Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonvalinta ei toteudu enää nykymaailmassa.

Vierailija
05.04.2015 |

Oletteko miettineet mihin nykylääketiede ja tiede ylipäätänsä pystyy, en usko että voidaan jatkaa kovin montaa sukupolvea kehittyvänä ja vahvistvana lajina jos ihminen puuttuu voimakkaasti luonnonalintaa joka siis ei toteudu. Puhumattakaan kaikesta saasteista ja horomooneista jotka joutuu vesistöihin vaikuttamaan meijin ja luontoon ylipäätänsä..

Mulle tuli tässä imettäessä juuri mieleen esimerkiksi muutama sukupolvi taaksepäin jos äidillä "ei tullut maitoa/maito yhtäkkiä loppu kun vauva oli 3vk" tää nykyäikanen selitys niin vauva olisi todenäköisesti kuollut ellei joku muu suostunut imetyämään vauvaasi. Sehän tiedetään että on erittäin harvinaista että äidillä ei ole maitorauhasia tai on niin vähän ettei tuota maitoa. Tai prolatiini proteeiinin tuottamisessa on ongelmia jolloin maito ei nouse rintoihin. Joten yleensä tuon jälkeläiset ei selviydy jolloin geenivirhe ei jatka eteenpäi ja luonnonvalinta tapahtuu.
Näitähän esimerkkejä on varmasti tuhansittain.
Olen huolisanni ihmiskunnan tulevaisuudesta.

Kommentit (82)

81/82 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 03:56"]Degeneraatioh huolihan toki tiedostettiin hyvin Euroopassa jo 1900-luvun ensimmäsellä puoliskolla. Esimerkiksi saksalaiset ryhtyivät esimerkillisellä tarmolla vastustamaan veren huononemista jo 30-40-luvuilla. Suomessakin huonompaan ainekseen kohdistuvat pakkosterilisaatiot lopetettiin jo vuosikymmeniä sitten.. Mihin tämäkin maailma on menossa, kysyn vaan???
[/quote]

Mun mielestä olisi ihan hyvä että pakkosterilisoitaisiin esimerkiksi henkilöt joiden ÄO on alle 80 ja päihteiden väärinkäyttäjät.

Vierailija
82/82 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:55"]Oletteko miettineet mihin nykylääketiede ja tiede ylipäätänsä pystyy, en usko että voidaan jatkaa kovin montaa sukupolvea kehittyvänä ja vahvistvana lajina jos ihminen puuttuu voimakkaasti luonnonalintaa joka siis ei toteudu. Puhumattakaan kaikesta saasteista ja horomooneista jotka joutuu vesistöihin vaikuttamaan meijin ja luontoon ylipäätänsä..

Mulle tuli tässä imettäessä juuri mieleen esimerkiksi muutama sukupolvi taaksepäin jos äidillä "ei tullut maitoa/maito yhtäkkiä loppu kun vauva oli 3vk" tää nykyäikanen selitys niin vauva olisi todenäköisesti kuollut ellei joku muu suostunut imetyämään vauvaasi. Sehän tiedetään että on erittäin harvinaista että äidillä ei ole maitorauhasia tai on niin vähän ettei tuota maitoa. Tai prolatiini proteeiinin tuottamisessa on ongelmia jolloin maito ei nouse rintoihin. Joten yleensä tuon jälkeläiset ei selviydy jolloin geenivirhe ei jatka eteenpäi ja luonnonvalinta tapahtuu.
Näitähän esimerkkejä on varmasti tuhansittain.
Olen huolisanni ihmiskunnan tulevaisuudesta.
[/quote]

Nieletkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi