Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kaluasi mies

Vierailija
04.04.2015 |

Kuvaile kaluasi mies. pituus paksuus jne

Kommentit (187)

Vierailija
121/187 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:16"]

Ai sä meinasit tota, no hyvin vähän on ollu, nuorempana ehkä enemmän, mut sillon oli asenne muutenki eri, oli vähä että hei mennäänkö nussii oon tosi hyvä, eihän kukaan nainen sellaseen lähe?  Nykyää  monesti nainen on se joka ehdottaa seksiä, koska mä pelimiehenä haluan tutustua naiseen, olla mahollisimman mukava, kohtelias, sosiaalinen, arvostava ja jopa varon seksin esiintuomista, saan naisen kiinnostumaan musta ja sitten saatan varovasti kysyä "tykkäätkö muuten seksistä", saan usein vastauksen "kyllä tosipaljon", saatan vastata että niin mäkin MUT EI TIETENKÄÄ  SE TÄRKEINTÄ OLE:) sitäkin kiitellään kun ei ole kuulemma niinku miehet yleensä, sit saatan olla tosi kiinnostunut perheestä ja harrastuksista ja viedä ajatuksia pois seksistä antaakseen laajempaa kuvaa itsestäni. "Tykkään muuten ottaa naisen hyvin huomioon seksissä, tykkään nuolla tosipaljon". Tiedätkö pikkuhiljaa hivuttaudun  lähemmäs ja nainen tyhmänä hokee "kuulostat kyllä tosi hyvältä, aivan mun unelmalta", taas voi ottaa askeleen eteenpäin.  Lopulta nainen kyselee koska tavataan ja ei haittaa vaikka olis seksiä heti ekalla kerralla jo... Siitähän voi sitte jatkaa nii pitkälle ku haluaa pelata... Mut aina olen sanonut ennen seksiä että mitä siinä menettää jos molemmat sitä haluaa ja se vaan on molemminpuolista.  Mies 30v

[/quote]

Mikai feikkaat niin paljon?

[/quote]

Miten niin feikkaan?

Vierailija
122/187 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:16"]Ai sä meinasit tota, no hyvin vähän on ollu, nuorempana ehkä enemmän, mut sillon oli asenne muutenki eri, oli vähä että hei mennäänkö nussii oon tosi hyvä, eihän kukaan nainen sellaseen lähe?  Nykyää  monesti nainen on se joka ehdottaa seksiä, koska mä pelimiehenä haluan tutustua naiseen, olla mahollisimman mukava, kohtelias, sosiaalinen, arvostava ja jopa varon seksin esiintuomista, saan naisen kiinnostumaan musta ja sitten saatan varovasti kysyä "tykkäätkö muuten seksistä", saan usein vastauksen "kyllä tosipaljon", saatan vastata että niin mäkin MUT EI TIETENKÄÄ  SE TÄRKEINTÄ OLE:) sitäkin kiitellään kun ei ole kuulemma niinku miehet yleensä, sit saatan olla tosi kiinnostunut perheestä ja harrastuksista ja viedä ajatuksia pois seksistä antaakseen laajempaa kuvaa itsestäni. "Tykkään muuten ottaa naisen hyvin huomioon seksissä, tykkään nuolla tosipaljon". Tiedätkö pikkuhiljaa hivuttaudun  lähemmäs ja nainen tyhmänä hokee "kuulostat kyllä tosi hyvältä, aivan mun unelmalta", taas voi ottaa askeleen eteenpäin.  Lopulta nainen kyselee koska tavataan ja ei haittaa vaikka olis seksiä heti ekalla kerralla jo... Siitähän voi sitte jatkaa nii pitkälle ku haluaa pelata... Mut aina olen sanonut ennen seksiä että mitä siinä menettää jos molemmat sitä haluaa ja se vaan on molemminpuolista.  Mies 30v [/quote] Ja kuvasit justiinsa hyvin kuinka simppeleitä jotkut naiset on, kun ne noihin lankeaa. Onhan noita vastaan tullut, mutta se on yleensä ollut mun puolelta, että lähekkö vai et, mua ei kiinnosta deittailla. Siitä on sitten voinut valita, että jatkaako peliään ja mä jatkan matkaani seuraavan halukkaan luo vai lähteekö vain panolle. Voitko valaista mua, että mitä sä noista peleistä saat irti? Ajattelitko joskus löytäväsi sopivan kumppanin tuolla tavalla? Kun eihän se vaimoke ihan sopiva taida olla vaikka varmasti hyvä onkin. Olisit tarvinnut jonkun sua viekkaamman ja vahvemman puolisoksesi niin ei tarvitsisi paljon tekemisiään peitellä:D N31

