Kuvaile kaluasi mies
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:27"]
On noin 15 senttiä ja pienet risat, tai jos rusauttaa viivottimen häpyluuhun asti, niin mittaa kertyy noin 17 cm. Leveyttä 4-4,5 cm ja ympärysmittaa reilut 12 cm. Ei mikään jättiläinen, ja koinkin ensimmäiset 30 vuotta häpeää, ajatellen että se on liian pieni. Vanhemmalla iällä onneksi järki palasi päähän ja oppii paremmin hyväksymään itsensä.
Kylmässä kun kunnolla säikähtää, niin hyvä kun jää pieni nahkariekale näkyviin. Normaalisti levossa noin 8-11 cm ja halkaisijaltaan 3,5 cm.
[/quote]
Se mulkku mitataan päällypuolelta, ei alapuolelta mitta perseessä...
[/quote]
Anatomian alkeet, missä on häpyluu? Jos olisin mitannut alapuolelta niin tulos olisi ollut varmaan puoli metriä, tai miten syvälle perseeseen sen viivottimen olisi uskaltanutkaan upottaa?
Mulla on 15cm pitkä peniksen päältä mitattu, ympärysmitta 12cm paksuimmasta kohdasta sekä "levein kohta" 4.5cm. Onhan niitä isompiakin olemassa jollaisesta vain haaveilee, mutta tälläisen on luonto kehittänyt minulle :) Tähän asti pärjätty ku ei muuta oo :D Karvat vahattu pois.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:50"]
Mulla on 15cm pitkä peniksen päältä mitattu, ympärysmitta 12cm paksuimmasta kohdasta sekä "levein kohta" 4.5cm. Onhan niitä isompiakin olemassa jollaisesta vain haaveilee, mutta tälläisen on luonto kehittänyt minulle :) Tähän asti pärjätty ku ei muuta oo :D Karvat vahattu pois.
[/quote]
Kivalta kuulosti tuohon vahaukseen asti. Yök.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:36"]On mul ollu kaks kertaa yks tauti joka hoidetaan ihan vaan antibiooteilla, onneksi ei mitään sen kummempaa, olis ihan kamala jos olis joku seksitauti mitä ei saa pois... En mä aio pettää enää ikinä. En mä lähde treffeille vaikka se houkuttaakin, mietin että onkohan se hyvä sängyssä, mietin kaikista naisista aina ekana millasia he olisivat sängyssä tai millainen perse sillä äidillä on prisman kassajonossa josta otin just kuvan:D tuokin on nielly spermaa:D hyi hyi, ei sais kaikkia harrastuksia kertoa... Mä osaan olla myös tosi dominoiva ja rajukin mies, näen aika nopeasti naisesta mistä hän tykkää enkä alistu helposti. Yhellä Ronja nimisellä naisella saattaa olla siitä kokemusta:D Mies 30v [/quote] Saiskos sun kanssa sitten sellaisen kivan painimatsin aikaiseksi? Se kun on ollut varmaan elämäni kiihkeintä seksiä. Muistaakseni kerroinkin jossain toisessa keskustelussa. Tuskin kuitenkaan taskumiehenä mulle pärjäisit:) Mullakin riippuu paljon ote vastapelurin temposta. Ja joillekin voi alistua, mutta toisia taas haluaa enempi itse hallita. Vähän riippuu jännitteistäkin. On sulla harrastukset:D Mä vaan tyydyn flirttaileen raksamiehille:) N31
[/quote]
