Kuvaile kaluasi mies
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:04"]No totta vitussa mä luen kaikki maholliset seksiin liittyvät uutiset ja tarinat ja katson videot:D mä en usko ettei miehes mulkku muutu tuon enempää jäykistyessään... Mies 30v [/quote] Ok, kiihotutko tuollaisista kipeistä kidutusjutuista? Haluaisitko, että mä tuun rankaseen sua hemmetin addikti? Ja kyllähän se muuttuu, se mulkku siis:) Erektiossa kasvaa paljonkin pituutta, mutta paksuus tulee jo ihan pienestäkin stimulaatiosta melkein täydeksi. Mutta kummallakohan meistä on enemmän kokemusta kikkeleistä;) Montaakos sä olet jäykistellyt?:D Ne on niin erilaisia kaikki. Yksi kasvattaa tosi herkästi pituutta, mutta paksuuden kasvamiseen tarvitaan enemmän kiihottamista. Toinen taas toisin päin. Sitten on niitä, jotka kasvaa ihan silmissä pienestä nysästä komeaksi meisseliksi pelkästään paljasta pintaa näyttämällä:) Ja sitten niitä, jotka on jo levossa lähes täydessä mitassa ja ne vaan kovenee kiihotuksesta. Kaikkia on vastaan tullut:) Eihän naisetkaan ole samanlaisia ja siitä sulla varmasti on enemmänkin kokemusta:D Kaduttaako muuten koskaan, että sulla on ollut niin paljon partnereita? Mulla on ollut noin puolet vähemmän, kun sulla, mutta musta tuntuu sekin jo paljolta:) N31
[/quote]
Vähä riippuu, ehkä joskus kiihotunki vähän rajummastakin, mutta paimenpoikaan en toistakertaa kuse:D voithan sä tulla vähä kokeilee miltä tuntuu rangaista siitä nauttivaa, lutka sä et pärjää edes mulle:) En mä kyllä oo niitä miehiä ollenkaan jotka kulleja jäykistelee, yök! Ei mua kaduta mun naisten määrä, niihin on sisältynyt monta fantasiaakin, olis toki vähemmälläkin selvitty... Mut tärkeintä että on terveys tallella... mua yritetään houkutella treffeille, yks muija viikkoja kyselly koska ehdin. Pitäis kai sanoo että en mä taida, on vaimo ja lapset... Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:14"][quote authoija" time="015 klo 13:16"] [quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:11"] [quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:47"] 25 cm pituutta ja paksu kunnon mela roikkuu jalkojeni välissä. Muija saa useammankin orgasmin kun nussimme ja työmatkoillami nussin eri kaupungeissa tapaamieni neitien kanssa säännöllisesti. Kaikki naiset eivät edes kunnolla pysty aisaani itseensä mahduttamaan vaan nussiminen on ns pintapuolista. Ulinaa ja kiimahuutoa on kiva kuunnella sekä lympsävää polkua tunnustella kun saavat orkkujaan! [/quote] Piti kertoa omasta kalusta eikä teidän hevosen. No kiva kuitenkin että muija tykkää, millanen teline teillä siihen on että saatte homman onnistumaan? Heinäpaalit on aika piikkisiä... Mies 30v [/quote] Tämä palsta on N31:n [/quote] Jäikö sulla aamupuurot syömättä ku noin kiukuttaa? Mies 30v [/quote] Ehkä ei vaan ole saanut pillua tai kullia tarpeeksi. Ei kunnolla nussittu jaksa kilahdella turhista:) N31
[/quote]
No vähintään puutteessa pitää olla että noin kiukuttaa... mies 30v
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:04"]No totta vitussa mä luen kaikki maholliset seksiin liittyvät uutiset ja tarinat ja katson videot:D mä en usko ettei miehes mulkku muutu tuon enempää jäykistyessään... Mies 30v [/quote] Ok, kiihotutko tuollaisista kipeistä kidutusjutuista? Haluaisitko, että mä tuun rankaseen sua hemmetin addikti? Ja kyllähän se muuttuu, se mulkku siis:) Erektiossa kasvaa paljonkin pituutta, mutta paksuus tulee jo ihan pienestäkin stimulaatiosta melkein täydeksi. Mutta kummallakohan meistä on enemmän kokemusta kikkeleistä;) Montaakos sä olet jäykistellyt?:D Ne on niin erilaisia kaikki. Yksi kasvattaa tosi herkästi pituutta, mutta paksuuden kasvamiseen tarvitaan enemmän kiihottamista. Toinen taas toisin päin. Sitten on niitä, jotka kasvaa ihan silmissä pienestä nysästä komeaksi meisseliksi pelkästään paljasta pintaa näyttämällä:) Ja sitten niitä, jotka on jo levossa lähes täydessä mitassa ja ne vaan kovenee kiihotuksesta. Kaikkia on vastaan tullut:) Eihän naisetkaan ole samanlaisia ja siitä sulla varmasti on enemmänkin kokemusta:D Kaduttaako muuten koskaan, että sulla on ollut niin paljon partnereita? Mulla on ollut noin puolet vähemmän, kun sulla, mutta musta tuntuu sekin jo paljolta:) N31
[/quote]
Vähä riippuu, ehkä joskus kiihotunki vähän rajummastakin, mutta paimenpoikaan en toistakertaa kuse:D voithan sä tulla vähä kokeilee miltä tuntuu rangaista siitä nauttivaa, lutka sä et pärjää edes mulle:) En mä kyllä oo niitä miehiä ollenkaan jotka kulleja jäykistelee, yök! Ei mua kaduta mun naisten määrä, niihin on sisältynyt monta fantasiaakin, olis toki vähemmälläkin selvitty... Mut tärkeintä että on terveys tallella... mua yritetään houkutella treffeille, yks muija viikkoja kyselly koska ehdin. Pitäis kai sanoo että en mä taida, on vaimo ja lapset... Mies 30v
[/quote]
Hah! Kyllä tämä narttu nyt tuollaisen tasku-ukkelin pistäisi kuriin käden käänteessä, ei tulisi edes hiki:D Ei sulla kuule nulikka olisi mitään toivoa:) Ja täytyy myöntää, että tuollaista mukamas kilttiä poikaa, joka saatana nai ympäri kyliä, mun tekisi ihan aidosti mieli vähän kurittaa. Ajatus kiihottaa ja välillä pääset aika rajuihinkin fantasioihin:) No juu, ei siitä sen enempää. Onko sulla muuten koskaan ollut mitään tauteja? Mulla ei ole ollut yhtään:) Toki kumejakin on kulunut, mutta on siinä vähän tuuriakin ollut mukana. Ja sano nyt hemmetti sille akalle, että sulla on perhe! Käy panemassa, jos omatunto kestää, mutta lakkaa noi naurettavat pelit. Taasko antaisit vähän olettaa ja ymmärtää? Aikuinen mies sun pitäisi jo olla. Vaikka nulikka oletkin:D
N31
Kylläpäs mennään kovasti taas muille laduille, kuin alkuperäinen aihe oli. Mutta kai tuo on sitten tärkeää
Koska N31 jatkaa off topicia edelleen minäkin vaadin että hän kuvailee häpyhuuliaan. Sisempiä ja ulompia erikseen.
Keski-ikäinen hetero - se vasektomian läpikäynyt aloitussivulta
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:19"]Koska N31 jatkaa off topicia edelleen minäkin vaadin että hän kuvailee häpyhuuliaan. Sisempiä ja ulompia erikseen.
Keski-ikäinen hetero - se vasektomian läpikäynyt aloitussivulta
[/quote]
No voi jeeves: Ulommat on tasaväriset, sävy ei poikkea ympäröivästä ihosta, aika täyteläiset. Sisemmistä oikea on pieni ja piilossa ja vasen vähän suurempi, reunaltaan hiukan ryppyinen ja pilkistää vähän ulompien huulten välistä. Sisemmät osat värisävyltään normaalisti pinkit, raskausaikana vähän rusehtavat. Ja selvyyden vuoksi vielä, että klitoris on aika vaatimattoman kokoinen. Ja takapilluinen olen. Oliko tarpeeksi tyhjentävästi vastattu? Kysykää toki, jos jotain unohtui:)
N31
Uskomattoman uljas ja kaunis kanki, tällä voittais palkintoja. Tsiigaan sitä nytkin peilistä ja otan faceen selfieitä. En oo mitannu pituutta mutta mun housuissa on sille oma lahje. Aina pystyssä niinku naton ohjus ja se kykenee vaikka mihin. Ampuuki vaikka nurkan taakse.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:38"]Kylläpäs mennään kovasti taas muille laduille, kuin alkuperäinen aihe oli. Mutta kai tuo on sitten tärkeää
[/quote]
Se vähän kuuluu näiden sivujen luonteeseen. ;)
-N40-
Tää N31 on todella vajaa - kuvailee pilluaan ketjussa jossa miehet kertovat kaluistaan. Ihme urpo.
Häneltä ei alun alkaenkaan kysytty yhtään mitään.
Vähän niinkuin pakasteparsa paitsi että pitempi.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:07"]Tää N31 on todella vajaa - kuvailee pilluaan ketjussa jossa miehet kertovat kaluistaan. Ihme urpo.
Häneltä ei alun alkaenkaan kysytty yhtään mitään.
[/quote]
Noh, tasapuolisuuden nimissä, kun juttelen ohi aiheen. Onko se nyt niin vaarallista:) Joko sä olet kuvaillut omat vehkeesi?
N31
Vastaan tälle epäsymmetriselle lähes viivapillullle että, olen.
Hyi saatana ;)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:13"]Vastaan tälle epäsymmetriselle lähes viivapillullle että, olen.
Hyi saatana ;)
[/quote]
Jäikö päikkärit välistä? En miellä olevani lähes viiva. Klitoris kuitenkin vähän näkyy ja se paripuoli häppäri. Se on hyvä, että itse olet täydellisen symmetrinen, symmetria viehättää tunnetusti ihmisiä.
N31
Ymmärtääkö tää palstan oma Quasimodo ihmisten kieltä vai puhuuko N31 ainoastaan häpykieltä?
On noin 15 senttiä ja pienet risat, tai jos rusauttaa viivottimen häpyluuhun asti, niin mittaa kertyy noin 17 cm. Leveyttä 4-4,5 cm ja ympärysmittaa reilut 12 cm. Ei mikään jättiläinen, ja koinkin ensimmäiset 30 vuotta häpeää, ajatellen että se on liian pieni. Vanhemmalla iällä onneksi järki palasi päähän ja oppii paremmin hyväksymään itsensä.
Kylmässä kun kunnolla säikähtää, niin hyvä kun jää pieni nahkariekale näkyviin. Normaalisti levossa noin 8-11 cm ja halkaisijaltaan 3,5 cm.
Kaikki on olleet kuitenkin plussan puolella. Jopa N31. Halit <3
On mul ollu kaks kertaa yks tauti joka hoidetaan ihan vaan antibiooteilla, onneksi ei mitään sen kummempaa, olis ihan kamala jos olis joku seksitauti mitä ei saa pois... En mä aio pettää enää ikinä. En mä lähde treffeille vaikka se houkuttaakin, mietin että onkohan se hyvä sängyssä, mietin kaikista naisista aina ekana millasia he olisivat sängyssä tai millainen perse sillä äidillä on prisman kassajonossa josta otin just kuvan:D tuokin on nielly spermaa:D hyi hyi, ei sais kaikkia harrastuksia kertoa... Mä osaan olla myös tosi dominoiva ja rajukin mies, näen aika nopeasti naisesta mistä hän tykkää enkä alistu helposti. Yhellä Ronja nimisellä naisella saattaa olla siitä kokemusta:D Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:27"]
On noin 15 senttiä ja pienet risat, tai jos rusauttaa viivottimen häpyluuhun asti, niin mittaa kertyy noin 17 cm. Leveyttä 4-4,5 cm ja ympärysmittaa reilut 12 cm. Ei mikään jättiläinen, ja koinkin ensimmäiset 30 vuotta häpeää, ajatellen että se on liian pieni. Vanhemmalla iällä onneksi järki palasi päähän ja oppii paremmin hyväksymään itsensä.
Kylmässä kun kunnolla säikähtää, niin hyvä kun jää pieni nahkariekale näkyviin. Normaalisti levossa noin 8-11 cm ja halkaisijaltaan 3,5 cm.
[/quote]
Se mulkku mitataan päällypuolelta, ei alapuolelta mitta perseessä...
N31. Kuvaile häpyhuuliasi.