Ärsyttääkö ketään muuta tuo teinilaulaja Sannin ylimielisyys?
Hänellä on ihan hyvä ääni, mutta niin narsistinen persoona, että soisin, ettei menestyisi.
Kommentit (78)
Häh, ylimielisyys? Minusta taas huumorintajuinen ja maanläheinen, mukavan oloinen.
En edes tiedä kenestä nyt puhutaan.
Minä en taas siedä ääntä, muuten vaikuttaa olevan ok.
Minä en kyllä tykkää siitä lauluäänestä. Jotenki sellanen änisevä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:53"]Tunnet siis hänet henkilökohtaisesti?
[/quote]
no niin vittu tunnenkin
ap
Eikä tuo nyt mikään teini ole enää. Tykkään musiikista.
En häntä ihmisenä halveksi vaikka ääni aiheuttaakin syövän.
En tunne ihmisenä, mutta ääni on hirveää vinkumista ja sanoitukset niin teinihömppää että ei mitään rajaa myötähäpeällä.
Se kuulostaa välillä vähän noita-akalta. Sopii pääsiäiseen.
Teinilaulaja :D ollaan samanikäisiä -93 syntyneitä, en koe itseäni ainakaan enää kovin teiniksi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:11"]Teinilaulaja :D ollaan samanikäisiä -93 syntyneitä, en koe itseäni ainakaan enää kovin teiniksi.
[/quote]No kyllä tuon ikäiset ovat vielä pissiksiä.T. 30v
Sanni on huonoimpia laulajia mitä tässä maassa tällä hetkellä on, huonompi jopa kuin Jenni Vartiainen. Sannin ääni honottaa nenään, ja festareilla olen joutunut kuulemaan livenä, joka ainoa nuotti menee pieleen, harvoin kukaan laulaa noin perseelleen ettei biisiä meinaa tunnistaa. En tunne henkkoht mutta katsoin juuri Popn rollin: tosikkomainen pissis, ei mitään kykyä irrotella. En pidä muijasta enkä lapsellisesta musiikistaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:11"]Teinilaulaja :D ollaan samanikäisiä -93 syntyneitä, en koe itseäni ainakaan enää kovin teiniksi. [/quote]No kyllä tuon ikäiset ovat vielä pissiksiä.T. 30v
[/quote]
:D ahaa. Kai sinä sen kahdeksan vuotta vanhempana ja viisaampana sitten tiedät.
Kyllä on taas hirveä kateus ja katkeruus valloillaan, hah-hah!
Joo, kaikki on nykyään narsisteja tai psykopaatteja. Minusta vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä, en ole huomannut mitään ihmeellistä kyseisessä ihmisessä. No, ehkä en vain ole ammattilainen tunnistamaan kaikkia narsisteja ja psykopaatteja, luulen että ei ole kovin moni muukaan tähän ketjuun kirjoittavista ihmisistä.
Se ei tajua laulamiensa laulujen sisältöä, luulee olevansa jo paljonkin kokenut tässä elämässä. Ääni on lapsellinen ja erittäin huono.
Tunnet siis hänet henkilökohtaisesti?