Varmasti saa, mut mä oon sun päällä ennenku ehdit tajuta edes sitä. Pidät mua tasku ukkelina, älä aliarvioi, mä olen teräsmies, nostan päivän aikana työkseni enemmän rautaa ku moni salilla ja se näkyy kropassa. Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:36"]On mul ollu kaks kertaa yks tauti joka hoidetaan ihan vaan antibiooteilla, onneksi ei mitään sen kummempaa, olis ihan kamala jos olis joku seksitauti mitä ei saa pois... En mä aio pettää enää ikinä. En mä lähde treffeille vaikka se houkuttaakin, mietin että onkohan se hyvä sängyssä, mietin kaikista naisista aina ekana millasia he olisivat sängyssä tai millainen perse sillä äidillä on prisman kassajonossa josta otin just kuvan:D tuokin on nielly spermaa:D hyi hyi, ei sais kaikkia harrastuksia kertoa... Mä osaan olla myös tosi dominoiva ja rajukin mies, näen aika nopeasti naisesta mistä hän tykkää enkä alistu helposti. Yhellä Ronja nimisellä naisella saattaa olla siitä kokemusta:D Mies 30v [/quote] Saiskos sun kanssa sitten sellaisen kivan painimatsin aikaiseksi? Se kun on ollut varmaan elämäni kiihkeintä seksiä. Muistaakseni kerroinkin jossain toisessa keskustelussa. Tuskin kuitenkaan taskumiehenä mulle pärjäisit:) Mullakin riippuu paljon ote vastapelurin temposta. Ja joillekin voi alistua, mutta toisia taas haluaa enempi itse hallita. Vähän riippuu jännitteistäkin. On sulla harrastukset:D Mä vaan tyydyn flirttaileen raksamiehille:) N31
[/quote]
Varmasti saa, mut mä oon sun päällä ennenku ehdit tajuta edes sitä. Pidät mua tasku ukkelina, älä aliarvioi, mä olen teräsmies, nostan päivän aikana työkseni enemmän rautaa ku moni salilla ja se näkyy kropassa. Mies 30v
[/quote]
Mitä se jaittaisi, jos olisit mun päällä? Pääsee sieltä hyvin kevyesti poiskin;) Oikeasti, mulla on tekniikkaa käyttää sun omaa voimaa mun hyödyksi. En nyt viitsi vuosilukuja paljastaa, mutta kolme vuosikurssillista poliiseja on ollut mun opissa. Ja isojen äijien kanssa vääntänyt. Jotkut aikoinaan aloittelijat tuli niin rehvakkaasti ottaan multa luulot pois:D Kävi vähän toisin. Sunkin rehvakkuutes oikein kutsuu painimaan, mieluiten nakuna:) Hupsu nulikka olet:)
N31
Ai pääsee vai?:D no ei se pelota, mä vien sua kuitenki 6-0. Olisi kyllä kiehtovaa painia kanssasi kunnolla:) kuka nyt vaatteetpäällä painii? Kunhan et pure jäädessäsi häviölle niin ihan ok, kynnenjäljet selässä ei haittaa. Voi helvata ku panettaa! Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:40"]Ai pääsee vai?:D no ei se pelota, mä vien sua kuitenki 6-0. Olisi kyllä kiehtovaa painia kanssasi kunnolla:) kuka nyt vaatteetpäällä painii? Kunhan et pure jäädessäsi häviölle niin ihan ok, kynnenjäljet selässä ei haittaa. Voi helvata ku panettaa! Mies 30v
[/quote]
Pääsee joo, pieni lantion liike sopivalla kohtaa, sitten ukko pakettiin ja se on siinä:D Aikoinaan juuri haluttiin naiskouluttajia poliiseille, että ne naisopiskelijatkin tajuaa ettei se hallinta ole voimasta kiinni. Vaikka kyllä mulla vieläkin on keskimääräistä naista enemmän ruista ranteissa:) Sun kanssa olisi niin kiva painia just siksi, että olet tollanen nenäkäs, mielellään naista alistava nulikka. Vielä, kun tiedän mitä sä olet touhuillut. Se herättää just sopivan jännitteen ilmaan, että tuolle nyt en ainakaan alistuisi:D Kutkuttava matsi siitä tulisi;) Kunhan et kiukuttelisi, kun sä jäisit häviölle:) Et muuten ole ainut, jota panettaa!
N31
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:40"]Ai pääsee vai?:D no ei se pelota, mä vien sua kuitenki 6-0. Olisi kyllä kiehtovaa painia kanssasi kunnolla:) kuka nyt vaatteetpäällä painii? Kunhan et pure jäädessäsi häviölle niin ihan ok, kynnenjäljet selässä ei haittaa. Voi helvata ku panettaa! Mies 30v [/quote] Pääsee joo, pieni lantion liike sopivalla kohtaa, sitten ukko pakettiin ja se on siinä:D Aikoinaan juuri haluttiin naiskouluttajia poliiseille, että ne naisopiskelijatkin tajuaa ettei se hallinta ole voimasta kiinni. Vaikka kyllä mulla vieläkin on keskimääräistä naista enemmän ruista ranteissa:) Sun kanssa olisi niin kiva painia just siksi, että olet tollanen nenäkäs, mielellään naista alistava nulikka. Vielä, kun tiedän mitä sä olet touhuillut. Se herättää just sopivan jännitteen ilmaan, että tuolle nyt en ainakaan alistuisi:D Kutkuttava matsi siitä tulisi;) Kunhan et kiukuttelisi, kun sä jäisit häviölle:) Et muuten ole ainut, jota panettaa! N31
[/quote]
Mut osaan mä olla kiltti hellä rakasteliakin, aika nopeesti sunlaiset nartut huomaan miten teitä pitää käsitellä. Sut olis pitäny saada armeijaan vähä miesten käsittelyyn:D en oo niitä kaluja kauheesti käsitelly ku en oo homo, mut nähny olen enemmän ku sä, sun olis pitäny nähdä ku armeijassa mentiin 30 jätkää kerralla saunaan ja Niina ja Mira istu siihen keskelle, siinä olis ollu sullaki seisovaa kullia ympärillä oikein urakalla:D Vai tuntuisko se 30 edes tuollasessa horovitussa miltään?:D
On sisäsiisti suomalainen seisoja, karva on punertavan kihartava. Tykkää rapsuttelusta ja paijaamisesta. Harvemmin on tarvinnut trimmata – joskus nuorempana tuli pari kertaa laitettua näyttelykuntoon, mutta mitään palkintosijoja ei katselmuksissa tullut, no pentuna ei vielä oikein osannut käytöstapoja. Kiitettävästi pysynyt mukana niin elämän myötä- kuin vastamäissä. Jaksaa leikkiä vaikka ikää on tullut jo jonkin verran. Pentuna jäi pari kertaa seisomaan ja haukkumaan vaikka olisi jo pitänyt käydä nukkumaan. Silloin huolestutti että pitääkö viedä lääkärille.
Emäntä tykkää myös ja lenkittää vähintään kerran viikossa. Touhuaa emännän kanssa kaikki kolot ja kumpareet jos on aikaa, ja märällä kelillä tekisi pidempiäkin lenkkejä. Välillä joutuu itse lenkittämään jonkin verran. Oma lämmin pesä on riittänyt, eikä ole karkaillut, vaikka pari kertaa on ollut vierasta narttua tarjolla. Tätä kyllä vähän itsekin ihmettelen!
Luonnontilassa on siis, typistämätön ja trimmaamaton. Toivottavasti lakikin kieltää typistämisen joku päivä. Kaksi pentua on tällä teetetty.
Kaiken kaikkiaan iloinen veitikka näiden kaikkien vuosienkin jälkeen. Aina valmis lenkille, varsinkin emännän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:40"]Ai pääsee vai?:D no ei se pelota, mä vien sua kuitenki 6-0. Olisi kyllä kiehtovaa painia kanssasi kunnolla:) kuka nyt vaatteetpäällä painii? Kunhan et pure jäädessäsi häviölle niin ihan ok, kynnenjäljet selässä ei haittaa. Voi helvata ku panettaa! Mies 30v [/quote] Pääsee joo, pieni lantion liike sopivalla