Miten usein miehesi tulee halaamaan sinua?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:37"]
Nyt tuli surullinen olo. Olemme olleet 2 vuotta yhdessä, mutta mies halaa vain harvoin, ehkä pari kertaa kuukaudessa. Pussaa joskus, kun haluaa seksiä. Minulla on paha olo suhteessa miehen raivareiden takia, mutta hän ei pysty katsomaan peiliin vaan syyttää kaikesta minua. Häntä ei saisi kritisoida mistään. Olen miettinyt vakavasti eroa.
En ole ollut koskaan parisuhteessa, jossa olisi noin paljon hellyyttä kuin teillä aiemmin vastanneilla. Mistä sellaisen rakastavan miehen löytäisi..?
[/quote]
Ihan kuin minun kirjoittamani teksti...vaikka tällainen suhde ihan perseestä onkin, niin kuitenkin vähän lohduttaa että jollain muullakin on sama tilanne, olen kuvitellut että olen ainut joka elää tuollaisen miehen kanssa. Ja todellakin tulee paha mieli kun kuulee miten ihania, helliä ja rakastavia muiden miehet on.
No eipä ole tullut naisia halattua kait koskaan. On tullut halausten suhteen noudatettua samaa käytäntöä, kuin "iskemisessä" ja muussakin lähentymisessä tai aloitteiden teossa. Eli antanut ne naisten tehtäväksi, kun muutenkin tekevät sen lopullisen valinnan miesten suhteen.
Jatkuvasti, ainakin jonkun tunnin välein. Itse en jaksa ja tämän takia ei tule tehtyä itse aloitetta, kun tuntuu että ei kerkeä kunnola "palautumaan" siitä edellisestäkään halipususta... Ollaan seurusteltu 1,5 vuotta
Miten te jaksatte joka päivä toistella rakkautta ja halailla jne? Taidan olla epänormaali, kun moinen kuulostaa lähinnä riesalta.
Noin viisi kertaa joka päivä. Minusta vähän liikaa mutta toki halaan takaisin. Yhdessä 21 vuotta.
Joka päivä, vähintään kerran päivässä. Ja aina jos toinen on lähdössä johonkin, niin halitaan. Olen aktiivisempi halimaan, joten haleja tulee päivässä monta :) Yhdessä 11 v.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:58"]
Miten te jaksatte joka päivä toistella rakkautta ja halailla jne? Taidan olla epänormaali, kun moinen kuulostaa lähinnä riesalta.
[/quote]
Olet ehkä kotona oppinut, että tunteita ei näytetä? Tai vaikka feminismistä kiinnostunut.
Monta kertaa päivässä. Naimisissa ollaan oltu pian 15 v (sitä ennen seurusteltiin 1,5 v). Meillä aina mies on ollut aloitteellisempi hellyyden suhteen, vaikka itsellekin se on kyllä ihan luontevaa.
Voimia sinulle ap!
Jos ikinä kiinnostaa tai on mahdollista niin menkää Pieksämäelle kesällä avioliittoleirille. (Ks. netistä Paremman avioliiton perheleirit). Sieltä on tuhannet parit saanut järistyttävän paljon apua avioliittoon. Älyttömän toimiva konsepti.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:37"]Nyt tuli surullinen olo. Olemme olleet 2 vuotta yhdessä, mutta mies halaa vain harvoin, ehkä pari kertaa kuukaudessa. Pussaa joskus, kun haluaa seksiä. Minulla on paha olo suhteessa miehen raivareiden takia, mutta hän ei pysty katsomaan peiliin vaan syyttää kaikesta minua. Häntä ei saisi kritisoida mistään. Olen miettinyt vakavasti eroa.
En ole ollut koskaan parisuhteessa, jossa olisi noin paljon hellyyttä kuin teillä aiemmin vastanneilla. Mistä sellaisen rakastavan miehen löytäisi..?