[/quote]

Ai mitäkö saan irti? Noin 75 mun sadasta panosta olen hakkinut noin, sittenhän sitä vasta saakin irti jos haluaa ottaa kun on antanut ymmärtää, mutta ei päästä liian lähelle. Mä en käy baareissa ja no suoraan sellaisia tilanteita joissa vois naiselle ehdottaa että lähetäänkö panee tulee tosi vähän, lisäksi naiset ei usein katso sellasta kovin hyvällä... vielä kun mä en kehu ulkonäölläni enkä pidä itsensä kehumista kovin hyvänä, niin siksikin pyrin ennemmin antamaan itsestäni hyvän kuvan muuten ja sitäkautta lähestymään. Voisin kuvitella että löytäisin sitäkautta myös sen oikean, on kyllä ollu tosi hyviä naisia... mutta nyt mennään näillä, edelleenki tästä on vaikea lähteä...

[/quote]

Siis, et kehu itseäsi?

[/quote]

En... yleensä väheksyn ennemmin kuin kehun ja ilahdun kun saan itse kehuja.... Mies 30v

[/quote]

No, ei sitä palstakirjoittelusta ainakaan huomaa

[/quote]

Okei, no mut täällä ei isketäkkään ketään, yleensä pyrin olemaan ennemmin mukava ja kohtelias kuin kehuva tyrkky... Mies 30v

[/quote]

Ai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/187 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:21"]

Ai sä meinasit tota, no hyvin vähän on ollu, nuorempana ehkä enemmän, mut sillon oli asenne muutenki eri, oli vähä että hei mennäänkö nussii oon tosi hyvä, eihän kukaan nainen sellaseen lähe?  Nykyää  monesti nainen on se joka ehdottaa seksiä, koska mä pelimiehenä haluan tutustua naiseen, olla mahollisimman mukava, kohtelias, sosiaalinen, arvostava ja jopa varon seksin esiintuomista, saan naisen kiinnostumaan musta ja sitten saatan varovasti kysyä "tykkäätkö muuten seksistä", saan usein vastauksen "kyllä tosipaljon", saatan vastata että niin mäkin MUT EI TIETENKÄÄ  SE TÄRKEINTÄ OLE:) sitäkin kiitellään kun ei ole kuulemma niinku miehet yleensä, sit saatan olla tosi kiinnostunut perheestä ja harrastuksista ja viedä ajatuksia pois seksistä antaakseen laajempaa kuvaa itsestäni. "Tykkään muuten ottaa naisen hyvin huomioon seksissä, tykkään nuolla tosipaljon". Tiedätkö pikkuhiljaa hivuttaudun  lähemmäs ja nainen tyhmänä hokee "kuulostat kyllä tosi hyvältä, aivan mun unelmalta", taas voi ottaa askeleen eteenpäin.  Lopulta nainen kyselee koska tavataan ja ei haittaa vaikka olis seksiä heti ekalla kerralla jo... Siitähän voi sitte jatkaa nii pitkälle ku haluaa pelata... Mut aina olen sanonut ennen seksiä että mitä siinä menettää jos molemmat sitä haluaa ja se vaan on molemminpuolista.  Mies 30v

[/quote]

[/quote]

Miten niin feikkaan?