kohtaa, sitten ukko pakettiin ja se on siinä:D Aikoinaan juuri haluttiin naiskouluttajia poliiseille, että ne naisopiskelijatkin tajuaa ettei se hallinta ole voimasta kiinni. Vaikka kyllä mulla vieläkin on keskimääräistä naista enemmän ruista ranteissa:) Sun kanssa olisi niin kiva painia just siksi, että olet tollanen nenäkäs, mielellään naista alistava nulikka. Vielä, kun tiedän mitä sä olet touhuillut. Se herättää just sopivan jännitteen ilmaan, että tuolle nyt en ainakaan alistuisi:D Kutkuttava matsi siitä tulisi;) Kunhan et kiukuttelisi, kun sä jäisit häviölle:) Et muuten ole ainut, jota panettaa! N31
[/quote]
Mut osaan mä olla kiltti hellä rakasteliakin, aika nopeesti sunlaiset nartut huomaan miten teitä pitää käsitellä. Sut olis pitäny saada armeijaan vähä miesten käsittelyyn:D en oo niitä kaluja kauheesti käsitelly ku en oo homo, mut nähny olen enemmän ku sä, sun olis pitäny nähdä ku armeijassa mentiin 30 jätkää kerralla saunaan ja Niina ja Mira istu siihen keskelle, siinä olis ollu sullaki seisovaa kullia ympärillä oikein urakalla:D Vai tuntuisko se 30 edes tuollasessa horovitussa miltään?:D
[/quote]
Varmaan osaisitkin mua käsitellä fyysisesti, mutta mitenkähän mahtaisit mun jukuripäiselle luonteelle... Onko sua kukaan koskaan oikein kunnolla ottanut? Niin, että nainen vie ja nulikka vaan vikisee? Oikeesti olen tosi leikkisä sängyssä, varsinkin uuden ja kiehtovan kalun kanssa. Kun mä en pelaa mitään pelejä niin sanon suoraan, että suurin osa miehistä on ollut mulle lähinnä kalunsa kantajia. On toki ollut niitäkin, joista ihan oikeasti tykännyt, joko ystävänä tai sitten enemmän. Mä olen kyllä niin puhki naitu, että ei varmaan tuntuis 30 keskenkasvuista kollia paljon missään:D 30 aikuista miestä voisikin jo alkaa tuntua;) Saattaisi kyllä vähän hirvittääkin.
N31
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:14"]On sisäsiisti suomalainen seisoja, karva on punertavan kihartava. Tykkää rapsuttelusta ja paijaamisesta. Harvemmin on tarvinnut trimmata – joskus nuorempana tuli pari kertaa laitettua näyttelykuntoon, mutta mitään palkintosijoja ei katselmuksissa tullut, no pentuna ei vielä oikein osannut käytöstapoja. Kiitettävästi pysynyt mukana niin elämän myötä- kuin vastamäissä. Jaksaa leikkiä vaikka ikää on tullut jo jonkin verran. Pentuna jäi pari kertaa seisomaan ja haukkumaan vaikka olisi jo pitänyt käydä nukkumaan. Silloin huolestutti että pitääkö viedä lääkärille.
Emäntä tykkää myös ja lenkittää vähintään kerran viikossa. Touhuaa emännän kanssa kaikki kolot ja kumpareet jos on aikaa, ja märällä kelillä tekisi pidempiäkin lenkkejä. Välillä joutuu itse lenkittämään jonkin verran. Oma lämmin pesä on riittänyt, eikä ole karkaillut, vaikka pari kertaa on ollut vierasta narttua tarjolla. Tätä kyllä vähän itsekin ihmettelen!
Luonnontilassa on siis, typistämätön ja trimmaamaton. Toivottavasti lakikin kieltää typistämisen joku päivä. Kaksi pentua on tällä teetetty.
Kaiken kaikkiaan iloinen veitikka näiden kaikkien vuosienkin jälkeen. Aina valmis lenkille, varsinkin emännän kanssa.
[/quote]
Ihana<3
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:28"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:40"]Ai pääsee vai?:D no ei se pelota, mä vien sua kuitenki 6-0. Olisi kyllä kiehtovaa painia kanssasi kunnolla:) kuka nyt vaatteetpäällä painii? Kunhan et pure jäädessäsi häviölle niin ihan ok, kynnenjäljet selässä ei haittaa. Voi helvata ku panettaa! Mies 30v [/quote] Pääsee joo, pieni lantion liike sopivalla kohtaa, sitten ukko pakettiin ja se on siinä:D Aikoinaan juuri haluttiin naiskouluttajia poliiseille, että ne naisopiskelijatkin tajuaa ettei se hallinta ole voimasta kiinni. Vaikka kyllä mulla vieläkin on keskimääräistä naista enemmän ruista ranteissa:) Sun kanssa olisi niin kiva painia just siksi, että olet tollanen nenäkäs, mielellään naista alistava nulikka. Vielä, kun tiedän mitä sä olet touhuillut. Se herättää just sopivan jännitteen ilmaan, että tuolle nyt en ainakaan alistuisi:D Kutkuttava matsi siitä tulisi;) Kunhan et kiukuttelisi, kun sä jäisit häviölle:) Et muuten ole ainut, jota panettaa! N31 [/quote] Mut osaan mä olla kiltti hellä rakasteliakin, aika nopeesti sunlaiset nartut huomaan miten teitä pitää käsitellä. Sut olis pitäny saada armeijaan vähä miesten käsittelyyn:D en oo niitä kaluja kauheesti käsitelly ku en oo homo, mut nähny olen enemmän ku sä, sun olis pitäny nähdä ku armeijassa mentiin 30 jätkää kerralla saunaan ja Niina ja Mira istu siihen keskelle, siinä olis ollu sullaki seisovaa kullia ympärillä oikein urakalla:D Vai tuntuisko se 30 edes tuollasessa horovitussa miltään?:D [/quote] Varmaan osaisitkin mua käsitellä fyysisesti, mutta mitenkähän mahtaisit mun jukuripäiselle luonteelle... Onko sua kukaan koskaan oikein kunnolla ottanut? Niin, että nainen vie ja nulikka vaan vikisee? Oikeesti olen tosi leikkisä sängyssä, varsinkin uuden ja kiehtovan kalun kanssa. Kun mä en pelaa mitään pelejä niin sanon suoraan, että suurin osa miehistä on ollut mulle lähinnä kalunsa kantajia. On toki ollut niitäkin, joista ihan oikeasti tykännyt, joko ystävänä tai sitten enemmän. Mä olen kyllä niin puhki naitu, että ei varmaan tuntuis 30 keskenkasvuista kollia paljon missään:D 30 aikuista miestä voisikin jo alkaa tuntua;) Saattaisi kyllä vähän hirvittääkin. N31
[/quote]
On joskus ollu jotain vähä kiusoittelevia tyttöjä, mut ei koskaan oikeen joka olis ottanu kunnolla... Nii mä en koskaan ole ollut pelkkä mulkku eikä yksikää nainen ole mulle ollut pelkkä pillu jos nyt ei huoria lasketa. Pyrin aina olemaan että olis ennenkaikkea mukavaa ja huomioonottava... Mies 30v
Hauskaa keskustelua. Tästä tulee vielä romaani :D
Mulla 20/6 erektiossa...ja velttona puolet em.mitasta....erikoisuutena että mulla tulee spermaa tosi paljon aina..
15-16 CM
kuka vittu mittaa oman peniksen ympärysmitan?
Höpö höpö 2 prosenttia miehistä on keskimittojen ulkopuolella. etkä sinä kuulu heihin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:10"]
Hauskaa keskustelua. Tästä tulee vielä romaani :D
[/quote]
Se on ROMANSSI:D Mies 30v
20 senttiset tiedoksi, teitä on vähän. Suomalaisia vielä vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:36"]On mul ollu kaks kertaa yks tauti joka hoidetaan ihan vaan antibiooteilla, onneksi ei mitään sen kummempaa, olis ihan kamala jos olis joku seksitauti mitä ei saa pois... En mä aio pettää enää ikinä. En mä lähde treffeille vaikka se houkuttaakin, mietin että onkohan se hyvä sängyssä, mietin kaikista naisista aina ekana millasia he olisivat sängyssä tai millainen perse sillä äidillä on prisman kassajonossa josta otin just kuvan:D tuokin on nielly spermaa:D hyi hyi, ei sais kaikkia harrastuksia kertoa... Mä osaan olla myös tosi dominoiva ja rajukin mies, näen aika nopeasti naisesta mistä hän tykkää enkä alistu helposti. Yhellä Ronja nimisellä naisella saattaa olla siitä kokemusta:D Mies 30v
[/quote]
Saiskos sun kanssa sitten sellaisen kivan painimatsin aikaiseksi? Se kun on ollut varmaan elämäni kiihkeintä seksiä. Muistaakseni kerroinkin jossain toisessa keskustelussa. Tuskin kuitenkaan taskumiehenä mulle pärjäisit:) Mullakin riippuu paljon ote vastapelurin temposta. Ja joillekin voi alistua, mutta toisia taas haluaa enempi itse hallita. Vähän riippuu jännitteistäkin. On sulla harrastukset:D Mä vaan tyydyn flirttaileen raksamiehille:)
N31