Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile kaluasi mies

Vierailija
04.04.2015 |

Kuvaile kaluasi mies. pituus paksuus jne

Kommentit (187)

Vierailija
41/187 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:34"]Kyllä mä uskallan vaikka se kilttipoika olenki. Olen mä ennenkin estottomia kotiäitejä tavannut. Kyllä mä olen ollu trefeillä kun yks äippä jolla vauva ja vähä isompi lapsi ehdotteli 5 minuutin tutustumisen jälkeen että mennäänkö saunaan sauna on lämmin, niin mentiin, akka vielä kävi pisulla siinä mun silmien alla, ei tuntunut estoja siinäkää  asiassa olevan, sitte saunaan nussimaan, kävi välillä syöttämässä vauvansa ja takasi nussimaan. Noihin on niin tottunut jo... Miksi ei sopisi kiltti mami ja horompi mami samaan pakettiin, olenhan mäkin kiltti ja samalla melkonen addikti seksiriippuvainen ja vielä jos ottaa lapsuuden ajat huomioon niin huh heijaa? Vai meinaatko että voiko L todistuksella olla kiltti ja horo? Ei kyllä oikein, mä en niistä tiedä kun mulla meni hukkaan se todistus joskus 15 vuotta sitten,  en voisi sen kanssa mitenkään sopia tähän samaan pakettiin mitä nyt olen... taitavat olla aika standardeja, mutta miksi sen kullin pitäisi sinne sopia? Onko sulla jokin fantasia siitä?:D Mies 30v [/quote] Mitäs sitten mua LIIAN roisiksi väität? Samperin nulikka:) Mä ymmärrän sua ja sä ymmärrät mua, turha väittää ettei meillä olisi hauskaa yhdessä:D Mutta, humoristinen heittohan se vaan oli. Kyllä se kalu olisi nyt vaan kiva saada sinne rullan sisään! Estetiikkaa, häräthän ovat tunnetusti esteetikkoja:D Jouluna solmin kauniin satiinirusetin paketin ympärille ja otin ihanan valokuvan muistoksi. Täytyyhän miestäkin välillä koristaa:) N31

[/quote]

Tee niin että sidot miehes silmät ja kädet, laitat sinne holkkiin teipillä kiinni teräviä nastoja, asetat sen miehes kulliin varovasti, alat voihkii kiimasesti ja puhuu vähä rivoja että se kulli kovenee, seuraa miehen ilmettä miksi muuttuu?:D Mies 30v

Vierailija
42/187 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:34"]Kyllä mä uskallan vaikka se kilttipoika olenki. Olen mä ennenkin estottomia kotiäitejä tavannut. Kyllä mä olen ollu trefeillä kun yks äippä jolla vauva ja vähä isompi lapsi ehdotteli 5 minuutin tutustumisen jälkeen että mennäänkö saunaan sauna on lämmin, niin mentiin, akka vielä kävi pisulla siinä mun silmien alla, ei tuntunut estoja siinäkää  asiassa olevan, sitte saunaan nussimaan, kävi välillä syöttämässä vauvansa ja takasi nussimaan. Noihin on niin tottunut jo... Miksi ei sopisi kiltti mami ja horompi mami samaan pakettiin, olenhan mäkin kiltti ja samalla melkonen addikti seksiriippuvainen ja vielä jos ottaa lapsuuden ajat huomioon niin huh heijaa? Vai meinaatko että voiko L todistuksella olla kiltti ja horo? Ei kyllä oikein, mä en niistä tiedä kun mulla meni hukkaan se todistus joskus 15 vuotta sitten,  en voisi sen kanssa mitenkään sopia tähän samaan pakettiin mitä nyt olen... taitavat olla aika standardeja, mutta miksi sen kullin pitäisi sinne sopia? Onko sulla jokin fantasia siitä?:D Mies 30v [/quote] Mitäs sitten mua LIIAN roisiksi väität? Samperin nulikka:) Mä ymmärrän sua ja sä ymmärrät mua, turha väittää ettei meillä olisi hauskaa yhdessä:D Mutta, humoristinen heittohan se vaan oli. Kyllä se kalu olisi nyt vaan kiva saada sinne rullan sisään! Estetiikkaa, häräthän ovat tunnetusti esteetikkoja:D Jouluna solmin kauniin satiinirusetin paketin ympärille ja otin ihanan valokuvan muistoksi. Täytyyhän miestäkin välillä koristaa:) N31

[/quote]

Tee niin että sidot miehes silmät ja kädet, laitat sinne holkkiin teipillä kiinni teräviä nastoja, asetat sen miehes kulliin varovasti, alat voihkii kiimasesti ja puhuu vähä rivoja että se kulli kovenee, seuraa miehen ilmettä miksi muuttuu?:D Mies 30v
[/quote]

No hyi vittu sun kanssa, en todellakaan tee. Enkä edes pystyisi, kun ei se hemmetin kulli mene sinne tötteröön. Ootko itse kokeillut vai mistä noi sun ideat sikiää?

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:46"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:34"]Kyllä mä uskallan vaikka se kilttipoika olenki. Olen mä ennenkin estottomia kotiäitejä tavannut. Kyllä mä olen ollu trefeillä kun yks äippä jolla vauva ja vähä isompi lapsi ehdotteli 5 minuutin tutustumisen jälkeen että mennäänkö saunaan sauna on lämmin, niin mentiin, akka vielä kävi pisulla siinä mun silmien alla, ei tuntunut estoja siinäkää  asiassa olevan, sitte saunaan nussimaan, kävi välillä syöttämässä vauvansa ja takasi nussimaan. Noihin on niin tottunut jo... Miksi ei sopisi kiltti mami ja horompi mami samaan pakettiin, olenhan mäkin kiltti ja samalla melkonen addikti seksiriippuvainen ja vielä jos ottaa lapsuuden ajat huomioon niin huh heijaa? Vai meinaatko että voiko L todistuksella olla kiltti ja horo? Ei kyllä oikein, mä en niistä tiedä kun mulla meni hukkaan se todistus joskus 15 vuotta sitten,  en voisi sen kanssa mitenkään sopia tähän samaan pakettiin mitä nyt olen... taitavat olla aika standardeja, mutta miksi sen kullin pitäisi sinne sopia? Onko sulla jokin fantasia siitä?:D Mies 30v [/quote] Mitäs sitten mua LIIAN roisiksi väität? Samperin nulikka:) Mä ymmärrän sua ja sä ymmärrät mua, turha väittää ettei meillä olisi hauskaa yhdessä:D Mutta, humoristinen heittohan se vaan oli. Kyllä se kalu olisi nyt vaan kiva saada sinne rullan sisään! Estetiikkaa, häräthän ovat tunnetusti esteetikkoja:D Jouluna solmin kauniin satiinirusetin paketin ympärille ja otin ihanan valokuvan muistoksi. Täytyyhän miestäkin välillä koristaa:) N31 [/quote] Tee niin että sidot miehes silmät ja kädet, laitat sinne holkkiin teipillä kiinni teräviä nastoja, asetat sen miehes kulliin varovasti, alat voihkii kiimasesti ja puhuu vähä rivoja että se kulli kovenee, seuraa miehen ilmettä miksi muuttuu?:D Mies 30v [/quote] No hyi vittu sun kanssa, en todellakaan tee. Enkä edes pystyisi, kun ei se hemmetin kulli mene sinne tötteröön. Ootko itse kokeillut vai mistä noi sun ideat sikiää? N31

[/quote]

Joo, eilen kokeiltiin:D no ei, jossain tarinassa, olisko ollu herkut.net missä tuosta oli aika hyvä juttu, mut ku ei muista...  Älä valehtele, en usko että ukkos kulli on löysänä niin paksu ettei sinne mahdu. Oma ainaki on  löysänä varmaan 4 kertaa pienempi ku kovana, riippuu vähä... Mies 30v

