Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein miehesi tulee halaamaan sinua?

Vierailija
06.04.2015 |

Ja kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa. Pitkässä ja väljähtyneessä suhteessa ei ole enää odotuksia, eikä tunteita. Kulissiliitto nykyään. Naimisissa yli 15 v.

Vierailija
62/70 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kome kertaa. Aaamulla aina herätessään pussaa ja sanoo rakastavansa. Mulle riittäisi vähempikin, mutta en viitsi sanoa semmoista. Kymmenen vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Yhdessä yli 30 vuotta.

Vierailija
64/70 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli surullinen olo. Olemme olleet 2 vuotta yhdessä, mutta mies halaa vain harvoin, ehkä pari kertaa kuukaudessa. Pussaa joskus, kun haluaa seksiä. Minulla on paha olo suhteessa miehen raivareiden takia, mutta hän ei pysty katsomaan peiliin vaan syyttää kaikesta minua. Häntä ei saisi kritisoida mistään. Olen miettinyt vakavasti eroa. 

En ole ollut koskaan parisuhteessa, jossa olisi noin paljon hellyyttä kuin teillä aiemmin vastanneilla. Mistä sellaisen rakastavan miehen löytäisi..?

Vierailija
65/70 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:31"]

Joka päivä. Yhdessä yli 30 vuotta.

[/quote]

Sama täällä. Kohta tulee jo 40 v yhteistä eloa, ja aamuisin usein mies hivuttautuu ihan viereeni ja halailee, ja usein esittää toiveitaankin. No mukava! Pitkin päivää enemmän tai vähemmän, riippuen miehen ja mun mielialasta. Jos ollu kireetä, ei saata halata moneen päivään, mutta sitten taas sitäkin tiheämmin. Erilaisia kausiakin ollut, viileämpiä, jopa vihamielisiä, mutta aina vaan on lähennytty. Aamulla taas herään miehen halauksiin, tai viimeistään siihen, kun mies tulee kutsumaan aamukahville. Hän on aamuvirkumpi.

Vierailija
66/70 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta yhdessä, en edes muista koska viimeksi on halannut. Ei yleensä halaa vaikka pyytäisin.

Vierailija
67/70 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotta ollaan oltu yhdessä eikää halaa ollenkaan. Keittiön on siivonnu putipuhtaaks ja siellä jäyhästi odottaa.

Vierailija
68/70 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä halaa. Olemme olleet yhdeksän vuotta yhdessä.

Vierailija
69/70 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran päivässä. Ja minä käyn halaamassa vähintään yhtä monta kertaa, eikä pistä yhtään pahakseen sitäkään. Kehuu myöskin päivittäin nätiksi tai ihanaksi tms. Yhdessä 6 vuotta, ja mukavia vuosia ovat olleetkin! <3

Vierailija
70/70 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin mietin, että kumpikohan sitä halailee. Joka tapauksessa pari-kolme kertaa päivässä. Avoliitossa pian 20v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi