Ärsyttääkö ketään muuta tuo teinilaulaja Sannin ylimielisyys?
Hänellä on ihan hyvä ääni, mutta niin narsistinen persoona, että soisin, ettei menestyisi.
Kommentit (78)
Kiva ois kyllä sit tota sun laulua
Kyllä meni ne pienetkin pisteet Sannilta.
"En aio duuniin tänään". Oli sanotus kyllä niin kuravettä niskaan työttömille, köyhille.
Nuori narsistinen pumpulissa elänyt bissis laulaa asioista, joista ei tiedä mitään, ja tahkoo sillä rahaa!
Epäpyhyys huipussaan!
Sanni ei kestäis viittä minuuttia "notkua" leipäjonossa!
Ai kuka teinilaulaja Sanni? Mä tiedän vaan sen kohta 25-vuotiaan Sannin. Kvg ei nyt auta, tulee tuloksia vaan tähän isompaan Sanniin.
Mikähän siinä on, että `suht´ menestyneet naisartist (it ja - urheilijat ovat kovan kritiikin kohteena?
Eikö naisten menestystä arvosteta, huomio aina ulkonäössä. Ammattitaidosta ei tule pointseja.
Olishan noissa miesartistienkin ulkomuodossa arvostelemista, mutta sitä ei näy.
Keitä ovat nämä lokaa heittävät arvostelijat. ( enkä usko, että ovat naisia vaan kateelliset miehet mukana suurelta osin!)
Mutta ei sitä kelkkaa käännä nää räksyt :-D
Sannistahan on kehuttu nimenomaan ulkonäköä, ja haukuttu ammattitaitoa ja lauluääntä. Mitä sä oikein sönkötät?
Sannin kannattaisi ryhtyä lauluntekijäksi ja unohtaa laulaminen. Se Juha Tapion biisin versiokin (Vain Elämää ja Apocalyptica) olisi ollut ihan jees, jos Sannin laulun olisi jättänyt pois.
Missä oli sanottu teinilaulajaksi? Lähempänä se kai on keski-ikää?
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi tuosta lahjakkaasta. Ekan kerran kun Sannia kuulin niin mietin että taas on jostakin teinistä tehty mukamas stara. Eipä ollutkaan teini vaikka kuullostaa niin teinivinkumiselta tuo Sannin ääni. Mulla vaihtuu radio heti kun kuulen Sannin vinkumisbiisejä!
Ei kait sentään radiota kannata vaihtaa, se tuskin Sannista pilalle menee. Kokeile sen sijaan kanavan vaihtamista. On ihan ilmaistakin, toisin kun radion vaihtaminen
Ärsyttävät hampaat sillä ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SANNI-FANI kirjoitti:
Miksi tällaista kirjoitetaan miettikää nyt. Sanni: "oikeesti se tuntuu pahalta et oikeesti sä haluut mut murskata, ei pitäis mennä lukee mitä musta sanotaan mut se tulee mieleen sullon kun en pysty nukkumaan. Oikeesti mä olen posliini j sä moukari..." Ja te jatkatte loukkaamista, Sannin, Sannin fanien ja Sannin laulujen+lauluäänen!
MIETTIKÄÄ ENNEN KU KIRJOITATTE!
"oikeesti mä olen posliini ja sä moukari" totta tuo on kaikille jotka loukkaa.
No voi nyyh ja kyynel! Julkisuuteen tunkeva julkisuudesta elävä henkilö joutuu sietämään myös kritiikkiä. Jos ditä ei kestä, on väärällä alalla. Jos vertaa esim. Jenni Vartiaisen tai Anna Abreun niskaansa saamaa sontaa, Sanni on päässyt todella helpolla. Eikä Jenni kitise ja nyyhki että voi kun kiusataan, vaan tekee työtään.
Tässä puhuu henkilö joka olisi kateellinen omille lapsillensakin menestyksestä mutta luulen etteivät ole menestyneet - siitä itse kirjoittaja on pitänyt huolen. Jos ovat menestyneet niin tuskin olette väleissä. Muista ottaa tänäkin iltana kiltisti verenpainelääke ;-)
En ole se jolle vastasit, mutta ihmettelen mikä on tuollaisen viestin tarkoitus. Etkö osaa keskustella aiheesta? Tässä ketjussa puhutaan laulaja Sannista ja kyllä, hänestä kuten muistakin julkisuuden henkilöistä saa olla muutakin mieltä kuin halipusitykkään. Henkilökohtaiselle tasolle ei tarvitse mennä jos ei häntä henkilökohtaisesti tunne (tosin ap väitti tuntevansa), mutta ammattitaidosta ja julkisesta imagosta saa kyllä esittää kritiikkiä. Sinä taas et puhunut viestissäsi sanaakaan Sannista tai edes aiheen vierestä esimerkiksi julkisuudesta, kritiikistä tai sananvapaudesta. Jos haluat ajanvietteeksi pohtia yksittäisten anonyymien keskustelijoiden mahdollisia perhesuhteita, sairauksia ja lääkityksiä, niin ole hyvä ja perusta sille oma ketju, koska tähän aiheeseen se ei kuulu.
Kannattaa siis satsata kuviin ja laittaa ääni pois :-D.
Minusta Sanni on ihan hyvä artisti, ja vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä. Uskoisin kuitenkin, että hänelle on kehittynyt jonkinlainen suojakuori, kun ilmeisesti häntä on kiusattu kouluaikoina. Nyt on menestynyt ja huomannut että on parempi kuin kiusaajansa, ja ikäänkuin lähes asettunut itse kiusaajien tasolle ja kiusaajan rooliin. Nyt kun tietää että hänellä on faneja ja hänen musiikkinsa soi joka paikassa, niin tuntee mielihyvää siitä että on ikäänkuin parempi ihminen kuin kiusaajansa ja antaa sen näkyä ja kuulua.
Jos olisin nuorempi, saattaisin ehkä jopa pitää Sannista, mutta tällä iällä ja elämänkokemuksella hänen biisiensä sanoitukset tuntuvat lähinnä vastenmielisiltä, naiiveilta. En myöskään pidä hänen lauluäänestään. Vaikka suhtaudunkin kriittisesti niin kritiikkini kohdistuu hänen julkisuushahmoonsa, ei häneen persoonana, enhän minä häntä tunne. Radiokanava vaihtuu kyllä nopeasti, jos sieltä sattuu Sannia tulemaan.
Minusta kaunis ja persoonallisen näköinen.Laulu ääni on taas välillä alle karaoke-tason.
" Nuoret kauniit naiset saavat aina osakseen vähättelyä nuorilta rumilta naisilta (esimerkkinä lihava kiusattu siilitukkainen karvakkainalovasemmistofeministinuori) ja itseasiassa kaikilta ihmisiltä jotka eivät ole tyytyväisiä itseensä."
Mistähän tämä tilastotieto on peräsin; empiirinen kokemus?
Mielestäni hän on huumorin tajuinen itseironinen ja kiitollisen oleva rakastava ja rakastettu henkilö ja loistava esikuva! Ja ääni täyttä kultaa! En siis fani ole (tai juuri kuuntele) mutta 13v tytär tykkää kovasti ja sitä kautta on käyty keikoilla ja päästy ihan jutulle! :)
Tässä puhuu henkilö joka olisi kateellinen omille lapsillensakin menestyksestä mutta luulen etteivät ole menestyneet - siitä itse kirjoittaja on pitänyt huolen. Jos ovat menestyneet niin tuskin olette väleissä. Muista ottaa tänäkin iltana kiltisti verenpainelääke ;-)