Vierailija
44/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 05:17"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:46"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:34"]Kyllä mä uskallan vaikka se kilttipoika olenki. Olen mä ennenkin estottomia kotiäitejä tavannut. Kyllä mä olen ollu trefeillä kun yks äippä jolla vauva ja vähä isompi lapsi ehdotteli 5 minuutin tutustumisen jälkeen että mennäänkö saunaan sauna on lämmin, niin mentiin, akka vielä kävi pisulla siinä mun silmien alla, ei tuntunut estoja siinäkää  asiassa olevan, sitte saunaan nussimaan, kävi välillä syöttämässä vauvansa ja takasi nussimaan. Noihin on niin tottunut jo... Miksi ei sopisi kiltti mami ja horompi mami samaan pakettiin, olenhan mäkin kiltti ja samalla melkonen addikti seksiriippuvainen ja vielä jos ottaa lapsuuden ajat huomioon niin huh heijaa? Vai meinaatko että voiko L todistuksella olla kiltti ja horo? Ei kyllä oikein, mä en niistä tiedä kun mulla meni hukkaan se todistus joskus 15 vuotta sitten,  en voisi sen kanssa mitenkään sopia tähän samaan pakettiin mitä nyt olen... taitavat olla aika standardeja, mutta miksi sen kullin pitäisi sinne sopia? Onko sulla jokin fantasia siitä?:D Mies 30v [/quote] Mitäs sitten mua LIIAN roisiksi väität? Samperin nulikka:) Mä ymmärrän sua ja sä ymmärrät mua, turha väittää ettei meillä olisi hauskaa yhdessä:D Mutta, humoristinen heittohan se vaan oli. Kyllä se kalu olisi nyt vaan kiva saada sinne rullan sisään! Estetiikkaa, häräthän ovat tunnetusti esteetikkoja:D Jouluna solmin kauniin satiinirusetin paketin ympärille ja otin ihanan valokuvan muistoksi. Täytyyhän miestäkin välillä koristaa:) N31 [/quote] Tee niin että sidot miehes silmät ja kädet, laitat sinne holkkiin teipillä kiinni teräviä nastoja, asetat sen miehes kulliin varovasti, alat voihkii kiimasesti ja puhuu vähä rivoja että se kulli kovenee, seuraa miehen ilmettä miksi muuttuu?:D Mies 30v [/quote] No hyi vittu sun kanssa, en todellakaan tee. Enkä edes pystyisi, kun ei se hemmetin kulli mene sinne tötteröön. Ootko itse kokeillut vai mistä noi sun ideat sikiää? N31

[/quote]

Joo, eilen kokeiltiin:D no ei, jossain tarinassa, olisko ollu herkut.net missä tuosta oli aika hyvä juttu, mut ku ei muista...  Älä valehtele, en usko että ukkos kulli on löysänä niin paksu ettei sinne mahdu. Oma ainaki on  löysänä varmaan 4 kertaa pienempi ku kovana, riippuu vähä... Mies 30v
[/quote]

Ajoittain on tosi pieni ja mahtuis varmaan, mutta ei siihen tarvi kuin vähän koskea niin sen verran herää, ettei mahdu. Mä olen monta kertaa kokeillu:) Mutta siis, jos sitä hylsyä vähän lytistää niin mahtuu sellainen puolilöysä. Ei ole tosiaankaan sylinteri mun miehen penis. Sitten, jos sinne hylsyyn jotain sisälle laittaa (nastoja ja muuta sairasta) niin se sisähalkaisija kyllä pienenee olemattomaksi. Eihän sinne sitten mahtuisi kenenkään pippeli:) Tarinat ei aina ole kovin realistisia:) Miksi sä luet tuollaisia kidutustarinoita, latvaroso nulikka?

N31

Vierailija
45/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella iso kyrpä. Ei oo vieläntullu sellasta pillua vastaan etteikö pidä tunkea oikein urakalla, alkuräpläykset pitää olla tehtynä, muutoin ei mitään toiveita saada rykästyä sitä perille.

Vierailija
46/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta vitussa mä luen kaikki maholliset seksiin liittyvät uutiset ja tarinat ja katson videot:D mä en usko ettei miehes mulkku muutu tuon enempää jäykistyessään... Mies 30v

Vierailija
47/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penishän on lieriö ja pyörähdyssymmetrinen. Siksi antiikin kuvataiteilijatkin osoittivat sille mielenkiintonsa. Pillua eivät veistäneet. Epäesteettinen on se. Hyvää Agricolan päivää kaikille hiekoituspölyn kuivaamille haara-aavikoille!

Vierailija
48/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16cm ja paksuutta noin 5cm. Todella suonikas ja paksu terska :)

Vierailija
49/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:04"]No totta vitussa mä luen kaikki maholliset seksiin liittyvät uutiset ja tarinat ja katson videot:D mä en usko ettei miehes mulkku muutu tuon enempää jäykistyessään... Mies 30v
[/quote]

Ok, kiihotutko tuollaisista kipeistä kidutusjutuista? Haluaisitko, että mä tuun rankaseen sua hemmetin addikti? Ja kyllähän se muuttuu, se mulkku siis:) Erektiossa kasvaa paljonkin pituutta, mutta paksuus tulee jo ihan pienestäkin stimulaatiosta melkein täydeksi. Mutta kummallakohan meistä on enemmän kokemusta kikkeleistä;) Montaakos sä olet jäykistellyt?:D Ne on niin erilaisia kaikki. Yksi kasvattaa tosi herkästi pituutta, mutta paksuuden kasvamiseen tarvitaan enemmän kiihottamista. Toinen taas toisin päin. Sitten on niitä, jotka kasvaa ihan silmissä pienestä nysästä komeaksi meisseliksi pelkästään paljasta pintaa näyttämällä:) Ja sitten niitä, jotka on jo levossa lähes täydessä mitassa ja ne vaan kovenee kiihotuksesta. Kaikkia on vastaan tullut:) Eihän naisetkaan ole samanlaisia ja siitä sulla varmasti on enemmänkin kokemusta:D Kaduttaako muuten koskaan, että sulla on ollut niin paljon partnereita? Mulla on ollut noin puolet vähemmän, kun sulla, mutta musta tuntuu sekin jo paljolta:)

N31

Vierailija
50/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31. Kuvaile penistäsi. 

Vierailija
51/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:43"]N31. Kuvaile penistäsi. 
[/quote]

:D Ei mulla ole. Vaikka yläpäätäni vähän kaksineuvoiseksi epäilläänkin:)

N31

Vierailija
52/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:43"]N31. Kuvaile penistäsi.  [/quote] :D Ei mulla ole. Vaikka yläpäätäni vähän kaksineuvoiseksi epäilläänkin:) N31

[/quote]

Lukisitko siinä tapauksessa otsikon uudelleen?

Vierailija
53/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 cm pituutta ja paksu kunnon mela roikkuu jalkojeni välissä. Muija saa useammankin orgasmin kun nussimme ja työmatkoillami nussin eri kaupungeissa tapaamieni neitien kanssa säännöllisesti. Kaikki naiset eivät edes kunnolla pysty aisaani itseensä mahduttamaan vaan nussiminen on ns pintapuolista. Ulinaa ja kiimahuutoa on kiva kuunnella sekä lympsävää polkua tunnustella kun saavat orkkujaan!

Vierailija
54/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:47"]

25 cm pituutta ja paksu kunnon mela roikkuu jalkojeni välissä. Muija saa useammankin orgasmin kun nussimme ja työmatkoillami nussin eri kaupungeissa tapaamieni neitien kanssa säännöllisesti. Kaikki naiset eivät edes kunnolla pysty aisaani itseensä mahduttamaan vaan nussiminen on ns pintapuolista. Ulinaa ja kiimahuutoa on kiva kuunnella sekä lympsävää polkua tunnustella kun saavat orkkujaan!

[/quote]

Piti kertoa omasta kalusta eikä teidän hevosen. No kiva kuitenkin että muija tykkää, millanen teline teillä siihen on että saatte homman onnistumaan? Heinäpaalit on aika piikkisiä... Mies 30v

Vierailija
55/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31...uusvanha..

Vierailija
56/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:37"]N31...uusvanha..
[/quote]

Mulla ei varmaan ole kaikki muumit laaksossa, kun ei nyt oikein uponnut...

N31

Vierailija
57/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:43"]N31. Kuvaile penistäsi.  [/quote] :D Ei mulla ole. Vaikka yläpäätäni vähän kaksineuvoiseksi epäilläänkin:) N31

[/quote]

Onko se yläpää kaksineuvoinen?

Vierailija
58/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:11"]

[/quote]

Piti kertoa omasta kalusta eikä teidän hevosen. No kiva kuitenkin että muija tykkää, millanen teline teillä siihen on että saatte homman onnistumaan? Heinäpaalit on aika piikkisiä... Mies 30v

[/quote]

Tämä palsta on N31:n

Vierailija
59/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote authoija" time="015 klo 13:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jäikö sulla aamupuurot syömättä ku noin kiukuttaa? Mies 30v

Vierailija
60/187 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:14"][quote authoija" time="015 klo 13:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jäikö sulla aamupuurot syömättä ku noin kiukuttaa? Mies 30v
[/quote]

Ehkä ei vaan ole saanut pillua tai kullia tarpeeksi. Ei kunnolla nussittu jaksa kilahdella turhista:)

N31