[/quote]

Etpä tietenkään

Vierailija
124/187 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:21"]

[/quote]

[/quote]

Miten niin feikkaan?

[/quote]

Etpä tietenkään

[/quote]

Ja nainen tyhmänä toteaa...olet unelma...huh, huh

Vierailija
125/187 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tämä M30 seksuaalisen itsetunnon laita on, kun sitä pitää niin kovin korostaa ja tuoda esille. Mitäpä me tyhmät epäillään, helvetin hyvä tietenkin

Vierailija
126/187 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:10"]

Mitenhän tämä M30 seksuaalisen itsetunnon laita on, kun sitä pitää niin kovin korostaa ja tuoda esille. Mitäpä me tyhmät epäillään, helvetin hyvä tietenkin

[/quote]

Ei mulla tietääkseni ole itsetunto ongelmia.  Ihan tositarinoihin kuitenkin kaikki perustuu... Mies 30v

Vierailija
127/187 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:35"]

[/quote]

Ei mulla tietääkseni ole itsetunto ongelmia.  Ihan tositarinoihin kuitenkin kaikki perustuu... Mies 30v

[/quote]

Joo, koetahan nyt rauhoittua pikku-hiljaa

Vierailija
128/187 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:35"]

[/quote]

[/quote]

Joo, koetahan nyt rauhoittua pikku-hiljaa

[/quote]

Ok. Mies 30v

Vierailija
129/187 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 16cm pitkä ja ei mitenkään erityisen paksu. Esinahka runsas. Karvoja on. Aika tavallinen. Ei taida naiset tykätä...

Vierailija
130/187 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 17cm pitkä ja suhteellisen paksu. Ei mikään tatti vaan paksunee juurta kohti. Suhteellisen käyrä ylöspäin, stondiksessa lähes pystyssä asennossa, lepotilassakin suoraan eteenpäin. Välillä enempi karvoja välillä siistitty, nyt posliini.

m24

Vierailija
131/187 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookas, kaiketi. (18,5/14). Rahtusen vasemmalle kaartuva. Terska hieman paksumpi kuin varsi. Omasta mielestä erittäin "siisti". Ei kovin suonikas

Vierailija
132/187 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 00:59"]Kookas, kaiketi. (18,5/14). Rahtusen vasemmalle kaartuva. Terska hieman paksumpi kuin varsi. Omasta mielestä erittäin "siisti". Ei kovin suonikas
[/quote]

Jatketaan vielä sen verran että karvoitus siistitty. Mailan yläpuolella vähän karvoja. M28

Vierailija
133/187 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso terska, kunnon tatti. Vartta riittävästi ja karvaton. Pussit myös todella isot.

t. m-50

Vierailija
134/187 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 senttiä pitkä, 19 senttiä ympärysmitta ja ympärileikattu. Terska on vielä paksumpi kuin varsi. Eikä edes isoin minun kaveriporukasta.

Vierailija
135/187 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 ja Mies 30 ovat yksi ja sama henkilö.

Vierailija
136/187 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:16"]N31 ja Mies 30 ovat yksi ja sama henkilö.
[/quote]

Ei todellakaan olla:) Mistä tuollainen edes tulee jollekin mieleen...

N31

Vierailija
137/187 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 cm, suht paksu, iso terska, vähän karvoitusta, isot kassit. Mutta yksin elän ja runkkailen. Ei vaan viitsi hakea seuraa. Joskus hierojilla käyn ja kyllä se mieltä kohottaa kun isoksi kehuvat.

Vierailija
138/187 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatimaton

Vierailija
139/187 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18cm pituutta, 5cm paksuutta ja 13cm ympärys. Erikoisvarusteina tiukka esinahka ja alakäyryys.

Vierailija
140/187 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä nyt voi sanoa perus 15cm pituus 12,5 cm ympärys ei mikään ihmeellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi