Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö ketään muuta tuo teinilaulaja Sannin ylimielisyys?

Vierailija
05.04.2015 |

Hänellä on ihan hyvä ääni, mutta niin narsistinen persoona, että soisin, ettei menestyisi.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on hirvee, mut biisit hyvii sen ikäselle. Nätti tyttö.

Vierailija
42/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:50"]

En nyt sanoisi tuosta lahjakkaasta. Ekan kerran kun Sannia kuulin niin mietin että taas on jostakin teinistä tehty mukamas stara. Eipä ollutkaan teini vaikka kuullostaa niin teinivinkumiselta tuo Sannin ääni. Mulla vaihtuu radio heti kun kuulen Sannin vinkumisbiisejä!

[/quote]

Etsihän nyt vähän tietoja sannin urasta, ennen kuin alat häntä mitätöimään. Voit toki tehdä perässä yhtä mittavat meriitit omalla lahjakkuusalueellasi, jos pidät itseäsi pätevänä arvostelemaan hänen lahjakkuuttaan.

Ja joku sanoi, ettei Sanni ymmärrä laulamiaan tekstejä. Hän on kuitenkin ne itse kirjoittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:11"]

Teinilaulaja :D ollaan samanikäisiä -93 syntyneitä, en koe itseäni ainakaan enää kovin teiniksi. 

[/quote]

Oletko joskus kokenut? Itsekin olen -93 ja huomannut, että nuorilla on taipumus arvioida itsensä aina vanhemmaksi kuin ovat. Ei meidän voi sanoa olevan enää teinejä eikä vielä aikuisia mutten kummastakaan nimityksestä loukkaantuisi, kun kerran niiden välimaastossa ollaan :)

Vierailija
44/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau seurustelevatko Sanni ja Laura Haimila! Jos, niin ovat tosi ihana pari. <3 Kaikkea hyvää heille.

Vierailija
45/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsihän nyt vähän tietoja sannin urasta, ennen kuin alat häntä mitätöimään. Voit toki tehdä perässä yhtä mittavat meriitit omalla lahjakkuusalueellasi, jos pidät itseäsi pätevänä arvostelemaan hänen lahjakkuuttaan.

Ja joku sanoi, ettei Sanni ymmärrä laulamiaan tekstejä. Hän on kuitenkin ne itse kirjoittanut.

No se selittää että miksi ne sen biisi on niin lapsellisia. Ja en etsi koska mua ei kiinnosta Sannin ura. Puhuin nyt pelkästään sen lauluäänestä sekä sen biiseistä. Enkä edelleenkään puhuisi Sannista lahjakkaana laulajana.

Vierailija
46/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:15"]

Vau seurustelevatko Sanni ja Laura Haimila! Jos, niin ovat tosi ihana pari. <3 Kaikkea hyvää heille.

[/quote]

Laura haimila varmasti toivois niin. Sanni on aika perus pissis ja mieleltään varmaan 15 ja pahimmathan on mieleltään 13 vaikka ikää olis reilusti enemmän. 

Vierailija
47/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kestä ääntään enkä kyllä sanoituksiakaan.. muuten ei mielipidettä!

Vierailija
48/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannille suosittelen keikoilla ja festareilla playbackia, on se vaan niin hirveetä se hänen veisuu muuten.

Vierailija
49/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi jotain henkilökohtaista tuo sun antipatiasi, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.

Vierailija
50/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on just sellainen laulaja jossa näkee aivan hyvin myös oman tyttönsä kykenevän samalla lailla esiintymään ja laulamaan. Minkä takia just sanni kysyy moni. Vertaisin sitä marianne kallioon. 

Vierailija
51/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyydestä en osaa sanoa koska en tunne Sannia hekilökohtaisesti. Mutta lauluääni ja biisit ärsyttää kovastikin. En pidä yhtään.

Vierailija
52/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoittajana nokkela, persoonaa en tunne mutta ääni on kyllä niin kamala että muuten hyviä kappaleita (2080-luvulla, Jos mä oon oikee, Dementia jne.) en ihan vain yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan sen nasaali-lässytys-äänen vuoksi. Sama juttu on vaikka Nylon Beatin kanssa.

Vierailija
53/78 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannilla on hyviä biisejä ja on kivan persoonallinen laulaja. Tykkään. Myös sanoituksista. Keski-ikäiset akat kuunnelkoot niitä kulahtaneita joululaulujaan.

Vierailija
54/78 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:46"]Sanoittajana nokkela, persoonaa en tunne mutta ääni on kyllä niin kamala että muuten hyviä kappaleita (2080-luvulla, Jos mä oon oikee, Dementia jne.) en ihan vain yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan sen nasaali-lässytys-äänen vuoksi. Sama juttu on vaikka Nylon Beatin kanssa.
[/quote]

NOKKELA? jos sanni on se mitä tämän maan tulevilla artisteilla ja sanoittajilla on tarjottavanaan niin itken silmät päästäni. Aivan uskomatonta paskaa nuo sanotukset kuten mikael gabrielillakin... teineihin nyt uppoo mikä vaan missä lauletaan jostain tuskallisesta olosta. Härreguud. Onneksi tiedän paremmin, tästä maasta löytyy myös osaamista. Huh.

Vierailija
55/78 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä kenestä nyt puhutaan.

No miksi sitten olet täällä kun et tiedä kenestä puhutaan?

Vierailija
56/78 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on ihan hyvä ääni, mutta niin narsistinen persoona, että soisin, ettei menestyisi.

En näkisi asiaa noin mustavalkoisesti. Mielestäni Sanni vaikuttaa ihanalta tytöltä. Hän nuorena menestyvänä naisena on varmaan saanut niin paljon paskaa niskaan, että varmaan pakko luoda pieni suojamuuri ja se suojamuuri saattaa näyttää ulkopuolisen silmään ylimielisyydeltä. Hän on varmasti mitä kultaisin ihminen lähimmilleen.

Vierailija
57/78 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaista kirjoitetaan miettikää nyt. Sanni: "oikeesti se tuntuu pahalta et oikeesti sä haluut mut murskata, ei pitäis mennä lukee mitä musta sanotaan mut se tulee mieleen sullon kun en pysty nukkumaan. Oikeesti mä olen posliini j sä moukari..." Ja te jatkatte loukkaamista, Sannin, Sannin fanien ja Sannin laulujen+lauluäänen!

MIETTIKÄÄ ENNEN KU KIRJOITATTE!

"oikeesti mä olen posliini ja sä moukari" totta tuo on kaikille jotka loukkaa.

Vierailija
58/78 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret kauniit naiset saavat aina osakseen vähättelyä nuorilta rumilta naisilta (esimerkkinä lihava kiusattu siilitukkainen karvakkainalovasemmistofeministinuori) ja itseasiassa kaikilta ihmisiltä jotka eivät ole tyytyväisiä itseensä.

Vierailija
59/78 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SANNI-FANI kirjoitti:

Miksi tällaista kirjoitetaan miettikää nyt. Sanni: "oikeesti se tuntuu pahalta et oikeesti sä haluut mut murskata, ei pitäis mennä lukee mitä musta sanotaan mut se tulee mieleen sullon kun en pysty nukkumaan. Oikeesti mä olen posliini j sä moukari..." Ja te jatkatte loukkaamista, Sannin, Sannin fanien ja Sannin laulujen+lauluäänen!

MIETTIKÄÄ ENNEN KU KIRJOITATTE!

"oikeesti mä olen posliini ja sä moukari" totta tuo on kaikille jotka loukkaa.

No voi nyyh ja kyynel! Julkisuuteen tunkeva julkisuudesta elävä henkilö joutuu sietämään myös kritiikkiä. Jos ditä ei kestä, on väärällä alalla. Jos vertaa esim. Jenni Vartiaisen tai Anna Abreun niskaansa saamaa sontaa, Sanni on päässyt todella helpolla. Eikä Jenni kitise ja nyyhki että voi kun kiusataan, vaan tekee työtään.

Vierailija
60/78 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on kaunis ja lahjakas. Todellinen taiteilija. Joten kateellisia ja pahansuovia riittää. Paljon menestystä Sannille myös jatkossa.