Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt asianajajat selvittelevät, voidaanko rokote pakottaa ottamaan sakon uhalla

Vierailija
22.12.2021 |

Kommentit (281)

Vierailija
201/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa väestöstä on ns heikkolahjaisia ja sitä yksinkertaisempia.

Arvaa onko heissä enemmän vai vähemmän rokotteen ottaneita kuin älykkäämmässä joukossa.

Vierailija
202/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.eduskunta.fi/FI/valiokunnat/tulevaisuusvaliokunta/julkaisut…

"2.1.1 Ajatusten luku ja muokkaus suoraan aivoista (001) ***

Teknologiakorin kohdealue: Ihmisen aistit eivät tuota aivoihin kaikkia haluamiamme tietoja. Aistit ovat rajalliset ja lisäksi ne vammautuvat helposti. Aivojen kyky ohjata ympäristöä luonnollisten eleiden ja liikkeiden välityksellä saattaa olla toivottua heikompi.

Aivojen itsensä toiminnasta aistimme eivät paljon kerro. Tähän koriin kuuluvat ratkaisut, joiden avulla aivoille tuotetaan informaatiota aistien ohi ja ratkaisut, joissa aivojen toiminta vaikuttaa mittalaitteisiin tai toimilaitteisiin suoraan. Ratkaisut saattavat vaatia kallon sisäisiä tai ulkopuolisia laitteita."

Sana on transhumanismi. Mä oon uskossa ja oon ihan kauhuissani tästä. Me ollaan kaikki Jumalan ainutlaatuisia luomuksia ja meillä on kaikilla erilaiset sormenpään kuviot. Tuo mitä nuo yrittää on eugeniikkaa! Itse olen mielummin maailman mielestä tyhmä ja vähän yksinkertainen, kuin että lähtisin tuohon mukaan. Tuo on hulluutta.

Piti ihan itse tarkistaa, oliko tuo kohta ajatusten lukemisesta ja muokkaamisesta (?!) ihan oikeasti eduskunnan tekstissä, ja olihan se. Mitä helvettiä?? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassin hyllyttäminen turhauttaa yökerhoja: "Ravintola-alaa käytettiin keppihevosena, että nuoret aikuiset saatiin rokotukseen"

Syksyllä lanseeratun koronapassin piti olla työkalu, jolla yhteiskuntaa avattaisiin.

ps://yle.fi/uutiset/3-12244489?origin=rss

Vierailija
204/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä vaan ihmettelen, että kuka suostuisi rokottamaan ketään pakolla?

Sellaisen ihmisen täytyisi saada oma sadistisuutensa pinnalle kunnolla. Ei sitä muuten pystyisi tekemään.

Mistä saadaan ne sadistiset/ hoitajat ihmiset töihin? Meinaan vain, että mie olen toiminut koronarokottajana, mutta pakolla en ketään pystyisi rokottamaan!

Vierailija
205/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasi ja Porkkana kirjoitti:

Koronapassin hyllyttäminen turhauttaa yökerhoja: "Ravintola-alaa käytettiin keppihevosena, että nuoret aikuiset saatiin rokotukseen"

Syksyllä lanseeratun koronapassin piti olla työkalu, jolla yhteiskuntaa avattaisiin.

ps://yle.fi/uutiset/3-12244489?origin=rss

https://yle.fi/uutiset/3-12244489?origin=rss

Vierailija
206/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mennä vankilaan istumaan. Mielenkiinnosta tämän voin kokea. Mikä on sata varmaa on etten rokotetta tule ottamaan.

Vierailija
207/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan alkuvuotta mielenkiinnolla kun sairaalat ovat täynnä eikä hoitoa voida enää antaa kaikille. Tätä ei ole koskaan ennen tapahtunut.

Vierailija
208/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sanaa: Tehohoitokapasiteetti!!@!!

Eikö kukaan osaa enää muuta toistella. Ei tuo sana ole syy pakottaa terveitä piikille.

Vierailija
209/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut näin vähän tehoitopaikkoja kuin nyt vuosikymmeniin.

Finland ICU Beds

https://tradingeconomics.com/finland/icu-beds

Vierailija
210/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen ihmisen täytyisi saada oma sadistisuutensa pinnalle kunnolla. Ei sitä muuten pystyisi tekemään.

Mistä saadaan ne sadistiset/ hoitajat ihmiset töihin? Meinaan vain, että mie olen toiminut koronarokottajana, mutta pakolla en ketään pystyisi rokottamaan!

Kuulepas, tämä "sota" rokottamattomia vastaan on osoittanut, että näitä sadisteja kyllä löytyy ja vaikka kuinka.

Vierailija
211/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa panikointia, ei ole lähelläkään koko väestön pakkorokotukset, kunhan vain selvittelevät lain rajoja, sehän niiden homma on noin niinkuin lähtökohtaisestikin, jotkut ei näytä edes sitä huomanneen, että asianajajat on lainkäytön asiantuntijoita.

Vierailija
212/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun just puuhataan sotaa. Lähtisin muuten Valko-Venäjälle pakoon. Sinne ei koronahulluus ole kuulemma juuri levinnyt (siksihän Luka yritettiin listiäkin taannoin). 

Mutta jos USA hyökkää niin ulkomaiset on teloituslistan kärkipäässä kun pelätään vakoojia, eli ei parane nyt läksiä. 

Vierailija
213/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa panikointia, ei ole lähelläkään koko väestön pakkorokotukset, kunhan vain selvittelevät lain rajoja, sehän niiden homma on noin niinkuin lähtökohtaisestikin, jotkut ei näytä edes sitä huomanneen, että asianajajat on lainkäytön asiantuntijoita.

Tuntuu vaan se laki joustavan aika hyvin sen mukaan mitä milloinkin tarvitaan. 

Onhan se nyt ihan selvästi laitonta ilman tutkimistakin esim. rajoittaa suomalaisten liikkumista Suomen sisällä (ilman tuomiota). Viittaan siis korona-ajan alussa nähtyyn Uudenmaan saartoon. 

Neuvostoliitossahan oli tuollainen sisäinen rajakontrolli aikoinaan, mutta se oli siellä perustuslain sallima ja sille oli omat syynsä. 

Varmasti yhdenkään ns. länsimaan perustuslaki ei moista salli. Ei vaikka olisi mikä tilanne. 

Vierailija
214/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeudet ajaa tuollaisten natsilakien yli. Jokaisella on oikeus päättää omasta ruumiistaan.

Eihän ole. SOTE-henkilöstö pakkorokotetaan. Moniko on valmis jäämään leivättömän pöydän ääreen? Kieltäytyvällä ei ole oikeutta edes työttömyysturvaan!

Vierailija
215/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkavat pakolla koronarokottamaan, niin väkivaltaisuuksien puhkeaminen on väistämätön tosiasia. Kukaan täysjärkinen omasta terveydestään huolehtiva ei anna piikittää itseensä tuota rokotteena markkinoitua vuotavaa sekundaroskaa.

Vierailija
216/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä "rokottamattomista". Kirjoitin myös toiseen ketjuun kokemukseni.

Olen ottanut yhden piikin. En siis ole rokotevastainen, foliohattu tms. Sain kuitenkin ensimmäisestä rokotteesta keskushermostoni sekaisin. Olen nyt 5kk kärsinyt erilaisista neurologisista oireista, eikä loppua näy. Toinen piikki aiheuttaisi todennäköisesti vielä pahemmat oireet. Lääkärit levittelevät käsiään ja toteavat, että näin nyt vaan pääsi käymään. Oireet haittaavat nukkumistani ja välillä saan huimausoireita, joten joskus pelkään autolla ajamista. Lisäksi, kukaan ei ole osannut sanoa koska nämä oireet loppuvat, vai loppuvatko ollenkaan.

Tiedän ja tunnen ihmisiä, ketkä itse tai heidän omaisensa ovat saaneet samanlaisia oireita. Fimeaan niitä on kirjattu tuhansia. Tästä aiheesta ei kuitenkaan kirjoiteta missään, joten ihmiset eivät myöskään tiedä aiheesta. Mediassa haittoja tosin osataan kyllä ansiokkaasti vähätellä. Muutenhan ihmiset eivät piikkiä uskaltaisi ottaa.

Minut siis täten määritellään rokottamattomaksi. Mielenterveyteni on todella kovalla koetuksella, osittain median oksettavan pelottelun vuoksi. Voisitteko te rokotetta kannattavat edes yrittää ymmärtää, että ihmisiä on piikin vuoksi monenlaisissa tilanteissa, sen sijaan että arvostelette? 

Olen myös ottanut tilanteeni johdosta alkanut seurata median "uutisointia" hieman eri näkökulmasta. Ikävää huomata, että toimittajat todenteolla oikein pyrkivät provosoimaan. Ikäänkuin "ylhäältä" olisi tullut komento tuhota rokottamattomat ja normalisoida se, että muutaman kuukauden välein pitää ottaa uusi piikki. On harmillista, että minulle kävi näin. Kuten myös se, että terveydenhoitoalalla on jo pitkään ollut paha henkilöstöpula (= median mukaan sairaalat täynnä siis). Ikävää että tästäkin tehdään minun syyni. Ymmärtääkseni siellä kuitenkin on yhtälailla, ellei jopa enemmän rokotettuja? Varmaan minun syyni sekin?

Vierailija
217/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuninluukunavaajia on aina jonoksi asti, kun mahdollisuus tarjoutuu. Siitä ei pidä olla huolissaan.

Vierailija
218/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkavat pakolla koronarokottamaan, niin väkivaltaisuuksien puhkeaminen on väistämätön tosiasia. Kukaan täysjärkinen omasta terveydestään huolehtiva ei anna piikittää itseensä tuota rokotteena markkinoitua vuotavaa sekundaroskaa.

Löytyisikö tuosta syy miksi nyt niin kovasti yritetään perinteisiä valtioiden välisiä sotia saada aikaan?

Vierailija
219/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonlasku kirjoitti:

Näistä "rokottamattomista". Kirjoitin myös toiseen ketjuun kokemukseni.

Olen ottanut yhden piikin. En siis ole rokotevastainen, foliohattu tms. Sain kuitenkin ensimmäisestä rokotteesta keskushermostoni sekaisin. Olen nyt 5kk kärsinyt erilaisista neurologisista oireista, eikä loppua näy. Toinen piikki aiheuttaisi todennäköisesti vielä pahemmat oireet. Lääkärit levittelevät käsiään ja toteavat, että näin nyt vaan pääsi käymään. Oireet haittaavat nukkumistani ja välillä saan huimausoireita, joten joskus pelkään autolla ajamista. Lisäksi, kukaan ei ole osannut sanoa koska nämä oireet loppuvat, vai loppuvatko ollenkaan.

Tiedän ja tunnen ihmisiä, ketkä itse tai heidän omaisensa ovat saaneet samanlaisia oireita. Fimeaan niitä on kirjattu tuhansia. Tästä aiheesta ei kuitenkaan kirjoiteta missään, joten ihmiset eivät myöskään tiedä aiheesta. Mediassa haittoja tosin osataan kyllä ansiokkaasti vähätellä. Muutenhan ihmiset eivät piikkiä uskaltaisi ottaa.

Minut siis täten määritellään rokottamattomaksi. Mielenterveyteni on todella kovalla koetuksella, osittain median oksettavan pelottelun vuoksi. Voisitteko te rokotetta kannattavat edes yrittää ymmärtää, että ihmisiä on piikin vuoksi monenlaisissa tilanteissa, sen sijaan että arvostelette? 

Olen myös ottanut tilanteeni johdosta alkanut seurata median "uutisointia" hieman eri näkökulmasta. Ikävää huomata, että toimittajat todenteolla oikein pyrkivät provosoimaan. Ikäänkuin "ylhäältä" olisi tullut komento tuhota rokottamattomat ja normalisoida se, että muutaman kuukauden välein pitää ottaa uusi piikki. On harmillista, että minulle kävi näin. Kuten myös se, että terveydenhoitoalalla on jo pitkään ollut paha henkilöstöpula (= median mukaan sairaalat täynnä siis). Ikävää että tästäkin tehdään minun syyni. Ymmärtääkseni siellä kuitenkin on yhtälailla, ellei jopa enemmän rokotettuja? Varmaan minun syyni sekin?

Todella ikävä asia. :(

Yhteiskunta ei ole valmistautunut siihen, miten nämä kaikki haittavaikutukset vaikuttavat ihmisten työntekoon, ja jos oireita on paljon pääseekö edes eläkkeelle. Joutuuko työvoimatoimiston pupukursseille tai työkkärin hampaisiin 9e töihin, tms, kuntouttaville työtoimintoihin. Ihan karseaa!!!! Tsemppiä, toivotaan että nuo oireesi olisivat ohimeneviä.

Vierailija
220/281 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sairastui koronaan. Nyt niittä piikkejä vasta tuleekin. 10 päivän verenohennuskuuri veritulppien ehkäisemiseksi, joka päivä piikki. Ja kaikki pitää vielä pistää itse!