[/quote]
Ihan samaa mietin. Olin 3v suhteessa, mies oma-aloitteisesti taisi halata kerran. Eikä sanonut että rakastaa koskaan. Otin asian puheeksi monesti ja mies alkoi syyttää minua liian needyksi ja takertuvaksi. Näimme myös tosi harvoin ja yhteyttä ei jaksanut pitää puhelimella siinä välissä. Olo tuntui ja tuntuu yhä tosi kusetetulta mutta aluksi mä uskoin vaan ne jutut ettei hän ole mikään hempeilijä. Tuo minun syyttäminen kyllä oli sitten liikaa. Jotenkin huojentavaa että onkin olemassa tuollaisia halivia miehiä mutta mistä hemmetistä niitä löytää?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:53"]No eipä ole tullut naisia halattua kait koskaan. On tullut halausten suhteen noudatettua samaa käytäntöä, kuin "iskemisessä" ja muussakin lähentymisessä tai aloitteiden teossa. Eli antanut ne naisten tehtäväksi, kun muutenkin tekevät sen lopullisen valinnan miesten suhteen.
[/quote]
Joo mun ex oli myös tuollainen, mun piti kysyä se että ollaanko me nyt yhdessä, mä hoidin suhdetta, mä hoidin näkemiset, mä jopa jouduin hoitamaan seksin. Mies saatto vaan loikoilla seisokissa sängyllä sanomatta yhtään mitään. Ei helvetti mitä ameeba touhua. Jos noin vihaa naisia ja on katkera niin olkaa ennemmkn yksin, ei tuu naisellekaan siitä hyvä olo ja tunne että mies välittäisi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:58"]
[/quote]
Olet ehkä kotona oppinut, että tunteita ei näytetä? Tai vaikka feminismistä kiinnostunut.
[/quote]
Mä olen feministi mutta rakastan hellyyttä ja annan sitä mielellään myös :)
En ole tullut ajatelleeksi. Halailemme paljon, mutta kaipa minä useammin sen aloitteen teen. Miehen ei ns. tarvitse tulla halailemaan, kun minä olen jo ehtinyt ensin. Mutta on kyllä halailussa ihan täysillä mukana - ei siis tunnu yksipuoliselta. Ja kyllä mies aina iltaisin peiton alla käpertyy minun ympärilleni, halaa ja pussaa ihan oma-alotteisesti, vaikkei seksi olisikaan mielessä. Yhdessä ollaan oltu 14 vuotta, naimisissa kohta 8.
Useita kertoja päivässä, en ole koskaan laskenut. Yhdessä 12 vuotta. Halataan kun lähdetään töihin, tullaan sieltä, usein ihan muuten vaan, molemmat yhtä aloitteellisesti. Tai jos toisella on ollut rankka päivä, joku harmittaa, väsyttää yms.
Olen kyllä kova muutenkin halailemaan, asuin lapsuuteni Kreikassa kun vanhemmilla oli siellä yritys, siellä halataan aina kun kohdataan ja se tapa on minusta mukava.
Joka päivä vähintään kerran päivässä. Ainakin kerran kuussa sanoo rakastavansa
Monta kertaa päivässä. Yhdessä 4 vuotta, naimisissa puoltoista.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:36"]
Monta kertaa päivässä. Yhdessä 4 vuotta, naimisissa puoltoista.
[/quote]
Melko samantapainen tilanne meillä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:36"]Monta kertaa päivässä. Yhdessä 4 vuotta, naimisissa puoltoista.
[/quote]
Sama, mutta ollaan vasta kihloissa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:36"]Monta kertaa päivässä. Yhdessä 4 vuotta, naimisissa puoltoista.
[/quote]
Sama myös täällä. 3v yhdessä
Kerran päivässä, jos sitäkään. Yhdessä 2,5 vuotta.
Ainakin pepusta puristaa joka ilta<3. 20 v. yhdessä.