kyllä ollut tervetullut jo jonkin aikaa mutta yrittämällä ei ole yritetty vasta kuin nyt, jolloin olen laskenut ovulaatioaikaa ja vähän katsellut päiviä jolloin pitäis olla vauvantekohommissa :) vaikka meillä kyllä on vilkasta tuolla vällyjen välissä muutenki ;) jostain syystä ei ole kuitenkaan käynyt flaksi vaikka ollaan vuosi oltu ilman ehkäisyä, ei ole vaan ilmeisesti osunut oikeille päiville tai sitten on jotain muuta häikkää, mutta kokeillaan ensin näitä ns.varmoja päiviä. Positiivisena vielä :) omasta innosta huolimatta, suurta myötätuntoa kaikille joilla ei ole tärpännyt tai raskaus on keskytynyt, voin uskoa että silloin ei jaksa enää olla niin innoissaan yrittämässä eikä sitä uskoa onnistumiseen varmasti meinaa enää silloin löytyä.. :( Lähetän kovasti jaksamisia ja plussatuulia kuumeilijoille :)
Ja tiedothan multa sit jäi kirjottamatta, eli Henzu kp 12/29 yk2
Nyt kun pahimmasta v*tutuksesta on taas selvitty niin heissan kaikille...
LEGOLATAR, sinä puhut aina niin asiaa & olet järjettömän suuri tuki täällä kaikille, kiitos siitä<3 Voin vain kuvitella sinun tilanteesi & ymmärrän hyvin tauon paikan. Toivon sinulle niin kovasti plussaa, halaus<3
Pahoittelut kaikille huonoista uutisista, menkoista & lapsettomuudesta... elämä osaa olla hyvin epäreilua & hyvin perseestä joskus... ei riitä edes sanat kuvaamaan.
Tuntuu välillä pahalta rutista täällä kun plussaa ei ole vielä tullut, mulla alkoi "vasta" yk 5, mutta se on totta, että jokaisella on oikeus suruun/v*itutukseen jne kun ei vaan nappaa, oli sitten yk 1 tai yk 10.
Minä yritän nyt ottaa rennosti, odottelen että vuoto loppuu kokonaan varmaankin huomenissa, nautiskelen oman kumppanin seurasta, kuntoilusta, hyvästä ruuasta & ehkä kevät auringosta jos on paistaakseen! Yritän nauttia tästä lapsettomasta elämästä vielä täysin rinnoin, vaikka välillä se on hankalaa kun pahin kuume iskee & ajatukset pyörivät päässä...
Mutta näin on tehtävä, sitten kun pysyvä plussa pärähtää tätä kaikkea ei enää ole, mikään ei ole niinkuin ennen. En ole enää kumppanini kanssa kahden, en voi lähteä extemporee esimerkiksi yö uinneille kesällä, en voi lähteä juhlimaan milloin tekee mieli, en voi enää pitää itseäni keskipisteenä. Ollaan vielä nuoria, 20 kumpikin, mikä kiire tässä olisikaan?
Kyllä se nyytti meille joskus tulee, ehkä silloin kun vähiten odottaa, mutta varmasti tulee siihen uskon (vielä).
Aijon ottaa sen mukavan alkujännityksen tunteen takaisin, ainakin yritän, miksi hieman pidemmästä yrityksestä pitäisi ahdistua & turtua näin? Yritän pitää itseni mahdollisimman positiivisena tästä lähtien! Jännitän kun kierto lähenee loppuaan, annan itselleni luvan sille ajatukselle, että me voimme saada pienen nyytin milloin tahansa.
Kun/jos kierto alkaa taas alusta, pidän mielessäni sen, että minulla on sentään säännöllinen sekä normaali kierto & minulla on taas uusi mahdollisuus yrittää raskautua.
Josko tästä pikkuhiljaa alkaa saamaan mielen rauhallisemmaksi & paremmaksi, toivon sitä kaikille muillekkin ketkä ovat kuumeilleet enemmän tai vähemmän, koittakaa pitää ajatukset positiivisina & olkaa onnellisia<3
Nauttikaa siitä mitä teillä tällä hetkellä on, oli sitten lapsia jo ennestään tai ei, välittäkää läheisistänne, älkää tehkö yrityksestä kurjaa pakkopullaa, se tekee vaan hallaa itsellesi & kumppanillesi!
Noh se siitä puheesta, minulla on tämän kuun lopussa ultra aika, katsotaan onko kaikki ok, ihan hyvä homma kun saa tietää onko mitään vikaa & jos on niin sitten vaan pitää korjata asia. Päihteet saa jäähä kokonaan pois tältä kuulta, ei vain yrityksen takia, vaan ihan yleisen hyvinvoinnin vuoksi! Ajateltiin kumppanin kanssa tässä kuussa panostaa liikuntaan & hyvään ruokavalioon jne! Ihan kiva kun toinenkin innostui & motivoi sitten minua (kheh olen järkyttävän laiska & aikaansaamaton joskus)! :D
Ovis tikkuja en ostakkaan vielä, en nää tarvetta stressata itseäni noilla vielä, ehkä sitten jos yk 6 lähtee käyntiin niin voisin kokeilla...
Tulipahan romaani, ihanasti ilman välejäkään kun puhelimella kirjoittelen :/ Arvostukset jos jaksoitte lukea tämän sekamelskan!
Toivon niiiiiin kovasti plussatuulia kaikille tälle kuulle, näytetään tolle kurjalle vähä plussaiselle huhtikuulle mistä meijät on tehty ;)
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille, koittakaahan jaksella<3
Ihmeen motivoitunut Kikiii kp 3/30-35 yk 5
Tuo on ihan totta, mitä KIKII sanoo, että sillä ei välttämättä ole väliä pettymyksen kokemuksen kannalta, että monesko yrityskierto päättyy tätin saapumiseen. Huomasin, että jos yritän laittaa kappalevälit puhelimella kirjoittaessani, vain ensimmäinen kappale tulee näkyviin, joten kirjoitan nyt tälläistä yhtä pötköä, toivottavasti ei mene liian epäselväksi
No ei se loppu tullut siltikään :) En ehdi kirjoittaa nyt uudestaan, joten palaan iltapäivällä asiaan
Voi Legolatar <3 Kirjoitit niin kauniisti. Kyyneleet silmissä ja sydän sykkyrässä ymmärrän sinua enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä. Omaa tilannettani kun en ymmärrä. Noihin lauseisiin kiteytyy niin paljon <3 Minulla hoidot epäonnistuivat ja sain tietää, etten voi omaa saada. Se tuntuu tällä hetkellä niin musertavalta, että jättäydyn listalta pois.
Kiitos kaikesta tuesta matkan varrella <3 Olette vahvoja naisia, eritoten Legolatar, uskon sinuun ja tunnen, että saat onnesi vielä joku päivä! Varmasti teistä jokainen <3
Tiuhtiska, joka ei enää laske kiertopäiviä. On vaan ja kokoaa palaset uudeksi kuvaksi.